Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923145 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #480 Gepost op: oktober 02, 2008, 06:38:10 pm »
De ene week krijg je die penalty tegen andere week krijg je er misschien eentje die minder verdiend was.
Maar inderdaad sommige scheidsrechters geven geel voor ongeveer elke fout.
Zouden daar eigenlijk statistiekjes over bestaan (per scheidsrechter?).

Ik ben daar eens aan begonnen, maar ben daar rap mee gestopt. Ik weet wel dat Vinche er in geslaagd is om bij ons in 2 matchen verschillende doelpunten aan te semeren en dergelijke. IK geloof dat ??n van diematchen de match thuis tegen Bergen was in ons 2de jaar waarbij we verloren en eigenlijk moesten winnen en dat dat puur aan de scheidsrechters lag.

Ik vind trouwens ( msh Calimero  :) ) dat wij niet echt kunnen zeggen dat we veel lichte penaltys krijgen, maar wel al een heel aantal lichte tegen kregen.

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #481 Gepost op: oktober 02, 2008, 06:56:44 pm »
De ene week krijg je die penalty tegen andere week krijg je er misschien eentje die minder verdiend was.
Maar inderdaad sommige scheidsrechters geven geel voor ongeveer elke fout.
Zouden daar eigenlijk statistiekjes over bestaan (per scheidsrechter?).

Ja, Sport Voetbal Magazine (bladzijde 95 rechtsonderaan). Gele kaarten, rode kaarten, strafschoppen en quotering.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Over de Veekaa
« Reactie #482 Gepost op: oktober 03, 2008, 09:14:12 am »
En steunen die cijfers de kritiek? (heb geen VM :$)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #483 Gepost op: oktober 03, 2008, 04:10:03 pm »
Nu dat KVK 10 punten haalde in de Jupiler Pro League lijkt menig journalist haast klaar te komen bij het horen van de naam Hein Vanhaezebrouck ... Op sporza.be klaagt Hein dat hij te veel in de pers komt, en op sport.be staat er een werkelijk overdreven lofbetuiging aan het adres van onze corpulente vriend: http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/nieuws/?Article_ID=313700

enkele fragmenten:
'Hein Vanhaezebrouck pakte niet alleen op Charleroi, maar ook op Anderlecht uit met drie spitsen'
'De Kortrijk-trainer analyseert nuchter en correct. Zonder een grote bek op te zetten en de tegenstand in het harnas te jagen. Slaagt erin zich ook in de twee landstalen uit te drukken. Altijd een pluspunt mocht er ooit een stapje vooruit kunnen komen.'
'Vanhaezebrouck is een verademing.'
'Hij bezit ook een gezonde portie verstand. Bewijs: via een simpele internetsearch op 'linksbuiten' vond hij Istvan Bakx.' (uuuhm ?)


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #484 Gepost op: oktober 03, 2008, 05:52:39 pm »
Nu dat KVK 10 punten haalde in de Jupiler Pro League lijkt menig journalist haast klaar te komen bij het horen van de naam Hein Vanhaezebrouck ... Op sporza.be klaagt Hein dat hij te veel in de pers komt, en op sport.be staat er een werkelijk overdreven lofbetuiging aan het adres van onze corpulente vriend: http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/nieuws/?Article_ID=313700

enkele fragmenten:
'Hein Vanhaezebrouck pakte niet alleen op Charleroi, maar ook op Anderlecht uit met drie spitsen'
'De Kortrijk-trainer analyseert nuchter en correct. Zonder een grote bek op te zetten en de tegenstand in het harnas te jagen. Slaagt erin zich ook in de twee landstalen uit te drukken. Altijd een pluspunt mocht er ooit een stapje vooruit kunnen komen.'
'Vanhaezebrouck is een verademing.'
'Hij bezit ook een gezonde portie verstand. Bewijs: via een simpele internetsearch op 'linksbuiten' vond hij Istvan Bakx.' (uuuhm ?)


Zoals ik eerder al zei. Voor sommige journalisten is het aantal spitsen een voorwaarde om aanvallend voetbal te spelen, zelfs al raken die geen bal. Tssss

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #485 Gepost op: oktober 12, 2008, 03:40:50 pm »
Nu dat KVK 10 punten haalde in de Jupiler Pro League lijkt menig journalist haast klaar te komen bij het horen van de naam Hein Vanhaezebrouck ... Op sporza.be klaagt Hein dat hij te veel in de pers komt, en op sport.be staat er een werkelijk overdreven lofbetuiging aan het adres van onze corpulente vriend: http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/nieuws/?Article_ID=313700

enkele fragmenten:
'Hein Vanhaezebrouck pakte niet alleen op Charleroi, maar ook op Anderlecht uit met drie spitsen'
'De Kortrijk-trainer analyseert nuchter en correct. Zonder een grote bek op te zetten en de tegenstand in het harnas te jagen. Slaagt erin zich ook in de twee landstalen uit te drukken. Altijd een pluspunt mocht er ooit een stapje vooruit kunnen komen.'
'Vanhaezebrouck is een verademing.'
'Hij bezit ook een gezonde portie verstand. Bewijs: via een simpele internetsearch op 'linksbuiten' vond hij Istvan Bakx.' (uuuhm ?)


Zoals ik eerder al zei. Voor sommige journalisten is het aantal spitsen een voorwaarde om aanvallend voetbal te spelen, zelfs al raken die geen bal. Tssss

Ok?, de spitsen hebben niet veel ballen gezien tijdens de matchen tegen A'lecht en Standard, maar KVK heeft tenminste GEPROBEERD om aanvallend voetbal te brengen (ook al is dat niet gelukt), met 3 spitsen en dus met veel lef. Daarbij loop je het risico om grandioos op de bek te gaan, maar 't kan ook anders (zie bekermatchen KVK). Het is dus niet een feit dat KVK altijd aanvallend voetbal brengt, maar het is w?l een feit dat Hein altijd STREEFT naar aanvallend voetbal. Toch een opmerkelijk verschil. Jij slaagt er blijkbaar niet in om dat in te zien, me dunkt. Jammer...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #486 Gepost op: oktober 12, 2008, 07:36:02 pm »
Nu dat KVK 10 punten haalde in de Jupiler Pro League lijkt menig journalist haast klaar te komen bij het horen van de naam Hein Vanhaezebrouck ... Op sporza.be klaagt Hein dat hij te veel in de pers komt, en op sport.be staat er een werkelijk overdreven lofbetuiging aan het adres van onze corpulente vriend: http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/nieuws/?Article_ID=313700

enkele fragmenten:
'Hein Vanhaezebrouck pakte niet alleen op Charleroi, maar ook op Anderlecht uit met drie spitsen'
'De Kortrijk-trainer analyseert nuchter en correct. Zonder een grote bek op te zetten en de tegenstand in het harnas te jagen. Slaagt erin zich ook in de twee landstalen uit te drukken. Altijd een pluspunt mocht er ooit een stapje vooruit kunnen komen.'
'Vanhaezebrouck is een verademing.'
'Hij bezit ook een gezonde portie verstand. Bewijs: via een simpele internetsearch op 'linksbuiten' vond hij Istvan Bakx.' (uuuhm ?)


Zoals ik eerder al zei. Voor sommige journalisten is het aantal spitsen een voorwaarde om aanvallend voetbal te spelen, zelfs al raken die geen bal. Tssss

Ok?, de spitsen hebben niet veel ballen gezien tijdens de matchen tegen A'lecht en Standard, maar KVK heeft tenminste GEPROBEERD om aanvallend voetbal te brengen (ook al is dat niet gelukt), met 3 spitsen en dus met veel lef. Daarbij loop je het risico om grandioos op de bek te gaan, maar 't kan ook anders (zie bekermatchen KVK). Het is dus niet een feit dat KVK altijd aanvallend voetbal brengt, maar het is w?l een feit dat Hein altijd STREEFT naar aanvallend voetbal. Toch een opmerkelijk verschil. Jij slaagt er blijkbaar niet in om dat in te zien, me dunkt. Jammer...

Nee jongen,  ik wil maar zeggen dat de term spits maar een woord is. Een aanvallende middenvelder is ook zo'n term. In ons eerste jaar in eerste speelden we constant met 1 spits, maar door daar een goed middenveld rond te zetten had ge aanvallend voetbal. Hadden we drie spitsen gezet , dan was het middenveld misschien minder sterk en zou ge niets zijn met die spitsen. Of anders gezegd: Doordat we met 1 spits speelden konden onze middenvelders vaak voor doel komen en dus op de positie van de spitsen spelen ondanks het feit dat ze de naam 'aanvallende middenvelder' hebben en niet 'spits'. Daarom vind ik niet dat de journalisten moeten tellen hoeveel spitsen er op het veld staan. Vorig jaar hadden we meer spitsen op het veld staan en toen brachten we zogenaamd geen aanvallend voetbal.
Dit was van mij geen aanval op KVK maar op de journalisten die soms eens ruimdenkender mogen zijn.

Offline ringo

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #487 Gepost op: oktober 14, 2008, 09:29:42 am »
De enige reden waarom DE MAGERE HEIN speelt met drie spitsen is omdat hij
maar 4 verdedigers heeft op niveau. dus speelt hij een 3-4-3 anders kan hij
niet wisselen in de match of moet hij daar een middenvelder plaatsen.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #488 Gepost op: oktober 14, 2008, 10:52:01 am »
De enige reden waarom DE MAGERE HEIN speelt met drie spitsen is omdat hij
maar 4 verdedigers heeft op niveau. dus speelt hij een 3-4-3 anders kan hij
niet wisselen in de match of moet hij daar een middenvelder plaatsen.

Jammer  :D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Boerrrie

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Over de Veekaa
« Reactie #489 Gepost op: oktober 14, 2008, 03:10:53 pm »
Match van Zaterdagavond 22 november tegen krotrijk is verplaatst naar Zondag 23 november om 18.00u blijkbaar.

Bart

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #490 Gepost op: oktober 14, 2008, 05:39:25 pm »
Match van Zaterdagavond 22 november tegen krotrijk is verplaatst naar Zondag 23 november om 18.00u blijkbaar.
Bron aub?

Offline rikkie

  • Leden
  • Berichten: 79
Re: Over de Veekaa
« Reactie #491 Gepost op: oktober 14, 2008, 05:53:36 pm »
Match van Zaterdagavond 22 november tegen krotrijk is verplaatst naar Zondag 23 november om 18.00u blijkbaar.
ik heb het gevraagd aan mijn nonkel die wist van niets.Trouwens als je nu de zaterdag of de zondag het blijft hetzelfde er zullen altijd relletjes zijn

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #492 Gepost op: oktober 14, 2008, 06:01:55 pm »
Voorlopig zijn de verhalen als zou de match verplaatst worden pure zever. Als dit zo zou zijn, dan vernemen we dat wel via de club en niet via via via via...  ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Over de Veekaa
« Reactie #493 Gepost op: oktober 14, 2008, 06:50:03 pm »
Match van Zaterdagavond 22 november tegen krotrijk is verplaatst naar Zondag 23 november om 18.00u blijkbaar.
ik heb het gevraagd aan mijn nonkel die wist van niets.Trouwens als je nu de zaterdag of de zondag het blijft hetzelfde er zullen altijd relletjes zijn

En wat doet dat terzake?

Offline Boerrrie

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Over de Veekaa
« Reactie #494 Gepost op: oktober 14, 2008, 07:07:02 pm »
Match van Zaterdagavond 22 november tegen krotrijk is verplaatst naar Zondag 23 november om 18.00u blijkbaar.
ik heb het gevraagd aan mijn nonkel die wist van niets.Trouwens als je nu de zaterdag of de zondag het blijft hetzelfde er zullen altijd relletjes zijn


Komt van een steward van krotrijk die in hetzelfde bedrijf werkt als ik en staat ook te lezen op hun forum.
Zit er dik in dat het combi word en er maar 800 tickets ter beschikking zullen zijn voor ons.(de nieuwe bezoekerstribune)
En relletjes...hoop dat je uw verstand gebruikt en niet provoceerd of u laat provoceren.
Krotrijk is scum en die kijken nie op een stadionverbod meer of minder.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #495 Gepost op: oktober 14, 2008, 07:18:46 pm »
Voor de bekerconfrontatie 2400 tickets was het niet? Nu 800, das een derde, 't zal voor de rappe zijn.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #496 Gepost op: oktober 14, 2008, 07:54:21 pm »
Voor de bekerconfrontatie 2400 tickets was het niet? Nu 800, das een derde, 't zal voor de rappe zijn.

Dat is niet zo veel... Jammer... Nuja, in tegenstelling tot de bekermatch zal ik deze keer waarschijnlijk in een kortrijkvak zitten..

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #497 Gepost op: oktober 14, 2008, 10:38:05 pm »
eventjes relativeren.

De vernieuwde zijtribune bij KVK telt 1600 zitjes om precies te zijn...  Waarvan een deel voor de bezoekende supporter zal worden gebruikt. Maar ook een deel van de tribune achter het doel blijft bezoekersvak. Dus worden we in 2 gesplitst als het ware. Dus komen er 800 zitjes op de zijtribune + 'x-aantal' zitjes op de breedte tribune.

hier zie je trouwens de vernieuwde tribune:


Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #498 Gepost op: oktober 14, 2008, 10:46:57 pm »
Ik zeg t niet graag maar al bij al is dat toch wel een mooi stadion nu. rondom rond tribunes, nergens grote gaten ofzo, ziet er best wel gezellig uit

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #499 Gepost op: oktober 14, 2008, 10:53:33 pm »
Voor de bekerconfrontatie 2400 tickets was het niet? Nu 800, das een derde, 't zal voor de rappe zijn.

Dat is niet zo veel... Jammer... Nuja, in tegenstelling tot de bekermatch zal ik deze keer waarschijnlijk in een kortrijkvak zitten..

in een krotrijkvak zitten? dat zou ik NOOIT doen .