Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924846 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Over de Veekaa
« Reactie #80 Gepost op: juni 15, 2008, 01:24:02 pm »
Tuuuurlijk, tijdens de bekerwedstrijd tegen STVV was het v???l beter...

http://www.youtube.com/watch?v=A_V8jbwpgAw

Ik had nog getwijfeld om dit erbij te zetten, maar nu je er zelf over begint: kijk eens goed naar het filmpje, wie komt er van de bussen aangelopen om er eens lekker in te rammen?
Juist de Hollanders die mee waren met de STVV supporters.

Aan Jonathan; Proficiat met je post, daarmee bevestig je enkel wat ik wou zeggen
En tegen Gent, Lier, flikken tijdens beker, ... waren het ook elke keer de andere die begonnen zeker ...

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #81 Gepost op: juni 15, 2008, 01:43:13 pm »
Tuuuurlijk, tijdens de bekerwedstrijd tegen STVV was het v???l beter...

http://www.youtube.com/watch?v=A_V8jbwpgAw

Ik had nog getwijfeld om dit erbij te zetten, maar nu je er zelf over begint: kijk eens goed naar het filmpje, wie komt er van de bussen aangelopen om er eens lekker in te rammen?
Juist de Hollanders die mee waren met de STVV supporters.

Aan Jonathan; Proficiat met je post, daarmee bevestig je enkel wat ik wou zeggen

oei oei, geen gevoel voor humor ook blijkbaar :)

Offline agriculteur superb

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: Over de Veekaa
« Reactie #82 Gepost op: juni 15, 2008, 02:22:39 pm »
Is het niveau van dit forum dan beter (Kutrijk, Kotsrijk, krotrijk, ... )?

Ge vergeet er eentje : 'scum city'

Offline gezelle

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: Over de Veekaa
« Reactie #83 Gepost op: juni 15, 2008, 05:23:15 pm »


En wie komt er van rechts om met die andere troep hersenlozen te vechten? Het feit dat je het probeert goed te praten zegt toch zo veel.
[/quote]

Man toch, ik herhaal, lees eens mijn posts; daarin staat letterlijk "ik wil zeker het geweld niet goedpraten".
Nuja ik was begonnen over iets heel anders, maar daar kan er blijkbaar niet over gediscussieerd worden.

We zullen wel zien wie op het eind van het seizoen waar uitkomt.
Ik kijk in elk geval uit naar de onderlinge duels en hoop dat Kortrijk mag triomferen!!!

PS: Door de reacties hier was dit mijn laatste post in dit topic, dus reageren hoeft niet meer.


Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Over de Veekaa
« Reactie #84 Gepost op: juni 15, 2008, 07:04:21 pm »


En wie komt er van rechts om met die andere troep hersenlozen te vechten? Het feit dat je het probeert goed te praten zegt toch zo veel.

Man toch, ik herhaal, lees eens mijn posts; daarin staat letterlijk "ik wil zeker het geweld niet goedpraten".
Nuja ik was begonnen over iets heel anders, maar daar kan er blijkbaar niet over gediscussieerd worden.

We zullen wel zien wie op het eind van het seizoen waar uitkomt.
Ik kijk in elk geval uit naar de onderlinge duels en hoop dat Kortrijk mag triomferen!!!

PS: Door de reacties hier was dit mijn laatste post in dit topic, dus reageren hoeft niet meer.


[/quote]

tis maar best dat uwe laatste was
 en idd we zien wel wie waar uitkomt
maar uw geheugen effe opfrissen
 toen we ovegingen naar 1e 6 plaats bekerwinst en europees voetbal
zien of jullie daar aankunnen

Offline thomasz

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Over de Veekaa
« Reactie #85 Gepost op: juni 15, 2008, 08:31:01 pm »
Da de kortrijk supporters maar nen breedbeeld bestellen voor volgendjaar. Da de Hein zijnen dikke kop en nek erop kan als tie een intervieuw moe geven.

Daarom dat hij al een jaar of 3 vaste presentator is bij prime voor het engelse voetbal.En dat hij naar gent en charleroi kon gaan , is er ooit al intresse geweest voor Dury?Volgens mij niet , dus verder nog iets?

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #86 Gepost op: juni 15, 2008, 08:33:46 pm »
Da de kortrijk supporters maar nen breedbeeld bestellen voor volgendjaar. Da de Hein zijnen dikke kop en nek erop kan als tie een intervieuw moe geven.

Daarom dat hij al een jaar of 3 vaste presentator is bij prime voor het engelse voetbal.En dat hij naar gent en charleroi kon gaan , is er ooit al intresse geweest voor Dury?Volgens mij niet , dus verder nog iets?

Hij was even in beeld bij Anderlecht, om Vercauteren op te volgen. Moest Vercauteren technisch directeur geworden zijn, ging Dury wss trainer geworden zijn bij Anderlecht, want die 2 komen nog goed overeen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #87 Gepost op: juni 15, 2008, 09:53:48 pm »
Da de kortrijk supporters maar nen breedbeeld bestellen voor volgendjaar. Da de Hein zijnen dikke kop en nek erop kan als tie een intervieuw moe geven.

Daarom dat hij al een jaar of 3 vaste presentator is bij prime voor het engelse voetbal.En dat hij naar gent en charleroi kon gaan , is er ooit al intresse geweest voor Dury?Volgens mij niet , dus verder nog iets?

Dury blijft kiest er gewoon voor om zijn werk bij Zulte Waregem verder te zetten net zoals Hein, alleen worden zo'n dingen niet rondgestrooid in de media.

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Over de Veekaa
« Reactie #88 Gepost op: juni 15, 2008, 10:23:02 pm »
Dikke Hein heeft bij mijn weten nog niet teveel getoond in eerste en beetje commentator zijn doet er ook niet veel toe, Ferrera deed dat ook soms, Degryse nu ook, ... Het zijn er een hele lijst, maar kijk hoevelen er daarom wondertrainers zijn.

Dury daarentegen heeft al redelijk wat bewezen met Zulte Waregem, een succesvolle Europese campagne en bekerwinst, het is niet voor elke trainer weggelegd. Dury heeft naar mijn weten ook nog niet echt met een aflopend contract te maken gehad.. Goed werk van het bestuur die het team aaneen houdt enzo.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #89 Gepost op: juni 15, 2008, 11:24:33 pm »
Da de kortrijk supporters maar nen breedbeeld bestellen voor volgendjaar. Da de Hein zijnen dikke kop en nek erop kan als tie een intervieuw moe geven.

Daarom dat hij al een jaar of 3 vaste presentator is bij prime voor het engelse voetbal.En dat hij naar gent en charleroi kon gaan , is er ooit al intresse geweest voor Dury?Volgens mij niet , dus verder nog iets?

tuurlijk dat hij naar charleroi of gent kon gaan. roddels ja ... en mpenza en barda komen naar de v??kaa dan zeker ?

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #90 Gepost op: juni 16, 2008, 07:58:55 am »
...

Wie wordt er zo allemaal uitgescholden van spelers die vertrekken (en kom nu nie af met Meert ?) Behalve enkelen die bedenkingen hebben met het vertrek van Betremieux naar Roeselare??? (Provoost, Nfor, Gezelle, Timmermans,... ze worden allemaal succes toegewenst)
...
Euh, 'k weet nie, maar pakt anders Mestdagh misschien?  ;)

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #91 Gepost op: juni 16, 2008, 09:38:36 am »
Da de kortrijk supporters maar nen breedbeeld bestellen voor volgendjaar. Da de Hein zijnen dikke kop en nek erop kan als tie een intervieuw moe geven.

Daarom dat hij al een jaar of 3 vaste presentator is bij prime voor het engelse voetbal.En dat hij naar gent en charleroi kon gaan , is er ooit al intresse geweest voor Dury?Volgens mij niet , dus verder nog iets?

Lol,  Hein heeft nog niks bewezen in eerste klasse en toch vindt hij het nodig om zichzelf tot wondertrainer te kronen. Dury is al trainer van het jaar geworden, west-vlaming van het jaar en die kiest er gewoon voor om rustig verder te werken. Dury vergelijken met Heintje is als een ferrari vergelijken met een aftandse geit.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #92 Gepost op: juni 16, 2008, 10:55:17 am »
Tuuuurlijk, tijdens de bekerwedstrijd tegen STVV was het v???l beter...

http://www.youtube.com/watch?v=A_V8jbwpgAw

Ik had nog getwijfeld om dit erbij te zetten, maar nu je er zelf over begint: kijk eens goed naar het filmpje, wie komt er van de bussen aangelopen om er eens lekker in te rammen?
Juist de Hollanders die mee waren met de STVV supporters.

Aan Jonathan; Proficiat met je post, daarmee bevestig je enkel wat ik wou zeggen

En wie komt er van rechts om met die andere troep hersenlozen te vechten? Het feit dat je het probeert goed te praten zegt toch zo veel.

Ik praat dit zeker nt goed, maar zat daar geen ??n bij van Kortrijk.  Waren gewoon wat hollanders.  Wist me een kortrijksupporter zelf te zeggen, en staat op forum van kortrijk ook.

Hersenloos blijven ze wel sowieso hun 1000 koppige fans, en hun 100 koppige spionkop. En dikkopje Hein.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #93 Gepost op: juni 16, 2008, 12:11:53 pm »
Tuuuurlijk, tijdens de bekerwedstrijd tegen STVV was het v???l beter...

http://www.youtube.com/watch?v=A_V8jbwpgAw

Ik had nog getwijfeld om dit erbij te zetten, maar nu je er zelf over begint: kijk eens goed naar het filmpje, wie komt er van de bussen aangelopen om er eens lekker in te rammen?
Juist de Hollanders die mee waren met de STVV supporters.

Aan Jonathan; Proficiat met je post, daarmee bevestig je enkel wat ik wou zeggen

En wie komt er van rechts om met die andere troep hersenlozen te vechten? Het feit dat je het probeert goed te praten zegt toch zo veel.

Ik praat dit zeker nt goed, maar zat daar geen ??n bij van Kortrijk. Waren gewoon wat hollanders. Wist me een kortrijksupporter zelf te zeggen, en staat op forum van kortrijk ook.

Hersenloos blijven ze wel sowieso hun 1000 koppige fans, en hun 100 koppige spionkop. En dikkopje Hein.

Zever, je bronnen laten je nog maar eens in de steek. Meerderheid was Kortrijk zelf, net zoals tegen Lierse, net zoals in de beker tegen ons, net zoals in de beker tegen Gent, en ga zo maar verder.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Over de Veekaa
« Reactie #94 Gepost op: juni 16, 2008, 01:00:20 pm »
Da de kortrijk supporters maar nen breedbeeld bestellen voor volgendjaar. Da de Hein zijnen dikke kop en nek erop kan als tie een intervieuw moe geven.

Daarom dat hij al een jaar of 3 vaste presentator is bij prime voor het engelse voetbal.En dat hij naar gent en charleroi kon gaan , is er ooit al intresse geweest voor Dury?Volgens mij niet , dus verder nog iets?

Lol,  Hein heeft nog niks bewezen in eerste klasse en toch vindt hij het nodig om zichzelf tot wondertrainer te kronen. Dury is al trainer van het jaar geworden, west-vlaming van het jaar en die kiest er gewoon voor om rustig verder te werken. Dury vergelijken met Heintje is als een ferrari vergelijken met een aftandse geit.

 ;D :D

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #95 Gepost op: juni 16, 2008, 01:07:41 pm »
All?, 't zal weer plezant worden op 27 september...

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Over de Veekaa
« Reactie #96 Gepost op: juni 16, 2008, 02:02:15 pm »
All?, 't zal weer plezant worden op 27 september...

is da een suptiele hint?
No pain, no gain.

Offline MrVosken

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Over de Veekaa
« Reactie #97 Gepost op: juni 16, 2008, 03:58:20 pm »
prachtig toch 8)

seizoen is nog nie begonnen en de spanning is nui al te voelen 8)

Laat scum city maar komen!!!!!!!

Offline thomasz

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Over de Veekaa
« Reactie #98 Gepost op: juni 16, 2008, 03:58:39 pm »
Da de kortrijk supporters maar nen breedbeeld bestellen voor volgendjaar. Da de Hein zijnen dikke kop en nek erop kan als tie een intervieuw moe geven.

Daarom dat hij al een jaar of 3 vaste presentator is bij prime voor het engelse voetbal.En dat hij naar gent en charleroi kon gaan , is er ooit al intresse geweest voor Dury?Volgens mij niet , dus verder nog iets?

tuurlijk dat hij naar charleroi of gent kon gaan. roddels ja ... en mpenza en barda komen naar de v??kaa dan zeker ?

Roddels als het in de kranten staat en als dewitte zegt dat hij vergaande intresse had in heintje dus als je wat zegt, weet dan wat je zegt e.Wat was er tegen lierse?Niets dus , gemakkelijk e wat namen opnoemen.Tegen stvv waren het wel hollanders die af en toe eens komen.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #99 Gepost op: juni 16, 2008, 04:01:03 pm »
De Witte had verregaande interesse in 1000 trainers ... elke dag stond er een andere naam in de krant :P