Auteur Topic: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 24521 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: februari 26, 2018, 08:04:39 pm »
Beetje zwakke match gisteren die naar mijn bescheiden mening geen winnaar verdiende. Paar keren de beelden gezien en begrijp wel dat er gefloten werd voor penalty. Voor de rest weinig sfeer aan beide kanten. Play off 1 zal nu moeilijk worden maar gelukkig is charleroi niet top voor de moment. Op brugge gaan we niets pakken spijtig genoeg (is de ploeg waartegen ik het liefst win).  Nog dit, Harbaoui is een goeie spits maar ik vind het echt een lul en dit staat los van feit dat hij nu bij svzw speelt. echt een bleiter die zelf veel vuile fouten maakt, maar goed, je hebt hem beter in je ploeg dan tegen je ploeg.

Correctie: harbaoui is een klootzak op het veld, daarbuiten is het echter een minzaam man. Zijn gele kaart van gisteren was trouwens een lachertje

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: februari 26, 2018, 08:09:36 pm »
Vooral een pluim aan onze nieuwe centrale verdediger Björdal, die wordt met de week beter...

Offline jnstf

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: februari 26, 2018, 08:14:04 pm »
Woar e woar e woar e BOERIO, Woar eBOERIO, Woar e BOERIO ????????????????
« Laatst bewerkt op: februari 26, 2018, 08:17:38 pm door jnstf »

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: februari 26, 2018, 11:13:16 pm »
Vooral een pluim aan onze nieuwe centrale verdediger Björdal, die wordt met de week beter...

inderdaad, die transfer was MINSTENS! even belangrijk als hamdi

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: februari 27, 2018, 12:21:29 am »
Trouwens lang geleden dat dury zich s volledig aanpaste ad tegenstander en Essevee het spel niet liet maken....want we kregen al genoeg goals binnen op de counter.daardoor dat Kvk niet veel kansen kreeg.makarenko idd wel serieuze op die corner.en over harbaoui...ja hij maakt fouten.wat ik niet kan verdragen is dat ze dat nu plots uitvergroten terwijl hij bij Anderlecht ook zo n dingen deed en er geen haan naar kraaide....zelfs geen analist.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: februari 27, 2018, 07:37:10 am »
Uit Het Laatste Nieuws
27 februari 2018

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: februari 27, 2018, 10:28:31 am »
Smurf, uw reacties zijn een verademing in vergelijking met die Dehans en Boerelul!
Normaal gezien zijn jullie altijd iets scherper dan wij in de duels,nu niet en dat verbaasde me.  De staat van het veld was in ons voordeel, gek dat dit niet wordt aangepakt,imo verliezen jullie punten daardoor.

Het uitvallen van Kaya en Cooman was een zege -of voorbode van- want op die akker heb je geen voetbalartiesten nodig. Met respect voor kvk maar denk eerder dat veel bezoekende ploegen een dergelijk veld als nadeel ondervinden. Voor een verplaatsing naar stvv kan iedereen op kunstgras trainen, naar de vuilkarre kunnen ze maar moeilijk bij lokale boeren aankloppen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: februari 27, 2018, 11:19:31 am »
Trouwens lang geleden dat dury zich s volledig aanpaste ad tegenstander en Essevee het spel niet liet maken....want we kregen al genoeg goals binnen op de counter.daardoor dat Kvk niet veel kansen kreeg.makarenko idd wel serieuze op die corner.en over harbaoui...ja hij maakt fouten.wat ik niet kan verdragen is dat ze dat nu plots uitvergroten terwijl hij bij Anderlecht ook zo n dingen deed en er geen haan naar kraaide....zelfs geen analist.

idd gisteren ook WEER in Extra Time ... en was dan ook enige over SVZW

Aansluitend nieuwsbericht ik gisteren las ... samenzwering zou ik het nu niet noemen maar het is wel opmerkelijk.

HARBAOUI HEEFT HET OVER EEN SAMENZWERING
27 februari 2018 via voetbalbelgie.be

Hamdi Harbaoui kwam bij Anderlecht weinig aan spelen toe, bij Zulte Waregem loopt het beter. De Tunesische spits geniet echter niet met volle teugen van zijn wederopstanding.

Volgens Harbaoui wordt hij gezocht. Door de arbitrage. Misschien door nog meer.  "Er is een samenzwering tegen Hamdi Harbaoui. Dat is iets wat al jaren speelt in België", doet Harbaoui zijn beklag bij RTBF. "Ik begrijp niet waarom ik zoveel kaarten krijg."

"Ik ben misschien niet meteen de properste speler, maar ik snap niet waarom scheidsrechters al voor aanvang van een match tegen me komen zeggen ‘Harbaoui, let op vandaag’. Ik vind dat niet correct."

"Ik vind dat men eens de balans moet opmaken om te bekijken welke gele kaarten ik effectief verdiende en welke ik niet had moeten krijgen."

NIEUW 'GEEL' SEIZOENSRECORD?
De 33-jarige spits pakte vier gele kaarten in elf competitiematchen bij Anderlecht. Harbaoui zit bij Zulte Waregem aan vijf gele kaarten in zes duels. De teller staat dus op negen.

Vorig seizoen kwam hij op vijf gele kaarten uit als speler van Sporting Charleroi. Zijn record aan gele kaarten dateert uit het seizoen 2013/2014. Harbaoui lukte toen 22 goals voor Lokeren en kreeg dertien keer geel.

"Men brengt mijn reputatie schade toe en mijn tegenstanders spelen daar handig op in. Ze maken er een cinema van en zeggen dan tegen de scheids dat ik een elleboog heb uitgedeeld. Ik kan niet meer spelen zoals ik dat vroeger deed. Ik probeer mijn lichaam te gebruiken, maar het is toch niet mijn fout dat ik groot en sterk ben?"

Bron: http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=133664

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: februari 27, 2018, 05:27:23 pm »
SV Zulte Waregem aanvaardt de vordering (3 speeldagen vanaf 01/03/2018 waarvan 1 met uitstel tot en met 28/02/2019) van het Bondsparket voor Hamdi Harbaoui.

Harbaoui mist de duels 🆚 @rscanderlecht (03/03) en 🆚 @KSCLokeren (11/03)

Bron: https://twitter.com/ESSEVEELIVE/status/968508873983365122

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: februari 27, 2018, 05:39:28 pm »
SV Zulte Waregem aanvaardt de vordering (3 speeldagen vanaf 01/03/2018 waarvan 1 met uitstel tot en met 28/02/2019) van het Bondsparket voor Hamdi Harbaoui.

Harbaoui mist de duels 🆚 @rscanderlecht (03/03) en 🆚 @KSCLokeren (11/03)

Bron: https://twitter.com/ESSEVEELIVE/status/968508873983365122
Volledig in de lijn van de verwachtingen.
Vraag is wie zijn vervanger wordt in de spits de komende 2 wedstrijden.
Persoonlijk zou ik opteren om Olayinka in de punt te zetten, Bongonda op links, Kaya centraal en Coopman op rechts.
Na een uur dan de meest vermoeide of de zwakst spelende van die 4 vervangen door Leya Iseka.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #110 Gepost op: februari 27, 2018, 06:05:25 pm »
Trouwens lang geleden dat dury zich s volledig aanpaste ad tegenstander en Essevee het spel niet liet maken....want we kregen al genoeg goals binnen op de counter.daardoor dat Kvk niet veel kansen kreeg.makarenko idd wel serieuze op die corner.en over harbaoui...ja hij maakt fouten.wat ik niet kan verdragen is dat ze dat nu plots uitvergroten terwijl hij bij Anderlecht ook zo n dingen deed en er geen haan naar kraaide....zelfs geen analist.

idd gisteren ook WEER in Extra Time ... en was dan ook enige over SVZW

Aansluitend nieuwsbericht ik gisteren las ... samenzwering zou ik het nu niet noemen maar het is wel opmerkelijk.

HARBAOUI HEEFT HET OVER EEN SAMENZWERING
27 februari 2018 via voetbalbelgie.be

Hamdi Harbaoui kwam bij Anderlecht weinig aan spelen toe, bij Zulte Waregem loopt het beter. De Tunesische spits geniet echter niet met volle teugen van zijn wederopstanding.

Volgens Harbaoui wordt hij gezocht. Door de arbitrage. Misschien door nog meer.  "Er is een samenzwering tegen Hamdi Harbaoui. Dat is iets wat al jaren speelt in België", doet Harbaoui zijn beklag bij RTBF. "Ik begrijp niet waarom ik zoveel kaarten krijg."

"Ik ben misschien niet meteen de properste speler, maar ik snap niet waarom scheidsrechters al voor aanvang van een match tegen me komen zeggen ‘Harbaoui, let op vandaag’. Ik vind dat niet correct."

"Ik vind dat men eens de balans moet opmaken om te bekijken welke gele kaarten ik effectief verdiende en welke ik niet had moeten krijgen."

NIEUW 'GEEL' SEIZOENSRECORD?
De 33-jarige spits pakte vier gele kaarten in elf competitiematchen bij Anderlecht. Harbaoui zit bij Zulte Waregem aan vijf gele kaarten in zes duels. De teller staat dus op negen.

Vorig seizoen kwam hij op vijf gele kaarten uit als speler van Sporting Charleroi. Zijn record aan gele kaarten dateert uit het seizoen 2013/2014. Harbaoui lukte toen 22 goals voor Lokeren en kreeg dertien keer geel.

"Men brengt mijn reputatie schade toe en mijn tegenstanders spelen daar handig op in. Ze maken er een cinema van en zeggen dan tegen de scheids dat ik een elleboog heb uitgedeeld. Ik kan niet meer spelen zoals ik dat vroeger deed. Ik probeer mijn lichaam te gebruiken, maar het is toch niet mijn fout dat ik groot en sterk ben?"

Bron: http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=133664

Hamdi...uw reputatie heb je enkel en alleen aan uzelf te danken, niet aan uw tegenstanders, scheidsrechters,...

Mocht ik jou zijn, zou ik vooral mijn klep houden, je straf aanvaarden en proberen minder aanleiding te geven dat men jou gele kaarten geeft... ::)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #111 Gepost op: februari 27, 2018, 06:12:09 pm »
Hoe dom kan je toch zijn eigenlijk...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #112 Gepost op: februari 27, 2018, 06:26:31 pm »
Hoe dom kan je toch zijn eigenlijk...
Hij heeft die reputatie al jaren(terecht,maakt vaak domme onnodige fouten en trapt vaak na,maar het blijft een goeie spits) dat is niet iets dat zich nu plots manifesteert,imo kan het geen kwaad om eens te klagen en te zeggen dat hij wordt geviseerd, integendeel, er gaan daardoor scheidsrechters twijfelen bij 'voorvallen 'met Harbaoui.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #113 Gepost op: februari 27, 2018, 06:27:32 pm »
Hoe dom kan je toch zijn eigenlijk...
Hij heeft die reputatie al jaren(terecht,maakt vaak domme onnodige fouten en trapt vaak na,maar het blijft een goeie spits) dat is niet iets dat zich nu plots manifesteert,imo kan het geen kwaad om eens te klagen en te zeggen dat hij wordt geviseerd, integendeel, er gaan daardoor scheidsrechters twijfelen bij 'voorvallen 'met Harbaoui.

Gewoon dat marginaal gedrag achterwege laten en voetballen, punt.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #114 Gepost op: februari 27, 2018, 06:30:19 pm »
Hoe dom kan je toch zijn eigenlijk...

Hij heeft die reputatie al jaren(terecht,maakt vaak domme onnodige fouten en trapt vaak na,maar het blijft een goeie spits) dat is niet iets dat zich nu plots manifesteert,imo kan het geen kwaad om eens te klagen en te zeggen dat hij wordt geviseerd, integendeel, er gaan daardoor scheidsrechters twijfelen bij 'voorvallen 'met Harbaoui.

Ik ga hem zeker niet goedpraten, maar heeft wel gelijk dat de verdediger altijd in het voordeel is en de spits in het nadeel.

Soms krijgen ze zelf ook een en ander te verduren maar dan moet je natuurlijk slim genoeg zijn en maken dat ze het niet kunnen zien.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #115 Gepost op: februari 27, 2018, 06:31:53 pm »
Hoe dom kan je toch zijn eigenlijk...
Hij heeft die reputatie al jaren(terecht,maakt vaak domme onnodige fouten en trapt vaak na,maar het blijft een goeie spits) dat is niet iets dat zich nu plots manifesteert,imo kan het geen kwaad om eens te klagen en te zeggen dat hij wordt geviseerd, integendeel, er gaan daardoor scheidsrechters twijfelen bij 'voorvallen 'met Harbaoui.

Gewoon dat marginaal gedrag achterwege laten en voetballen, punt.

In Kortrijk zag je duidelijk dat hij ""anders"" probeerde te spelen in duels. Hij won er daardoor ook heel weinig.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.714
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #116 Gepost op: februari 27, 2018, 06:35:52 pm »
Hoe dom kan je toch zijn eigenlijk...
Hij heeft die reputatie al jaren(terecht,maakt vaak domme onnodige fouten en trapt vaak na,maar het blijft een goeie spits) dat is niet iets dat zich nu plots manifesteert,imo kan het geen kwaad om eens te klagen en te zeggen dat hij wordt geviseerd, integendeel, er gaan daardoor scheidsrechters twijfelen bij 'voorvallen 'met Harbaoui.

Gewoon dat marginaal gedrag achterwege laten en voetballen, punt.
Ook juist,maar Hamdi is geen twintiger meer,denk niet dat hij nog te veranderen is.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #117 Gepost op: februari 27, 2018, 07:45:01 pm »
Ik ga Harbaoui hier absoluut niet goed praten,maar toen hij bij Anderlecht speelde,mocht hij Seck bijna doormidden boren en werd hij zelfs niet gestraft door de reviewcomissie.Nu speelt hij voor ons bescheiden ploegske en de comissie en de so called analisten zitten er direct op.2 maten,2 gewichten?

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.932
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #118 Gepost op: februari 27, 2018, 07:59:08 pm »
Hoe dom kan je toch zijn eigenlijk...
Hij heeft die reputatie al jaren(terecht,maakt vaak domme onnodige fouten en trapt vaak na,maar het blijft een goeie spits) dat is niet iets dat zich nu plots manifesteert,imo kan het geen kwaad om eens te klagen en te zeggen dat hij wordt geviseerd, integendeel, er gaan daardoor scheidsrechters twijfelen bij 'voorvallen 'met Harbaoui.

Gewoon dat marginaal gedrag achterwege laten en voetballen, punt.

Geluk dat die marginaal bij ons speelt anders waren we klaar voor 1B

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #119 Gepost op: februari 27, 2018, 08:49:08 pm »
Amai durven jullie Harbaoui echt marginaal noemen? Hoe weinig respect kun je hebben voor hem? Die heeft bijna in zijn eentje het degradatiespook weggejaagd.
Ik vind ook persoonlijk dat hij geviseerd wordt door de scheidsrechters. Bij het minste contact gaat de tegenstander liggen en bleiten en smeren ze hem een gele kaart aan.
SV TILL I DIE