Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923123 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Over de Veekaa
« Reactie #680 Gepost op: november 04, 2008, 07:16:21 pm »


"Misschien roer ik mijn mond omdat ik als trainer 'nieuw' ben in eerste klasse. Maar na vandaag stopt het voor mij: zie het als mijn laatste noodkreet. Hierna zal ik niet meer reageren", neemt de KVK-trainer zich tenslotte nog voor.(vb.com)

??? Ik dacht dat hij de man was, en Dury moest reageren...
Nu volgt hij zelf mr Dury zijn theorie. Goe bezig daar in Krotrijk heintje ::D

Tot spijt van wie het benijdt, hij is inderdaad goed bezig in Kortrijk en dat valt simpelweg niet te ontkennen. Dat hij nu Dury zijn theorie zal gaan volgen toont enkel aan dat hij niet te beroerd is om te leren uit zijn "fouten". Hij heeft nu zijn zegje al meermaals gedaan en dat wordt hem niet in dank afgenomen en het wordt inderdaad tijd dat hij het eens begint stil te leggen vooraleer het verder escaleert. Hij beseft dat het toch maar vechten is tegen de bierkaai, hoe jammer dat ook is in deze zaak.

Ik speel hier nu een beetje advokaat van de duivel, maar het kan soms geen kwaad om eens objectief naar de man zijn verwezenlijkingen te kijken bij die club.

?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #681 Gepost op: november 04, 2008, 10:20:37 pm »


"Misschien roer ik mijn mond omdat ik als trainer 'nieuw' ben in eerste klasse. Maar na vandaag stopt het voor mij: zie het als mijn laatste noodkreet. Hierna zal ik niet meer reageren", neemt de KVK-trainer zich tenslotte nog voor.(vb.com)

??? Ik dacht dat hij de man was, en Dury moest reageren...
Nu volgt hij zelf mr Dury zijn theorie. Goe bezig daar in Krotrijk heintje ::D

Tot spijt van wie het benijdt, hij is inderdaad goed bezig in Kortrijk en dat valt simpelweg niet te ontkennen. Dat hij nu Dury zijn theorie zal gaan volgen toont enkel aan dat hij niet te beroerd is om te leren uit zijn "fouten". Hij heeft nu zijn zegje al meermaals gedaan en dat wordt hem niet in dank afgenomen en het wordt inderdaad tijd dat hij het eens begint stil te leggen vooraleer het verder escaleert. Hij beseft dat het toch maar vechten is tegen de bierkaai, hoe jammer dat ook is in deze zaak.

Ik speel hier nu een beetje advokaat van de duivel, maar het kan soms geen kwaad om eens objectief naar de man zijn verwezenlijkingen te kijken bij die club.

?

Ik kan in je theorie komen. Maar waarom Hein dan begint over onze Dury terwijl hij enkel en alleen de scheidsrechter wil wijzen. Dat hij zich dan volledig concentreerd hierop en niet andere trainers gaat bij betrekken...

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #682 Gepost op: november 05, 2008, 12:07:26 am »

Ik kan in je theorie komen. Maar waarom Hein dan begint over onze Dury terwijl hij enkel en alleen de scheidsrechter wil wijzen. Dat hij zich dan volledig concentreerd hierop en niet andere trainers gaat bij betrekken...
Omdat zijn punt was dat de grote ploegen systematisch bevoordeeld worden door de scheidsrechters.  Waregem had 3 dagen ervoor ook tegen Brugge gespeeld, en een onterechte penalty tegen gekregen.  Hein heeft trouwens niets negatiefs over Dury gezegd, enkel dat Dury zweeg, maar dat hijzelf dat niet kan.  Geen probleem toch eigenlijk ?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Over de Veekaa
« Reactie #683 Gepost op: november 05, 2008, 07:29:10 am »

Column: Speeldag 10: Vergissingen

Voetbalkrant heeft geen blauw, zwart, paars, wit, rood of groen randje. Soms denkt u van wel, maar dat denken wij van de scheidsrechters ook.
03/11/2008 (18:20) | 12 reacties | 950x gelezen

Waarom denken wij dat? Logisch, als je sommige wedstrijden bekijkt. Of de wekenlange opeenvolging van 'vergissingen' in het voordeel van een bepaalde club. Het woord 'club' mag je hier wel letterlijk nemen. De leider in het klassement, groots in punten, voorlopig nog klein in zijn wedstrijden. Kan blauw-zwart er aan doen dat de scheidsrechters zich zo dikwijls 'vergissen' in hun voordeel? Antwoord: nee. Of dat hopen we toch. Stel je voor: ons eigen D'hooghiopoli, zoals met Juventus gebeurde in Itali?. We hebben al genoeg Chinezen over de vloer gekregen de laatste jaren.

Wel opvallend is dat het alweer scheidsrechter Luc Wouters was in de wedstrijd van Club Brugge. Ook vorig seizoen bepaalde hij een wedstrijd van de Bruggelingen in hun voordeel, we denken daarbij onder andere aan de wedstrijd tegen Charleroi, waarna de familie Bayat het veld opstormde, alsof ze werden achternagezeten door een zwerm wespen die op weg waren naar een plek waar de zon normaal niet schijnt. Ook toen schreven we al een 'boodschap' aan de scheidsrechtercommissie om de burgemeester van Lummen toch wat weg te houden van de wedstrijden van Club Brugge. Je weet maar nooit of iemand er iets verdachts in zou zien. En toch doet die het weer. Big Brother is watching it. Club won wel verdiend, toch twijfelen we er aan of dat ook zo vlot zou geweest zijn zonder de (belachelijke) uitsluiting van Verbrugghe en de lichte strafschop. Club staat aan kop, meer willen ze in het Veneti? van het Noorden niet onthouden. Nu moet de bevestiging volgen tegen Charleroi en Anderlecht. Dan pas zullen we weten of Club echt op zijn waarde geklasseerd staat.

Bron: www.voetbalkrant.com
SV TILL I DIE

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #684 Gepost op: november 05, 2008, 01:14:02 pm »
Voetbalkrant is ?n blijft toch brol ... jongens toch, subjectiviteit troef ?n maar een samenraapselke van hetgeen ze in de gazetten vinden
Webteam SV Zulte Waregem

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Over de Veekaa
« Reactie #685 Gepost op: november 05, 2008, 09:48:39 pm »
interview in knack met onze dikke vriend...  bescheidenheid troef...  (niet dus h?)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #686 Gepost op: november 06, 2008, 04:45:52 pm »
Kzalt maar hier posten h?:

de tickets voor de wedstrijd KV Kortrijk ? SV Zulte Waregem van 23 november ?08 om 18u00 worden enkel via de lokalen verkocht aan de supporters die beschikken over een lidkaart van SVZW.
1 ticket per lidkaart.

Prijzen:  ? 22,00
Jonger dan 12 jaar ? 4,00

Verplichte combi- regeling = ticket gekoppeld aan busverplaatsing.

 

Ticketverdeling:

SC Beverly:                  50 tickets
Colono Boys:                71 tickets
De Biest :                    66 tickets
De Fazant :                   0
De Gilde :                    56 tickets
De Klauwaert :             91 tickets
De Knok :                    70 tickets
De Regenboog :             0
De Sportduif :              50 tickets
De Vlasschuur :            50 tickets
Half-Time :                  50 tickets
Hof van Vlaanderen:       0
Jeruzalem :                 50 tickets
Sint Benedictus :          50 tickets
Tempo :                     91 tickets
?t Leeuwke :                50 tickets
Picasso :                     35 tickets

« Laatst bewerkt op: november 06, 2008, 04:54:03 pm door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #687 Gepost op: november 06, 2008, 07:15:39 pm »
kga zo rap mogelijk naar de sportduif.

Offline Jensen

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Over de Veekaa
« Reactie #688 Gepost op: november 06, 2008, 07:38:45 pm »
gmoe dus een lid zijn bij supportrslokaal om een ticket te kunnen hebben?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Over de Veekaa
« Reactie #689 Gepost op: november 06, 2008, 07:40:31 pm »
Ja dat klopt

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #690 Gepost op: november 06, 2008, 07:46:40 pm »
gmoe dus een lid zijn bij supportrslokaal om een ticket te kunnen hebben?

Ja, we hebben dit zo afgesproken met de supporterslokalen. Dit wordt ook door de club gecontroleerd. Zo willen we vermijden dat trouwe supporters benadeeld worden ten opzichte van successo's!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #691 Gepost op: november 06, 2008, 10:59:59 pm »
gmoe dus een lid zijn bij supportrslokaal om een ticket te kunnen hebben?

Ja, we hebben dit zo afgesproken met de supporterslokalen. Dit wordt ook door de club gecontroleerd. Zo willen we vermijden dat trouwe supporters benadeeld worden ten opzichte van successo's!

Terecht !

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #692 Gepost op: november 06, 2008, 11:11:45 pm »
trouwe supporters zijn daarom geen supporters die lid zijn van een supportersclub!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #693 Gepost op: november 06, 2008, 11:16:13 pm »
trouwe supporters zijn daarom geen supporters die lid zijn van een supportersclub!

bwa da is misschien wel waar. maar ik vind het toch logischer dat mensen die bijvoorbeeld lid zijn van een supportersclub (kan al voor 5 euro, dus waarom geen lid zijn ? )  en 5 , 10 , 15, ... keer per seizoen meegaan op verplaatsingen ook meer kans hebben voor de verplaatsing naar kvk.

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #694 Gepost op: november 06, 2008, 11:20:04 pm »
trouwe supporters zijn daarom geen supporters die lid zijn van een supportersclub!

Begrijp je reactie, maar waar moet je je anders op baseren en waar trek je de lijn ? Vijf euro om je lid te maken bij een lokaal is volgens mij een kleine moeite en ik denk dan ook dat trouwe supporters lid zijn bij een lokaal.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: Over de Veekaa
« Reactie #695 Gepost op: november 07, 2008, 07:39:58 am »
trouwe supporters zijn daarom geen supporters die lid zijn van een supportersclub!

Begrijp je reactie, maar waar moet je je anders op baseren en waar trek je de lijn ? Vijf euro om je lid te maken bij een lokaal is volgens mij een kleine moeite en ik denk dan ook dat trouwe supporters lid zijn bij een lokaal.

Klopt, alleen jammer dat het (administratief werk, daar kruipt inderdaad wel wat werk in...) zo lang duurt. Ik geef toe dat ik snel snel lid wil worden om mee te kunnen naar Kortrijk.Maar t zal erom spannen om tegen dan mijn lidkaart klaar te krijgen, hoorde ik nu. Ik begrijp dat allemaal, maar de verplaatsingen die ik doe, doe ik met mijn vader. Die heeft een auto van het werk, en rijdt gratis. Als je weet dat enkel RSCA en nu KVK combi's zijn, dan snap je wel dat het logisch is dat wij (al 20 jaar keiharde Esseveefans in hart en nieren en de voorbije 15 ontmoetingen met de Veekaa telkens present) heel erg ontgoocheld zijn, nu. Maar ik weet ook: er moet hier een lijn getrokken worden, en die lijn is niet voor iedereen altijd even aanvaardbaar. Dus mensen, wie mij 1 ticket en bus (maakt niet uit van waar!) kaart (ik hoop echt op de Colono's!) kan bezorgen: pm me gerust en dan klappen we nog eens over een extra vergoeding! Ik zag de eerste SV-KVK toen ik 6 jaar was, nu moet ik er voor het eerst eentje missen!  :-\

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #696 Gepost op: november 07, 2008, 08:50:48 am »
trouwe supporters zijn daarom geen supporters die lid zijn van een supportersclub!

Begrijp je reactie, maar waar moet je je anders op baseren en waar trek je de lijn ? Vijf euro om je lid te maken bij een lokaal is volgens mij een kleine moeite en ik denk dan ook dat trouwe supporters lid zijn bij een lokaal.

Klopt, alleen jammer dat het (administratief werk, daar kruipt inderdaad wel wat werk in...) zo lang duurt. Ik geef toe dat ik snel snel lid wil worden om mee te kunnen naar Kortrijk.Maar t zal erom spannen om tegen dan mijn lidkaart klaar te krijgen, hoorde ik nu. Ik begrijp dat allemaal, maar de verplaatsingen die ik doe, doe ik met mijn vader. Die heeft een auto van het werk, en rijdt gratis. Als je weet dat enkel RSCA en nu KVK combi's zijn, dan snap je wel dat het logisch is dat wij (al 20 jaar keiharde Esseveefans in hart en nieren en de voorbije 15 ontmoetingen met de Veekaa telkens present) heel erg ontgoocheld zijn, nu. Maar ik weet ook: er moet hier een lijn getrokken worden, en die lijn is niet voor iedereen altijd even aanvaardbaar. Dus mensen, wie mij 1 ticket en bus (maakt niet uit van waar!) kaart (ik hoop echt op de Colono's!) kan bezorgen: pm me gerust en dan klappen we nog eens over een extra vergoeding! Ik zag de eerste SV-KVK toen ik 6 jaar was, nu moet ik er voor het eerst eentje missen!  :-\

Kvrees dat da moeilijk zal gaan, want op de inschrijvingslijsten moeten de nummers van de lidkaarten genoteerd worden. Men zal wel rap merken dat je geen sv 4u-kaart hebt...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: Over de Veekaa
« Reactie #697 Gepost op: november 07, 2008, 05:53:15 pm »
Kwas al van plan om lid te worden bij CB.
Maar wanneer kan ik dat nog doen? Kwil echt wel mee na KVK :(

Grts Ruben


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #698 Gepost op: november 07, 2008, 11:00:07 pm »
in het vervolg van in het begin van het seizoen lid worden van een supportersclub  ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #699 Gepost op: november 08, 2008, 12:22:40 am »
Dikke hein zei vorige week nog dat, zoals Dury doet, niets meer zeggen over de slechte arbitrage niet de oplossing is.. :

"Zeg niets meer over de refs"
Na de match tegen Club Brugge nam Vanhaezebrouck de ref op de korrel. Dat  zal hij in de toekomst niet meer doen. "Ik zeg niets meer over de refs. Ik zal niet meer op hen reageren na de match."