Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923179 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #820 Gepost op: november 18, 2008, 09:09:28 pm »
Ik doe dit al voor, tijdens en na de match, maar dan wel slechts met 1 KVK-supporter die ik ken  :P

Het is een begin, als iedere SVZW-supporter dat met een KV Kortrijk-supporter zou doen  :).

.. dan zaten de KVK-tribunes voor de helft gevuld met SVZW-supporters  ;)
Maar ik vind ook dat dit zeker moet kunnen om samen met een KVK-supporter naar de voetbal te gaan, kvind dit wel leuk  :P Alleen hoop ik dat de omzittenden wat tolerant zijn als ik bij een eventueel Zulte Waregems doelpunt uit reflex rechtspring. (en snel weer ga zitten en eenvoudig applaudisseer ;D)

De overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters is tolerant, als je in tribune 4 zit wil ik u na de wedstrijd zelfs trakteren  :). Zeg nog eens dat KV Kortrijk-supporters niet vriendelijk zijn, maar...dat zeg jij waarschijnlijk niet aangezien je met een KV Kortrijk-supporter bevriend bent  :).

Kweet eigelijk niet op welke tribune ik zit, ik denk in vak K.

EDIT= is blijkbaar tribune 3? Hopelijk een rustig vak? :P

Vak K is een rustig vak, tussen u en de SVZW-supporters zal er nog ??n vak zijn.
Je zal eigenlijk niet heel ver van uw medesupporters zitten  :).

Leuk dat het dicht bij de uitsupporters is en het een rustig vak is  :) om 2 redenen: minder kans op slaag en ik ga met een man op leeftijd (mijn grootvader  ;) )
Ik ga ook niet met u een pint gaan pakken, met mijn grootvader is dat niet zo gepast. ;) Tzal eerder bij hem thuis pistollekes worden  :P

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #821 Gepost op: november 18, 2008, 09:17:57 pm »
Ik doe dit al voor, tijdens en na de match, maar dan wel slechts met 1 KVK-supporter die ik ken  :P

Het is een begin, als iedere SVZW-supporter dat met een KV Kortrijk-supporter zou doen  :).

.. dan zaten de KVK-tribunes voor de helft gevuld met SVZW-supporters  ;)
Maar ik vind ook dat dit zeker moet kunnen om samen met een KVK-supporter naar de voetbal te gaan, kvind dit wel leuk  :P Alleen hoop ik dat de omzittenden wat tolerant zijn als ik bij een eventueel Zulte Waregems doelpunt uit reflex rechtspring. (en snel weer ga zitten en eenvoudig applaudisseer ;D)

De overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters is tolerant, als je in tribune 4 zit wil ik u na de wedstrijd zelfs trakteren  :). Zeg nog eens dat KV Kortrijk-supporters niet vriendelijk zijn, maar...dat zeg jij waarschijnlijk niet aangezien je met een KV Kortrijk-supporter bevriend bent  :).

Kweet eigelijk niet op welke tribune ik zit, ik denk in vak K.

EDIT= is blijkbaar tribune 3? Hopelijk een rustig vak? :P

Vak K is een rustig vak, tussen u en de SVZW-supporters zal er nog ??n vak zijn.
Je zal eigenlijk niet heel ver van uw medesupporters zitten  :).

Leuk dat het dicht bij de uitsupporters is en het een rustig vak is  :) om 2 redenen: minder kans op slaag en ik ga met een man op leeftijd (mijn grootvader  ;) )
Ik ga ook niet met u een pint gaan pakken, met mijn grootvader is dat niet zo gepast. ;) Tzal eerder bij hem thuis pistollekes worden  :P

De harde kern van KV Kortrijk-supporters zit volgens mij meestal in de staantribune, denk dat  tribune 3 redelijk rustig zal zijn.
Versta dat je geen gaat drinken, maar is al heel goed dat je verbroedert met een KV Kortrijk-supporter  :)!
Laat de pistolets smaken alleszins  :).

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #822 Gepost op: november 18, 2008, 09:23:00 pm »
Merci :D (vriendelijke kvk-supporter, waren ze maar allemaal zo)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #823 Gepost op: november 18, 2008, 09:24:03 pm »
Kan het maar presenteren  :), hopelijk wordt het een schone wedstrijd!

Jep, inderdaad. Laten we hopen op een prachtmatch met veel inzet van beide kanten, veel sfeer van beide kanten en ... uiteindelijk een overwinning voor den essevee ;)

en inderdaad een vriendelijke supporter. Voor u hoop ik dat KVK in eerste blijft  :) voor anderen dan weer niet :-\

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #824 Gepost op: november 18, 2008, 09:27:11 pm »
Kan het maar presenteren  :), hopelijk wordt het een schone wedstrijd!

Jep, inderdaad. Laten we hopen op een prachtmatch met veel inzet van beide kanten, veel sfeer van beide kanten en ... uiteindelijk een overwinning voor den essevee ;)

en inderdaad een vriendelijke supporter. Voor u hoop ik dat KVK in eerste blijft  :) voor anderen dan weer niet :-\

Och ja, er zitten bij elke ploeg wel een aantal klootzakskes onder de supporters en die verkloten dan heel de reputatie van hun ploeg.. Al heb ik het gevoel dat Kortrijk er wel een pak meer heeft, maar dat zal wel zijn door de 'rivaliteit' (die blijkbaar meer van Kortrijkse kant komt), maar wij hebben ook zulke 'supporters'  ::)

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #825 Gepost op: november 18, 2008, 09:28:21 pm »
Merci :D (vriendelijke kvk-supporter, waren ze maar allemaal zo)

Maar ze zijn bijna allemaal zo ;), je mag niet teveel afgaan op dat kleine aantal supporters die soms minder goede bedoelingen hebben.

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #826 Gepost op: november 18, 2008, 09:32:24 pm »
Kan het maar presenteren  :), hopelijk wordt het een schone wedstrijd!

Jep, inderdaad. Laten we hopen op een prachtmatch met veel inzet van beide kanten, veel sfeer van beide kanten en ... uiteindelijk een overwinning voor den essevee ;)

en inderdaad een vriendelijke supporter. Voor u hoop ik dat KVK in eerste blijft  :) voor anderen dan weer niet :-\

Och ja, er zitten bij elke ploeg wel een aantal klootzakskes onder de supporters en die verkloten dan heel de reputatie van hun ploeg.. Al heb ik het gevoel dat Kortrijk er wel een pak meer heeft, maar dat zal wel zijn door de 'rivaliteit' (die blijkbaar meer van Kortrijkse kant komt), maar wij hebben ook zulke 'supporters'  ::)

Misschien vallen die harde supporters van ons meer op  :), maar denk inderdaad dat je juist ben met te zeggen dat er bij elke ploeg wel een aantal harde kernsupporters zijn die soms diingen doen die beter niet zouden gedaan worden. Zolang dat wij en eigenlijk ook de overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters overeenkomen is het al goed, we mogen ons niet te veel laten be?nvloeden door een overdreven rivaliteit, is nog altijd maar een spel en hopelijk mogen we dat spel lang in eerste klasse blijven spelen ook  :).

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #827 Gepost op: november 18, 2008, 09:35:27 pm »
Kan het maar presenteren  :), hopelijk wordt het een schone wedstrijd!

Jep, inderdaad. Laten we hopen op een prachtmatch met veel inzet van beide kanten, veel sfeer van beide kanten en ... uiteindelijk een overwinning voor den essevee ;)

en inderdaad een vriendelijke supporter. Voor u hoop ik dat KVK in eerste blijft  :) voor anderen dan weer niet :-\

Ben al blij dat je voor mij hoopt dat KV Kortrijk in eerste klasse blijft, zal ik het dan voor de andere KV Kortrijk-supporters hopen  :) en wens jullie zeker hetzelfde toe.
Derde poging  :), wil u ook wel trakteren na de wedstrijd KV Kortrijk-SV Zulte Waregem, je mag zelf nog kiezen waar, want in een KV Kortrijk-lokaal zal je waarschijnlijk toch liever niet zitten  :).

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #828 Gepost op: november 18, 2008, 09:36:28 pm »
Citaat
Zolang dat wij en eigenlijk ook de overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters overeenkomen is het al goed, we mogen ons niet te veel laten be?nvloeden door een overdreven rivaliteit, is nog altijd maar een spel en hopelijk mogen we dat spel lang in eerste klasse blijven spelen ook  :).

keep on dreaming, het gaat om h??l kleine uitzonderingen ;)

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #829 Gepost op: november 18, 2008, 09:39:10 pm »
Citaat
Zolang dat wij en eigenlijk ook de overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters overeenkomen is het al goed, we mogen ons niet te veel laten be?nvloeden door een overdreven rivaliteit, is nog altijd maar een spel en hopelijk mogen we dat spel lang in eerste klasse blijven spelen ook  :).

keep on dreaming, het gaat om h??l kleine uitzonderingen ;)

Denk dat dat wat overdreven wordt en is beter positief te denken toch  :), waarom zouden we niet kunnen overeenkomen, de overgrote meerderheid van de KV Kortrijk-supporters en de SVZW-supporters gaat naar hun ploeg kijken voor het voetbal en niet omdat ze iets tegen de andere supporters hebben.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #830 Gepost op: november 18, 2008, 09:39:31 pm »
inderdaad! En toch MOETEN we winnen zondag en MOETEN we boven kvk eindigen!  :P haha  ;D
Aan het weerbericht te zien zal het geen hoogstaande match worden.. (met zo'n veld..)

keep on dreaming, het gaat om h??l kleine uitzonderingen ;)

Neu toch? 't is toch niet omdat een kennis van je voor Kortrijk supportert dat je er niet mee moet overeenkomen e.. Er is meer in het leven dan enkel Zulte Waregem e.. Dat je de dagen (weken :P) voor en de dagen na (als je wint) de wedstrijd wat vaker 'spel' hebt met kortrijkzanen is dan weer wel meer dan normaal en maakt het juist leuk  :P

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #831 Gepost op: november 18, 2008, 09:45:59 pm »
inderdaad! En toch MOETEN we winnen zondag en MOETEN we boven kvk eindigen!  :P haha  ;D
Aan het weerbericht te zien zal het geen hoogstaande match worden.. (met zo'n veld..)

keep on dreaming, het gaat om h??l kleine uitzonderingen ;)

Neu toch? 't is toch niet omdat een kennis van je voor Kortrijk supportert dat je er niet mee moet overeenkomen e.. Er is meer in het leven dan enkel Zulte Waregem e.. Dat je de dagen (weken :P) voor en de dagen na (als je wint) de wedstrijd wat vaker 'spel' hebt met kortrijkzanen is dan weer wel meer dan normaal en maakt het juist leuk  :P

Is ook geen echt spel hebben, gewoon wat plagen, dat maakt het nog wat interessanter en daardoor leven bepaalde wedstrijden ook meer, dat is ook zo met de kennissen en vrienden van mij die Club Brugge-supporters zijn  :)
Ken zelfs een jongen dien bij de beloften van SV Zulte Waregem voetbalt en met hem praat ik zelfs bijna niet over voetbal  :). Het is inderdaad, zoals JSPR zegt plezant om voor een ploeg te supporteren, maar mag inderdaad niet overdreven zijn, zoals JSPR ook zegt.

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #832 Gepost op: november 18, 2008, 09:48:27 pm »

Wie zegt dat KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters niet vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan  ;), we zijn hier al een hele tijd beleefd en vriendelijk onze meningen aan het uitwisselen  :), als dat niet schoon is  :).

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #833 Gepost op: november 18, 2008, 09:54:29 pm »

Wie zegt dat KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters niet vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan  ;), we zijn hier al een hele tijd beleefd en vriendelijk onze meningen aan het uitwisselen  :), als dat niet schoon is  :).

't is schandalig! In het topic Rel met KVK hoort dit niet!!

on topic: smeerlap, ga naar je eigen forum!!

(grapje e  ;) )

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #834 Gepost op: november 18, 2008, 09:59:00 pm »

Wie zegt dat KV Kortrijk-supporters en SVZW-supporters niet vriendschappelijk met elkaar kunnen omgaan  ;), we zijn hier al een hele tijd beleefd en vriendelijk onze meningen aan het uitwisselen  :), als dat niet schoon is  :).

't is schandalig! In het topic Rel met KVK hoort dit niet!!

on topic: smeerlap, ga naar je eigen forum!!

(grapje e  ;) )

 Dat wist ik wel  ;D, gevoel voor humor, dat zouden alle supporters beter hebben  :)!
 Tijd dat de naam van dit topic verandert wordt "vriendschappelijke RELatie MET KV KORTRIJK" misschien  :).

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #835 Gepost op: november 18, 2008, 10:00:57 pm »
ge moet nu ook nie het ganse derbygevoel weghalen ? ... :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #836 Gepost op: november 18, 2008, 10:02:04 pm »
ge moet nu ook nie het ganse derbygevoel weghalen ? ... :-)

Omdat je het schoon vraagt, KV Kortrijk is de ploeg!  ;D.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #837 Gepost op: november 18, 2008, 10:15:41 pm »
Ja man, wat is dit hier allemaal?

Straks wordt er nog in corteo naar het Guldensporenstadion gegaan  ::)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Over de Veekaa
« Reactie #838 Gepost op: november 18, 2008, 10:17:11 pm »
Ja man, wat is dit hier allemaal?

Straks wordt er nog in corteo naar het Guldensporenstadion gegaan  ::)

Dat is een goed voorstel  ;), is toch beter dat we vrienschappelijk met elkaar omgaan of niet  :)?

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Over de Veekaa
« Reactie #839 Gepost op: november 18, 2008, 10:25:31 pm »
Of kwestie van wa te overdrijven..