Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 922911 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

sv74

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #500 Gepost op: oktober 14, 2008, 10:59:50 pm »
Ik zeg t niet graag maar al bij al is dat toch wel een mooi stadion nu. rondom rond tribunes, nergens grote gaten ofzo, ziet er best wel gezellig uit

Ja, vooral die grote dikke palen op die oude nieuwe of nieuwe oude tribune zien er 'dik'gezellig uit.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #501 Gepost op: oktober 14, 2008, 11:41:07 pm »
Voor de bekerconfrontatie 2400 tickets was het niet? Nu 800, das een derde, 't zal voor de rappe zijn.

Volgens de berichten die ik vernomen heb zullen er meer dan 800 kaarten beschikbaar zijn, veel meer zelfs!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Over de Veekaa
« Reactie #502 Gepost op: oktober 15, 2008, 08:10:05 am »
Hoe meer hoe beter, er kijken enorm veel mensen uit naar deze derby ?n, met reden!

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #503 Gepost op: oktober 15, 2008, 09:32:05 am »
Er komen helemaal geen plaatsen in de tribune achter het doel. Het bezoekersvak is in de nieuwe tribune en that's it.

Bart

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #504 Gepost op: oktober 15, 2008, 09:37:28 am »
Er komen helemaal geen plaatsen in de tribune achter het doel. Het bezoekersvak is in de nieuwe tribune en that's it.

Is ook wat ik gehoord heb: bezoekersvak enkel in de nieuwe tribune en tribune kant Meensesteenweg volledig voor de thuisaanhang.
Tijd brengt raad, zeker?

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #505 Gepost op: oktober 15, 2008, 10:04:29 am »
Toch vreemd h?, dat er zowel in Roeselare als in Kortrijk veel sneller een akkoord bereikt is voor een bouwvergunning.

Nu weet ik ook wel dat er een verschil is in doel, omvang, planning en dergelijke, maar dat de ??n drie jaar moet wachten op een vergunning, en de ander direct mag beginnen, gaat er bij mij niet in...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #506 Gepost op: oktober 15, 2008, 10:13:48 am »
Toch vreemd h?, dat er zowel in Roeselare als in Kortrijk veel sneller een akkoord bereikt is voor een bouwvergunning.

Nu weet ik ook wel dat er een verschil is in doel, omvang, planning en dergelijke, maar dat de ??n drie jaar moet wachten op een vergunning, en de ander direct mag beginnen, gaat er bij mij niet in...

Het gaat bij ons wel over een grondige vernieuwing van het stadion en niet zomaar een tribune bijzetten.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #507 Gepost op: oktober 15, 2008, 10:56:45 am »
Toch vreemd h?, dat er zowel in Roeselare als in Kortrijk veel sneller een akkoord bereikt is voor een bouwvergunning.

Nu weet ik ook wel dat er een verschil is in doel, omvang, planning en dergelijke, maar dat de ??n drie jaar moet wachten op een vergunning, en de ander direct mag beginnen, gaat er bij mij niet in...

Het gaat bij ons wel over een grondige vernieuwing van het stadion en niet zomaar een tribune bijzetten.

Idd, het gaat niet over een tribuneke bijplaatsen h?. Het gaat over een compleet nieuw stadion, met hotel, appartementen enz. Voor ieder losstaand item moeten de nodige papieren geregeld worden. Ik wacht liever 5 jaar op een prachtig stadion dan 1 jaar op een tribuneke zoals ze die ook hebben in provinciale...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #508 Gepost op: oktober 15, 2008, 11:00:56 am »
Match van Zaterdagavond 22 november tegen krotrijk is verplaatst naar Zondag 23 november om 18.00u blijkbaar.

Ivm de geruchten: tot op heden is SVZW niet op de hoogte van een kalenderwijziging. Het is Belgacom die tot 21 kalenderdagen voor de wedstrijd tijd heeft om deze op een ander tijdstip te laten spelen.

Bij een wijziging zal je dus op de hoogte gebracht worden...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #509 Gepost op: oktober 15, 2008, 11:08:49 am »
Match van Zaterdagavond 22 november tegen krotrijk is verplaatst naar Zondag 23 november om 18.00u blijkbaar.

Ivm de geruchten: tot op heden is SVZW niet op de hoogte van een kalenderwijziging. Het is Belgacom die tot 21 kalenderdagen voor de wedstrijd tijd heeft om deze op een ander tijdstip te laten spelen.

Bij een wijziging zal je dus op de hoogte gebracht worden...
Het zou mij nu niet verbazen moesten ze die match vereztten, want er is geen andere speciale match die speeldag en dit is toch ??n van de vurigste derby's die er is.En dan nog met 2 ploegen die redelijk aanvallend voetbal brachten de laatste maanden.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #510 Gepost op: oktober 15, 2008, 04:05:16 pm »
Toch vreemd h?, dat er zowel in Roeselare als in Kortrijk veel sneller een akkoord bereikt is voor een bouwvergunning.

Nu weet ik ook wel dat er een verschil is in doel, omvang, planning en dergelijke, maar dat de ??n drie jaar moet wachten op een vergunning, en de ander direct mag beginnen, gaat er bij mij niet in...

Het gaat bij ons wel over een grondige vernieuwing van het stadion en niet zomaar een tribune bijzetten.

Idd, het gaat niet over een tribuneke bijplaatsen h?. Het gaat over een compleet nieuw stadion, met hotel, appartementen enz. Voor ieder losstaand item moeten de nodige papieren geregeld worden. Ik wacht liever 5 jaar op een prachtig stadion dan 1 jaar op een tribuneke zoals ze die ook hebben in provinciale...

En daarom moet dat tot 30keer langer duren (2 maand ipv 5 jaar)?

Anyway, klig er niet wakker van hoor...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #511 Gepost op: oktober 15, 2008, 04:33:37 pm »
Onze verbouwingen vergelijken met de nieuwe tribune van Kortrijk is appelen met peren vergelijken.

Trouwens, hoelang heeft het dossier van het Arteveldestadion aangesleepd? Dat van Club Brugge? Hoeveel jaar praten ze nu al niet over een nieuw stadion voor Anderlecht? Een nieuwe Heyzel? Ik zou zeggen - welkom in (arm) Belgi?. Ons stadion zal er met verloop van tijd wel staan, en Kortrijk zal (hopelijk) groen zien van jaloezie. En als je dan toch per se met de vinger wil wijzen naar iets of iemand, doe dat dan naar het systeem hier, naar de overheid, de administratieve rompslomp waar iedereen - zo ook Zulte Waregem - wel eens (of liever: talloze keren) mee in aanraking komt.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #512 Gepost op: oktober 15, 2008, 06:03:37 pm »
Onze verbouwingen vergelijken met de nieuwe tribune van Kortrijk is appelen met peren vergelijken.

Trouwens, hoelang heeft het dossier van het Arteveldestadion aangesleepd? Dat van Club Brugge? Hoeveel jaar praten ze nu al niet over een nieuw stadion voor Anderlecht? Een nieuwe Heyzel? Ik zou zeggen - welkom in (arm) Belgi?. Ons stadion zal er met verloop van tijd wel staan, en Kortrijk zal (hopelijk) groen zien van jaloezie. En als je dan toch per se met de vinger wil wijzen naar iets of iemand, doe dat dan naar het systeem hier, naar de overheid, de administratieve rompslomp waar iedereen - zo ook Zulte Waregem - wel eens (of liever: talloze keren) mee in aanraking komt.

Voor de goeie orde, ik wijs naar niemand en al zeker niet naar SVZW bestuur. Ik weet ook wel dat ze er alles aan doen...

Ik vroeg me alleen af waarom we juist appelen met peren aan het vergelijken zijn? Waarom kan ??n tribune zoveel keer sneller dan een tribune met andere faciliteiten, terwijl we eigenlijk min of meer over hetzelfde spreken.
Ik kijk dan vooral in de richting van de overheid, ja. Maar wijzen, nee, da's onbeleefd... ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #513 Gepost op: oktober 15, 2008, 06:18:35 pm »
Er komen helemaal geen plaatsen in de tribune achter het doel. Het bezoekersvak is in de nieuwe tribune en that's it.

Is ook wat ik gehoord heb: bezoekersvak enkel in de nieuwe tribune en tribune kant Meensesteenweg volledig voor de thuisaanhang.
Tijd brengt raad, zeker?

langs waar zullen de bezoekers dan moeten komen? dan toch niet meer langs de meensesteenweg en daar parkeren vermoed ik ?

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #514 Gepost op: oktober 15, 2008, 07:44:38 pm »
Er komen helemaal geen plaatsen in de tribune achter het doel. Het bezoekersvak is in de nieuwe tribune en that's it.

Is ook wat ik gehoord heb: bezoekersvak enkel in de nieuwe tribune en tribune kant Meensesteenweg volledig voor de thuisaanhang.
Tijd brengt raad, zeker?

langs waar zullen de bezoekers dan moeten komen? dan toch niet meer langs de meensesteenweg en daar parkeren vermoed ik ?

gwn door die van kortrijk wandelen en gezellige babbel slaan :D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #515 Gepost op: oktober 15, 2008, 07:57:03 pm »
Onze verbouwingen vergelijken met de nieuwe tribune van Kortrijk is appelen met peren vergelijken.

Trouwens, hoelang heeft het dossier van het Arteveldestadion aangesleepd? Dat van Club Brugge? Hoeveel jaar praten ze nu al niet over een nieuw stadion voor Anderlecht? Een nieuwe Heyzel? Ik zou zeggen - welkom in (arm) Belgi?. Ons stadion zal er met verloop van tijd wel staan, en Kortrijk zal (hopelijk) groen zien van jaloezie. En als je dan toch per se met de vinger wil wijzen naar iets of iemand, doe dat dan naar het systeem hier, naar de overheid, de administratieve rompslomp waar iedereen - zo ook Zulte Waregem - wel eens (of liever: talloze keren) mee in aanraking komt.

Voor de goeie orde, ik wijs naar niemand en al zeker niet naar SVZW bestuur. Ik weet ook wel dat ze er alles aan doen...

Ik vroeg me alleen af waarom we juist appelen met peren aan het vergelijken zijn? Waarom kan ??n tribune zoveel keer sneller dan een tribune met andere faciliteiten, terwijl we eigenlijk min of meer over hetzelfde spreken.
Ik kijk dan vooral in de richting van de overheid, ja. Maar wijzen, nee, da's onbeleefd... ;)

Kgeloof dat oa het gewestplan moet gewijzigd worden, omdat de grond van het huidige stadion als recreatiezone gezien wordt en dan kunde daar volgens mij ni zomaar een hotel in neerplanten. Sla mij ni dood als ik het verkeerd voor heb, maar da zal wel allemaal met elkaar te doen hebn...

Maar hoe dan ook, moesten onze heren ministers even rap werken als da ze geld verdienen, tging er al gestaan ebn  :)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #516 Gepost op: oktober 15, 2008, 09:39:37 pm »
Er komen helemaal geen plaatsen in de tribune achter het doel. Het bezoekersvak is in de nieuwe tribune en that's it.

Is ook wat ik gehoord heb: bezoekersvak enkel in de nieuwe tribune en tribune kant Meensesteenweg volledig voor de thuisaanhang.
Tijd brengt raad, zeker?

langs waar zullen de bezoekers dan moeten komen? dan toch niet meer langs de meensesteenweg en daar parkeren vermoed ik ?

De bezoekers komen via de Meensesteenweg, die dan ook helemaal voorbehouden is voor bezoekers. De Kortrijksupporters voor tribune 3 komen binnen langs de Moorseelsestraat (kant Kouter).

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Over de Veekaa
« Reactie #517 Gepost op: oktober 19, 2008, 08:19:53 pm »
Match van Zaterdagavond 22 november tegen krotrijk is verplaatst naar Zondag 23 november om 18.00u blijkbaar.

Ivm de geruchten: tot op heden is SVZW niet op de hoogte van een kalenderwijziging. Het is Belgacom die tot 21 kalenderdagen voor de wedstrijd tijd heeft om deze op een ander tijdstip te laten spelen.

Bij een wijziging zal je dus op de hoogte gebracht worden...

Vriend, vermeld eens je bron, zelfs op de site van de kbvb is NIKS te vinden! Bij een bronvermelding wordt je serieus geacht,anders...

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #518 Gepost op: oktober 20, 2008, 01:10:39 am »
Zijn er ier nog die dikke Hein gespot hebben na de match in de gang van de hoofdtibune, 3 pinten in zijn hand ? ;D

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Over de Veekaa
« Reactie #519 Gepost op: oktober 20, 2008, 08:07:15 am »
Zijn er ier nog die dikke Hein gespot hebben na de match in de gang van de hoofdtibune, 3 pinten in zijn hand ? ;D

Ik heb hem nog een frietkot weten binnensluipen in't geniep... :-)