Auteur Topic: [NB] SVZW-Cercle  (gelezen 5566 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #20 Gepost op: april 05, 2009, 08:12:45 pm »
Coppin roept dat em meer speelminuten moet krijgen maar hij zal nog vele boterhammetjes moeten eten en ja er mag een schelle pat? tussenliggen !!!
Hij komt volgens mij gewoonweg tekort op dit moment  ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #21 Gepost op: april 05, 2009, 08:15:10 pm »
Ik ben vooral blij dat we door deze overwinning een eventuele concurrent defenitief buitenspel gezet hebben. Cercle staat nu 7 punten achter en mote al 3 matchen meer winnen om ons nog te kunnen inhalen, wat op 6 matchen redelijk onwaarschijnlijk is.
Wat Neemelo betreft. Misschien dat de ploeg naar volgend jaar weer een beetje ingesteld moet worden naar een grote spits. Nu waren ze gewend van een Leye in de voeten te spelen. We zullen wel zien.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #22 Gepost op: april 05, 2009, 08:26:30 pm »
Neemelo zal wel wa kunnen ze, ze zoudn em anders nie binnenhalen. 't Was gewoon zijn spel niet. Hij is de tragere speler van de ploeg, en als je dan heel de tijd de bal over de verdediging van Cercle speelt, kan hij daar niet van profiteren.
Kvond hem in Gent, tijdens zijn invalbeurt, helemaal niet slecht. Hij was zelfs beter dan N'for toen..

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #23 Gepost op: april 05, 2009, 08:34:56 pm »
Wat heeft iedereen hier toch tegen neemelo, die man heeft zeker dubbel zoveel  gelopen als Makiese over de hele match, heeft maar een klein aantal ballen gekregen ondanks het feit dat hij zich altijd trachtte vrij te lopen...
Slim is hij ook niet hij loopt de hele tijd buitenspel.

Qua kwaliteit kunde de vergelijking niet maken, maar al eens Pipo Inzaghi zien voetballen??
Dieje gast loopt wel 20 keer buitenspel in een match, maar gedurende 90 minuten is hij er wel paar keer vandoor.
Zo op het randje spelen vergt heel veel van een verdediging en is een ferm onderschat wapen!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #24 Gepost op: april 05, 2009, 08:40:23 pm »
Bossut wa zenuwen en veel ballen gelost, vond  hem onzeker eigenlijk.
Taravelle en Dhaene zijn ons slot op de deur, tot spijt van Colpaert.
MAAR wa Colpaert op het middenveld kan dan heb je direct een vervanger voor Lutte
die we voor de 2de match op rij niet misten.  Colpaert en Hyland zou wa geven volgens mij.
Hyland voor recupereren vd bal, Colpaert dirigeren vh middenveld.
Minne vond ik wel goed spelen eigenlijk, die groeit terug naar zijn vorm van vorig jaar.
Wel backup zoeken voor zijn plek.
De spitsen zijn felle werkers maar het scoren ister nog verre van.
Werken en vroeten maar op het moment laten ze het wat afweten maar
de rest van de ploeg scoort dan wel.
Coppin vrees ik toch voor om al een basisplek te claimen.  Datem maar met zijn
voetjes op de grond blijft en nog wat tijd neemt om te groeien.
Berrier is niet aan zijn beste reeks bezig, maar ik ben daar niet rouwig om.
Alster scouts in de tribune zitten denkek ni datem ze overtuigd heeft (behalve zijn wereldgoal).
:-)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #25 Gepost op: april 05, 2009, 09:21:17 pm »
moesten ze nu tegen mindere ploegen ala roulers zo spelen als een aantal cruciale momenten in 2de helft...
maar als trainer 3 spelers vervangen bij de rust: dan geef je volgens mijn grif je fout toe aan de start.
voor de rest: hopelijk tegen kortrijk een deftig scheidstrio....

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #26 Gepost op: april 05, 2009, 10:27:44 pm »
Neemelo zal wel wa kunnen ze, ze zoudn em anders nie binnenhalen. 't Was gewoon zijn spel niet. Hij is de tragere speler van de ploeg, en als je dan heel de tijd de bal over de verdediging van Cercle speelt, kan hij daar niet van profiteren.
Kvond hem in Gent, tijdens zijn invalbeurt, helemaal niet slecht. Hij was zelfs beter dan N'for toen..


Soms zitten ze er naast ook, zoals Jelavic bv.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #27 Gepost op: april 06, 2009, 07:34:07 am »
Wat heeft iedereen hier toch tegen neemelo, die man heeft zeker dubbel zoveel  gelopen als Makiese over de hele match, heeft maar een klein aantal ballen gekregen ondanks het feit dat hij zich altijd trachtte vrij te lopen...
Slim is hij ook niet hij loopt de hele tijd buitenspel.

We hebben waarschijnlijk een andere match gezien. Neemelo liep juist intelligent op het randje buitenspel. Hield telkens 2 man aan de praat. Makiese liep minder intelligent en liep steeds buitenspel. Wat ik wel gezien heb is dat Neemelo tijdens zijn invalbeurt geen enkele bal kreeg.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #28 Gepost op: april 06, 2009, 08:58:19 am »
Wat een draak van een eerste helft! Vanuit de tribune leek het alsof wij "cirkel" waren: Hyland in de midden en alle anderen speelden daar rond in een cirkel... Gelukkig heeft Dury (voor ??n keer) op tijd gewisseld en hebben we alsnog gewonnen... Neemelo weegt op een verdediging, kan een balletje houden en vergeet niet om af en toe te gaan 'jagen'. Alleen jammer dat hij zo weinig doelgevaar creeert... Mits juiste begeleiding kan hij volgend jaar een belangrijke man worden. Jammer voor Coppin maar ik vond hem toch nog te onervaren. En nu waarschijnlijk alle supporters op mijn dak ???: het was wel degelijk corner voor cercle. Reina heeft de bal geraakt. Het was zeeeeeer licht, maar hij heeft 'em geraakt... Enfin, vijgen na Pasen... Op naar GBA en zeker naar K*trijk

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #29 Gepost op: april 06, 2009, 09:10:30 am »
we hebben gewonnen dankzij klasseflitsen van Matton en Berrier. man van de match voor mij:
Taravel... enige die 90 minuten op niveau was! goeie inspeelpass, duelkracht, rap, goed kopspel.
Colpaert heel gretig en goed ingevallen. die gast zal maar volgend jaar echt op niveau zijn. Buysse ook goed ingevallen.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] SVZW-Cercle
« Reactie #30 Gepost op: april 06, 2009, 10:24:44 am »
we hebben gewonnen dankzij klasseflitsen van Matton en Berrier. man van de match voor mij:
Taravel... enige die 90 minuten op niveau was! goeie inspeelpass, duelkracht, rap, goed kopspel.
Colpaert heel gretig en goed ingevallen. die gast zal maar volgend jaar echt op niveau zijn. Buysse ook goed ingevallen.
Precies! Zeer zwakke eerste helft en een behoorlijke tweede zonder meer want het waren klasseflitsen waardoor we deze match toch nog naar ons toetrokken. Het is al een aantal weken wat minder scherp. Matton ??n helft zwak en ??n helft subliem. Met dank aan Colpaert en Buysse toch ook wel.
Het zachte weer bij daglicht gaf me echt een eindeseizoensgevoel...helaas was dat bij onze spelers de eerste helft ook zo.