Auteur Topic: [VB] Standard - Essevee  (gelezen 18398 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
[VB] Standard - Essevee
« Gepost op: april 22, 2014, 07:31:36 pm »
De volgende & voorlaatste verplaatsing van dit seizoen brengt ons in Luik.
Op vrijdag 2/05 spelen we vanaf 20u30 tegen Standard.

Volwassenen betalen 25?, tussen 12 en 18 is het 20? en jonger dan 12 is het slechts 13 euro.


Hopelijk opnieuw een uitverkocht bezoekersvak!


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: april 22, 2014, 11:06:22 pm »
De volgende & voorlaatste verplaatsing van dit seizoen brengt ons in Luik.
Op vrijdag 2/05 spelen we vanaf 20u30 tegen Standard.

Volwassenen betalen 25?, tussen 12 en 18 is het 20? en jonger dan 12 is het slechts 13 euro.


Hopelijk opnieuw een uitverkocht bezoekersvak!
25 euro? Belachelijk veel. Kan de supportersraad daar niet op reageren? Ze lijken Anderlecht wel!

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: april 23, 2014, 06:36:49 am »
Ticketprijs staat volgens Geert Titeca nog niet 100% vast! Dit zei hij gisterenavond op facebook: Zonet toch nog even contact gehad met La Famille des Rouches die morgen nog eens zal vragen aan standard alsnog de prijs voor ons te laten zakken maar ze durven niets beloven. Onze prijzen in PO1 werden voor standard NIET verhoogd ook al mocht dat wel..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: april 23, 2014, 11:18:14 am »
Thoja, ze mogen, dus moeten wij niet klagen. Ze moeten maar op voorhand bepalen dat de prijzen in POI gelijk zijn aan die in de competitie.
Anderlecht was ook ?25.



En wij moeten niet meer vragen, want bij ons staan ze op een vervallen tribune.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: april 23, 2014, 03:09:59 pm »
Thoja, ze mogen, dus moeten wij niet klagen. Ze moeten maar op voorhand bepalen dat de prijzen in POI gelijk zijn aan die in de competitie.
Anderlecht was ook ?25.



En wij moeten niet meer vragen, want bij ons staan ze op een vervallen tribune.
Ze mogen zij niet, 25 ? voor een voetbalmatchke?! Waar gaan we naar toe...
SV TILL I DIE

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: april 23, 2014, 03:14:23 pm »
Ze mogen zij niet, 25 ? voor een voetbalmatchke?! Waar gaan we naar toe...
Spaanse tarieven????  Dit weekend matchke meegepikt op Camp Nou....  81 ?, bovenste ring achter het doel.   Prijzen lopen daar op tot 192,00 ? voor een vergelijkbare plaats als ons vak Q.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: april 23, 2014, 03:17:35 pm »
Spaanse tarieven????  Dit weekend matchke meegepikt op Camp Nou....  81 ?, bovenste ring achter het doel.   Prijzen lopen daar op tot 192,00 ? voor een vergelijkbare plaats als ons vak Q.
De ticketprijzen zijn gewoon schandalig.. Als je op 1 seizoen zowel de thuis als uitmatchen gaat bekijken ben je toch heel wat geld kwijt.
SV TILL I DIE

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: april 23, 2014, 03:28:49 pm »
De ticketprijzen zijn gewoon schandalig.. Als je op 1 seizoen zowel de thuis als uitmatchen gaat bekijken ben je toch heel wat geld kwijt.
Sowieso is het voor veel Essevee supporters een kostelijk jaar. Europese 'verplaatsingen' naar Anderlecht en Brugge, Europese verplaatsingen naar Eindhoven, Apoel, Wigan, Maribor en Rusland. Plus dan nog eens alle bekermatchen en de opleg voor PO1.
Nu, we hebben veelal waar gekregen voor ons geld. Is er iemand die echt alle matchen dit jaar gedaan heeft?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: april 23, 2014, 04:15:26 pm »
Ze mogen zij niet, 25 ? voor een voetbalmatchke?! Waar gaan we naar toe...

Ze mogen wel punt. En als je er gebruik kan van maken, dan zullen ze het niet laten. Als er geen afspraken over zijn, dan hebben ze dat recht.

Trouwens, op Anderlecht was het ook zo, en bij mijn weten zat jij toen ook boven en heb ik je niet horen klagen.

En kijk eens naar onze eigen prijzen, dat is pas schandalig! Vakken A tot F zijn ?30 en P en Q ook.
En van G tot K ?25, en je als je achter zo'n kot zit, zie je geen kloten van de match.


Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: april 23, 2014, 05:59:32 pm »
Spaanse tarieven????  Dit weekend matchke meegepikt op Camp Nou....  81 ?, bovenste ring achter het doel.   Prijzen lopen daar op tot 192,00 ? voor een vergelijkbare plaats als ons vak Q.
uuuhmm,prijzen voor eenmalig bezoek(toerist).daar bijna allemaal abbo's,en m? de crisis.....zij maar heel gerust dat minder is dan in belgie per match.

Offline edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: april 23, 2014, 06:43:46 pm »
uuuhmm,prijzen voor eenmalig bezoek(toerist).daar bijna allemaal abbo's,en m? de crisis.....zij maar heel gerust dat minder is dan in belgie per match.

Hier in valencia kost het rond de 10 euro ( topmatch 15 ) op de bovenste ring. Daarbij krijg je nog korting op de volgende tickets dat je aankoopt.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: april 23, 2014, 06:47:52 pm »
Hier in valencia kost het rond de 10 euro ( topmatch 15 ) op de bovenste ring. Daarbij krijg je nog korting op de volgende tickets dat je aankoopt.

Is het niet omdat iedereen Barcelona wil zien, wat je niet kan zeggen van Valencia.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: april 23, 2014, 08:48:07 pm »
Misschien eens de prijzen bekijken voor de bestaande abonnees in PO I ? Dat zijn batjes, heb intussen 3 vrienden overtuigd om volgend jaar in
Q, een abo te nemen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: april 23, 2014, 09:54:15 pm »
Ze mogen wel punt. En als je er gebruik kan van maken, dan zullen ze het niet laten. Als er geen afspraken over zijn, dan hebben ze dat recht.

Trouwens, op Anderlecht was het ook zo, en bij mijn weten zat jij toen ook boven en heb ik je niet horen klagen.

En kijk eens naar onze eigen prijzen, dat is pas schandalig! Vakken A tot F zijn ?30 en P en Q ook.
En van G tot K ?25, en je als je achter zo'n kot zit, zie je geen kloten van de match.
Ik zat inderdaad boven, en toen heb ik ook geklaagd dat het 25 euro was maar niet op het forum. Feit is dat je voor een staanplaats daar 20 euro betaald voor een heel slechte plaats, dan nog liever 5 euro meer betalen. Maar ik vond het ook al veel TE veel. En de thuismatchen, de supporter die abonnee is betaald een redelijk goedkope prijs vind ik.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: april 23, 2014, 10:49:35 pm »
Ik zat inderdaad boven, en toen heb ik ook geklaagd dat het 25 euro was maar niet op het forum. Feit is dat je voor een staanplaats daar 20 euro betaald voor een heel slechte plaats, dan nog liever 5 euro meer betalen. Maar ik vond het ook al veel TE veel. En de thuismatchen, de supporter die abonnee is betaald een redelijk goedkope prijs vind ik.

JA, dat wel, maar 30 euro is toch veel te veel. Wil je door die prijzen meer toeschouwers lokken?
En ?25 voor die plaatsen op de benedenring van de hoofdtribune is er al helemaal over.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: april 24, 2014, 12:00:27 am »
Ik vind ? 25 ook overdreven.

Het stopt niet bij die ? 25 h?. Daar komt nog nog eens ? 10 bus bij, pronostiek, drank, eten en dat x 2 (als uw vrouw ook meewil).

M.a.w. +/- 100 euro en dan doe je nog niet zot  ???
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.775
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: april 24, 2014, 09:01:55 am »
tis gewoon een heel duur seizoen dit jaar
zelfs zonder alle verplaatsingen.

ier wast
PSV
alle europese thuismatchen
alle bekermatchen
(club kvk kvo cercle gent) op verplaatsing
abonnement
en po abonnement
x2....

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: april 24, 2014, 09:05:06 am »
Hier was het

Abonnement
PO1 Abonnement

Alle Europese thuismatchen.
Verplaatsingen Europees:
PSV & Wigan

Alle thuisbekermatchen
Uit bekermatchen:
Cercle, Gent & Finale

Uitmatchen competitie
90%

Wel studententarief maar het is een h??l duur seizoen geworden voor mij.
« Laatst bewerkt op: april 24, 2014, 09:24:09 am door Pringless »
SV TILL I DIE

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: april 24, 2014, 09:15:21 am »
hier europese thuis matchen + psv (moest men vriendin geen school hebben was ik ook weg naar maribor zn wigan)
bekermatchen cercle en gent uit en thuis
uitmatchen enkel bergen niet en straks ook brugge niet  :'(
en abbo po zn competitie
x2

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: april 24, 2014, 10:27:26 am »
Ja, idd duur seizoen, maar daar kan de tegenstander ook niet aan doen he.
?25 is veel voor een matchke, maar ze  moeten maar afspraken maken op voorhand, dan kom je dit allemaal niet tegen.

?20 max.!!!