Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 442316 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

CB06_boy

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1340 Gepost op: maart 07, 2008, 06:20:02 pm »
die vent steekt mij tegen, man man man  :P

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1341 Gepost op: maart 08, 2008, 11:43:38 am »
In HLN van vandaag nog maar eens het bewijs hoe makkelijk journalistiek kan zijn: voor de derde keer wordt er foute info ivm de verbouwingen aan het stadion weergegeven...Precies een beetje plaats over op de regionale pagina's??

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1342 Gepost op: maart 08, 2008, 01:28:02 pm »
In HLN van vandaag nog maar eens het bewijs hoe makkelijk journalistiek kan zijn: voor de derde keer wordt er foute info ivm de verbouwingen aan het stadion weergegeven...Precies een beetje plaats over op de regionale pagina's??

ik heb het HLN niet , maar dan moet de club maar een offici?le mail/brief/reactie sturen naar die "krant" om recht te zetten.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1343 Gepost op: maart 19, 2008, 09:27:11 pm »
Ik ga blij zijn dat ze het veld wat groter gaan maken ( want dat ging toch wel de bedoeling zijn ). Volgens mij is dit ook een mogelijke reden waarom we bij grotere tegenstanders vaak ook beter doen. Ik vind een groter veld ook mooier om te zien, overzichtelijker.
Ja, ik ben er echt van overtuigd dat dat beter is...

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1344 Gepost op: maart 19, 2008, 09:38:18 pm »
Is ons veld nu al relatief gezien niet vrij groot ? ik heb hier eigenlijk geen idee van, maar ik heb toch de indruk dat bvb Roeselare een kleiner veld heeft dan ons
Nu, ik ben ook voorstander van een groter veld ze => meer ruimte => meer goals => 7 anjers 7 rozen  :D

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1345 Gepost op: maart 20, 2008, 08:59:50 am »
Als ik mij niet vergis gingen ze het een meter of 5 verbreden geloof ik...

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1346 Gepost op: maart 20, 2008, 10:30:45 am »
Het veld in Waregem is zelfs kleiner dan dat van SK Deinze, dus groot kunde het nie echt noemen denk ik.

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1347 Gepost op: maart 20, 2008, 06:38:57 pm »
tis daarom dat ze altijd winnen thuis, andere ploegen zijn dat niet gewoon, ben geen voorstander daar van. En van sk deinze dat heeft daar nx mee te maken ?, arsenal had in highburry ook het kleinste veld van de premier league en dat was de reden dat ploegen nooit konnen winnen daar.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1348 Gepost op: maart 20, 2008, 08:47:00 pm »
tis daarom dat ze altijd winnen thuis, andere ploegen zijn dat niet gewoon, ben geen voorstander daar van. En van sk deinze dat heeft daar nx mee te maken ?, arsenal had in highburry ook het kleinste veld van de premier league en dat was de reden dat ploegen nooit konnen winnen daar.

Ik heb juist ook de indruk dat ze veel beter spelen op een groter veld, want tegen de grote ploegen kunnen ze uit wel iets. nu ja...

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1349 Gepost op: maart 21, 2008, 10:28:24 am »
Het veld in Waregem is zelfs kleiner dan dat van SK Deinze, dus groot kunde het nie echt noemen denk ik.

Ja maar daar hebben ze geen middenstip meer... (lol)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1350 Gepost op: maart 22, 2008, 12:24:44 pm »
In het nieuwsblad vandaag: In 2009 zou er begonnen moeten worden met de bouw van het stadion met 12000 plaatsen met een mogelijke uitbreding tot 15000. Langs een korte kant zal er een soort van driehoek uitgewerkt worden waar de bowling zou kunnen zijn en kantoren en dergelijke. Naast het stadion zou er dan een hotel gezet worden.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1351 Gepost op: maart 22, 2008, 12:59:25 pm »
In het nieuwsblad vandaag: In 2009 zou er begonnen moeten worden met de bouw van het stadion met 12000 plaatsen met een mogelijke uitbreding tot 15000. Langs een korte kant zal er een soort van driehoek uitgewerkt worden waar de bowling zou kunnen zijn en kantoren en dergelijke. Naast het stadion zou er dan een hotel gezet worden.


Eindelijk eens de info in de krant die klopt! zoals cb_cm al zei de plannen zijn very nice!
essevee till i die!!!

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1352 Gepost op: maart 22, 2008, 02:18:55 pm »
Indien het stadion er kan komen zoals het momenteel op tafel ligt en reeds de goedkeuring kreeg van stad Wareem en intercommunale Leiedal, dan zal het een pareltje worden. Deze infrastructuur zou SVZW toch moeten toelaten het budget gevoelig te verhogen.
Voorstelling van de plannen aan de belangstellenden normaal gezien op de laatste supportersavond van het seizoen.
Meer info volgt binnenkort...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1353 Gepost op: maart 24, 2008, 12:21:18 am »
In het nieuwsblad vandaag: In 2009 zou er begonnen moeten worden met de bouw van het stadion met 12000 plaatsen met een mogelijke uitbreding tot 15000. Langs een korte kant zal er een soort van driehoek uitgewerkt worden waar de bowling zou kunnen zijn en kantoren en dergelijke. Naast het stadion zou er dan een hotel gezet worden.


Inderdaad dat waren de plannen die ik tezien gekregen heb...  Het wachten zal voor iedereen beloond worden! ::D

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1354 Gepost op: maart 24, 2008, 09:41:05 am »
In het nieuwsblad vandaag: In 2009 zou er begonnen moeten worden met de bouw van het stadion met 12000 plaatsen met een mogelijke uitbreding tot 15000. Langs een korte kant zal er een soort van driehoek uitgewerkt worden waar de bowling zou kunnen zijn en kantoren en dergelijke. Naast het stadion zou er dan een hotel gezet worden.


Inderdaad dat waren de plannen die ik tezien gekregen heb...  Het wachten zal voor iedereen beloond worden! ::D

En was het stadion dan helemaal toe, of is het een U-vorm?

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1355 Gepost op: maart 24, 2008, 11:29:53 am »
In het nieuwsblad vandaag: In 2009 zou er begonnen moeten worden met de bouw van het stadion met 12000 plaatsen met een mogelijke uitbreding tot 15000. Langs een korte kant zal er een soort van driehoek uitgewerkt worden waar de bowling zou kunnen zijn en kantoren en dergelijke. Naast het stadion zou er dan een hotel gezet worden.


Inderdaad dat waren de plannen die ik tezien gekregen heb...  Het wachten zal voor iedereen beloond worden! ::D

En was het stadion dan helemaal toe, of is het een U-vorm?

Stadion zal volledig toegebouwd worden. Het ontwerp dat in HLN al meerdere keren afgedrukt werd, wordt het zeker niet.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1356 Gepost op: maart 24, 2008, 11:43:36 am »
In het nieuwsblad vandaag: In 2009 zou er begonnen moeten worden met de bouw van het stadion met 12000 plaatsen met een mogelijke uitbreding tot 15000. Langs een korte kant zal er een soort van driehoek uitgewerkt worden waar de bowling zou kunnen zijn en kantoren en dergelijke. Naast het stadion zou er dan een hotel gezet worden.


Inderdaad dat waren de plannen die ik tezien gekregen heb...  Het wachten zal voor iedereen beloond worden! ::D

En was het stadion dan helemaal toe, of is het een U-vorm?

De uitgebouwde driehoek komt er waar nu de nieuwe vip-ruimten zijn gebouwd. Bowling(2e verdiep), sportwinkel(1500m?), fitnesscenter(3000m?), fanshop, thema-cafe, het zit er allemaal in. Onderse verdiep is helemaal voorzien met ramen. zo kan je een hele toer wandelen in het stadion. Waarschijnlijk komt er ook een hotel vlakbij het stadion (+-13 verdieping hoog).
We zitten nog steeds niet volledig tegen het veld... Als er moet gewerkt worden mer een hoogte werker moet deze kunnen rijden tussen veld en tribune (6m). Dit kan je vergelijken met RC Genk.
Er zijn 12.500 plaatsjes. Bezoekers zouden nadat ze de brug hebben overgestoken met een ondergrondse gang naar hun vak begeleidt worden. Dit is voor de veiligheid en ervoor te zorgen dat de thuissuporters volledig kunnen rondwandelen.
Voor de rest moeten we de plannen afwachten...

Ook de expo wordt meer in de verf gezet... De parking wordt uitgebreidt en een stukje van de ring wordt heraangelegd.
In Zulte krijgen ze een tribune bij.

werken zouden gedaan zijn rond 2012...

1 PROBLEEM: Tijdens de werken gaat het voetbalseizoen gewoon door. En het idee om 1 tribune aftegooien en ander op te zetten gaat waarschijnlijk niet door wegens te duur... Het goedkoopste is de hooftribune + de twee tribunes achter de doelen te plaaten. Alles in 1 stuk. Er zou dus een periode een hele kleine capaciteit zijn in ons stadion. Vips kunnen we niet herbergen aan de kant van de vijvers, ook voor de pers is er geen plaats dan. De cel van de veiligheid onderzoekt nu, hoe het best wordt gerealiseerd.
9/10 dat deze plannen gaan slagen. De provincie zou het ng moeten goedkeuren maar het zijn zij die de vragende partij waren voor dit project...
« Laatst bewerkt op: maart 24, 2008, 11:52:07 am door jenske »

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1357 Gepost op: maart 24, 2008, 02:07:19 pm »
Als je dit allemaal leest krijg je toch kriebels in je buik - het klinkt schitterend.

Jenske, of iemand anders, zal er nu over de piste gebouwd worden (kant vijvers) - en hoe zullen de tribunes achter doel verbonden worden met de grote tribunes? Kan toch maar in een grote 'draai'?

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1358 Gepost op: maart 24, 2008, 02:28:31 pm »
sry breeza maar ik heb u post verwijderd, er stonden fouten in. Er blijven wel degelijk delen van de tribune staan!!! alles toe en de tribunes achter de goal zijn iets kleiner dan de andere... . achter de goal kunnen ze nog hogerop bouwen zodat ze van 12.500 plaatsen kunnen gaan naar 15.500.

Gene paniek mensen als het is zoals bart, jenske, cb_cm en de rest van de suportersraad het gezien hebben, gaat het mega zijn!

bron: mijn eigen ogen die de plannen hebben gezien :) (geen gazette plannen... )
essevee till i die!!!

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1359 Gepost op: maart 24, 2008, 02:32:32 pm »
sry breeza maar ik heb u post verwijderd, er stonden fouten in. Er blijven wel degelijk delen van de tribune staan!!! alles toe en de tribunes achter de goal zijn iets kleiner dan de andere... . achter de goal kunnen ze nog hogerop bouwen zodat ze van 12.500 plaatsen kunnen gaan naar 15.500.

Gene paniek mensen als het is zoals bart, jenske, cb_cm en de rest van de suportersraad het gezien hebben, gaat het mega zijn!

bron: mijn eigen ogen die de plannen hebben gezien :) (geen gazette plannen... )

Alles toe zou echt wel beestig zijn; maar dan zijn die tribunes toch een heel stuk kleiner (+-2000 man per tribune achter doel?!)