Auteur Topic: [VB] Essevee - Standard  (gelezen 11205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.935
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #40 Gepost op: april 03, 2014, 07:46:04 pm »
We spelen niet goed met naessens in de ploeg.. Besef da nu keer..

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.607
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #41 Gepost op: april 03, 2014, 08:04:27 pm »
Verwacht toch weer wat wijzigingen van onze kant uit.
Bossut
De fauw--D'haene--Colpaert--Verboom
Skulason--Kums
Naessens-----Hazard----------Cont?
Sylla

Hoe goed Theo ook was, Thorgan komt sowieso in de ploeg.
En Naessens ook volgens mij, Dury zegt wel uit te gaan van eigen sterkte, maar volgens mij gaat hij Naessens toch achter Van DAmme laten lopen.


hazard komt gewoon in de plaats van olinga en laat die naessens aub op de bank of de match niet gezien misschien zaterdag

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #42 Gepost op: april 03, 2014, 09:02:15 pm »
Koenie en Porky, ik volg jullie allebei, maar ik zet gewoon neer wat ik denk dat Dury zal doen.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #43 Gepost op: april 04, 2014, 09:25:38 am »
Koenie en Porky, ik volg jullie allebei, maar ik zet gewoon neer wat ik denk dat Dury zal doen.

Wat voor zever, voor nieuwjaar speelde Jens zo goed als alles en speelden we wel degelijk goed voetbal.
Ook vorig jaar speelde hij het merendeel van de matchen en ik dacht dat we toen toch ook lang niet slecht speelden. Maar voetbalkenners als Koenie weten het natuurlijk veel beter!

De laatste matchen die hij speelde waren inderdaad niet zijn beste, maar kwam dan ook pas uit een blessure van 2 maanden, dan kan je niet verwachten dat je meteen je oude niveau terug haalt.


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #44 Gepost op: april 04, 2014, 09:48:02 am »
Dury zal geen jonge onervaren speler tegen Van Damme zetten hoor!
als dat zo is van Carcela....mogen ze meteen het vrijdagvoetbal stopzetn! of ze moeten maar een dag vroeger vergaderen. bende amateurs

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #45 Gepost op: april 04, 2014, 09:51:05 am »
Wat voor zever, voor nieuwjaar speelde Jens zo goed als alles en speelden we wel degelijk goed voetbal.
Ook vorig jaar speelde hij het merendeel van de matchen en ik dacht dat we toen toch ook lang niet slecht speelden. Maar voetbalkenners als Koenie weten het natuurlijk veel beter!

De laatste matchen die hij speelde waren inderdaad niet zijn beste, maar kwam dan ook pas uit een blessure van 2 maanden, dan kan je niet verwachten dat je meteen je oude niveau terug haalt.

Pal erop.  Bepaalde mensen hebben zodanig "'t zuur" als ze het gemunt hebben op iemand dat ze alle realiteit voorbij schieten.  Denk maar hoe bepaalden indertijd Habiboe hebben afgemaakt toen hij terugkwam uit blessure en niet direct zijn draai vond.  Waar staat hij nu in de topscorerslijst (en spelende bij een povere ploeg) ?  Geef Jens de tijd om helemaal terug te keren en je hebt er een zeer waardevolle speler bij voor onze kern !

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #46 Gepost op: april 04, 2014, 10:00:40 am »
Jens is een zeer nuttige speler. Even tijd geven na zijn blessure.
Jens kan ook goed invallen. Zit vaak snel in de match.
Bongonda kan sowieso nog geen volledige match aan. Vraag is wie start en wie valt in.


Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #47 Gepost op: april 04, 2014, 10:25:38 am »
Jens is een zeer nuttige speler. Even tijd geven na zijn blessure.
Jens kan ook goed invallen. Zit vaak snel in de match.
Bongonda kan sowieso nog geen volledige match aan. Vraag is wie start en wie valt in.

Vind ik ook. Weegt op een verdediging. Probeert af een toe een actie te maken en pikt ook regelmatig zijn doelpuntje mee.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #48 Gepost op: april 04, 2014, 10:35:27 am »
Al 5500 verkochte abo's voor PO 1 + verkoop losse tickets van de +/- 9000 plaatsen voor de thuissupporters en toch nog geen uitverkocht Regenboogstadion. Strange  ???

Had eerlijk gezegd verwacht dat die wedstrijd al een paar dagen op voorhand uitverkocht zou zijn. Nuja, het goede nieuws is wel het aantal vaste abo's voor de rest van de PO 1-wedstrijden. Blijkbaar hebben we daar wel aan klantenbinding gedaan, ook al komt dit cijfer niet in de buurt van de aantallen van Standard en Club Brugge.

'k Heb er zin in vanavond!

INDIEN we winnen, doe we HELEMAAL mee!

Ik blijf trouwens bij mijn prono: 1 - 0  8)

Come on ESSEVEE !!!

SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #49 Gepost op: april 04, 2014, 10:54:32 am »
Vind ik ook. Weegt op een verdediging. Probeert af een toe een actie te maken en pikt ook regelmatig zijn doelpuntje mee.

Nu zakt mijn broek af!
Akkoord Jens is een nuttige speler voor ons, maar dan vooral verdedigend en in de duels!
Maar wat jij hier zegt...'Probeert een actie te maken' Heb ik hem 1x zien doen, thuis op een bevroren veld tegen schaatser Jefke Delen!
Geef Jens de techniek van een Olinga, Cont?, Hazard of Bongonda, en hij is top. Jammer dat hij dat niet heeft.
En ik blijf er nog altijd bij, Jens is geen flankspeler. Die moet in de punt! Speelde daar vorig seizoen zijn beste matchen, met de 2 uitmatchen op Anderlecht als voorbeeld.

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #50 Gepost op: april 04, 2014, 10:58:28 am »
Jens gaat door zijn diepgang en snelheid soms zijn man voorbij. Ander type speler.
Denk aan bv rode kaart van Deschacht, waar hij toch via een actie zijn man voorbij was.
Je hebt niet enkel spelers nodig die een actie amken met de bal aan de voet maar ook spelers die een bal in de ruimte vragen. Jens is zo een speler. Inderdaad, geef Jens nog eens extra de techniek van Cont? en dan is hij nog beter, maar dan speelt hij hier misschien niet meer.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #51 Gepost op: april 04, 2014, 11:04:26 am »
Jens gaat door zijn diepgang en snelheid soms zijn man voorbij. Ander type speler.
Denk aan bv rode kaart van Deschacht, waar hij toch via een actie zijn man voorbij was.
Je hebt niet enkel spelers nodig die een actie amken met de bal aan de voet maar ook spelers die een bal in de ruimte vragen. Jens is zo een speler. Inderdaad, geef Jens nog eens extra de techniek van Cont? en dan is hij nog beter, maar dan speelt hij hier misschien niet meer.

Des te beter voor hem dat hij hier niet meer speelt. JE moet gewoon naar het hoogste streven! Voorlopig is dat voor Jens Essevee!
Idd, dat is zijn troef, zijn snelheid. En zijn werkkracht.
Ik verwacht van een flankspeler iets meer.
Het is fijn dat je daar over kan discussi?ren, zo weet je wat iedereen denkt.

Kijk, ik zou hem mss ook in de ploeg zetten tegen Standard. Waarom? Omdat Van Damme zeer hoog speelt, en geen enkele andere speler die zo goed, en zo veel zal meelopen met Van Damme als Jens!

Sta je achter en het is nog een halfuur te spelen, dan zou ik opteren voor Bongonda of Olinga (als 1 van de 2 al niet in de ploeg staat)
 

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #52 Gepost op: april 04, 2014, 11:49:00 am »
 
De selectie: Bossut, De fauw, Colpaert, Verboom, Olinga, Kums, Hazard, Sylla, N?Diaye, Naessens, Skulason, Cont?, Cac?r?s, Mendy, Godeau, Bruzzese, Tarfi, D?Haene, Schelstraete, Bongonda.

Alweer geen pourie dus .

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #53 Gepost op: april 04, 2014, 12:54:13 pm »
Selectie Standard: Kawashima, Hubert, Opare, Stam, Ciman, Arslanagic, Kanu, Van Damme, Cisse, De Sart, Buyens, Vainqueur, >:( Carcela >:(, Bulot, Mpoku, De Camargo, Ezekiel, Batshuayi

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-04-04/blijft-essevee-ook-tegen-leider-standard-ongeslagen-aan-gaverbeek#ixzz2xuiROTML

Ik hoop echt iedere keer als dienen aap aan den bal komt e striemend fluitconcert, da kan nu toch niemeer all?, slapen die daar in Brussel of wa is da?!
« Laatst bewerkt op: april 04, 2014, 12:55:45 pm door bvdsteen »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #54 Gepost op: april 04, 2014, 01:21:11 pm »
1-0 laatste minuut een goal van Jens.
Lang de nul houden en die van Standard doen lopen,
tegen RSCA hadden der daar een paar krampen dus
da zegt genoeg :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #55 Gepost op: april 04, 2014, 01:39:00 pm »
Ik hoop echt iedere keer als dienen  :D aan den bal komt e striemend fluitconcert, da kan nu toch niemeer all?, slapen die daar in Brussel of wa is da?!

Ja 't is weer tegen Standard ; je vraagt je voor aanvang al af : wat zal er nu weer gebeuren ? 't Is altijd wel iets als die opgefokte meute hier komt !!   Die dolgedraaide jood langs de zijlijn was al goed bezig de ref op voorhand te schofferen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #56 Gepost op: april 04, 2014, 01:40:03 pm »
Luzon is niet tevreden met Vandevelde als scheids!?? ik vraag me s af wanneer de bond gaat ingrijpen met die ploegen die op voorhand al kritiek spuien op de arbitrage!!! Standard en Club "Michel" Brugge doen niets anders....en proberen zo de scheids te be?nvloeden

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #57 Gepost op: april 04, 2014, 01:44:01 pm »
1-0 laatste minuut een goal van Jens.
Lang de nul houden en die van Standard doen lopen,
tegen RSCA hadden der daar een paar krampen dus
da zegt genoeg :)

Kijk eens wat die gasten dat 1ste halfuur deden, dan is het niet abnormaal dat ze krampen krijgen.
Da kunnen en zullen ze niet iedere week doen.
Tacktiek van Standard op verplaatsing is tegenstander laten komen en counteren.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #58 Gepost op: april 04, 2014, 02:18:57 pm »
Kijk eens wat die gasten dat 1ste halfuur deden, dan is het niet abnormaal dat ze krampen krijgen.
Da kunnen en zullen ze niet iedere week doen.
Tacktiek van Standard op verplaatsing is tegenstander laten komen en counteren.
idd, daarom veel doen lopen :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Essevee - Standard
« Reactie #59 Gepost op: april 04, 2014, 03:58:31 pm »
Jens is een veel betere speler om in te vallen dan te laten starten.  Wil werken en werkt hard, maar er zijn spelers bij ons die een paar trapkes hoger staan dan hem.  Dus niet starten met Jens a.u.b.

Als hij wel start dan zal ik hem 100% steunen zoals iedereen moet doen.  Verlangen en nerveus voor de moment.