Auteur Topic: [OEF] Essevee - Club 5-0  (gelezen 12102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [OEF] Essevee - Club 5-0
« Reactie #100 Gepost op: juli 03, 2009, 04:55:38 pm »
wij gaan zeker niet gaan zweven na een 5-0 winst tegen kluup in een oefenwedstrijd , maar voor hen is het een regelrechte afgang, omdat volgens velen van hen hun "b-elftal" nog beter is dan ons "a-elftal" . stel je eens voor dat zou gewonnen zouden hebben, je zou hen nogal horen opscheppen hebben.

wat belangrijk is , is dat we in de competitie ook vlot blijven scoren, en waarom niet eens minstens een punten halen in loppem.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [OEF] Essevee - Club 5-0
« Reactie #101 Gepost op: juli 03, 2009, 06:21:17 pm »
wij gaan zeker niet gaan zweven na een 5-0 winst tegen kluup in een oefenwedstrijd , maar voor hen is het een regelrechte afgang, omdat volgens velen van hen hun "b-elftal" nog beter is dan ons "a-elftal" . stel je eens voor dat zou gewonnen zouden hebben, je zou hen nogal horen opscheppen hebben.

wat belangrijk is , is dat we in de competitie ook vlot blijven scoren, en waarom niet eens minstens een punten halen in loppem.

Ik heb op de eerste training gezworen tegen een paar anderen dat essevee dit seizoen gaat winnen op Brugge. Ze hebben daar nog maar 1 keer echt gewonnen (4-1 Balaban), maar de andere matchen viel er altijd wel wat te zeggen. Dit keer gaan we ze daar verslaan. Ik voel het.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [OEF] Essevee - Club 5-0
« Reactie #102 Gepost op: juli 03, 2009, 08:30:06 pm »
wij gaan zeker niet gaan zweven na een 5-0 winst tegen kluup in een oefenwedstrijd , maar voor hen is het een regelrechte afgang, omdat volgens velen van hen hun "b-elftal" nog beter is dan ons "a-elftal" . stel je eens voor dat zou gewonnen zouden hebben, je zou hen nogal horen opscheppen hebben.

wat belangrijk is , is dat we in de competitie ook vlot blijven scoren, en waarom niet eens minstens een punten halen in loppem.

Ik heb op de eerste training gezworen tegen een paar anderen dat essevee dit seizoen gaat winnen op Brugge. Ze hebben daar nog maar 1 keer echt gewonnen (4-1 Balaban), maar de andere matchen viel er altijd wel wat te zeggen. Dit keer gaan we ze daar verslaan. Ik voel het.
Alsof winnen tegen Bruhhe nog een echte stunt is ...  ;D

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [OEF] Essevee - Club 5-0
« Reactie #103 Gepost op: juli 03, 2009, 09:00:56 pm »
wij gaan zeker niet gaan zweven na een 5-0 winst tegen kluup in een oefenwedstrijd , maar voor hen is het een regelrechte afgang, omdat volgens velen van hen hun "b-elftal" nog beter is dan ons "a-elftal" . stel je eens voor dat zou gewonnen zouden hebben, je zou hen nogal horen opscheppen hebben.

wat belangrijk is , is dat we in de competitie ook vlot blijven scoren, en waarom niet eens minstens een punten halen in loppem.

Ik heb op de eerste training gezworen tegen een paar anderen dat essevee dit seizoen gaat winnen op Brugge. Ze hebben daar nog maar 1 keer echt gewonnen (4-1 Balaban), maar de andere matchen viel er altijd wel wat te zeggen. Dit keer gaan we ze daar verslaan. Ik voel het.
Alsof winnen tegen Bruhhe nog een echte stunt is ...  ;D

Dit keer in eigen huis he, kwestie dat ze daar dan nog eens goed voetbal te zien krijgen. ;)

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [OEF] Essevee - Club 5-0
« Reactie #104 Gepost op: juli 05, 2009, 11:29:55 am »
Ik had dit nog niet gepost wegens direct na de match vertrokken voor een paar dagen naar chimay maar ik heb mij ziek gelachen met Dury.
Na de match ging een vriend van mij, een keiharde clup supporter naar Dury en zei: 'Mijnheer dury, zou je niet willen wisselen van club, ik zou je echt graag als trainer van club zien.'
En Dury daar droog op: "als je mij zo graag ziet, kom jij dan naar ons ?, dan zijn we ook samen!"

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [OEF] Essevee - Club 5-0
« Reactie #105 Gepost op: juli 05, 2009, 12:23:58 pm »
Ik had dit nog niet gepost wegens direct na de match vertrokken voor een paar dagen naar chimay maar ik heb mij ziek gelachen met Dury.
Na de match ging een vriend van mij, een keiharde clup supporter naar Dury en zei: 'Mijnheer dury, zou je niet willen wisselen van club, ik zou je echt graag als trainer van club zien.'
En Dury daar droog op: "als je mij zo graag ziet, kom jij dan naar ons ?, dan zijn we ook samen!"

 ;D ;D ;D ;D

Zalig!!
-SVZW Forever-

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: [OEF] Essevee - Club 5-0
« Reactie #106 Gepost op: juli 05, 2009, 04:56:26 pm »
De droge humor van Dury, Zalig :):)

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [OEF] Essevee - Club 5-0
« Reactie #107 Gepost op: juli 05, 2009, 08:39:14 pm »
Schitterend Dury is magic  ;D ;D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [OEF] Essevee - Club 5-0
« Reactie #108 Gepost op: juli 14, 2009, 03:34:43 pm »
SAMENVATTING MATCH TEGEN BRUGGE. (welliswaar uit de ogen van een nai?ve brugge fan) alleen de kansen van brugge bijna, en een flutschotje van brugge tot 3x herhalen.

http://www.youtube.com/watch?v=NDA2a9IoE8s&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZZcazQXeUhs&feature=related
« Laatst bewerkt op: juli 14, 2009, 03:37:12 pm door essevee007 »

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: [OEF] Essevee - Club 5-0
« Reactie #109 Gepost op: juli 14, 2009, 03:54:33 pm »
Merci voor de link.

De partijdigheid zullen we maar laten voor wat het is.
Vooral onthouden dat het goed was, maar dat het "maar" een oefenmatch was.