Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 442375 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2380 Gepost op: januari 23, 2011, 06:40:38 pm »
Hopelijk moet er niet uitgeweken worden, maar toch even over de gevolgen van zo'n mogelijke uitwijking: ik hoop dat ik ongelijk heb, maar vrees dat we zo heel wat supporters gaan verliezen.

- Om te beginnen zullen heel wat mensen niet geneigd zijn om zich ver te verplaatsen voor een "thuis"match (of het nu Gent of Moeskroen of eender waar zou zijn). Veel mensen uit de streek van Waregem kiezen namelijk voor Essevee omdat dat de dichtste eersteklasser is. Als ze dan minstens 20 km verder moet rijden, gaan ze niet meer.

- Er zullen bijgevolg voor het seizoen met de uitwijking wellicht een pak minder abo's verkocht worden. En verloren abo's win je nooit allemaal terug.

Khoorde wel niemand klagen toen we europees in Gent moesten spelen... Maar ja, de simpele mens...  ::)

Europees in Gent spelen was dan ook iets totaal anders. Nu gaat het over competitiematchen, zoals die er elk jaar zijn in Waregem, met vaste toeschouwers en niet over eenmalige Europese avontuurtjes.  :) De mensen die naar Gent gingen toen, gingen omdat ze het Europese verhaal niet wilden missen. Competitiematchen konden ze toen nog altijd in Waregem zien, dus er was geen reden om af te haken als supporter of abonnee.

Nu zitten we met een compleet andere situatie. Het gaat over een langere periode, waarin er geen enkele match in Waregem is. M.a.w. veel meer reden om af te haken...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2381 Gepost op: januari 23, 2011, 09:43:55 pm »
Ik hoorde onlangs op de trein nog mensen zeggen dat ze geen abonnement zouden nemen voor essevee als ze naar Gent zouden moeten gaan. Nu ja, het zal altijd vervelend zijn.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2382 Gepost op: januari 23, 2011, 09:53:36 pm »
Willen we een nieuw stadion of niet?! Als we een nieuw stadion willen moeten we zowiezo iets opofferen in die 2 jaar. Eerst zagen dat er een nieuw stadion moet komen en als alles bijna inorde is zagen dat we van stadion moeten verhuizen.
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2383 Gepost op: januari 23, 2011, 10:15:34 pm »
Willen we een nieuw stadion of niet?! Als we een nieuw stadion willen moeten we zowiezo iets opofferen in die 2 jaar. Eerst zagen dat er een nieuw stadion moet komen en als alles bijna inorde is zagen dat we van stadion moeten verhuizen.
2

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2384 Gepost op: januari 24, 2011, 08:45:42 am »
een nieuw stadion hebben we zo vlug mogelijk nodig...als we daarmee tijd winnen door ergens elders te spelen...geen probleem. heb trouwens niet veel zin om in een bouwwerf te gaan kijken en om de twee maanden dan ergens elders te moeten zitten.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2385 Gepost op: januari 24, 2011, 09:40:00 am »
Weet er iemand wanneer we meer nieuws kunnen verwachten omtrent het stadion. Als ze willen beginnen verbouwen na afloop van dit seizoen zouden we binnenkort toch zaken moeten kunnen zien, zoals foto's of tekeningen van het stadion, planning van het bouwen en andere details rond het definitieve stadion? Ik kan al niet wachten. Een nieuw stadion zal het essevee gewoon zoveel aantrekkelijker maken voor het aantrekken en blijven van spelers. Ook zij zullen meer het gevoel hebben dat ze bij een grotere club spelen en minder rap vertrekken, idem dito voor trainers en managers bvb.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2386 Gepost op: januari 24, 2011, 05:43:14 pm »
Weet er iemand wanneer we meer nieuws kunnen verwachten omtrent het stadion. Als ze willen beginnen verbouwen na afloop van dit seizoen zouden we binnenkort toch zaken moeten kunnen zien, zoals foto's of tekeningen van het stadion, planning van het bouwen en andere details rond het definitieve stadion? Ik kan al niet wachten. Een nieuw stadion zal het essevee gewoon zoveel aantrekkelijker maken voor het aantrekken en blijven van spelers. Ook zij zullen meer het gevoel hebben dat ze bij een grotere club spelen en minder rap vertrekken, idem dito voor trainers en managers bvb.

Dit jaar wordt de oefenvelden en bijhorende accomodatie aangepakt, pas eind dit jaar/begin volgend jaar wordt gestart met het stadion.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2387 Gepost op: januari 27, 2011, 05:56:10 pm »
...
Khoorde wel niemand klagen toen we europees in Gent moesten spelen... Maar ja, de simpele mens...  ::)
Dan heb je volgens mij niet goed geluisterd...
Er was wel degelijk kritiek op de verplaatsingen naar Gent voor ons Europees avontuur, maar daar ons Regenboogstadion niet goedgekeurd was door de UEFA kon het gewoonweg niet anders omdat Gent het dichtst bijzijnde stadion was dat wel Europees voetbal kon ontvangen.
Nu ligt het volgens mij toch iet of wat anders.
Ik geloof inderdaad dat we een h???le goeie ploeg zullen moeten hebben om al onze abonnees te overtuigen mee te gaan bij een eventuele tijdelijke verhuis... Ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor.
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2011, 05:58:40 pm door die hard essevee?r »

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2388 Gepost op: januari 29, 2011, 12:08:13 pm »
Misschien toch in Kortrijk gaan spelen binnen 2 jaar.
Met al hun liquiditeitsproblemen willen zij hun stadion wel verhuren voor een prikje denk ik en wie weet zijn ze er al niet meer.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2389 Gepost op: januari 31, 2011, 12:00:43 am »
In Kortrijk? Er zijn maar weinig mensen die zoveel lef hebben om dit te zeggen, en terecht!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2390 Gepost op: januari 31, 2011, 12:26:31 am »
Goesse maakte maar een grapje  ;D

Offline PVH

  • Leden
  • Berichten: 37
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2391 Gepost op: januari 31, 2011, 09:21:19 pm »
In Kortrijk? Er zijn maar weinig mensen die zoveel lef hebben om dit te zeggen, en terecht!
SV Waregem heeft nochtans in het verleden een tuismatch in Kortrijk afgewerkt... Het was de halve finale van de Uefacup in het seizoen '85-86 tegen FC Keulen. Uitslag: 3-3.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2392 Gepost op: februari 01, 2011, 09:20:42 am »
In Kortrijk? Er zijn maar weinig mensen die zoveel lef hebben om dit te zeggen, en terecht!
SV Waregem heeft nochtans in het verleden een tuismatch in Kortrijk afgewerkt... Het was de halve finale van de Uefacup in het seizoen '85-86 tegen FC Keulen. Uitslag: 3-3.
NIET aanwezig omdat het in krotrijk was (wel aanwezig in K?ln).

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2393 Gepost op: februari 01, 2011, 10:53:55 am »
In Kortrijk? Er zijn maar weinig mensen die zoveel lef hebben om dit te zeggen, en terecht!
SV Waregem heeft nochtans in het verleden een tuismatch in Kortrijk afgewerkt... Het was de halve finale van de Uefacup in het seizoen '85-86 tegen FC Keulen. Uitslag: 3-3.
NIET aanwezig omdat het in krotrijk was (wel aanwezig in K?ln).
Idem dito!
No way dat ik mee ga naar krotrijk mochten ze het van hun leven in hun kop halen naar scum city te verhuizen voor hun thuismatchen...
NEVER!!!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2394 Gepost op: februari 01, 2011, 11:23:45 am »
als ze in gent gaan spelen zouden ze beter gratis bussen inleggen voor iedere thuismatch.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2395 Gepost op: februari 01, 2011, 02:03:45 pm »
wij daar gaanspelen en iedere week zoveel mensen stadionverbod krijgen omdat ze zicht niet kunnen aanpassen aan het idee dat we in scum city spelen? dacht het niet! goed voor iedere week den boel te gaan afbreken.

Offline taniaduyck

  • Leden
  • Berichten: 38
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2396 Gepost op: februari 19, 2011, 12:05:18 am »
 roeselare zou ook niet slecht zijn dacht ik of niet ? peter.  :-\

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2397 Gepost op: februari 19, 2011, 01:45:07 pm »
Gent zal allicht niet doorgaan vermoed ik? Lees net in Het Laatste Nieuws dat het Arteveldestadion pas klaar is in 2014 volgens Hilde Crevits...

edit: Het betreft de wegen rond het stadion.
« Laatst bewerkt op: februari 19, 2011, 01:47:16 pm door Naessens C »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2398 Gepost op: februari 19, 2011, 01:45:41 pm »
Gent zal allicht niet doorgaan vermoed ik? Lees net in Het Laatste Nieuws dat het Arteveldestadion pas klaar is in 2014 volgens Hilde Crevits...

Verrassing... ;)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2399 Gepost op: februari 19, 2011, 01:49:42 pm »
Ik woon zelf in de streek, er moet inderdaad nog gigantisch veel gebouwd worden ...  :P
Maar dat neemt niets af voor het stadion zelf, KAAG is nog steeds van plan om in 2012 hun eerste aftrap daar te geven.