Auteur Topic: Slechte seizoensstart ?  (gelezen 7690 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Slechte seizoensstart ?
« Reactie #20 Gepost op: oktober 09, 2008, 12:45:58 pm »
Goed om weten dat je in Menen woont (zag nu trouwens ook dat het vermeld staat in "de cataloog" van SVZW die bij de eerste thuismatch onder de sponsors werd verspreid).
Als geboren Waregemnaar (en ondertussen reeds 18 jaar Menenaar) ga ik iedere thuismatch met mijn twee zonen supporteren voor SVZW (zijn abonnees).
Wij dachten dat wij in Menen (alles Club Brugge wat de klok slaat) als SVZW-supporter een bedreigde diersoort waren , maar blijkbaar valt het dus nog mee.   

Bart

  • Gast
Re: Slechte seizoensstart ?
« Reactie #21 Gepost op: oktober 09, 2008, 01:35:06 pm »
Goed om weten dat je in Menen woont (zag nu trouwens ook dat het vermeld staat in "de cataloog" van SVZW die bij de eerste thuismatch onder de sponsors werd verspreid).
Als geboren Waregemnaar (en ondertussen reeds 18 jaar Menenaar) ga ik iedere thuismatch met mijn twee zonen supporteren voor SVZW (zijn abonnees).
Wij dachten dat wij in Menen (alles Club Brugge wat de klok slaat) als SVZW-supporter een bedreigde diersoort waren , maar blijkbaar valt het dus nog mee.   

Frank, het valt nog wel mee hoor. Ik ken hier minstens nog een vijftal SVZW-supporters in Menen maar het overwicht van FCB-ers is inderdaad veel te groot.


Offline rikkie

  • Leden
  • Berichten: 79
Re: Slechte seizoensstart ?
« Reactie #22 Gepost op: oktober 09, 2008, 05:27:50 pm »
NIET PANIKIERIG WORDEN,het komt in orde

Online jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Slechte seizoensstart ?
« Reactie #23 Gepost op: oktober 09, 2008, 06:05:20 pm »
Ik vind zelfs dat we een goede competitiestart hebben gemaakt. Akkoord de punten vallen tegen maar er is reeds meer voetbal te zien geweest dan de laatste 2,5 jaar. Zelfs op verplaatsing cre?ren we kansen en de goals die we maken zijn er meestal geen die uit de lucht komen vallen of door een individuele actie. De eerste goal tegen Westerlo was heel knap.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Slechte seizoensstart ?
« Reactie #24 Gepost op: oktober 09, 2008, 06:55:24 pm »
Ik vind zelfs dat we een goede competitiestart hebben gemaakt. Akkoord de punten vallen tegen maar er is reeds meer voetbal te zien geweest dan de laatste 2,5 jaar. Zelfs op verplaatsing cre?ren we kansen en de goals die we maken zijn er meestal geen die uit de lucht komen vallen of door een individuele actie. De eerste goal tegen Westerlo was heel knap.
volledig mee akkoord. ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Slechte seizoensstart ?
« Reactie #25 Gepost op: oktober 10, 2008, 11:27:30 am »
Ik vind zelfs dat we een goede competitiestart hebben gemaakt. Akkoord de punten vallen tegen maar er is reeds meer voetbal te zien geweest dan de laatste 2,5 jaar. Zelfs op verplaatsing cre?ren we kansen en de goals die we maken zijn er meestal geen die uit de lucht komen vallen of door een individuele actie. De eerste goal tegen Westerlo was heel knap.

Couldn't agree more.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Slechte seizoensstart ?
« Reactie #26 Gepost op: oktober 10, 2008, 12:02:31 pm »
Ik vind zelfs dat we een goede competitiestart hebben gemaakt. Akkoord de punten vallen tegen maar er is reeds meer voetbal te zien geweest dan de laatste 2,5 jaar. Zelfs op verplaatsing cre?ren we kansen en de goals die we maken zijn er meestal geen die uit de lucht komen vallen of door een individuele actie. De eerste goal tegen Westerlo was heel knap.

Couldn't agree more.

We moeten nu bij een uitmatch ten minste op voorhand niet meer zeggen dat we gaan verliezen.

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Slechte seizoensstart ?
« Reactie #27 Gepost op: oktober 10, 2008, 02:11:03 pm »
Ik vind zelfs dat we een goede competitiestart hebben gemaakt. Akkoord de punten vallen tegen maar er is reeds meer voetbal te zien geweest dan de laatste 2,5 jaar. Zelfs op verplaatsing cre?ren we kansen en de goals die we maken zijn er meestal geen die uit de lucht komen vallen of door een individuele actie. De eerste goal tegen Westerlo was heel knap.

idd en nu nog wat meer geluk hebben bij de afwerking

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Slechte seizoensstart ?
« Reactie #28 Gepost op: oktober 10, 2008, 05:52:53 pm »
Zelfde matchen vorig jaar:
T Lokeren : SQ (spelpeil SQ)
U Mechelen : +3 (spelpeil : VEEL betere prestatie)
T Genk : -1 (spelpeil : VEEEEEEL betere prestatie)
U Westerlo : -1 (spelpeil : SQ maar iets meer kansen)
T Tubeke (vergelijk met STVV: SQ) (spelpeil : even slecht)
T Tubeke (vergelijk met Brussels : SQ)
U Dender : SQ (spelpeil : iets betere prestatie met iets minder kansen)

Resultaat : +1

Slechte start ?  :-X

Voila, bevestiging. De matchen die we nu gespeeld hebben, zijn matchen waar we traditioneel minder punten op haalden, alleen is het spelbeeld nu heeel anders. Dit zijn de zogenaamde minder interessante matchen ( omwille van verre verplaatsing of omwille van de ploeg ( vb Lokeren ))
Nu komt er een reeks van leuke matchen met Derby's en topploegen langs alle kanten.
« Laatst bewerkt op: oktober 10, 2008, 05:56:08 pm door sv_forever »