Auteur Topic: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV  (gelezen 13547 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #40 Gepost op: oktober 06, 2019, 11:44:43 am »
Welke spits zouden jullie zetten. Harbaoui of Larin?  ;)
Daar moet ik niet over twijfelen, Larin.    Ik lach mijn collega(Besiktas-fan die Larin niks vond) iedere dag meer en meer uit :) .  In begin zei hij nog, ' ja de competitie in BelgiĆ« is zwak', nu zwijgt hij meer en meer ;D
Toch wel straf dat we Harbaoui zo makkelijk hebben kunnen vervangen, nochtans 2x topschutter op rij voor ons!
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #41 Gepost op: oktober 06, 2019, 11:58:05 am »
Vreemd om te zeggen na een 6-0 zege maar die score geeft een totaal vertekenend beeld van de wedstrijd.
De 2-0 tegen Antwerp was een 10 keer betere collectieve prestatie dan deze 6-0.

Cercle was tot minuut 74 (tot de 3-0 van Bruno) gewoon de betere ploeg.

Dury leek heel even zijn balans op het middenveld gevonden te hebben vanaf SP3 maar daar was gisteren als vanouds weer helemaal niets van te zien. Cercle kon naar hartenlust op het middenveld combineren. Stef Peeters stond constant moederziel alleen vrij. Ze vonden altijd de vrije man.
Essevee speelde nochtans met 2 zuiver verdedigende middenvelders (Seck en Sissako) dus des te onrustwekkender dat de laatste in de stand zo baas was op het middenveld.
Was echt wachten op de 2-1 en dan wil ik het nog wel eens zien.

Maar voetbal is een raar beestje he. Na die 3-0 stuikte Cercle helemaal (mentaal) in elkaar en werd het nog 6-0. Waarna onze aanhang ("Francky Dury we worden kampioen!") zong en die van Cercle hun spelers uitfloten na nochtans een prima prestatie van 75 minuten. Of hoe resultaten in het voetbal alles bepalen.  ;)

Veel werk op de plank voor Dury om in de komende 14 dagen dat evenwicht erin te krijgen. Of je gaat zeker de boot in tegen een gemotiveerd Kortrijk.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #42 Gepost op: oktober 06, 2019, 12:03:43 pm »
Vreemd om te zeggen na een 6-0 zege maar die score geeft een totaal vertekenend beeld van de wedstrijd.
De 2-0 tegen Antwerp was een 10 keer betere collectieve prestatie dan deze 6-0.

Cercle was tot minuut 74 (tot de 3-0 van Bruno) gewoon de betere ploeg.

Dury leek heel even zijn balans op het middenveld gevonden te hebben vanaf SP3 maar daar was gisteren als vanouds weer helemaal niets van te zien. Cercle kon naar hartenlust op het middenveld combineren. Stef Peeters stond constant moederziel alleen vrij. Ze vonden altijd de vrije man.
Essevee speelde nochtans met 2 zuiver verdedigende middenvelders (Seck en Sissako) dus des te onrustwekkender dat de laatste in de stand zo baas was op het middenveld.
Was echt wachten op de 2-1 en dan wil ik het nog wel eens zien.

Maar voetbal is een raar beestje he. Na die 3-0 stuikte Cercle helemaal (mentaal) in elkaar en werd het nog 6-0. Waarna onze aanhang ("Francky Dury we worden kampioen!") zong en die van Cercle hun spelers uitfloten na nochtans een prima prestatie van 75 minuten. Of hoe resultaten in het voetbal alles bepalen.  ;)

Veel werk op de plank voor Dury om in de komende 14 dagen dat evenwicht erin te krijgen. Of je gaat zeker de boot in tegen een gemotiveerd Kortrijk.
vond Sissako veel minder dan zijn vorige wedstrijden

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #43 Gepost op: oktober 06, 2019, 12:15:38 pm »
Essevee speelt acht wedstrijden zonder verliezen en er zitten hier nog te zagen.  :'(

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #44 Gepost op: oktober 06, 2019, 12:36:35 pm »
Essevee speelt acht wedstrijden zonder verliezen en er zitten hier nog te zagen.  :'(
Niet serieus nemen. Niet onze beste pot, op 80% spelen en toch 6-0 winnen. Gewoon een leuke avond. Nogmaals, we doen weer mee en het is weer leuk voetbal kijken met momenten!

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #45 Gepost op: oktober 06, 2019, 01:40:27 pm »
had gezegd 2a3 goals verschil
6-0 had ik nu ook niet verwacht
Want ge moogt niet vergeten dat dit niet
Gemakkelijk spelen is tegen zo een ploegen
Die onderaan staan  dat moet ge toch verstaan
 

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #46 Gepost op: oktober 06, 2019, 02:56:15 pm »
Essevee speelt acht wedstrijden zonder verliezen en er zitten hier nog te zagen.  :'(
Dat is toch niet zagen,jongens toch,dat is vaststellen.   Iedereen hier is fantastisch blij met de resultaten en spelwijze,als je dat vergelijkt met vorig jaar,maar gvd zeg,als je geen JUISTE vaststellingen hier niet meer poneren, sluit het forum dan maar.
Ik denk dat we het na de tweede goal het te gemakkelijk oppakten en Dury verwachtte dat die spelers het zelf gingen oplossen,vooral de passing van Seck en Sis waren na de 2-0 niet goed,ook Larin en Sadio liepen wat minder,Bjordal was een verloren man.  Govea is ivm passing toch echt beter dan een Sis,ik zou eens proberen om ze alle drie op te stellen.  En Zarandia is voor mij oncontournable.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #47 Gepost op: oktober 06, 2019, 07:01:07 pm »
Idd was nonchalant na 2-0 en geen druk naar voren...we lieten Cercle komen.in het begin zetten we goed druk en dan zag je de zwakte van Cercle.
Maar moest het 2-1 gekomen zijn denk ik dat we sneller terug wakker zouden geweest zijn.
Vooral gewonnen door een sterk eerste half uur.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #48 Gepost op: oktober 06, 2019, 08:53:41 pm »
Geen goede match. Al zag ik beterschap met de inbreng van Govea. Ook Zarandia bracht meer schwung. Cercle kraakte compleet na de derde goal. Maar die ploeg degradeert niet, denk ik. Wel goed dat we dit soort matchen ook gewoon naar ons toe trekken. Ook goed dat de spitsen vertrouwen bijtankten en we toch de 0 hielden. Op naar Kortrijk!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #49 Gepost op: oktober 06, 2019, 09:08:41 pm »
Vandaag iemand gezien die vond dat we gisteren slecht gespeeld hadden en die Cercle nog goed vond.
Ik heb gezegd:het belangrijkste is dat jij het zelf gelooft.
Cercle speelde beetje mee omdat we ze lieten komen nadat we 2 goals voor stonden.
Ze hebben alles om dit jaar te degraderen.
- geen identiteit meer
- slechte keeper die weinig punten zal pakken
- geen goalgetter (Saadi was vorteslecht)
- volledig gebrek aan efficiƫntie
En 6-0 pandoering zonder dat we super speelden....





Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #50 Gepost op: oktober 07, 2019, 08:18:12 am »
Nou, als je na 20 minuten voor staat en je laat ze dan komen (lees : in de wedstrijd komen), dan ben je al verkeerd bezig. Het had zo maar 2-2 kunnen staan.
Ik hoop alleszins niet dat het een gebrek aan fysiek was of nog erger, overmoed.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #51 Gepost op: oktober 07, 2019, 09:52:41 am »
Sterke collectieve prestatie, met enkele uitblinkers. Enigste mindere speler vond ik Pletinckx die soms onzeker acteerde en onzuiver was in zijn passing.

Wedstrijd op KVK wordt een moeilijke. Zal veel zeggen over onze sterkte/zwakte op heden.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #52 Gepost op: oktober 07, 2019, 12:34:11 pm »
Wedstrijd tegen Cercle bevestigt toch weer wat de vorige wedstrijden ook te zien was: aanvallend zijn we heel sterk, verdedigend geven we (te) veel kansen weg.

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #53 Gepost op: oktober 07, 2019, 12:35:09 pm »
Ik vind dat niet dat de match op kortrijk
Veel zal zeggen over sterkte of zwakte
We hebben toch al Genk Antwerpen
Charleroi Gent had dan kunt ge waregem
Niet afrekenen juist voor de match op kortrijk
Vind ik toch

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #54 Gepost op: oktober 08, 2019, 09:49:17 am »
Ik vind dat niet dat de match op kortrijk
Veel zal zeggen over sterkte of zwakte
We hebben toch al Genk Antwerpen
Charleroi Gent had dan kunt ge waregem
Niet afrekenen juist voor de match op kortrijk
Vind ik toch

Kortrijk is van moeten, de rest niet. Er is meer druk bij deze wedstrijd, zeker gelet op hetgeen vorig jaar gebeurd is. Hoe kan deze groep om met extra druk? We zullen het zien.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 05/10/2019 - 20.00u : Essevee - Cercle Brugge KSV
« Reactie #55 Gepost op: oktober 12, 2019, 01:05:42 pm »
Ik vind dat niet dat de match op kortrijk
Veel zal zeggen over sterkte of zwakte
We hebben toch al Genk Antwerpen
Charleroi Gent had dan kunt ge waregem
Niet afrekenen juist voor de match op kortrijk
Vind ik toch

Kortrijk is van moeten, de rest niet. Er is meer druk bij deze wedstrijd, zeker gelet op hetgeen vorig jaar gebeurd is. Hoe kan deze groep om met extra druk? We zullen het zien.
dat denk ik ook...
die verliezen doet alle goeie punten van de vorige
wedstrijden vergeten denk ik...

vind trouwens dat de supporters een bezoek mogen brengen aan de spelers
om de belangrijkheid eens te onderstrepen....