Auteur Topic: [NB] SVZW - Standard 0-0  (gelezen 14527 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #100 Gepost op: mei 05, 2009, 08:40:47 am »
Niemand die fout van Hyland opgemerkt rond de 70e minuut ?? Was een tackel met 2 benen gestrekt vooruit en was zwaar te laat, echt smerig (? la Fellaini 2 seizoenen geleden tegen Vansteenbrugghe dacht ik), maar o zo mooi :P. Rood was misschien wel op zn plaats.

Ik heb het ook gezien, geel was meer dan terecht. 2 benen gestrekt?? Daar heb ik mijn twijfels over... Ik denk dat het met 1 been was en het andere erbij dan (een schaar dus  :P) . Rood ging wel heel overdreven zijn naar mijn gedacht. (ging wel vol voor de bal maar wist dat ie te laat ging zijn, maar voetje niet teruggetrokken  8) )

PS: zo'n speler hebben we nodig, eentje voor oorlog te maken.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #101 Gepost op: mei 05, 2009, 09:59:53 am »
GISTERAVOND MARCEL JAVEAUX VAN DE SCHEIDSRECHTERCOMMISSIE OP LA DEUX
er werd terecht afgefloten op tijd, als de bal rond de middenstip is mag er worden afgefloten

ook al enen van de luikse maffia
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2009, 10:27:49 am door peterpike »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #102 Gepost op: mei 05, 2009, 10:04:01 am »
GISTERAVOND MARCEL JAVEAUX VAN DE SCHEIDSRECHTERCOMMISSIE OP LA DEUX
er werd terecht afgefloten op tijd, als de bal rond de middenstip is mag er worden afgefloten

ook alenenvan de luikse maffia

Vaneigens dat dieje da zegt, die walen zin al de zelfste! Ze komen over de taalgrens allemaal klaar op den standaar!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #103 Gepost op: mei 05, 2009, 11:50:46 am »
GISTERAVOND MARCEL JAVEAUX VAN DE SCHEIDSRECHTERCOMMISSIE OP LA DEUX
er werd terecht afgefloten op tijd, als de bal rond de middenstip is mag er worden afgefloten

ook alenenvan de luikse maffia

Vaneigens dat dieje da zegt, die walen zin al de zelfste! Ze komen over de taalgrens allemaal klaar op den standaar!

De frustratie groeit  ;D.
En de ref mag niet affluiten want Standaard maakt de actie en wij counteren onmiddelijk. Dus voor de ref moet dit gelijk staan aan ??nzelfde fase en moet hij laten doorspelen. (tis niet dat we de bal een paar keer hebben rondgetikt he).

Zaterdag had ik voor het eerst echt het gevoel dat de ref ECHT floot om Standaard zeker niet te doen verliezen ( of zouden we zeggen: fluiten om ze te doen winnen ?  :-[  )
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #104 Gepost op: mei 05, 2009, 01:16:58 pm »
Vorig jaar hadden we het in Standard ook aan ons been, ene G. koos duidelijk een kant...

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #105 Gepost op: mei 05, 2009, 07:09:48 pm »
goed, eerst en vooral een dikke proficiat aan het team en aan de trainer. Waarschijnlijk de beste match in twee seizoenen van essevee, jammer dat daar geen drie punten tegenover staan.

Standard was echt nergens in de eerste helft en ook nog een stuk id tweede. Dury heeft da weer allemaal vre goed in mekaar gestoken blijkbaar. Al hielp het ook wel da B?l?ni Mbokani zolang van het veld hield...

Iedereen in de ploeg was trouwens top, met speciale vermelding voor Nfor en Berrier. Ongelooflijk toch da we die laatste hier kunnen houden. Had ie nie ne ke gezegd dat het vooruitzicht op Europees voetbal hem bij Zulte Waregem zou houden? Nu is da toch heel ver weg, en hij tekent toch bij. Nuja, des te beter voor de club en voor ons. Hijzelf voelt zich blijkbaar prima aan de gaverbeek, dat doet deugd om te horen.

Was ook niet echt blij met Colemonts op het einde. Die mens moet wel ne ke affluiten natuurlijk, maar een doeltrap of zo is dan toch veel beter dan een beginnende counter?

goh ja het doet er weinig toe. Prachtprestatie van de jongens, en nu op naar Moeskroen

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #106 Gepost op: mei 05, 2009, 07:31:51 pm »
Net als Minneke die toch vaak knap tussenkwam. Veel verschil ook weer met Meertje in de ploeg.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline vince

  • Leden
  • Berichten: 13
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #107 Gepost op: mei 05, 2009, 07:51:18 pm »
idd, te veel uitblinkers om op te noemen. Bij verre de beste match van Nfor tot nu toe, alleen in de spits met bijna geen duels verloren tegen Sarr en Onyewu. We zijn goe ip bane om ons middenveld volledig te behouden.

Colpaert voor de verdediging begint meer en meer te draaien, dus diene onvoorziene zet (met Tara en Dhaene heeft Dury toch 3 evenwaardige verdedigers voor 2 plekskes) op het middenveld valt goe mee en vind ik naar mijn persoonlijke mening beter renderen in de midden als Karel.

BTW nogal sjanse dat ie geen geel pakte op de fase met Jova waar Taravel hem wat verder pakte of ie vloog teraf in de fase tss Buysse and Jova. Ie komt uiterst kalm tussen de 2 en zijn beloninge, patat geel kartonske. (wss verkeerdelijk van Colmontie anders wa Buysse geschorst op Mouscron.). Voor tzelfste geld blijft diene stier staan en vliegt Steve deraf met 2 keers geel.

Verder ne beirematch waar we vooral door dame Fortuna nie wa bedeeld werden, cfr Kevin met een 90% goal die nog op Sarr zijne teen? afwijkt, Ernest tegen binnenkant paal waar we tegen Cercle en K*K 2 wereldgoals maken.

Enfin iedereen houden en nog ne sterke diepe spits en ons plaatje is af. (had graag Mcdonald gezien maar wss te duur en al weg!) Nu nog proberen 6/6 te halen voor een 6-7 plekke.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #108 Gepost op: mei 05, 2009, 10:57:14 pm »

BTW nogal sjanse dat ie geen geel pakte op de fase met Jova waar Taravel hem wat verder pakte of ie vloog teraf in de fase tss Buysse and Jova. Ie komt uiterst kalm tussen de 2 en zijn beloninge, patat geel kartonske. (wss verkeerdelijk van Colmontie anders wa Buysse geschorst op Mouscron.). Voor tzelfste geld blijft diene stier staan en vliegt Steve deraf met 2 keers geel.


Colpaert nochtans met een trap richting Standard-spelers ... Goed dat hij tussenbeide kwam, maar niet zo slim om te trappen. Da zal nog een stukje FC Brussels zijn zeker dat 'r in zit , ;)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #109 Gepost op: mei 06, 2009, 06:54:42 am »
Raar dat niemand het heeft over Hyland, voor mij de uitblinker zaterdag. Samen met Colpaert, Berrier, Nfor en Taravel en enorm sterke centrale as gezien zaterdag. Beste in de geschiedenis van Essevee, zonder twijfel.
In de geschiedenis van Zulte Waregem akkoord, in de geschiedenis van Essevee... daar moeten we toch nog eens over discussi?ren

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #110 Gepost op: mei 06, 2009, 08:32:03 am »
Raar dat niemand het heeft over Hyland, voor mij de uitblinker zaterdag. Samen met Colpaert, Berrier, Nfor en Taravel en enorm sterke centrale as gezien zaterdag. Beste in de geschiedenis van Essevee, zonder twijfel.

Topicske lezen he  ;D, heb dit denk ik al in een 3-tal berichten geplaatst.

Hyland => wat een speler  :D
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #111 Gepost op: mei 06, 2009, 09:30:27 am »
Citaat van: sporza.be
Bolat: "Club is makkelijker dan Zulte Waregem" wo 06/05/2009 - 08:35
Standard gaat de laatste rechte lijn van de competitie in met de jonge Sinan Bolat (20) onder de lat. De Turkse Belg barst in ieder geval van het zelfvertrouwen.
"Ik denk dat onze kansen om kampioen te worden na afgelopen weekend gestegen zijn", zegt Sinan Bolat in Het Nieuwsblad.
PhotoNews "Standard is favoriet voor de titel, want Anderlecht is mentaal zwakker uit de 1-1 in Tubeke gekomen."

"Onze 0-0 op Zulte was goed en zaterdag tegen Club wordt makkelijker."

"Van stress heb ik totaal geen last. Dinsdag waren we nog gewoon aan het lachen in de kleedkamer. De druk is niet zo hoog."

Op de laatste speeldag moet Anderlecht naar Genk, de ex-ploeg van Bolat. "Ik geloof niet dat ze alles zullen geven. Ze zullen wel alles op de beker zetten en daarom enkele spelers sparen.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #112 Gepost op: mei 06, 2009, 10:29:38 am »
GISTERAVOND MARCEL JAVEAUX VAN DE SCHEIDSRECHTERCOMMISSIE OP LA DEUX
er werd terecht afgefloten op tijd, als de bal rond de middenstip is mag er worden afgefloten

ook al enen van de luikse maffia

Ook gezien, maar ook de afgekeurde goal van Jova vond hij terecht afgekeurd, (hij zei dat de camera niet juist op de lijn stond, dat het wellicht optisch bedrog was dat Meert verder stond), dus ik denk dat hij vooral de scheids uit de wind wou zetten.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #113 Gepost op: mei 06, 2009, 02:03:58 pm »
goal afgekeurd?!! terecht of niet...
als je met zoveel spelers zo dicht bij elkaar staat be?nvloed elke speler wel iemand... en be?nvloedt hij het spel. als de bal vertrekt staat Jova niet buitenspel maar wel een andere speler die daardoor het positiespel van Meert be?nvloedt en andere esseveespelers...
conclusie: buitenspel want het spel werd erdoor be?nvloed en is in dezelfde fase

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #114 Gepost op: mei 06, 2009, 03:29:27 pm »
goal afgekeurd?!! terecht of niet...
als je met zoveel spelers zo dicht bij elkaar staat be?nvloed elke speler wel iemand... en be?nvloedt hij het spel. als de bal vertrekt staat Jova niet buitenspel maar wel een andere speler die daardoor het positiespel van Meert be?nvloedt en andere esseveespelers...
conclusie: buitenspel want het spel werd erdoor be?nvloed en is in dezelfde fase

En trouwens, voor de zoveelste keer, Jovanovic had op dat moment al in de douches moeten staan. Als er ??n ploeg meer verdiende dan waren het wij wel, Standard werd rechtgehouden door hun goalkeeper en de arbiters.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #115 Gepost op: mei 06, 2009, 05:46:34 pm »
...
goh ja het doet er weinig toe. Prachtprestatie van de jongens, en nu op naar Moeskroen
Het doet er weinig toe?  :o
Veel kans dat het er 300.000 Euro toe doet mijn beste!
Als we voor Lokeren eindigen krijgen we dat bedrag extra aan televisiegelden volgend seizoen!  >:(

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Standard 0-0
« Reactie #116 Gepost op: mei 06, 2009, 07:49:21 pm »
Ik meende gehoord te hebben dat we eigenlijk 3 plaatsen voor Lokeren moeten staan.
Dan veranderd ons coefficient genoeg.
Spijtig maar tis nu zo, ze maakten een mooi parcours.
Thx