Auteur Topic: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem  (gelezen 82844 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #240 Gepost op: januari 22, 2008, 11:04:42 am »
Jenske, worden dat terug slapeloze nachten?  ;)

Btw, ik weet niet hoe ze het doen, maar op geen enkele foto van Standard - Zulte Waregem staat er een foto van het spandoek dat verwees naar 12 / 01, behalve ??n foto waarbij je onmogelijk kan zien wat erop staat. Je ziet wel dat de rest van de vlaggen omgekeerd hangt. Er hing er nochtans - voor zover ik weet - zeker ??n. Jammer...

op de foto's zie je dat ze bewust onze doek er niet opgezet hebben! Orders zeker..... triestig
essevee till i die!!!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #241 Gepost op: januari 22, 2008, 01:31:49 pm »
Jenske, worden dat terug slapeloze nachten?  ;)

Btw, ik weet niet hoe ze het doen, maar op geen enkele foto van Standard - Zulte Waregem staat er een foto van het spandoek dat verwees naar 12 / 01, behalve ??n foto waarbij je onmogelijk kan zien wat erop staat. Je ziet wel dat de rest van de vlaggen omgekeerd hangt. Er hing er nochtans - voor zover ik weet - zeker ??n. Jammer...

op de foto's zie je dat ze bewust onze doek er niet opgezet hebben! Orders zeker..... triestig

Laten we niet (opnieuw) beginnen met de complottheori?n aub. De actie in krotrijk staat er ook niet op, is dat slechte wil? Hoeveel keer is het al niet gebeurd in de afgelopen jaren dat de fotograaf niet snapt dat de fans sfeerbeelden willen zien, en geen vierentachtig close-ups van mensen in de tribune... Die man doet (vrijwillig?) goed zijn werk uiteindelijk, en zolang de spelers het doek hebben gezien is dat voldoende denk ik - want daar draait het om, toch?

Rafa

  • Gast
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #242 Gepost op: januari 22, 2008, 02:01:31 pm »
DMQ, zie PM...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #243 Gepost op: januari 22, 2008, 07:05:16 pm »
voor de wedstrijd svzw-cercle kunnen we alvast alweer tientallen foto's verwachten van de etende en drinkende VIP's in hun gehuurde smokings en hun zonnebankbruingekleurde voetbalonwetende echtgenotes.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #244 Gepost op: januari 22, 2008, 07:18:42 pm »
voor de wedstrijd svzw-cercle kunnen we alvast alweer tientallen foto's verwachten van de etende en drinkende VIP's in hun gehuurde smokings en hun zonnebankbruingekleurde voetbalonwetende echtgenotes.

Feit, meer dan den helft van de foto's is altijd van de vips

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #245 Gepost op: januari 22, 2008, 07:48:06 pm »
Die mensen betalen dan ook bakken geld voor een avondje uit en spijzen zo ook de clubkas...
Das dan toch normaal dat ze eens op de foto willen staan ook zeker...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #246 Gepost op: januari 22, 2008, 09:21:06 pm »
Tuurlijk is dat normaal.. Maar van uit 28 hoeken iedere tafel trekken is er toch wat over zenne
En die mensen zijn ook kapitaalkrachtig genoeg voor zo'n avondje uit..
Dusja als we onze acties willen op foto zien, misschien een VIP-tifo organiseren ?

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #247 Gepost op: januari 22, 2008, 09:30:33 pm »
kzal mij kandidaat stellen als sfeerfotograaf :)
essevee till i die!!!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #248 Gepost op: januari 22, 2008, 09:35:25 pm »
Mooi, we hebben iemand nodig die feeling heeft met de supporters. Respect voor wat die man doet, maar wat zijn de sfeermakers er mee?

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #249 Gepost op: januari 22, 2008, 10:22:06 pm »
Idd een mooi initiatief

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #250 Gepost op: januari 23, 2008, 06:41:40 pm »
Die mensen betalen dan ook bakken geld voor een avondje uit en spijzen zo ook de clubkas...
Das dan toch normaal dat ze eens op de foto willen staan ook zeker...

de meeste van die mensen betalen niks, ok de bedrijven waar ze klant / leverancier / werknemer zijn natuurlijk wel. die mensen komen dan ook gemiddeld 1  of 2 keer per jaar in het stadion. mensen die zich week in week uit inzetten met acties, zowel uit en thuis, worden grotendeels genegeerd door de fotograaf. misschien eens aankaarten op een volgende supportersvergadering ?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #251 Gepost op: januari 23, 2008, 07:23:57 pm »
Die mensen betalen dan ook bakken geld voor een avondje uit en spijzen zo ook de clubkas...
Das dan toch normaal dat ze eens op de foto willen staan ook zeker...

de meeste van die mensen betalen niks, ok de bedrijven waar ze klant / leverancier / werknemer zijn natuurlijk wel. die mensen komen dan ook gemiddeld 1  of 2 keer per jaar in het stadion. mensen die zich week in week uit inzetten met acties, zowel uit en thuis, worden grotendeels genegeerd door de fotograaf. misschien eens aankaarten op een volgende supportersvergadering ?

Je hebt zeker een punt, maar je kan moeilijk die mensen gaan viseren - het zijn deze mensen (of hun bedrijven) - die onze club (mede) doen draaien. Ik kan niet geloven dat de fotograaf met opzet jullie acties (of gewoon sfeerbeelden) niet trekt. Wat mij betreft heeft hij gewoon niet dat inzicht, en zijn foto's nemen vanop een voetbalmatch voor hem zowat hetzelfde als foto's nemen van een tennismatch. Daar zullen dan de ballenrapers (die ook hard werk verrichten) kwaad zijn omdat ze er niet op staan. Slecht voorbeeld, maar je begrijpt wat ik bedoel. Die mens doet zijn werk, maar idd - misschien toch eens aankaarten op de vergaderingen dat hij wat meer de fans (vanop afstand, niet vanop een halve meter) moet trekken.

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #252 Gepost op: februari 02, 2008, 06:06:41 pm »
gaan die beelden van het uitvak in kortrijk nu nog online komen (we werden toch de hele match gefilmd..) ?

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #253 Gepost op: februari 02, 2008, 07:44:33 pm »
gaan die beelden van het uitvak in kortrijk nu nog online komen (we werden toch de hele match gefilmd..) ?
Idd; kwacht er ook al lang op!!! Ze mogn toch een beetje doordoen

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #254 Gepost op: februari 05, 2008, 11:29:54 pm »
nee, ze komen niet online. Ik heb met de mensen gesproken van de club en door dat er bengaalsvuur is afgestoken tijdens de actie mag ze niet online komen. Als ze knippen blijft er niets meer over, zelf gezien.

En aan de mensen die filmkes online zetten, als er dingen opstaan die niet mogen in een stadion en de mensen die dit doen duidelijk zichtbaar zijn. Gelieve dit dan niet online te plaatsen. Door het filmke van tegen kvk op you tube zijn er een paar herkent door de veiligheid en...... .

« Laatst bewerkt op: februari 06, 2008, 09:03:03 am door DMQ »
essevee till i die!!!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #255 Gepost op: februari 05, 2008, 11:56:48 pm »
Dus hebben we niets van beeldmateriaal (zowel film als foto) van de sfeeractie  :o
« Laatst bewerkt op: februari 05, 2008, 11:58:37 pm door jenske »

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #256 Gepost op: februari 06, 2008, 09:04:49 am »
idd, ze mogen als club geen beelden vrijgeven met illegale dingen op!
essevee till i die!!!

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #257 Gepost op: februari 06, 2008, 12:04:46 pm »
ik heb een paar flimkes op mijn gsm staan van tegen kvk
anders wil ik ze wel eens op het forum zetten.
als da mag



Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #258 Gepost op: februari 06, 2008, 12:57:22 pm »
http://nl.youtube.com/watch?v=wpnU-kba7Po
VAK410 in vuur en vlam!!!


Zouden wij eens moeten proberen 8-)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeerfoto's / Sfeerfilmpjes SV Zulte Waregem
« Reactie #259 Gepost op: februari 06, 2008, 01:23:28 pm »
http://nl.youtube.com/watch?v=wpnU-kba7Po
VAK410 in vuur en vlam!!!


Zouden wij eens moeten proberen 8-)
Dan zouden we best eerst snel wat zitjes plaatsen op T :D
Misschien de oplossing voor het warmteprobleem in ons lokaal :D