Auteur Topic: [NB] Essevee - Roeselare  (gelezen 9610 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #20 Gepost op: maart 15, 2009, 11:08:55 am »
2 reacties

@ Geert ; inderdaad, maar niet alle twee de spotters zijn arrogant, slechts die ?ne, nieuw is ook dat die spotters recent fotomateriaal meehebben (zelf gezien)
op die foto staan een paar mensen aangeduid als 'In het oog te houden'
de arrogante met het kinderbaardje vond niet direct een passende match en bleef maar de tribune afzoeken naar geseindde mensen, heel maar dan ook heel vervelend en vooral weer die uitdagende houding
gewoonweg zielig en vooral, we zijn gewaarschuwd, we worden meer dan ooit in de gaten gehouden, we zijn nochtans bij de braafsten van het land.

@ Pring ; ook inderdaad, ik ken iemand die al jaren wedstrijden gaat bekijken zonder daar 1 ploeg voor uit te kiezen. Heeft ondertrussen een abo bij ons (voor het 3de jaar op rij) en verwonderd (of liever vind hetverbijsterend) dat eigen supporters zo op onze spelers kunnen kakken. Bijna op het ongelofelijke na wat sommigen zeggen vanop de tribunes naar de spelers toe
Volledig akkoord, als het niet goed is dat er al eens een naam gescandeerd word, maar er zijn grenzen.

ik vond onze wedstrijd een 'GiantKiller' onwaardig
Roeselare verdiende te winnen

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #21 Gepost op: maart 15, 2009, 11:10:54 am »
1 reactie op deze match: geeeeeeeuw...  :P

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #22 Gepost op: maart 15, 2009, 11:23:46 am »
Kutmatch en een punt teveel  :-X

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #23 Gepost op: maart 15, 2009, 11:26:23 am »
Iedereen was vree slecht, behalve Hyland minne en Sammy

Nfor, ligt mer op de grond dan dat hij voetbalt, buiten zijn eerste 2 matchen hier was het ook  gene vette!
Roelandts en Berrier, mss hoog in hun bol, want ook al de 2de week op rij niets!
En dan nog lutte, manmanman, dat is 3de klasse niveau!, overla te laat, niks van techniek maar jammer genoeg het lievelingske van den entraineur

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #24 Gepost op: maart 15, 2009, 12:17:15 pm »
Als Berrier naar een topclub wel gaat hij wel uit een ander vaatje mogen tappen.
SV TILL I DIE

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #25 Gepost op: maart 15, 2009, 12:27:11 pm »
Goed sfeertje, slechte match.
In vak T mogen die boxen wel eens vervangen worden want ik hoor eigenlijk wel gene dikken ze! ::)

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #26 Gepost op: maart 15, 2009, 12:35:19 pm »
Slechte match! 2/9 en in gent zie ik daar ons ook niet teveel rapen, stel je voor 2/12...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #27 Gepost op: maart 15, 2009, 01:04:54 pm »
enig pluspuntje aan de match, mss de schorsing van Lutte!
Want die kan echt nie meer mee

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #28 Gepost op: maart 15, 2009, 01:43:49 pm »
over het algemeen een slappe match van essevee. Het begon allemaal nog leuk, maar na 10, 15 minuten viel het tempo volledig weg. Berrier was niet op niveau, met veel slechte passes/voorzetten. Hij en Nfor voelen mekaar nog niet helemaal aan, maar ze spelen wel nog niet zo lang samen ook natuurlijk. Wel heel jammer dat, toen het ??n keer wel heel goed lukte, Nfor de reuzenkans liet liggen.

Al kan essevees gebrek aan voetballend vermogen gisteren ook aan de organisatie van roeselare liggen. Laat ons zeggen dat ze combinerend duidelijk beter waren en zo ook serieuze kansen konden afdwingen.

Buysse krijgt nogal wat kritiek, en gisteren was hij idd ook niet te schitterend, maar hij hield Zulte Waregem wel twee keer recht. Al bij al 3 echt goeie spelers op het veld bij Svzw: Bossut (erg sterk in de lucht), Minne (werkte hard en goed) en Hyland  8) (speelde met veel vertrouwen). De kritiek op Ludde vind ik wel voor een stuk terecht, maar het was nu ook niet dat hij een absolute non-wedstrijd speelde.

Jammer ook van de invalbeurten: Coppin en Neemelo hebben we niet gezien, Meert probeerde wat meer snelheid in het spel te brengen (en dat was serieus nodig) maar het lukte hem niet.

Wat Nfor, Matton en Roelandts betreft: de bevoorrading, die normaal via Meert en Berrier verloopt, kwam nooit op gang gisteren. Op die manier liepen ze alledrie wat verloren, al kan je ze qua inzet weinig verwijten denk ik.

Nu op naar Gent, hopelijk luidt gisterenavond geen mindere periode in!

Rafa

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #29 Gepost op: maart 15, 2009, 02:04:43 pm »
++ : Coppin, Hyland, Bossut
+ : Buysse, Neemelo, Matton, Roelandts (inzet bij allevier toch..)
+/- : Meert, D'Haene, Colpaert
- : Berrier
-- : Lutte, Minne, de spotters die blijkbaar geen voetbaluitslagen krijgen via die oortjes...

Trouwens rare beslissing van Dury om er Hyland af te halen, is al tweede keer. Berrier maakte ook duidelijk dat hij Hyland liever niet van het veld zag gaan.



Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #30 Gepost op: maart 15, 2009, 02:11:50 pm »
Berrier krijgt het wat te hoog in zijn bol lijkt me met zijn transfer.. er komt niets anders meer uit en hij liep gisteren de hele tijd te sloffen.
Dat Dury ze maar eens goed wakkerschud voor komende zondag!

Offline Piemke

  • Leden
  • Berichten: 92
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #31 Gepost op: maart 15, 2009, 02:21:55 pm »
Rafa, was jij op de match aanwezig ?
Coppin is gewoon niet aan de bal geweest, Nemeloo kan gewoon niet voetballen

Offline bram

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #32 Gepost op: maart 15, 2009, 02:23:03 pm »
++ : Coppin, Hyland, Bossut
+ : Buysse, Neemelo, Matton, Roelandts (inzet bij allevier toch..)
+/- : Meert, D'Haene, Colpaert
- : Berrier
-- : Lutte, Minne, de spotters die blijkbaar geen voetbaluitslagen krijgen via die oortjes...

Trouwens rare beslissing van Dury om er Hyland af te halen, is al tweede keer. Berrier maakte ook duidelijk dat hij Hyland liever niet van het veld zag gaan.



Welken match ebde hij gezien?.
Neemelo was echt genen zak waard (oeda den dienen ooit 40 goals eeft kunnen maken op een seizoen is mij to een raadsel. En da wil ook wel veel zeggen over het spelniveau ginder.) en Coppin is veel te licht voor eerste klasse.
En Minne was echt een van de betere!.
Essevee for live !!!

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #33 Gepost op: maart 15, 2009, 02:26:08 pm »
Het trok op niks, met als dieptepunt de inbreng van Nemo. Precies ne vis op het droge. Die man kan zelfs nog geen bal controleren! Wat die op een eersteklasse veld doet is mij een raadsel. Jelavic en Subotic zijn supersterren in vergelijking met die vent.

Soit ja, met 1 punt komen we goed weg.

Rafa

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #34 Gepost op: maart 15, 2009, 02:31:36 pm »
Reactie op...

Neemelo heeft meer inzet getoond in zijn 13 minuten, dan Berrier en Minne in heel de match. Ik moet opletten met het woord 'beloften' heb ik hier al gemerkt, maar maandag tegen Anderlecht (met Van Damme en Rnic) bewees hij dat hij wel degelijk als targetman kan dienen. En denk er van wat je wil, ik zie iets in die reuzenschildpad. Hij speelde tot nu toe barslecht, gisteren was er al beterschap merkbaar.

Coppin won nagenoeg al zijn kopduels en speelde tenminste alsof hij zich wou bewijzen. Toch wel tof om te zien dat iedereen roept dat het Belgisch en jong moet + als Coppin niet speelt wordt er geklaagd. Als hij dan speelt, is het niet goed genoeg. De Belgische paradox zeker...

Ik versta niet hoe sommige gasten hier Minne blijven verdedigen. Gisteren was hij barslecht ! Werd voortdurend op snelheid gepakt door Perisic en McDonald. Dat zijn twee snelle spelers, maar de andere verdedigers spelen ook tegen hen. Aanvallend niet veel bijgebracht terwijl Buysse (bijvoorbeeld) twee assists gaf (op Nfor en Roelandts) ?n twee ballen van de lijn haalde (en dat is toch nog altijd je hele ploeg redden, je moet er maar lopen).

Offline Piemke

  • Leden
  • Berichten: 92
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #35 Gepost op: maart 15, 2009, 02:40:31 pm »
ik heb de match maandag van de beloften ook gezien, Nemeloo was gewoon barslecht, Coppin kwam driemaal alleen voor de doelman zonder ??n keer af te werken(werd driemaal voor de keeper gebracht). Waarop baseerde gij uw commentaar ? (op het winnen van kopduels ?)

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #36 Gepost op: maart 15, 2009, 02:46:18 pm »
+: Stijn Minne,Khaleem Hyland, Sammy Bossut
-: al de rest... ::)

Iedereen die zegt dat Minne barslecht speelde snapt volgens mij niets van het spelletje. Verdedigend vond ik hem erg sterk. Hij infiltreerde ook en haalde af en toe de achterlijn. Van Zundert komt nog niet tot aan z'n enkels.
Khaleem Hyland was erg sterk in de duels, balvast,vista en overzicht...
En bij Sammy hoeft geen uitleg, top gewoon...

Op naar Gand
Forza Essevee!
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Rafa

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #37 Gepost op: maart 15, 2009, 02:50:46 pm »
ik heb de match maandag van de beloften ook gezien, Nemeloo was gewoon barslecht, Coppin kwam driemaal alleen voor de doelman zonder ??n keer af te werken(werd driemaal voor de keeper gebracht). Waarop baseerde gij uw commentaar ? (op het winnen van kopduels ?)

Coppin mist de kansen maandag inderdaad, maar hij stond er toch ? Lazovic miste daarnet voor PSV twee kansen in vier minuten tijd, is hij daarom ook te licht voor de Belgische eerste klasse ? En Neemelo was niet goed, ik had het enkel en alleen over de inzet en het feit dat hij in het ritme geraakt. Die gasten (hij en Muinonen) hebben 4 maanden stilgelegen, dacht je dat hij na twee keer trainen even ver zou staan als jongens die al een halfjaar bezig zijn ?

@ Forza Essevee: ik vond Minne echt niet goed. Heb daarnet ook eens het televisieverslag gezien, drie keer op zes kansen wordt Minne gepakt.

Blijkbaar moet je hier de mening volgen van de meerderheid, of heb je een andere wedstrijd gezien. Ik blijf bij mijn mening : liever een reuzenschildpad die zich inzet dan een halve vedette die er een oefengalop van maakt.
« Laatst bewerkt op: maart 15, 2009, 03:00:26 pm door Rafa »

CB06_boy

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #38 Gepost op: maart 15, 2009, 02:52:28 pm »
jup ik zie ons fin en est nog doorbreken, geef ze tijd, ze hebben iets in hun mars...
altijd direct dat afbreken... hatelijk

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #39 Gepost op: maart 15, 2009, 03:05:43 pm »
Kom zeg, van een geit maak je geen porsche. Die Neemelo is gewoon traag en technisch rampzalig. Dat zie je zo.