Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 442385 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1200 Gepost op: januari 24, 2008, 06:47:48 pm »
reoportage op wtv over de uitbreiding, ziet er veelbelovend uit.

vandaag? uur?

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1201 Gepost op: januari 24, 2008, 06:50:25 pm »
ja, just getoond in het nieuws denkik. Morgen meer in de voetballiga of zoiets zeiden ze.

Het zou volledig toe zijn, hoofdtribune met 4 verdiepen, hotel, apartement, themacafé, bowling, restaurant,... zijn de opties.

Kwas just ant zappen, kebt nie volledig gezien, twas interview met voorzitter Naessens, en ook de verwijzing naar het stadion van AZ.
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2008, 06:52:08 pm door Vossie »

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1202 Gepost op: januari 24, 2008, 06:50:43 pm »
Inderdaad zeer veelbelovend.
Vooral de computersimulatie laat een indrukwekkend nieuw Regenboogstadion zien dat in niets lijkt op hetgeen er nu staat. De moeite om deze keer naar het WTV nieuws te kijken.
Volgens de nieuwslezer volgt er morgen nog meer over de toekomst van SVZW.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1203 Gepost op: januari 24, 2008, 06:54:22 pm »
Inderdaad zeer veelbelovend.
Vooral de computersimulatie laat een indrukwekkend nieuw Regenboogstadion zien dat in niets lijkt op hetgeen er nu staat. De moeite om deze keer naar het WTV nieuws te kijken.
Volgens de nieuwslezer volgt er morgen nog meer over de toekomst van SVZW.

Die computersimulatie is van het AZ stadion, 75% zeker.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1204 Gepost op: januari 24, 2008, 09:03:21 pm »
Inderdaad zeer veelbelovend.
Vooral de computersimulatie laat een indrukwekkend nieuw Regenboogstadion zien dat in niets lijkt op hetgeen er nu staat. De moeite om deze keer naar het WTV nieuws te kijken.
Volgens de nieuwslezer volgt er morgen nog meer over de toekomst van SVZW.

Die computersimulatie is van het AZ stadion, 75% zeker.

100 % zeker, ik zag die simulatie al...

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1205 Gepost op: januari 24, 2008, 09:51:12 pm »
das ier t eerste deel, dat van de liga staat er nog nie op denk ik

http://cm.roularta.be/Streaming/asx_wtv.asp?siteID=33&ArticleID=31974&ParID=8

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1206 Gepost op: januari 24, 2008, 09:53:14 pm »
Ah je bent me net voor (zie www.sv5381.be) :)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1207 Gepost op: januari 24, 2008, 10:47:49 pm »
Haal er alles maar weer van!!
Uit goede bron vernomen dat er nog niets vast ligt! ( wie me kent weet dat bron goed geinformeerd is ;) )

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1208 Gepost op: januari 24, 2008, 10:52:59 pm »
da zijn de plannen, mar ze zeggen er ook bij dat ze goedkeuring moeten hebben van leiedal.
Dat gaan ze tegen 15 maart weten ofzo.

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1209 Gepost op: januari 24, 2008, 10:53:26 pm »
gaat niet bij mij?!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1210 Gepost op: januari 24, 2008, 10:54:02 pm »
Er ligt nog niets vast, maar tegen 15 maart zouden dit de definitieve plannen moeten zijn mits goedkeuring.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1211 Gepost op: januari 25, 2008, 09:36:37 am »
Haal er alles maar weer van!!
Uit goede bron vernomen dat er nog niets vast ligt! ( wie me kent weet dat bron goed geinformeerd is ;) )


Alles ligt wel al vast van plannen en ideeen en het beoogde geld dat ze nodig hebben ervoor.  Alleen het definitief akkoord met leiedal ligt ng nt vast.  Dat is wachten tot 15 maart, maar zoals naessens en manaert zeggen zou dit geen problemen mogen opleveren.

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1212 Gepost op: januari 25, 2008, 04:24:43 pm »
Haal er alles maar weer van!!
Uit goede bron vernomen dat er nog niets vast ligt! ( wie me kent weet dat bron goed geinformeerd is ;) )


Alles ligt wel al vast van plannen en ideeen en het beoogde geld dat ze nodig hebben ervoor.  Alleen het definitief akkoord met leiedal ligt ng nt vast.  Dat is wachten tot 15 maart, maar zoals naessens en manaert zeggen zou dit geen problemen mogen opleveren.
pff alles ligt al vast... heb jij naessens bezig gehoord ?? "ja misschien een feestzaal ofzo, of nen restaurant ofzo..."  der ligt echt nog niets vast ze, alleen beetje vage ideeen misschien...

en het geld hebben ze volgens jou ook al ?? over 30 miljoen spreken we h?... 

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1213 Gepost op: januari 25, 2008, 04:36:57 pm »
Wie moet mijn hier nog geloven...??n ding staat vast, eerst beter voetbal brengen op de mat...dan investeren in een nieuwbouw stadion..volgens mij is dit hier toch niet allemaal realistisch.

Wat ook: als kortrijk in eerste  klasse komt ,zitten we toch met een dichte concentratie van eerste klasse ploegen. (Moeskroen, Roeselare, Kortrijk, Waregem, Brugge 2x) Ik denk dat bij promotie kortrijk er een paar investeringsplannen in de frigo gaan gestopt worden.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1214 Gepost op: januari 25, 2008, 04:40:39 pm »
ban??, wij moeten toch niet hopen op supporters van kortrijk. Wij hebben andere gebieden waar we onze supporters vandaan kunnen halen. Daar is nog een onderzoek naar geweest.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1215 Gepost op: januari 25, 2008, 04:48:46 pm »
Haal er alles maar weer van!!
Uit goede bron vernomen dat er nog niets vast ligt! ( wie me kent weet dat bron goed geinformeerd is ;) )


Alles ligt wel al vast van plannen en ideeen en het beoogde geld dat ze nodig hebben ervoor.  Alleen het definitief akkoord met leiedal ligt ng nt vast.  Dat is wachten tot 15 maart, maar zoals naessens en manaert zeggen zou dit geen problemen mogen opleveren.
pff alles ligt al vast... heb jij naessens bezig gehoord ?? "ja misschien een feestzaal ofzo, of nen restaurant ofzo..."  der ligt echt nog niets vast ze, alleen beetje vage ideeen misschien...

en het geld hebben ze volgens jou ook al ?? over 30 miljoen spreken we h?... 

Ja zeg, ze kunnen nog geen mensen beginnen zoeken voor een hotel, bowling, ... als ze nog de resultaten van Leiedal nie hebben eh ... Kvind dat ge u druk maakt om nix.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1216 Gepost op: januari 25, 2008, 04:59:16 pm »
Ze mogen nen Quick of nen Mcdonald's derin doen.

mmm, i'm lovin' it

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1217 Gepost op: januari 25, 2008, 06:31:44 pm »
@ hieroveral boven.
ik denk wel dat men beter eens met kortrijk contacten legt.
ze zullen zwaar in hun wiek geschoten zijn dat roulers gratis wegloopt met provoost, en ook eens gaan nadenken. daarenboven zijn overal zware fusiegeruchten en dit zeker in het licht van de hervorming van de competitie. tevens zie ik ook meer 'gentlemansgedrag' bij kortrijk op gebied van transfers, tov het gehaaide gedrag van roulers (ala het terziele gegane rattebeke)
daarenboven heeft leidal zijn zetel in...kortrijk...
Voor velen onbespreekbaar, maar op lange termijn volgens mij de enige oplossing.

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1218 Gepost op: januari 25, 2008, 06:36:24 pm »
Haal er alles maar weer van!!
Uit goede bron vernomen dat er nog niets vast ligt! ( wie me kent weet dat bron goed geinformeerd is ;) )


Alles ligt wel al vast van plannen en ideeen en het beoogde geld dat ze nodig hebben ervoor.  Alleen het definitief akkoord met leiedal ligt ng nt vast.  Dat is wachten tot 15 maart, maar zoals naessens en manaert zeggen zou dit geen problemen mogen opleveren.
pff alles ligt al vast... heb jij naessens bezig gehoord ?? "ja misschien een feestzaal ofzo, of nen restaurant ofzo..."  der ligt echt nog niets vast ze, alleen beetje vage ideeen misschien...

en het geld hebben ze volgens jou ook al ?? over 30 miljoen spreken we h?... 

Ja zeg, ze kunnen nog geen mensen beginnen zoeken voor een hotel, bowling, ... als ze nog de resultaten van Leiedal nie hebben eh ... Kvind dat ge u druk maakt om nix.
euhm ja, das juist wat ik zeg, er ligt nog niets vast

ik heb geen kritiek, dat was gewoon mijn reactie op essevee007 die doet alsof alles al in kannen en kruiken is

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1219 Gepost op: januari 25, 2008, 06:38:42 pm »
Ze mogen nen Quick of nen Mcdonald's derin doen.

mmm, i'm lovin' it

ik heb mij ook al veel afgevraagd waarom dit nog niet in waregem is , stad en omliggende gemeentes met meer dan 50 000 inwoners, met denk ik meer dan 4000 middelbare scholieren in waregem en in de ruime omgeving geen enkele andere hamburgerfastfoodrestaurant, dichtste liggen in krotrijk.

wat natuurlijk belangrijker is , is dat de financiering van 25-30 miljoen euro rond is , of rond raakt.