Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923179 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #640 Gepost op: oktober 29, 2008, 03:59:42 pm »

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Over de Veekaa
« Reactie #641 Gepost op: oktober 29, 2008, 05:02:58 pm »

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #642 Gepost op: oktober 30, 2008, 06:54:05 pm »
laat ons ook eerlijk zijn, die rivaliteit brengt iets extra aan de match, daarom is dit ook een van de matchen van het jaar...
In een vak van kortrijk ga ik niet zitten, ofwel mee met essevee ofwel in caf? kijken. het risico nemen doe ik niet, iedereen weet dat het daar zwaar kan escaleren

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #643 Gepost op: oktober 30, 2008, 10:45:50 pm »
Tuurlijk hoorde je de Moeskroense supporters meer dan ons op Belgacom TV. De micro stond voor hun neus...

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #644 Gepost op: oktober 30, 2008, 10:48:18 pm »
En wees maar zeker dat het stampende vol zal zitten op 23 november. We zullen jullie niet nodig hebben om de zittribune achter de goal te vullen, wees gerust. Als ge dan toch pers? bij ons wil komen zitten, neem dan een kaartje voor VAK I ? ;)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #645 Gepost op: oktober 31, 2008, 08:58:35 am »
En wees maar zeker dat het stampende vol zal zitten op 23 november. We zullen jullie niet nodig hebben om de zittribune achter de goal te vullen, wees gerust. Als ge dan toch pers? bij ons wil komen zitten, neem dan een kaartje voor VAK I ? ;)

grapjas  ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #646 Gepost op: oktober 31, 2008, 09:46:38 am »
Tuurlijk hoorde je de Moeskroense supporters meer dan ons op Belgacom TV. Ze zongen dan ook meer dan ons...

Fixed your post.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Over de Veekaa
« Reactie #647 Gepost op: november 01, 2008, 02:40:40 pm »
We brengen goed voetbal, van het betere combinatievoetbal dat er te zien is in eerste?, beweert Hein Vanhaezebrouck in De Morgen. Hoewel Kortrijk en Brugge niet ver van elkaar liggen, is er volgens de KVK-coach weinig rivaliteit tussen beide clubs. ?De boeren, dat zijn voor die van Kortrijk de mannen uit Waregem. De haat en nijd is veel groter dan ten opzichte van die uit Brugge. Zulte Waregem en Kortrijk, dat is echt water en vuur.?
 
Strijd met Zulte Waregem
?Ik denk dat het de ergste concurrentie is die vandaag nog bestaat in Belgi?, buiten Racing en KV Mechelen misschien, en Antwerp en Germinal Beerschot. We spelen tegen elkaar eind november, maar nu al zijn ze bezig met elkaar op te hitsen, en pamfletten te verspreiden?, aldus Vanhaezebrouck.
 
West-Vlaanderen boven
De Kortrijktrainer vindt het goed dat West-Vlaanderen zo talrijk vertegenwoordigd is in de eerste klasse en begrijpt de mensen niet die steen en been klagen over het te grote aantal ploegen op een te kleine oppervlakte. ?Onze commerci?le verantwoordelijke verklaart in een regionale krant: 'Alles is weg, de commerci?le ruimte is op, we hebben geen plaats meer.' Hoe kun je dat nu zeggen?!?
 
Oplossingen zoeken
?Ga toch op zoek naar oplossingen?, klinkt Vanhaezebrouck strijdvaardig. ?Als dit ons maximum is, hebben wij geen lang leven meer. Dat past helemaal niet in mijn filosofie. Ik tekende bij Kortrijk met de bedoeling om te blijven en een goeie ploeg uit te bouwen.?
 
Budget omhoog
De Kortrijkse succescoach spreekt duidelijk ambitieuze taal. ?We hebben momenteel nog altijd het kleinste budget in eerste. Nu wil ik erin blijven, maar volgend jaar moeten we die ploeg gaan uitbouwen, en moet het budget omhoog.?

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #648 Gepost op: november 01, 2008, 06:27:19 pm »
We brengen goed voetbal, van het betere combinatievoetbal dat er te zien is in eerste?, beweert Hein Vanhaezebrouck in De Morgen. Hoewel Kortrijk en Brugge niet ver van elkaar liggen, is er volgens de KVK-coach weinig rivaliteit tussen beide clubs. ?De boeren, dat zijn voor die van Kortrijk de mannen uit Waregem. De haat en nijd is veel groter dan ten opzichte van die uit Brugge. Zulte Waregem en Kortrijk, dat is echt water en vuur.?
 
Strijd met Zulte Waregem
?Ik denk dat het de ergste concurrentie is die vandaag nog bestaat in Belgi?, buiten Racing en KV Mechelen misschien, en Antwerp en Germinal Beerschot. We spelen tegen elkaar eind november, maar nu al zijn ze bezig met elkaar op te hitsen, en pamfletten te verspreiden?, aldus Vanhaezebrouck.
 
je mag zeggen wat je wil over hem, maar hij is wel op de hoogte van de drang om te winnen bij de supporters... en eerlijk, dat ontbrak vorig jaar toch bij ons, hopelijk beseffen de spelers nu wel wat dit voor ons betekend!

Offline max

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Over de Veekaa
« Reactie #649 Gepost op: november 02, 2008, 12:33:54 am »
Beste ESSEVEE fans......

Laat de match van 23 november leuk houden!! WIJ ZIJN VERDOMME VERTEGNWOORDIGERS VAN HET TROTSE WEST-Vlaanderen!!!!!!!! :)

gelieve geen ambras tezoeken in onze tribunes zoals jullie deden langs autosnelweg met die autobus.
komaan geeft geen zin.... laat dit bericht over circuleren!! ik ken ook paar szvw-fans en ik kan daar super mee om het is maar een match idd maar we kunnen de negative media verrassen door echt een aangename match van te maken!!!

Boeren of dikke nekken
jullie weten goed genoeg we kunnen goed overeen als het het nu niet wil aanvaarden of niet........
maar wat jullie doen is jullie zaak......... kan jullie alleen maar waarschuwen dat er in kortrijk verleden jaar tijdens beker toen 2-1 gewonnen hadden en toch waren er fameuze rellen... en dit in 2e klasse :D

PAS OP!niet alleen het niveau van de spelers is op eerste klasse maar ook de harde kern/ supporters >:(
anders een wijze raad voor de kopppigen onder jullie ==> VAK I

je wordt daar snel herkend wees gerust.......

Groetjes

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #650 Gepost op: november 02, 2008, 12:47:53 am »
gelieve geen ambras tezoeken in onze tribunes zoals jullie deden langs autosnelweg met die autobus.

Here we go again...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Over de Veekaa
« Reactie #651 Gepost op: november 02, 2008, 01:27:58 am »
gelieve geen ambras tezoeken in onze tribunes zoals jullie deden langs autosnelweg met die autobus.

Here we go again...
Een bus die half vol zat met bejaarden, kinderen, en die zoeken ruzie   ::)
SV TILL I DIE

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #652 Gepost op: november 02, 2008, 02:38:44 am »
Beste ESSEVEE fans......

Laat de match van 23 november leuk houden!! WIJ ZIJN VERDOMME VERTEGNWOORDIGERS VAN HET TROTSE WEST-Vlaanderen!!!!!!!! :)

gelieve geen ambras tezoeken in onze tribunes zoals jullie deden langs autosnelweg met die autobus.
komaan geeft geen zin.... laat dit bericht over circuleren!! ik ken ook paar szvw-fans en ik kan daar super mee om het is maar een match idd maar we kunnen de negative media verrassen door echt een aangename match van te maken!!!

Boeren of dikke nekken
jullie weten goed genoeg we kunnen goed overeen als het het nu niet wil aanvaarden of niet........
maar wat jullie doen is jullie zaak......... kan jullie alleen maar waarschuwen dat er in kortrijk verleden jaar tijdens beker toen 2-1 gewonnen hadden en toch waren er fameuze rellen... en dit in 2e klasse :D

PAS OP!niet alleen het niveau van de spelers is op eerste klasse maar ook de harde kern/ supporters >:(
anders een wijze raad voor de kopppigen onder jullie ==> VAK I

je wordt daar snel herkend wees gerust.......

Groetjes

een wijze raad voor u, mijn vriend, is eens overlezen wat ge getypt hebt en mss eens een snelcursus Nederlandse spelling volgen.

@ Pringless: gwn niet op reageren, da zal het beste zijn denk ik :)
« Laatst bewerkt op: november 02, 2008, 02:40:17 am door -JoNaThAn- »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #653 Gepost op: november 02, 2008, 09:06:43 am »
de posts hierboven zijn tekenend. zelf den trainer kan zijn dreigend ondertoontje niet verbergen.
sjiek van ons supporters dat men nie ingaat op elke provocatie van 10km verder.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 516
Re: Over de Veekaa
« Reactie #654 Gepost op: november 02, 2008, 12:45:19 pm »
juste eens op voetbalkrant.com gelezen....Wat "walvis" hein daar weer uitslaat is toch weer laag he...Als je over zulke rivaliteiten spreekt moet je dit nuanceren en niet de hele boel terug ophitsen.....nu ja,veel verstand kun je nie gebruiken ee,als je er wat van tekortkomt....erg dat hij zulke uitspraken doet,ik hoor dat een heer als dury niet in de pers verklaren....maar kom,ik zou ook ambetant lopen als je tegen een buur speelt die al veel meer bewezen heeft...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Over de Veekaa
« Reactie #655 Gepost op: november 02, 2008, 01:50:13 pm »
Dikke Hein zei zo: Dury zegt niks over de scheidsrechter dat is ook niet de oplossing ...
SV TILL I DIE

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #656 Gepost op: november 02, 2008, 02:06:21 pm »
Dikke Hein zei zo: Dury zegt niks over de scheidsrechter dat is ook niet de oplossing ...

Dury heeft gewoon zijn lessen getrokken uit de dingen die hij al meegemaakt heeft in 1e klasse. Ik meen mij te herinneren dat Dury vroeger ook nu en dan (terecht) commentaar had op de arbitrage, maar uiteindelijk besefte hij dat het toch niets uithaalt en dat je uiteindelijk zelfs in een negatief daglicht gezet wordt. Zo stapte hij uiteindelijk ook uit die praatgroep over arbitrage, waarvan ik de naam kwijt ben, en sindsdien hebben we Dury nog op bijna geen enkel woord van kritiek kunnen betrappen in de pers ... Neem maar van me aan dat het bij Hein ook niet zal blijven duren, hij is nieuw in 1e klasse, en zal na verloop van tijd ook wel doorhebben dat het geen zin heeft telkens je kritiek te uiten in de pers.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #657 Gepost op: november 02, 2008, 02:38:52 pm »
Ik heb totaal geen VK-sympathie maar Heintje heeft wel gelijk in wat hij zegt over de scheidsrechter. Net als onze penalty was die eerste gele kaart voor die speler met z'n hoofdwonde (=> Verbrugghe) een ferme misser van de scheidsrechter. Idem voor die (lichte) penalty.  Het gaat inderdaad totaal niets uithalen om dit in de media te vertellen behalve misschien 'n opmerking/boete van de scheidsrechterscommissie. Toeval of niet: alweer in 'n thuismatch van Club...
« Laatst bewerkt op: november 02, 2008, 02:45:12 pm door Eugene »

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Over de Veekaa
« Reactie #658 Gepost op: november 02, 2008, 03:23:13 pm »
Gwn al het feit dat club dit seizoen al 5 penalties in 10 matchen kreeg....zegt al veel!
en even de beelden herbekeken toch wel 4 van de 5 onterecht toegekend...

frustrerend

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #659 Gepost op: november 02, 2008, 04:19:29 pm »
Gwn al het feit dat club dit seizoen al 5 penalties in 10 matchen kreeg....zegt al veel!
en even de beelden herbekeken toch wel 4 van de 5 onterecht toegekend...

frustrerend

Idd, kluup gaat gwn van de 1e minuut op zoek naar die penalty. Ge gaat maar zelden een aanval van kluup zien waar dat er geen speler 'valt' in of rond het strafschopgebied. Triestig ...

en met de rode kaarten van Verbrugghe en Goossens (Roeselare) moet ik ook eens goed lachen. Jammer genoeg zijn die 2 rode kaarten ook telkens het keerpunt id match geweest.