Auteur Topic: [NB] SVZW 4-2 Charleroi  (gelezen 14048 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #20 Gepost op: november 30, 2008, 12:37:38 pm »
oververdiende, en welgekomen overwinning.

voor de wedstrijd stond charleroi 4 punten voor ons, gelukkig zijn dat er geen 7 meer geworden.

onze overwining kon, en moest misschien nog ruimer zijn, maar bon ja 4-2 is een mooie overwinning.

al kon het dus wat vlugger 4-1 geworden zijn en kon er nog een 5e doelpunt voor ons gevallen zijn.

en waar zitten de mensen weer die willen/wilden dat matthys zo vlug en zo ver mogelijk zou getransfereerd zou worden ?

Goh, ik heb niet echt veel reacties gelezen waarbij de mensen vroegen om Tim te transfereren, maar eerder reacties over hoe jammer het zou zijn om het zo'n speler te moeten laten gaan die zoveel voor ons betekent heeft, maar dat het wel te begrijpen viel gezien izjjn resultaten. Iedereen gunt hem zijn transfert en ik ben blij voor hem en voor ons dat hij zijn loopbaan hier zo mooi kan afsluiten. Als hij nu nog 2 keer kan scoren op Kortrijk...

Online jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #21 Gepost op: november 30, 2008, 12:42:32 pm »
Waarschijnlijk nog belangrijker dan de overwinning: we brengen terug goed voetbal. Ik heb combinaties gezien die ik de laatste 5-6 wedstrijden niet meer heb gezien.
Het was gisteren heel aangenaam naar huis terugkeren.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #22 Gepost op: november 30, 2008, 12:47:25 pm »
volgens mij is franck berrier de broer van franck rib?ry :p haha

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #23 Gepost op: november 30, 2008, 01:21:49 pm »
Iemand gezien hoe boos subotic was? Er werd afgefloten en hij ging meteen richting kleedkamer.
SV TILL I DIE

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #24 Gepost op: november 30, 2008, 01:25:18 pm »
merci sv :)

leye, sja kdenk dat ik wel weet op wat er zal geoefend worden deze week :p


man van de match: franck zizou berrier

en super match van tim



Zehir zal het graag horen  :-[

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #25 Gepost op: november 30, 2008, 01:26:15 pm »
Lekkere overwinning,

lang geleden dat ons essevee nog eens zo goed voor de dag kwam!

Ook een pluim aan de club met hun nieuw initiatief om voor de match de supporters wat op te warmen!
Meer van dat!  :D

Wat vooral opviel was dat bij de nummer 17 niemand de naam wist :D
David Vasquez :P
'k Kon dr ook nie opkomen ze op da moment :P

shame on you  >:(

Crudo

  • Gast
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #26 Gepost op: november 30, 2008, 01:37:10 pm »
Iemand gezien hoe boos subotic was? Er werd afgefloten en hij ging meteen richting kleedkamer.
niet op gelet, maar ik kan er wel inkomen. Ik vond hem heel scherp invallen tegen beerschot, dan verdient hij wel weer speelminuten, zeker in zo'n match...

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #27 Gepost op: november 30, 2008, 01:51:16 pm »
beide strafschoppen leken op TV uiterst licht,
maar voor de charge op Meert enkele minuten na onze strafschop werd onbegrijpelijk niet gefloten.
Nochtans was dit een loepzuivere fout met een nieuwe strafschop tot gevolg.
Scheidsrechters zijn hier in Belgi? echte broekschijters, in Engeland word hier altijd voor gefloten, gelijk wanneer dit moment valt.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #28 Gepost op: november 30, 2008, 02:01:49 pm »
Iemand gezien hoe boos subotic was? Er werd afgefloten en hij ging meteen richting kleedkamer.
Sorry het is klote als ge moet opwarmen voor niks, maar Subotic is echt GEEN prof op dat vlak, relativeren kent hem precies niet,mocht iedere speler zo reageren...

Nu een goeie match, spijtig van de afwerking wel!
Berrier is echt een goudhaantje aan't worden, de inzet van een Matthieu Verschuere, goede voorzet en trap, overzicht.

Hoogtepunt was toch de scheids die pure compensatie floot, kon de druk van "dief" en "amateur" niet aan :) nu achteraf was't toch pure strafschop op Meert en die van Charleroi was zeer licht.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #29 Gepost op: november 30, 2008, 02:03:06 pm »
Iemand gezien hoe boos subotic was? Er werd afgefloten en hij ging meteen richting kleedkamer.
niet op gelet, maar ik kan er wel inkomen. Ik vond hem heel scherp invallen tegen beerschot, dan verdient hij wel weer speelminuten, zeker in zo'n match...

Ik kan der ook heel goe inkomen! die jongen staat daar nen helen 2e helft zich op te warmen en mag dan nog nie inkomen..

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #30 Gepost op: november 30, 2008, 02:06:45 pm »
merci sv :)

leye, sja kdenk dat ik wel weet op wat er zal geoefend worden deze week :p


man van de match: franck zizou berrier

en super match van tim



Zehir zal het graag horen  :-[

noemen ze hem zo mss? :p

anders maken we der zizouf van e :D
of zoals andere suggereren de broer van ribery

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #31 Gepost op: november 30, 2008, 02:20:02 pm »
super match, ik vond iedereen op het plein goed, zelf onze pony op de piste was in bloedvorm!
Nogmaals petje af voor onze franck !

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #32 Gepost op: november 30, 2008, 02:24:32 pm »
Eindelijk nog eens de 3 punten, we hadden het nodig.
Franck Berrier en Tim Matthys de uitblinkers voor mij, terwijl de arbitrage en de Charleroi-defensie gisteren een lachertje waren.
Leuk dat de commentator in studio 1 ook aangaf dat de ref onze penalty onder druk van de supporters floot, doch ook jammer dat de vrije trappen van Berrier de samenvatting niet haalden.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #33 Gepost op: november 30, 2008, 02:34:41 pm »
Iemand gezien hoe boos subotic was? Er werd afgefloten en hij ging meteen richting kleedkamer.
niet op gelet, maar ik kan er wel inkomen. Ik vond hem heel scherp invallen tegen beerschot, dan verdient hij wel weer speelminuten, zeker in zo'n match...

Ik kan der ook heel goe inkomen! die jongen staat daar nen helen 2e helft zich op te warmen en mag dan nog nie inkomen..
Hij zou beter eens serieus opwarmen langs de zijlijn en niet staan dom te doen.
SV TILL I DIE

forza essevee

  • Gast
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #34 Gepost op: november 30, 2008, 03:16:16 pm »
Iemand gezien hoe boos subotic was? Er werd afgefloten en hij ging meteen richting kleedkamer.
niet op gelet, maar ik kan er wel inkomen. Ik vond hem heel scherp invallen tegen beerschot, dan verdient hij wel weer speelminuten, zeker in zo'n match...

Ik kan der ook heel goe inkomen! die jongen staat daar nen helen 2e helft zich op te warmen en mag dan nog nie inkomen..
Hij zou beter eens serieus opwarmen langs de zijlijn en niet staan dom te doen.
Ik was er niet gisteren.. Wat deed hij dan wel?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #35 Gepost op: november 30, 2008, 03:33:24 pm »
Iemand gezien hoe boos subotic was? Er werd afgefloten en hij ging meteen richting kleedkamer.
niet op gelet, maar ik kan er wel inkomen. Ik vond hem heel scherp invallen tegen beerschot, dan verdient hij wel weer speelminuten, zeker in zo'n match...

Ik kan der ook heel goe inkomen! die jongen staat daar nen helen 2e helft zich op te warmen en mag dan nog nie inkomen..
Hij zou beter eens serieus opwarmen langs de zijlijn en niet staan dom te doen.
Ik was er niet gisteren.. Wat deed hij dan wel?
Te lachen, te "jumpen" samen met mutombo...
SV TILL I DIE

Offline fem

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #36 Gepost op: november 30, 2008, 03:45:55 pm »
in de wedstrijd gisteren is het duidelijk geworden dat colpaert en chapi bijna identieke spelers zijn,hij was wel tweemaal betrokken bij de tegendoelpunten al was die strafschopfout wel heeeeeel erg licht en bij het tweede tegendoelpunt was dhaene ook niet echt bij de les

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #37 Gepost op: november 30, 2008, 04:24:53 pm »
"Te lachen, te "jumpen" samen met mutombo..."
Mag dat niet dan? Zolang hij maar opgewarmd is mag hij doen wat hij wil... Zolang hij zich er maar niet bij neerzet. Jumpen=bewegen dus moet kunnen, zeker als je comfortabel voorstaat.

Match zelf: Belachelijke scheidsrechter, fluit 2 penaltys die er absoluut geen zijn en de zuiverste fluit hij niet. Zeer sterke teamprestatie van ons, al stak berrier er met zijn loopvermogen en passing bovenuit.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #38 Gepost op: november 30, 2008, 04:28:41 pm »
"Te lachen, te "jumpen" samen met mutombo..."
Mag dat niet dan? Zolang hij maar opgewarmd is mag hij doen wat hij wil... Zolang hij zich er maar niet bij neerzet. Jumpen=bewegen dus moet kunnen, zeker als je comfortabel voorstaat.

Match zelf: Belachelijke scheidsrechter, fluit 2 penaltys die er absoluut geen zijn en de zuiverste fluit hij niet. Zeer sterke teamprestatie van ons, al stak berrier er met zijn loopvermogen en passing bovenuit.
Ja da moet kunnen, maar als hij dan niet mag inkomen moet hij niet als een gebeten hond meteen de kleedkamer ingaan.
SV TILL I DIE

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #39 Gepost op: november 30, 2008, 04:29:57 pm »
"Te lachen, te "jumpen" samen met mutombo..."
Mag dat niet dan? Zolang hij maar opgewarmd is mag hij doen wat hij wil... Zolang hij zich er maar niet bij neerzet. Jumpen=bewegen dus moet kunnen, zeker als je comfortabel voorstaat.

Match zelf: Belachelijke scheidsrechter, fluit 2 penaltys die er absoluut geen zijn en de zuiverste fluit hij niet. Zeer sterke teamprestatie van ons, al stak berrier er met zijn loopvermogen en passing bovenuit.
Ja da moet kunnen, maar als hij dan niet mag inkomen moet hij niet als een gebeten hond meteen de kleedkamer ingaan.
Waarom niet? Kzou ook zo reageren ze als ik 45min opwarm en dan nog niet mag invallen.