Auteur Topic: [NB] : RSCA - Essevee  (gelezen 7923 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: maart 29, 2010, 08:43:49 pm »
Tis nu dat de prijzen verdeeld worden maw nu moet het gebeuren als iedereen al ontspannen naar de matchen toeleeft is er iets mis, zonder spanning is er geen concentratie.
SV TILL I DIE

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: maart 29, 2010, 10:06:04 pm »
Tis nu dat de prijzen verdeeld worden maw nu moet het gebeuren als iedereen al ontspannen naar de matchen toeleeft is er iets mis, zonder spanning is er geen concentratie.
Als ik naar de match tegen Mechelen kijk, dan verkies ik toch matchen zonder spanning errond. Onze mannen spelen toch het beste als het niet moet...aleja.... ge snapt me wel ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: maart 29, 2010, 11:23:11 pm »
Hopelijk wordt er nu afgestapt van dat 1-spitsensysteem met een versterkt middenveld.  Laat dat de conclusie zijn na Mechelen en Anderlecht.  Je aanpassen aan de tegenstander is zoeken om problemen.  

5 redenen om positief te zijn:

-De op papier lastigste match van playoff 1 hebben we al gehad.
-Dit resultaat schudt ons wakker voor de volgende matchen
-De linkerflank zal nu wel matchritme hebben opgedaan
-als we 2x winnen van KVK is dit alles vergeten
-(6-0):2= 3e plaats, 6x2=12euro voor de volgende thuismatch als abonnee (eindelijk een redelijk prijs!)

Och, als we 2x winnen van KVK is dit alles snel vergeten.

Ik hoop het ook!!!!

Crudo

  • Gast
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: maart 29, 2010, 11:26:28 pm »
Het 1-spitsen systeem werkt alleen maar met een balvaste spits (=Nfor!!), niet met een duracell konijn

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: maart 30, 2010, 04:00:39 am »
hopelijk zijn de feestbenen verdwenen woensdag en blijft het bij een decompressieongeval dat zal herstellen, want zoals de verdediging er zondag gedesorienteerd bijliep (als kippetjes zonder kop ) is niet voor herhaling vatbaar.Toch heb ik vertrouwen dat we het beter doen tegen de kanaries" i had a dream;yes we can........? :D

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] : RSCA - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: maart 30, 2010, 08:31:17 am »
Tis nu dat de prijzen verdeeld worden maw nu moet het gebeuren als iedereen al ontspannen naar de matchen toeleeft is er iets mis, zonder spanning is er geen concentratie.
Als ik naar de match tegen Mechelen kijk, dan verkies ik toch matchen zonder spanning errond. Onze mannen spelen toch het beste als het niet moet...aleja.... ge snapt me wel ;)
Als ik alles moet geloven wat onzen entreneur in de gazetten verteld heeft de afgelopen week, dan was de match op Anderlecht die met de minste spanning van de afgelopen jaargang...