Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 922716 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

svzw sup

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #240 Gepost op: juli 10, 2008, 05:44:08 pm »
zal wel een goede spits zijn, de jeugdopleidingen in frankrijk zijn toch van een zeer degelijk niveau.. Hij kreeg net een profcontract van 3 seizoenen en lenen hem nu 1 seizoen uit aan kvk. Kzou best wel willen ruilen om eerlijk te zijn..
(maar onze transfers acht ik in het totaal toch veel beter dan die van vk hoor lol)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #241 Gepost op: juli 10, 2008, 05:47:23 pm »
zal wel een goede spits zijn, de jeugdopleidingen in frankrijk zijn toch van een zeer degelijk niveau.. Hij kreeg net een profcontract van 3 seizoenen en lenen hem nu 1 seizoen uit aan kvk. Kzou best wel willen ruilen om eerlijk te zijn..
(maar onze transfers acht ik in het totaal toch veel beter dan die van vk hoor lol)

 ??? :o :o ???


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #242 Gepost op: juli 10, 2008, 05:55:30 pm »
zal wel een goede spits zijn, de jeugdopleidingen in frankrijk zijn toch van een zeer degelijk niveau.. Hij kreeg net een profcontract van 3 seizoenen en lenen hem nu 1 seizoen uit aan kvk. Kzou best wel willen ruilen om eerlijk te zijn..
(maar onze transfers acht ik in het totaal toch veel beter dan die van vk hoor lol)
'k weet toch nie hoor... al eens goed gekeken wat ze gekocht hebben...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #243 Gepost op: juli 10, 2008, 07:59:51 pm »
Die twee ploegen naar 2e klasse en tegen dat ze ooit terugkomen staan wij hier met onze moderne voetbaltempel en maken ze geen schijn van kans om nog langer te overleven! Zou mooi zijn...
Kortrijk is gaan shoppen bij Monaco.  Hebben daar een 20-jarige spits uit het B-elftal weggeplukt.  Het vertrouwen in hun sterspits Xavier kan niet groot zijn!

Alsof je met 1 goeie spits een seizoen kan volmaken. Je blindstaren op je Kortrijk haat kan leuk zijn, maar dat wil niet zeggen dat je niet meer moet posten met gezond verstand.

Die spits is 20 jaar en dus een versterking in de breedte.

dat schijnt blijkbaar een voorwaarde te zijn om daar een contract te krijgen.

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #244 Gepost op: juli 10, 2008, 09:45:04 pm »
Die twee ploegen naar 2e klasse en tegen dat ze ooit terugkomen staan wij hier met onze moderne voetbaltempel en maken ze geen schijn van kans om nog langer te overleven! Zou mooi zijn...
Kortrijk is gaan shoppen bij Monaco.  Hebben daar een 20-jarige spits uit het B-elftal weggeplukt.  Het vertrouwen in hun sterspits Xavier kan niet groot zijn!

Alsof je met 1 goeie spits een seizoen kan volmaken. Je blindstaren op je Kortrijk haat kan leuk zijn, maar dat wil niet zeggen dat je niet meer moet posten met gezond verstand.

Die spits is 20 jaar en dus een versterking in de breedte.

dat schijnt blijkbaar een voorwaarde te zijn om daar een contract te krijgen.

da vink wel n goeie :D ochja, hij wordt uitgeleend dus we betalen er niets aan buiten wedstrijdpremies. Baat het niet dan schaadt het niet.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #245 Gepost op: juli 10, 2008, 10:51:36 pm »
bij het uitlenen van spelers wordt denk ik toch meer dan enkel maar wedstrijdpremies betaalt, maar ook (een stuk van) het loon zelf. natuurlijk wel geen aankoopprijs, wel vaak later mogelijk tot aankopen via een aankoopoptie.

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Over de Veekaa
« Reactie #246 Gepost op: juli 10, 2008, 10:59:04 pm »
bij het uitlenen van spelers wordt denk ik toch meer dan enkel maar wedstrijdpremies betaalt, maar ook (een stuk van) het loon zelf. natuurlijk wel geen aankoopprijs, wel vaak later mogelijk tot aankopen via een aankoopoptie.
Ik heb gehoord dat die aankoopoptie er niet is voor deze speler.

svzw sup

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #247 Gepost op: juli 11, 2008, 12:29:11 am »
zal wel een goede spits zijn, de jeugdopleidingen in frankrijk zijn toch van een zeer degelijk niveau.. Hij kreeg net een profcontract van 3 seizoenen en lenen hem nu 1 seizoen uit aan kvk. Kzou best wel willen ruilen om eerlijk te zijn..
(maar onze transfers acht ik in het totaal toch veel beter dan die van vk hoor lol)
'k weet toch nie hoor... al eens goed gekeken wat ze gekocht hebben...

khad et over die ene speler, buiten verbauwhede en die jongen van monaco hebben ze nog niet echt veel vette vis aan hun lijntje. Kben z??r dik tevreden over onze transfers , voorlopig,  van dit seizoen laat daar geen twijfel over bestaan. ;)
« Laatst bewerkt op: juli 11, 2008, 12:30:47 am door svzw sup »

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #248 Gepost op: juli 11, 2008, 09:10:51 am »
Blijkbaar heeft die gast van Monaco nog bij Moeskroen gespeeld ook. Maakt hem op slag minder exotisch he.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #249 Gepost op: juli 11, 2008, 09:14:50 am »
zal wel een goede spits zijn, de jeugdopleidingen in frankrijk zijn toch van een zeer degelijk niveau.. Hij kreeg net een profcontract van 3 seizoenen en lenen hem nu 1 seizoen uit aan kvk. Kzou best wel willen ruilen om eerlijk te zijn..
(maar onze transfers acht ik in het totaal toch veel beter dan die van vk hoor lol)

De jeugdopleiding in Frankrijk is inderdaad van een heel degelijk niveau. Deze kerel heeft daar echter niks mee te zien aangezien hij zijn opleiding in Moeskroen heeft gekregen. En een profcontract krijgen zegt eerlijk gezegd niet zoveel, want volgens mij zijn er heel veel voetballers die een profcontract hebben...

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #250 Gepost op: juli 11, 2008, 01:13:17 pm »
zal wel een goede spits zijn, de jeugdopleidingen in frankrijk zijn toch van een zeer degelijk niveau.. Hij kreeg net een profcontract van 3 seizoenen en lenen hem nu 1 seizoen uit aan kvk. Kzou best wel willen ruilen om eerlijk te zijn..
(maar onze transfers acht ik in het totaal toch veel beter dan die van vk hoor lol)
'k weet toch nie hoor... al eens goed gekeken wat ze gekocht hebben...

khad et over die ene speler, buiten verbauwhede en die jongen van monaco hebben ze nog niet echt veel vette vis aan hun lijntje. Kben z??r dik tevreden over onze transfers , voorlopig,  van dit seizoen laat daar geen twijfel over bestaan. ;)

Onze inkomende transfers:

- Gu?dioura (US Cr?teil) +
- William (Botafogo) +
- Vermast (MVV) Een teamspeler, heel goed voor de ambiance in de groep
- Verbauwheede (Club Brugge) +
- Ibou (Beveren) Technisch begaafd en snel, maar moet nog overtuigen.
- Belhocine (Virton) +
- Lahaye (Amiens) +
- Rama?l (Monaco) Onbekend.

Ook Salah Bakour (Istres en Caen) kan je als inkomende transfer rekenen, hij bleef vorig seizoen alle wedstrijden aan de kant door een knieblessure e, is nu weer fit.

De + jes kunnen zeker als versterking gezien worden. Grote namen zijn zowiezo onhaalbaar voor een club met ons budget, we moeten creatief zijn en natuurlijk ook wat chance hebben met de namen die we binnenhalen. Maar de meeste nieuwkomers kunnen mij persoonlijk wel bekoren.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Over de Veekaa
« Reactie #251 Gepost op: juli 11, 2008, 04:38:35 pm »
Mijn mening is dat je niets bent met geleende spelers, stel dat ze goed zijn en je bent ze na een seizoen kwijt dan mag je opnieuw opzoek naar een nieuwe speler en als ze de voorkeur krijgen op spelers die er al een hele tijd zitten ontstaan er conflicten

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #252 Gepost op: juli 11, 2008, 04:45:19 pm »
Mijn mening is dat je niets bent met geleende spelers, stel dat ze goed zijn en je bent ze na een seizoen kwijt dan mag je opnieuw opzoek naar een nieuwe speler en als ze de voorkeur krijgen op spelers die er al een hele tijd zitten ontstaan er conflicten

Als er een aankoopoptie is is een speler lenen toch wel handig vind ik, zoals het bijvoorbeeld het geval is bij Barrios.  :)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #253 Gepost op: juli 11, 2008, 06:11:28 pm »
...
Onze inkomende transfers:

- Gu?dioura (US Cr?teil) +
- William (Botafogo) +
- Vermast (MVV) Een teamspeler, heel goed voor de ambiance in de groep
- Verbauwheede (Club Brugge) +
- Ibou (Beveren) Technisch begaafd en snel, maar moet nog overtuigen.
- Belhocine (Virton) +
- Lahaye (Amiens) +
- Rama?l (Monaco) Onbekend.

Ook Salah Bakour (Istres en Caen) kan je als inkomende transfer rekenen, hij bleef vorig seizoen alle wedstrijden aan de kant door een knieblessure e, is nu weer fit.
De + jes kunnen zeker als versterking gezien worden. Grote namen zijn zowiezo onhaalbaar voor een club met ons budget, we moeten creatief zijn en natuurlijk ook wat chance hebben met de namen die we binnenhalen. Maar de meeste nieuwkomers kunnen mij persoonlijk wel bekoren.
Voor jullie wel ja...
 ::)

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Over de Veekaa
« Reactie #254 Gepost op: juli 11, 2008, 07:07:08 pm »
...
Onze inkomende transfers:

- Gu?dioura (US Cr?teil) +
- William (Botafogo) +
- Vermast (MVV) Een teamspeler, heel goed voor de ambiance in de groep
- Verbauwheede (Club Brugge) +
- Ibou (Beveren) Technisch begaafd en snel, maar moet nog overtuigen.
- Belhocine (Virton) +
- Lahaye (Amiens) +
- Rama?l (Monaco) Onbekend.

Ook Salah Bakour (Istres en Caen) kan je als inkomende transfer rekenen, hij bleef vorig seizoen alle wedstrijden aan de kant door een knieblessure e, is nu weer fit.
De + jes kunnen zeker als versterking gezien worden. Grote namen zijn zowiezo onhaalbaar voor een club met ons budget, we moeten creatief zijn en natuurlijk ook wat chance hebben met de namen die we binnenhalen. Maar de meeste nieuwkomers kunnen mij persoonlijk wel bekoren.
Voor jullie wel ja...
 ::)

Kvraag me af op basis van wat dage da kunt weten..Toch nie op de 2 laatste oefenmatchen   :)
Tniveau zal toch wa hoger moeten  ;)

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #255 Gepost op: juli 12, 2008, 12:27:54 am »
...
Onze inkomende transfers:

- Gu?dioura (US Cr?teil) +
- William (Botafogo) +
- Vermast (MVV) Een teamspeler, heel goed voor de ambiance in de groep
- Verbauwheede (Club Brugge) +
- Ibou (Beveren) Technisch begaafd en snel, maar moet nog overtuigen.
- Belhocine (Virton) +
- Lahaye (Amiens) +
- Rama?l (Monaco) Onbekend.

Ook Salah Bakour (Istres en Caen) kan je als inkomende transfer rekenen, hij bleef vorig seizoen alle wedstrijden aan de kant door een knieblessure e, is nu weer fit.
De + jes kunnen zeker als versterking gezien worden. Grote namen zijn zowiezo onhaalbaar voor een club met ons budget, we moeten creatief zijn en natuurlijk ook wat chance hebben met de namen die we binnenhalen. Maar de meeste nieuwkomers kunnen mij persoonlijk wel bekoren.
Voor jullie wel ja...
 ::)

Kvraag me af op basis van wat dage da kunt weten..Toch nie op de 2 laatste oefenmatchen   :)
Tniveau zal toch wa hoger moeten  ;)

Ik volg toch wel minstens iedere 2 dagen 1 training. (Afhankelijk van mijn werkuren) Ik vergelijk ze met de spelers die vertrokken zijn. Die Fransen doen dingen met de bal die bepaalde van onze vertrekkers niet gekund zouden hebben, dan kan men toch al van versterking spreken. Op oefenmatchen baseer ik mij nog niet, die 1e matchen zeggen zowiezo niet veel. Het is 2 weken voor het competitiebegin dat de typeploeg ingespeeld zou moeten zijn, dat is de belangrijkste periode voor een elftal.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #256 Gepost op: juli 12, 2008, 09:01:27 am »
Ik kan waarschijnlijk ook een aantal dingen met een bal die Leleu nooit zou gekund hebben. Maar zou ik daarom een aanwinst zijn voor Essevee? Ik mag hopen van wel, maar ik vrees van niet eigenlijk. Terwijl Leleu ??n van de belangrijkste spelers is geweest in de opbouw van onze club...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #257 Gepost op: juli 12, 2008, 09:36:29 am »
Ik kan waarschijnlijk ook een aantal dingen met een bal die Leleu nooit zou gekund hebben. Maar zou ik daarom een aanwinst zijn voor Essevee? Ik mag hopen van wel, maar ik vrees van niet eigenlijk. Terwijl Leleu ??n van de belangrijkste spelers is geweest in de opbouw van onze club...

De reserven van sellewie zoeken nog 1 centrale verdediger ;)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Over de Veekaa
« Reactie #258 Gepost op: juli 12, 2008, 09:36:47 am »
Ik kan waarschijnlijk ook een aantal dingen met een bal die Leleu nooit zou gekund hebben. Maar zou ik daarom een aanwinst zijn voor Essevee? Ik mag hopen van wel, maar ik vrees van niet eigenlijk. Terwijl Leleu ??n van de belangrijkste spelers is geweest in de opbouw van onze club...
Sorry maar ik wil gewoon eens zeggen, mooi antwoord, raak! ;)

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Over de Veekaa
« Reactie #259 Gepost op: juli 12, 2008, 11:03:20 am »
Ah, er zijn nog gasten van sellewie op het forum.
Essevee is zeer geliefd in Sellewie!