Auteur Topic: Valenciennes - Essevee  (gelezen 13767 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: juli 22, 2009, 09:02:52 pm »
De ploeg is er klaar voor, zoveel is duidelijk. Ook goed nieuws dat Minne en N'for er weer bij zijn. Het kan een mooi seizoen worden, maar de boodschap is niet te beginnen zweven. De plaatsen 5 tot 10 zitten altijd heel dicht bij mekaar, en het zal niet evident worden om bij de eerste 6 te eindigen.

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: juli 22, 2009, 09:03:08 pm »
Het zijn en blijven wel oefenmatchen he, maar toch, proficiat essevee

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: juli 22, 2009, 09:13:52 pm »
idd proficiat aan de jongens, en wat de competitie aangaat, er in blijven en middenmotor -> ben ik zeer tevreden!
Al wat terug meer is --> bonus, want veel zwakke broertjes weg uit de competitie die nog harder zal zijn.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: juli 22, 2009, 09:17:09 pm »
Mooi resultaat, speelde Valenciennes met zijn type elftal?
SV TILL I DIE

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: juli 22, 2009, 09:58:57 pm »
Sorry mannen, twitter werkte ginder niet.

Jep, Valenciennes met type-elftal
Webteam SV Zulte Waregem

Offline robbiedog

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: juli 22, 2009, 10:05:44 pm »
Nord Pas de Twitter h?.  ;)

Dat de competitie nu maar snel begint!

vervaecke

  • Gast
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: juli 22, 2009, 10:13:10 pm »
waar was moses

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: juli 22, 2009, 10:17:32 pm »
waar was moses
Al lang doorgestuurd.
SV TILL I DIE

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: juli 22, 2009, 10:35:51 pm »
WE GAAN VOOR TOP 3 DIT JAAR

Right...  ::)

Ik begin stilaan wat schrik te krijgen voor de competitie. Nog geen enkel keer verloren in de voorbereiding...hopelijk kunnen we dit doorzetten.

Anderzijds wanneer je zoals Brugge steeds verliest, kom je dit niet zomaar op 1,2,3 te boven.


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: juli 22, 2009, 10:40:15 pm »
En we kunnen ook niet zeggen dat we zwakke tegenstanders hadden.
Mss moeten we volgend jaar maar eens Man U, Chelsea of Real proberen

sv74

  • Gast
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: juli 22, 2009, 11:15:26 pm »
Terug uit Valenciennes.  Eerste 30 minuten speelden we dominant, met een schitterende Roelandts.  De eerste helft speelden we goed, kregen we een kans of 5 (Buysse,Makiese,Meert,enz) Sammy moest zich slechts 1 keer  reppen.
Tweede helft begonnen we ook nog goed, met de goal van Teddy + nog een schitterende aktie met Berrier met een eindschot dat de keeper redde.  Daarna na de vervangingen van Roelandts,Minne,Lutte en Berrier kwamen we niet meer in het stuk voor,  Valenciennes deed ook een 5 a 6 tal vervangingen waaronder Pieroni (werd uitgefloten door de eigen aanhang, was heel zwak) door Pujol (ex-anderlecht, een heel goeie spits waar zowel D'Haene als Taravel veel moeite mee hadden).  We lagen toen echt wel onder (ook de Zuid-Koreaan van Valenciennes was heel goed), ze misten trouwens de gelijkmaker.  De testkeeper redde toch twee keer knap, maar ging 1 maal onder de bal door, nog een testmatch en we hebben er een beter zicht op. 

Er waren toch een 3 a 4 000 toeschouwers denk ik,  Valenciennes is bezig met een schitterend volledig nieuw stadion,http://www.va-fc.com/fr/nouveaustade/index/, maar de werkzaamheden liggen stil wegens de buurtbewoners, je ziet, niet enkel in Belgie hebben ze problemen om een stadion te bouwen.
O  ja, de speaker van dienst was gewoon hilarisch.  Sammy bossut werd door Bart Van Zundert vervangen, Meert is blijkbaar een zwarte speler en Lutte is volgens die speaker "Ludwigh Von Neiuwenhwiuysepffff...."

Objectief verslag;http://www.va-fc.com/fr/saison/actualite/Article/3103/VAFC-Zulte-Waregem-(1-2).html
« Laatst bewerkt op: juli 22, 2009, 11:48:44 pm door sv74 »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: juli 22, 2009, 11:17:17 pm »
WE GAAN VOOR TOP 3 DIT JAAR

leuk eerste berichtje op dit forum . na anderlecht en standard dan? laat ons hopen , maar de realititeit zal toch waarschijnlijk iets andes zijn denk ik ...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: juli 22, 2009, 11:55:24 pm »
We zijn zo goed dat we dit seizoen alleen kunnen ontgoochelen. Think about it, maar het zal uitkomen...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline K-ESSEVEE

  • Leden
  • Berichten: 70
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: juli 23, 2009, 12:15:38 am »
en op sporza weer niks te vinden van essevee.... ongelofelijk.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: juli 23, 2009, 01:08:33 am »
Iemand een link waar je de match min of meer kunt volgen?

In Valenciennes  ;D ;D ;D

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: juli 23, 2009, 01:25:29 am »
Iemand een link waar je de match min of meer kunt volgen?

In Valenciennes  ;D ;D ;D

Admins, zou het mogelijk zijn om deze mod te installeren op dit forum?
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=185

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: juli 23, 2009, 07:53:39 am »
wie gaat jullie bijdragen dan nog willen lezen :D ;)
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: juli 23, 2009, 08:21:07 am »
De conclusie volgens de meeste is: Een goede voorbereiding = slecht seizoen/ Slechte voorbereiding = goed seizoen?  :o
SV TILL I DIE

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: juli 23, 2009, 08:50:37 am »
WE GAAN VOOR TOP 3 DIT JAAR

Right...  ::)

Ik begin stilaan wat schrik te krijgen voor de competitie. Nog geen enkel keer verloren in de voorbereiding...hopelijk kunnen we dit doorzetten.

Anderzijds wanneer je zoals Brugge steeds verliest, kom je dit niet zomaar op 1,2,3 te boven.


Voor mij is het zo ( al een tijdje ) dat we met deze ploeg kunnen vechten voor de derde plek. Ik zeg niet dat we die gaan halen, want een detail kan dat al veranderen. We moeten realistisch zijn. Details zoals den arbiter, blessures en schorsingen enzo kunnen punten en plaatsen kosten, want alles ligt dicht bij elkaar. We mogen dus niet ontgoocheld zijn indien we toch maar een 6de plaats halen ( vanaf de 7de ben ik ontgoocheld :). Maar we mogen ook durven zeggen dat we kunnen meevechten met andere ploegen voor die derde plaats. Neem nu vorig seizoen. Spelen we 0-0 tegen gent ipv 0-1, dan stonden we almaar op 1 puntje meer. Winnen we de match tegen club ipv ter verliezen, dan schuiven we ook op in de ranking. Daarom dat we dit seizoen zeker ook kunnen meedoen. Ook lijkt het alsof we de beste spitsen ooit in onze rangen gaan hebben. Daarmee bedoel ik trefzekere spitsen. Nfor en Makiese zijn uitstekende spitsen en het lijkt erop alsof Chevalier ook heel wat schade kan aanrichten, dus zitten we al met 3 betrouwbare spitsen. Jaja, ik zie het alvast zitten ;)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: juli 23, 2009, 11:14:41 am »
Alweer een mooie uitslag.

Ik denk dat het heeeel mooi zou zijn moesten we in de eerste poule geraken van de play-offs. Indien dit zou gebeuren, wil ik nog wel eens zien waar dit Essevee strandt. Maar voor 't zelfste geld verlies je op Lokeren en ga je thuis meteen de boot in tegen Racing Genk...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly