Auteur Topic: [VB] Essevee - Genk  (gelezen 8914 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #20 Gepost op: oktober 30, 2014, 07:35:31 pm »
om 1 of andere reden denk ik dat we gaan winnen morgen...
Kheb net hetzelfde gevoel. Laat ons hopen he :)

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #21 Gepost op: oktober 30, 2014, 07:51:50 pm »
Zou Aneke niet naast Karel D'Haene kunnen spelen en om te scholen zijn tot CV?
Hij heeft zo'n beetje de lichaamsbouw van een Kompany: heeft gestalte (kopspel is te trainen), body (duelkracht, opleiding in Engeland!)) en toch ook vista en een zekere intelligentie. In die positie moet je niet echt een hazewind zijn of zeer explosief zijn, maar vooral slim zijn en kunnen anticiperen. Vanuit die positie kan hij ook een meerwaarde geven in het uitvoetballen (is technisch wel sterk en heeft een goede pass in de voet) en kan hij, als de gelegenheid zich voordoet, zelfs meegaan in de actie.
't Zou misschien ook voor hem een openbaring kunnen zijn, want als MV komt hij inderdaad snelheid te kort en zal hij nooit echt 1ste klasse materiaal zijn.
All? Dury, waarom niet? Anders wordt het toch een verloren transfer. In Brugge hebben ze hetzelfde gedaan met Menier (kwam als pure aanvaller te kort, maar is een meer dan degelijke verdediger geworden en heeft het zelfs geschopt tot international!)
 
Als ik mij niet vergis is Aneke gehuurd.  Zo'n speler ga je toch niet omvormen.  Ik geloof ook niet dat dat veel kans op slagen heeft.

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #22 Gepost op: oktober 30, 2014, 07:52:34 pm »
Kheb net hetzelfde gevoel. Laat ons hopen he :)
We zijn altijd beter tegen een voetballende ploeg.  Laat ons hopen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #23 Gepost op: oktober 30, 2014, 07:56:00 pm »
wordt hoogtijd dat de thuisfans eens verwend worden...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #24 Gepost op: oktober 30, 2014, 07:56:46 pm »
Als ik mij niet vergis is Aneke gehuurd.  Zo'n speler ga je toch niet omvormen.  Ik geloof ook niet dat dat veel kans op slagen heeft.

Transfervrij overgekomen van Arsenal voor 3j ...

http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2468.0
http://www.transfermarkt.nl/chuks-aneke/profil/spieler/122694

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #25 Gepost op: oktober 30, 2014, 09:19:51 pm »
Transfervrij overgekomen van Arsenal voor 3j ...

http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2468.0
http://www.transfermarkt.nl/chuks-aneke/profil/spieler/122694
Oeps... Mea Culpa... ik was ervan overtuigd dat die gehuurd was.   Dacht ook eerlijk gezegd dat hij iets ouder was... Vergeet mijn opmerking maar dan. 

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #26 Gepost op: oktober 30, 2014, 09:30:54 pm »
Oeps... Mea Culpa... ik was ervan overtuigd dat die gehuurd was.   Dacht ook eerlijk gezegd dat hij iets ouder was... Vergeet mijn opmerking maar dan.

np :-)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #27 Gepost op: oktober 31, 2014, 09:44:35 am »
Gras wordt afgereden op dit ogenblik.
Hopelijk vanavond niet te veel glijpartijen zoals vorige thuismatch.  Was echt niet normaal !
Dame Fortuna op post vanavond op we gaan ze gaan halen verdomme !!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #28 Gepost op: oktober 31, 2014, 10:49:37 am »
Gras wordt afgereden op dit ogenblik.
Hopelijk vanavond niet te veel glijpartijen zoals vorige thuismatch.  Was echt niet normaal !

Ligt vooral aan dat ballerinaschoeisel van tegenwoordig hoor.
De tijd dat men met World Cups of Copa Mundials speelde, ligt spijtig genoeg al een tijdje achter ons.
« Laatst bewerkt op: oktober 31, 2014, 04:38:50 pm door balboa »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #29 Gepost op: oktober 31, 2014, 12:36:03 pm »
Jullie hebben de voorbije weken, maanden allemaal kunnen zien wat er zich afgespeeld heeft in Genk. Capo's, trommelaars, zelfs gehele sfeergroepen kregen zonder reden een stadionverbod of worden uit het stadion geweerd. ??n van de meest gewaardeerde en actieve sfeertribunes in Belgi?, is nu een koude, lege tribune geworden. Wij willen ons graag solidair tonen met de Genkies en het initiatief van Lierse over nemen. Doe mee met onze Sfeergroep, toon je medeleven en zorg dat de volledige 12e minuut gevuld kan worden door handgeklap.
Alvast bedankt.
No pain, no gain.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #30 Gepost op: oktober 31, 2014, 02:00:18 pm »
kben es benieuwd hoeveel er in tribune 3 gaan meedoen! mijn steun hebben ze alvast!

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #31 Gepost op: oktober 31, 2014, 02:28:44 pm »
@ balboa : van die ouderwetse zwarte schoenen met ijzeren tatsen... als wij vroeger gingen sjotten, hadden wij ne plastiek zak mee met kweenie hoeveel tatsen van alle formaten... we zakten tot aan onze enkels in de modder, maar sleerden nooit weg, zoals de ballerina's met hun fel gekleurde schoentjes....

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #32 Gepost op: oktober 31, 2014, 02:33:51 pm »
@ balboa : van die ouderwetse zwarte schoenen met ijzeren tatsen... als wij vroeger gingen sjotten, hadden wij ne plastiek zak mee met kweenie hoeveel tatsen van alle formaten... we zakten tot aan onze enkels in de modder, maar sleerden nooit weg, zoals de ballerina's met hun fel gekleurde schoentjes....

Ze kunnen er nu ook de juiste noppen opsteken hoor. Kwestie van ermee bezig te zijn!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #33 Gepost op: oktober 31, 2014, 02:43:12 pm »
Jullie hebben de voorbije weken, maanden allemaal kunnen zien wat er zich afgespeeld heeft in Genk. Capo's, trommelaars, zelfs gehele sfeergroepen kregen zonder reden een stadionverbod of worden uit het stadion geweerd. ??n van de meest gewaardeerde en actieve sfeertribunes in Belgi?, is nu een koude, lege tribune geworden. Wij willen ons graag solidair tonen met de Genkies en het initiatief van Lierse over nemen. Doe mee met onze Sfeergroep, toon je medeleven en zorg dat de volledige 12e minuut gevuld kan worden door handgeklap.
Alvast bedankt.
Goeie actie! Wij doen mee!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #34 Gepost op: oktober 31, 2014, 02:47:32 pm »
@ balboa : van die ouderwetse zwarte schoenen met ijzeren tatsen... als wij vroeger gingen sjotten, hadden wij ne plastiek zak mee met kweenie hoeveel tatsen van alle formaten... we zakten tot aan onze enkels in de modder, maar sleerden nooit weg, zoals de ballerina's met hun fel gekleurde schoentjes....
Ouwe zak ;)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #35 Gepost op: oktober 31, 2014, 02:58:40 pm »

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #36 Gepost op: oktober 31, 2014, 03:16:42 pm »
gva heeft wel een punt, of mag ik zeggen nen tats :)

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #37 Gepost op: oktober 31, 2014, 03:30:39 pm »
Vanavond gaan we erover! Het tij zal keren! Hopelijk wat geluk straks en laat het stadion maar daveren! Laat de spelers voelen dat we klaar zijn. Forza Essevee!!!!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #38 Gepost op: oktober 31, 2014, 03:33:09 pm »
Hoe komt het eigenlijk dat hij nu pas kans kreeg?

Er toch het langst van al bij. Kent ploeg en systeem en deed het in verleden ook niet zo slecht (toch ni zoals de anderen)

Laatste 5 of 6 hoor.  Kijk eens naar Moeskroen en charleroi . Beiden toch zwaar op hen doos en ook maar op 4 en 5 punten van ons.  Dan heb je cercle, lierse en waasland nog die op 2 en 1 punt staan.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [VB] Essevee - Genk
« Reactie #39 Gepost op: oktober 31, 2014, 03:33:56 pm »
Jullie hebben de voorbije weken, maanden allemaal kunnen zien wat er zich afgespeeld heeft in Genk. Capo's, trommelaars, zelfs gehele sfeergroepen kregen zonder reden een stadionverbod of worden uit het stadion geweerd. ??n van de meest gewaardeerde en actieve sfeertribunes in Belgi?, is nu een koude, lege tribune geworden. Wij willen ons graag solidair tonen met de Genkies en het initiatief van Lierse over nemen. Doe mee met onze Sfeergroep, toon je medeleven en zorg dat de volledige 12e minuut gevuld kan worden door handgeklap.
Alvast bedankt.
Zijn er daar niet veel die een SV gekregen hebben omdat ze leden van het bestuur bedreigd hebben ?
Misschien moeten we dan ook tegen standard applaudisseren omdat er een paar heethoofden de match tegen ons hebben stilgelegd ?
(dreigen met) geweld is niet te tolereren.