Auteur Topic: [OEF] Essevee - Dender EH  (gelezen 11114 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vervaecke

  • Gast
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #60 Gepost op: juli 26, 2009, 04:28:58 pm »
ik zeg hier iets over 1 speler en iemand anders zegt dat heel de ploeg op niets trok ,geef daar een beetje kritiek op h? kindertje"s
p:s .  welke 'supporters !!!!!!!!!! floten vorig seizoen ROELANDTS uit in westerlo , inderdaad dezelfde die nu schrijven dat hij de beste van de ploeg is

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #61 Gepost op: juli 26, 2009, 04:40:21 pm »
Eigen spelers uitfluiten kan gewoon niet.
SV TILL I DIE

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #62 Gepost op: juli 26, 2009, 05:50:31 pm »
ik zeg hier iets over 1 speler en iemand anders zegt dat heel de ploeg op niets trok ,geef daar een beetje kritiek op h? kindertje"s
p:s .  welke 'supporters !!!!!!!!!! floten vorig seizoen ROELANDTS uit in westerlo , inderdaad dezelfde die nu schrijven dat hij de beste van de ploeg is
Vervaecke, commentaar mag, maar domme uitlatingen niet. Bon, het feit da uwe comment van toen al weg is, betekent ook al iets.

einde discussie.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #63 Gepost op: juli 26, 2009, 08:13:16 pm »
Miljaar ze hebben ne keer een match nie gewonnen en 't gezaag is lijk alweer begonnen...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #64 Gepost op: juli 26, 2009, 11:23:33 pm »
Stom van Dury om Eetu en Goeman te laten opwarmen vind ik... Die Goeman zal zich wel super voelen bij zijn nieuwe club, na 45 minuten op te warmen (20 minuten lopen, 25 minuten staan poepgaaien) !

Eetu had nog wat last van de knie, maar kon toch spelen. Laten we het houden op Dury die "geen risico's wou nemen"...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #65 Gepost op: juli 27, 2009, 12:03:38 am »
Nog een reden temeer om te vervangen.
Welk signaal heeft Dury aan beide spelers nu gegeven? Dat Meert zeker is van zijn plaats en Eetu denkt nu dat hij dat Waregems monument, hoe slecht hij ook speelt, nooit zal vervangen. Een voetballer zou van minder depressief worden.


Hoogstwaarschijnlijk zal 't wel zo zijn dat Dury Meert momenteel verkiest boven Eetu als basisspeler, maar toch ben ik vrij zeker dat Eetu zijn kans zal krijgen als Meert in een vormcrisis zou zitten. Maar we kennen Meert allemaal, als hij al eens een dipje heeft speelt hij de week er na meestal de pannen van het dak, dus vind ik het logisch dat hij wat krediet krijgt! Direct Eetu in de strijd gooien zou mijns inziens getuigen van weinig respect tov Meert. Eetu moet dat respect nog afdwingen, maar in een sterk team is het logisch dat dat niet op korte termijn kan. Als Bossut eens 2 matchen op rij zou flateren gaan we toch ook niet allemaal om Goeman roepen hoop ik ? Enfin, wat ik maar wil zeggen is dat Dury een voetbalbeest is dat hier al jaar en dag schitterend werk levert en hij heus wel zal weten wat hij moet doen in het belang van het team :)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #66 Gepost op: juli 27, 2009, 12:00:40 pm »
Stom van Dury om Eetu en Goeman te laten opwarmen vind ik... Die Goeman zal zich wel super voelen bij zijn nieuwe club, na 45 minuten op te warmen (20 minuten lopen, 25 minuten staan poepgaaien) !

Eetu had nog wat last van de knie, maar kon toch spelen. Laten we het houden op Dury die "geen risico's wou nemen"...

Dat is toch niet stom ? Stel nu dat er iets gebeurd met de basisspelers op hun positie, dan moeten ze toch direct al opgewarmd zijn en niet 'koud' van op de bank in het spel gesmeten worden, zoals Makiese zaterdag tegenkwam? De kans op blessures is dan veel groter h?. Tenslotte zijn het profs en zijn ze betaald om daar op te warmen h? ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #67 Gepost op: juli 27, 2009, 12:39:05 pm »
Stom van Dury om Eetu en Goeman te laten opwarmen vind ik... Die Goeman zal zich wel super voelen bij zijn nieuwe club, na 45 minuten op te warmen (20 minuten lopen, 25 minuten staan poepgaaien) !

Eetu had nog wat last van de knie, maar kon toch spelen. Laten we het houden op Dury die "geen risico's wou nemen"...

Dat is toch niet stom ? Stel nu dat er iets gebeurd met de basisspelers op hun positie, dan moeten ze toch direct al opgewarmd zijn en niet 'koud' van op de bank in het spel gesmeten worden, zoals Makiese zaterdag tegenkwam? De kans op blessures is dan veel groter h?. Tenslotte zijn het profs en zijn ze betaald om daar op te warmen h? ...

Zie het als training :)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #68 Gepost op: juli 27, 2009, 01:53:14 pm »
meert speelt meschien voor de moment niet zo sterk maar zijn inzet is wel altijd positief om te beoordelen!!
en ik vind etui toch nog een beetje licht in de duels en dat kan van meert niet gezegt worden. en voor hetgeen ik gelezen heb over roelands vind ik dat hij op dat moment niet echt goed bezig was zijn gedachten zaten niet bij essevee! persoonlijk vind ik dat hij goed gereageert heeft op hetgeen er gebeurt is en iedereen die hem toen uitfloot bruin gezet met zijn prestaties die hij nu levert!!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #69 Gepost op: juli 27, 2009, 02:09:33 pm »
meert speelt meschien voor de moment niet zo sterk maar zijn inzet is wel altijd positief om te beoordelen!!
en ik vind etui toch nog een beetje licht in de duels en dat kan van meert niet gezegt worden. en voor hetgeen ik gelezen heb over roelands vind ik dat hij op dat moment niet echt goed bezig was zijn gedachten zaten niet bij essevee! persoonlijk vind ik dat hij goed gereageert heeft op hetgeen er gebeurt is en iedereen die hem toen uitfloot bruin gezet met zijn prestaties die hij nu levert!!

Maar Meertistuta was gisteren op de Gentse Feesten wel ergens anders goed in :p
Eetu moet zeker zijn kans krijgen, maar dan heb je minder werkkracht op de  flank

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #70 Gepost op: juli 27, 2009, 03:17:20 pm »
Met ne etui ga je naar school h? ....

PS : Na het alcoholslot zou ik verplicht het groene boekje aan 't forum willen koppelen ...
« Laatst bewerkt op: juli 27, 2009, 03:20:02 pm door SVZW.BE »
Webteam SV Zulte Waregem

Offline le mastre

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #71 Gepost op: juli 27, 2009, 08:26:16 pm »
Met ne etui ga je naar school h? ....

PS : Na het alcoholslot zou ik verplicht het groene boekje aan 't forum willen koppelen ...

Een nominatie voor de 'slimste mens ter wereld' wordt moeilijk zeker SVZW ? 

Je verstaat toch wat hij wil zeggen .. ::)