Auteur Topic: [NB] Essevee - Roeselare  (gelezen 9635 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
[NB] Essevee - Roeselare
« Gepost op: maart 14, 2009, 10:08:29 pm »
0-0.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #1 Gepost op: maart 14, 2009, 10:15:11 pm »
idd meer valt er niet over te zeggen zeker.. eigenlijk is dat punt al te veel voor zo'n prestatie.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #2 Gepost op: maart 14, 2009, 10:26:19 pm »
Flauw, Flauw, Flauw.
Geen gevaar en niks van goeie passen.
Nfor, Buysse, Lutte (weeral), Nemeloo en Matton waren echt nergens.
Meertie is nog ni in zijne goeie form en Coppin vrees ik toch voor te licht in 1ste.
Roelandts en Berrier stonden er vandaag ook niet.
Waarom Dury er Hyland afneemt, nota bene den enigen die nog wa balvast was
en voor omschakkeling verdediging-aanval zorgt, en niet Lutte is mij echt een raadsel.
Loopt al weken achter de feiten, passing altijd iets da verkeerd loopt, pfff, ksnap er niks van.

Een punt was bij momenten echt te veel, we zijn paar keer goe weggekomen en zorgden zelf
voor te weinig gevaar, ik denk da beide ploegen voor de nul speelden (zeker met hun tijdswinst)
hoewel Roeselare af en toe kwam prikken.
We gaan volgens mij voorbijgestoken worden door KV Mechelen en GBA vrees ik.

Soit, khoop da ze zelf ni content zijn met wa ze presteerden.

Enige lichtpunt, Kortrijk dat diep aan het zakken is.  Scheelt maar een 6tal punten met de nr 16
:-))

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #3 Gepost op: maart 14, 2009, 10:28:10 pm »
Inderdaad, Roeselare verdiende om te winnen vandaag, met een punt zijn we dik beloond...

Zwakke prestatie van onze ploeg.  Voor mij waren er twee op niveau vandaag: Bossuyt en Hyland.  Voor mij is het dan ook onbegrijpelijk waarom Dury Hyland ervan haalt, de beste man bij ons.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #4 Gepost op: maart 14, 2009, 10:34:20 pm »
Inderdaad, Roeselare verdiende om te winnen vandaag, met een punt zijn we dik beloond...

Zwakke prestatie van onze ploeg.  Voor mij waren er twee op niveau vandaag: Bossuyt en Hyland.  Voor mij is het dan ook onbegrijpelijk waarom Dury Hyland ervan haalt, de beste man bij ons.

Laten we vooral Minne niet vergeten, die McDonald toch een hele match goed heeft bijgehouden...
De rest was inderdaad slecht.

sv74

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #5 Gepost op: maart 14, 2009, 10:59:39 pm »
Inderdaad, Roeselare verdiende om te winnen vandaag, met een punt zijn we dik beloond...

Zwakke prestatie van onze ploeg.  Voor mij waren er twee op niveau vandaag: Bossuyt en Hyland.  Voor mij is het dan ook onbegrijpelijk waarom Dury Hyland ervan haalt, de beste man bij ons.

Laten we vooral Minne niet vergeten, die McDonald toch een hele match goed heeft bijgehouden...
De rest was inderdaad slecht.

Wat gaan de Minne-haters nu weer uit hun botten slaan? Was gewoon de besten. 
Wat is er met Lutte? Ik waardeer hem enorm, maar er scheelt iets met hem.  Komt overal te laat, durft hem niet smijten,vreemd.  Wat ook opviel was het gemekker tussen veel spelers (vooral in de eerste helft) Vooral onze 'vedetten' stonden behoorlijk te zagen op de medespelers.  Kijk eens naar uw eigen prestaties (van deze match wel te verstaan) ipv de schuld in iemands anders schoenen te schuiven.  Roelandts en/of Lutte moesten vervangen worden, gewoon omdat ze rotslecht waren,punt.
Nfor vervangen was een rare beslissing, het is de enige met wat snelheid van voor, die in de diepte iets kan forceren.  Nfor speelde wel heel ongelukkig, mist een niet te missen kans, maar dan nog.  Hyland die veel meer duels wint dan Lutte was een al even bizarre vervanging.
Nemelo en Coppin samen in de spits????  Nemelo kan het volgens mij niet (zie Subotic,Jelavic).
Ook Matton en Berrier waren nergens, vooral qwa mentaliteit dan, bij balverlies gewoon de kop naar beneden en niet proberen om de bal te recuperen, man, die zijn normaal gezien zo niet!
Mentaliteit moet veranderen!

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #6 Gepost op: maart 14, 2009, 11:07:21 pm »
Inderdaad, Roeselare verdiende om te winnen vandaag, met een punt zijn we dik beloond...

Zwakke prestatie van onze ploeg.  Voor mij waren er twee op niveau vandaag: Bossuyt en Hyland.  Voor mij is het dan ook onbegrijpelijk waarom Dury Hyland ervan haalt, de beste man bij ons.

Laten we vooral Minne niet vergeten, die McDonald toch een hele match goed heeft bijgehouden...
De rest was inderdaad slecht.

Wat gaan de Minne-haters nu weer uit hun botten slaan? Was gewoon de besten. 
Wat is er met Lutte? Ik waardeer hem enorm, maar er scheelt iets met hem.  Komt overal te laat, durft hem niet smijten,vreemd.  Wat ook opviel was het gemekker tussen veel spelers (vooral in de eerste helft) Vooral onze 'vedetten' stonden behoorlijk te zagen op de medespelers.  Kijk eens naar uw eigen prestaties (van deze match wel te verstaan) ipv de schuld in iemands anders schoenen te schuiven.  Roelandts en/of Lutte moesten vervangen worden, gewoon omdat ze rotslecht waren,punt.
Nfor vervangen was een rare beslissing, het is de enige met wat snelheid van voor, die in de diepte iets kan forceren.  Nfor speelde wel heel ongelukkig, mist een niet te missen kans, maar dan nog.  Hyland die veel meer duels wint dan Lutte was een al even bizarre vervanging.
Nemelo en Coppin samen in de spits????  Nemelo kan het volgens mij niet (zie Subotic,Jelavic).
Ook Matton en Berrier waren nergens, vooral qwa mentaliteit dan, bij balverlies gewoon de kop naar beneden en niet proberen om de bal te recuperen, man, die zijn normaal gezien zo niet!
Mentaliteit moet veranderen!

Nemelo haeeft1 bal slecht geraakt,
coppin heeft geen bal geraakt.

Ah volgende week beter, op naar gent! ;)

ps: Iedereen vergeet Bossut? Toch wel man van de match aan onze kant, over heel de match viel mij vooral mcdonald op..

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #7 Gepost op: maart 14, 2009, 11:08:08 pm »
Flauw, Flauw, Flauw.
Geen gevaar en niks van goeie passen.
Nfor, Buysse, Lutte (weeral), Nemeloo en Matton waren echt nergens.
Meertie is nog ni in zijne goeie form en Coppin vrees ik toch voor te licht in 1ste.
Roelandts en Berrier stonden er vandaag ook niet.
Waarom Dury er Hyland afneemt, nota bene den enigen die nog wa balvast was
en voor omschakkeling verdediging-aanval zorgt, en niet Lutte is mij echt een raadsel.
Loopt al weken achter de feiten, passing altijd iets da verkeerd loopt, pfff, ksnap er niks van.

Voila, net wat ik wou schrijven, Boer!
Hoe is het, in godsnaam, mogelijk dat Dury Lutte er nu nog niet wil af nemen??!!
Ik vond het zwaar ondermaats. En nu moeten we het niet op 'de sterkte' van Roeselare afschuiven. Op eigen veld was deze ploeg zeker te overtroeven.

We mogen op onze blote knietjes 'dankuwel' zeggen voor dit puntje. En vergeet Buysse niet.Hij heeft ons tot 2x toe vanop de lijn gered...(als ik het goed heb, was het hem toch iedere keer).

Opvallende pion was trouwens de lijnrechter...Spelertjes staken handjes in de lucht en hup, zwaaien voor offside!!! Buysse had het spelletje ook door en speelde het succesvol mee!

Jammer,jammer.
-SVZW Forever-

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #8 Gepost op: maart 14, 2009, 11:14:29 pm »
In zo'n matchen komt Dury's gebrek aan tactisch inzicht boven. Tegen toppers geen probleem, een zee van ruimte, motivatie is er ook. Nu liepen ze er als slappe vodden bij en met een te groot ego. Misschien was die professionalisering toch niet zo een goed idee.



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #9 Gepost op: maart 14, 2009, 11:25:56 pm »
minne was h???l goed, bossut was goed, de rest eigenlijk matig tot slecht.

roeselare kon een keer of 5 gescoord hebben, wij maximum dus mogen we eigenlijk nog "content" zijn met het puntje .

al blijft ik om de traditie in ere te houden met mijn hoop dat dat ploegje vlug terug naar tweede klasse terugzakt .

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #10 Gepost op: maart 14, 2009, 11:27:22 pm »
Jawadde,
Zwak beestje. Wij kunnen ons op die manier moeilijk een suptopper in wording noemen h?. Spitsen gezocht. Sorry maar Neemeloo heeft het niet in zich. D'r zit daar niks snelheid in. Wie kan daar nu een bewijs in vinden van doordacht scouten.Jammer voor Janis, maar hij leek hier zeker te licht voor eerste klas. En Kevin die liep ook geen meter teveel . Ik heb na ??n uur in de wagen naar huis ('t zeetje) nog altijd goesting om erop door te kankeren. 't Was alleszins zijn kilometers rijden niet waard. Snertvertoning.
Amai, naar Gent, wat zal dat worden... Lutte, schiet nog eens zoals in augustus 2005...Revival please!!!!
Bravo Stijn Minne! Veel durf, lef en ...uithouding!


Bravo ook voor onze KEEPERS (bossuyt en buysse)
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #11 Gepost op: maart 14, 2009, 11:40:52 pm »
het scouten van spelers uit scandinavie en oost en centraal europa staat inderdaad precies nog niet volledig op punt . misschien moeten we ons dan toch beperken tot belgie en frankrijk ?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #12 Gepost op: maart 15, 2009, 12:51:34 am »
Van de degradatie ploegen die hier bij ons kwamen spelen was Roeselare toch de sterkste ploeg!

Tegen Gent zal het toch wel wat anders moeten zo slecht ze hadden er precies geen zin in. De eerste kansen die we weggeven hebben we aan ons zelf te danken zo slecht uitverdedigen wat is dit toch met onze verdediging??
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #13 Gepost op: maart 15, 2009, 01:00:52 am »
Idd, Roeselare staat niet op zijn plaats daar achterin.
Dender, Tubeke, Bergen zijn volgens mij de zwakke broertjes.
Laat ons hopen dat Dender, Krotrijk kan inhalen.
Da zou pas een geslaagd seizoen zijn.

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #14 Gepost op: maart 15, 2009, 02:54:16 am »
Idd, Roeselare staat niet op zijn plaats daar achterin.
Dender, Tubeke, Bergen zijn volgens mij de zwakke broertjes.
Laat ons hopen dat Dender, Krotrijk kan inhalen.
Da zou pas een geslaagd seizoen zijn.

Goeie match inderdaad van ons, toch zeker die eerste helft. Maar wie de kansen niet afmaakt... Voor hetzelfde geld kregen we nog het deksel op de neus en met die bal op de baal was het nog bijna van dat. Soit, zo spelen op Dender en Tubize en ondertussen thuis wat puntjes spronkelen. Met een eventuele verplichte degradatie van Moeskroen kan op die manier nog veel mogelijk zijn.

Wit-zwarte groeten en hopelijk tot volgend jaar :-)

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #15 Gepost op: maart 15, 2009, 06:52:23 am »
Het voetbal vermogen bij Roeselare is veel grooter dan bij ons.
Een voorbeeld Provoost in de plaats van Lutte.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #16 Gepost op: maart 15, 2009, 08:29:44 am »
Aha een kenner aan het woord. Man man man....
Jongentje als de voetballers op het plein er collectief met hun klak naar gooien dan mag de trainer vooraf al verkondigen wat hij wil.  Dat gebeurt ook in Anderlecht, Genk en Standard! 

sorry wije. maar ik dacht nog altijd dat het aan den trainer is om zijn gasten te motiveren.

en wat lees ik:

"Wij speelden niet als een team, maar als individuen. De teamspirit was echt niet goed op het terrein. Iedereen van de ploeg begon te veel onderling te discussi?ren", is de international uit Trinidad & Tobago klaar en duidelijk in HNB.

Ook Steve Colpaert vindt geen verklaring voor het matig niveau van de thuisploeg. "Wij wonnen te weinig duels en Bossut hield ons in de match. Wat wij vandaag brachten, was onvoldoende", klinkt het nuchter. "


"Wij speelden niet goed vandaag. Punt", is Franky Dury duidelijk in HNB. "Je kan daar nog uren over gaan praten maar dat doe ik niet. We hadden een collectieve offday. Ik heb de indruk dat enkele spelers heel wat energie verbruikt hebben de afgelopen matchen. Al zie ik dat niet tijdens de training. Misschien sluipt wat gemakzucht in het team. De mentaliteit is wat minder, merk ik."
 
"De interesse van Genk? Ik lig onder contract bij Zulte Waregem en werk hier aan een project. De mensen die het moeten weten zijn van de ontwikkelingen op de hoogte. Ik wens hier dus verder geen commentaar op te geven in de pers."


het aantal matchen waarin dit gebeurt, begint ook wel weer toe te nemen (westel, a'lecht.....).
ik wil een schot voor de boeg lossen: gaat da ook weer het geval zijn tegen die andere buren sebiet????

doch geen afbreuk aan het goed werk. maar als het beter kan, waarom het dan laten..... (cfr westel bvb)

soit, er komen matchen aan waarin ze zich kunnen herpakken.

chapeau aan hyland, hij legt de vinger op de wond als jonge gast.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #17 Gepost op: maart 15, 2009, 09:43:46 am »
"Dikke pluim" ook voor spotters kant vijvers...
wat een arrogante zakken zijn dat zeg.  Onvoorstelbaar.

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #18 Gepost op: maart 15, 2009, 10:30:05 am »
 :o :o man van de match sammy en voor de rest AUB vergeten die match jawatte! :o :o

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #19 Gepost op: maart 15, 2009, 10:48:31 am »
Sammy keepte super zoals altijd en ik erger mij er dood aan dat er mensen achter mij commentaar op hem geven dat geen naam heeft.
SV TILL I DIE