Auteur Topic: [NB] Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 15449 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #100 Gepost op: november 28, 2011, 12:09:38 am »
Bossut maakt 1 foutje idd maar hij keepte de rest van de wedstrijd op hoog niveau.


Dan vergeet je die vreselijke trap in de 1e helft... kon evengoed ook tegengoal opgeleverd hebben (mits beter uitgespeeld).
Hopelijk kan hij tegen Lokeren hetzelfde niveau aanhouden en de foutjes achterwege laten

Offline Folle

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #101 Gepost op: november 28, 2011, 08:18:50 am »
Je maakt 2 flutgoals en dan maar beweren dat er goed gespeeld werd......? Kent er hier dan niemand iets v voetbal? Ben het beu om altijd maar weer dezelfde namen hier te zien opduiken....die is goed, die is slecht....! Voetbal is een ploegsport, maar als je natuurlijk te veel zwakke schakels hebt, loopt het voor geen meter. En nee, ik noem geen namen. Ik denk dat je toch moeilijk een hele ploeg kunt buitengooien. Wordt wakker jongens! We zijn geen topploeg, zijn dat nooit geweest en zullen dat ook nooit worden. Is trouwens niet nodig voor mij. Speel je matchen met nu en dan eens een beker of Europese match en dat is voldoende voor een gezellig clubke als het onze. Ambitie is is goed, maar overdrijf niet, h?.
Op korte termijn moet er wel iets gebeuren natuurlijk. In ieder compartiment moet er zeker een vaste waarde gekocht worden. Naar ik overal hoor, is er toch genoeg geld aanwezig in Essevee :D Binnenkort zijn er trouwens solden. Aan de heren vh bestuur : portefeuille bovenhalen en shop er maar op los! En kies nu eens voor kwaliteit, want zoals hier al ergens gezegd op dit forum, slecht 1 vd 10 transfers die echt renderen....da's niet echt veel, h?.... ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #102 Gepost op: november 28, 2011, 08:52:31 am »
We visten veel te vaak achter het net.
Zeker als je dan opmerkt wat die spelers nu presteren
Akpala, Losada...
Steek Losada ier en BAC sta lager dan da wij nu staan :(

We speelden idd niet goed, maar de inzet was er wel en de wil om te winnen ook.

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #103 Gepost op: november 28, 2011, 09:12:06 am »
zoals reeds aangehaald op een vorige pagina: de 30-tal supporters van anderlecht in vak O. De stewards dreigden met een pv voor de waregem supporters als we iets zouden doen tegen de joden in ONS vak. Reactie van de stewards: nul appreciatie hiervoor. Die van Anderlecht sprongen recht en ze liepen naar den andere kant. Ze waren bang. Jammer dat dit allemaal mogelijk is.

Na een beetje vissen, ben ik te weten gekomen waar die 30-tal supporters aan hun kaart geraakt zijn. We hebben dit allemaal te danken aan "cafe de klauwaert", met name kristof bettens! Bedankt Bettens hiervoor! kaartjes regelen voor de tegenpartij in ons vak. heel mooi!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #104 Gepost op: november 28, 2011, 09:22:43 am »
zoals reeds aangehaald op een vorige pagina: de 30-tal supporters van anderlecht in vak O. De stewards dreigden met een pv voor de waregem supporters als we iets zouden doen tegen de joden in ONS vak. Reactie van de stewards: nul appreciatie hiervoor. Die van Anderlecht sprongen recht en ze liepen naar den andere kant. Ze waren bang. Jammer dat dit allemaal mogelijk is.

Na een beetje vissen, ben ik te weten gekomen waar die 30-tal supporters aan hun kaart geraakt zijn. We hebben dit allemaal te danken aan "cafe de klauwaert", met name kristof bettens! Bedankt Bettens hiervoor! kaartjes regelen voor de tegenpartij in ons vak. heel mooi!

PV voor die caf?baas + levenslang stadionverbod !! + De supporters kunnen gerust in andere caf?s terecht !!!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #105 Gepost op: november 28, 2011, 09:27:44 am »
(Nog) geen ontslag voor Kalezic

Zulte Waregem gaf een 2-0-voorsprong in enkele minuten tijd uit handen. Toch hoeft trainer Darije Kalezic nog niet meteen een ontslag te vrezen.
28/11/2011 08:58 | 0 reacties

"Je veroordeelt geen trainer omdat je op vier minuten drie tegengoals hebt geslikt", aldus voorzitter Willy Naessens in Het Nieuwsblad. 'Ik ben diep ontgoocheld, maar ik zag ook positieve zaken."

"We steunen onze trainer en groep maar we kunnen natuurlijk niet blijven punten verliezen. Dan wordt het een ander verhaal. Ik ben er ook zeker van dat de spelersgroep de coach nog altijd steunt, maar volgende week tegen Lokeren moeten we er wel staan."

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #106 Gepost op: november 28, 2011, 09:46:10 am »
zoals reeds aangehaald op een vorige pagina: de 30-tal supporters van anderlecht in vak O. De stewards dreigden met een pv voor de waregem supporters als we iets zouden doen tegen de joden in ONS vak. Reactie van de stewards: nul appreciatie hiervoor. Die van Anderlecht sprongen recht en ze liepen naar den andere kant. Ze waren bang. Jammer dat dit allemaal mogelijk is.

Na een beetje vissen, ben ik te weten gekomen waar die 30-tal supporters aan hun kaart geraakt zijn. We hebben dit allemaal te danken aan "cafe de klauwaert", met name kristof bettens! Bedankt Bettens hiervoor! kaartjes regelen voor de tegenpartij in ons vak. heel mooi!


Zulte Waregem kreeg zaterdagavond hulp van stewards van naburige ploegen o.a. Kortrijk mss waren het deze wel die ambetant deden.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #107 Gepost op: november 28, 2011, 10:03:27 am »
Zal in het vervolg mijn neefje van zes jaar beter thuis laten, hij verlangde al lange tijd om eens een voetbalmatch te zien van essevee... Bedankt aan de steward die mij beantwoordde met de commentaar: die mensen hebben kaarten gekocht om hier te zitten... Hebben ze dan ook betaald om met bier te gooien? Om uit te dagen? Dit kan enkel in Waregem! Ben het ferm beu! Geef in het vervolg nog eens gratis kaarten aan de uitsupporters, waarom niet?

Is zo in vele stadions hoor.  Kijk eens naar kvk daar palmen ze bijna een heel vak in die van brugge.  Roeselare had ook dat probleem, en andere teams zullen dit ook wel kennen.  Het is nu ??nmaal zo dat een bende losers die in het waregemse woont als en kudde schapen een zogezegde topclub volgt en zogezegd fan is terwijl ze een team in eerste klasse in hen of in de streek van hen woonplaats hebben.  Zou eens willen weten hoeveel matchen ze echt live bijwonen.  Maar het is makkelijk om te zeggen ben fan voor brugge,standard,anderlecht.  Makkelijkste keuze.

Wat betreft stewards en spotters.  Voor de zoveelste keer gezien dat ze zielig en niet correct en consequent zijn.  Vele eigen fans krijgen een pv al voor een vuist op te steken of eens een middenvinger richting bezoekersvak of veld of eens uit frustratie tegen het onderste van een betonmuurtje te trappen.  Dan zijn ze daar ze, pasje, pasje en dreigende taal en de week erna nen fermen pv en stadionverbod als fan die al jaren komt en een abbo heeft.  Zaterdag gingen ze eerder nog mensen nen pv lappen die in hen eigen stadion zitten met een abbo en klagen over bier dat ze over hen kregen of klagen dat ze daar uitdagend zitten te juichen.  En zeker na het verloop van de match is dat al helemaal geen gunstige situatie. 

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #108 Gepost op: november 28, 2011, 10:12:50 am »
Steve Colpaert kon naar Anderlecht, maar Hugo Broos hield hem in Waregem. Ondertussen haalde paars-wit de Braziliaan Samuel. Die maakte nog geen onvergetelijke indruk.

Steve Colpaert werd vorig jaar genoemd bij Anderlecht. Hij moest er de vervanger van Juhasz worden, maar uiteindelijk sprong de transfer af. De verdediger van Zulte Waregem droomt nog altijd van het Astridpark.

Hij is een Belgische verdediger. Aangezien de UEFA graag meer binnenlandse spelers bij de clubs wil, was Steve Colpaert een serieuze kandidaat om naar Anderlecht te gaan. De club had sowieso al niet veel Belgen in zijn kern en zocht dan ook naar zulke spelers. "Er was contact tussen mijn makelaar en Anderlecht", bevestigt Colpaert. "Maar zelf ben ik nooit in contact gekomen met paars-wit." Hij vindt dat jammer, maar weet niet hoe concreet de interesse was. Omdat Hugo Broos hem graag bij Essevee wou houden, moest Colpaert blijven. "Hij wou Zulte naar een zo hoog mogelijke plaats leiden", weet Colpaert. "Maar het is ook niet zo erg dat ik hier nog zit."

Dat Anderlecht ondertussen de Braziliaan Samuel aantrok, vindt Colpaert wel een beetje spijtig. "Maar dat is typisch het Belgische voetbal", zegt hij. "Je ziet dat ook bij Zulte Waregem. Al zijn er genoeg Belgische spelers die goed kunnen voetballen. Ze moeten gewoon meer kansen krijgen in de Belgische competitie. We moeten meer geloven in onze eigen jeugd."

Hoewel de transfer naar Anderlecht niet doorging, droomt de Brusselaar nog steeds van een verhuis naar het Constant Vanden Stockstadion. "Waarom niet?" vraagt hij zich af. "Wie zou er niet willen spelen bij een topclub zoals Anderlecht? Mijn deur staat nog altijd open." (JB)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #109 Gepost op: november 28, 2011, 10:19:36 am »
Zal in het vervolg mijn neefje van zes jaar beter thuis laten, hij verlangde al lange tijd om eens een voetbalmatch te zien van essevee... Bedankt aan de steward die mij beantwoordde met de commentaar: die mensen hebben kaarten gekocht om hier te zitten... Hebben ze dan ook betaald om met bier te gooien? Om uit te dagen? Dit kan enkel in Waregem! Ben het ferm beu! Geef in het vervolg nog eens gratis kaarten aan de uitsupporters, waarom niet?

dit kan ook in kortrijk waar club brugge krapuul de boel op stelten komt zetten in thuisvakken. wat dat krapuul zich allemaal mag permitteren is ongelofelijk

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #110 Gepost op: november 28, 2011, 10:21:09 am »
zoals reeds aangehaald op een vorige pagina: de 30-tal supporters van anderlecht in vak O. De stewards dreigden met een pv voor de waregem supporters als we iets zouden doen tegen de joden in ONS vak. Reactie van de stewards: nul appreciatie hiervoor. Die van Anderlecht sprongen recht en ze liepen naar den andere kant. Ze waren bang. Jammer dat dit allemaal mogelijk is.

Na een beetje vissen, ben ik te weten gekomen waar die 30-tal supporters aan hun kaart geraakt zijn. We hebben dit allemaal te danken aan "cafe de klauwaert", met name kristof bettens! Bedankt Bettens hiervoor! kaartjes regelen voor de tegenpartij in ons vak. heel mooi!


Zulte Waregem kreeg zaterdagavond hulp van stewards van naburige ploegen o.a. Kortrijk mss waren het deze wel die ambetant deden.

you must be kidding me????????? t zal nu nog de schuld zijn van kvk. man man man, sorry maar van zo een zever zakt mijn broek echt af.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #111 Gepost op: november 28, 2011, 10:27:22 am »
Zal in het vervolg mijn neefje van zes jaar beter thuis laten, hij verlangde al lange tijd om eens een voetbalmatch te zien van essevee... Bedankt aan de steward die mij beantwoordde met de commentaar: die mensen hebben kaarten gekocht om hier te zitten... Hebben ze dan ook betaald om met bier te gooien? Om uit te dagen? Dit kan enkel in Waregem! Ben het ferm beu! Geef in het vervolg nog eens gratis kaarten aan de uitsupporters, waarom niet?

Is zo in vele stadions hoor.  Kijk eens naar kvk daar palmen ze bijna een heel vak in die van brugge.  Roeselare had ook dat probleem, en andere teams zullen dit ook wel kennen.  Het is nu ??nmaal zo dat een bende losers die in het waregemse woont als en kudde schapen een zogezegde topclub volgt en zogezegd fan is terwijl ze een team in eerste klasse in hen of in de streek van hen woonplaats hebben.  Zou eens willen weten hoeveel matchen ze echt live bijwonen.  Maar het is makkelijk om te zeggen ben fan voor brugge,standard,anderlecht.  Makkelijkste keuze.

Wat betreft stewards en spotters.  Voor de zoveelste keer gezien dat ze zielig en niet correct en consequent zijn.  Vele eigen fans krijgen een pv al voor een vuist op te steken of eens een middenvinger richting bezoekersvak of veld of eens uit frustratie tegen het onderste van een betonmuurtje te trappen.  Dan zijn ze daar ze, pasje, pasje en dreigende taal en de week erna nen fermen pv en stadionverbod als fan die al jaren komt en een abbo heeft.  Zaterdag gingen ze eerder nog mensen nen pv lappen die in hen eigen stadion zitten met een abbo en klagen over bier dat ze over hen kregen of klagen dat ze daar uitdagend zitten te juichen.  En zeker na het verloop van de match is dat al helemaal geen gunstige situatie.

klopt dat er een aantal ploegen zijn (fcb, rsca en mechelen) die buiten het bezoekersvak ook nog een deel krijgen van de zittribune achter doel. enkel met clup bruhhe is het ieder jaar opnieuw boel.  ook dit jaar weer met een stuk of 30 debielen die in de zittribune zaten schuin tegenover vak I, waar ze dus niet mochten zitten. en maar uitdagen zeker ook toen bruhhe 0-1 voorkwam. ge had ze moeten zien afdruipen toen ze uiteindelijk nog met 2-1 verloren.  met anderlecht eigenlijk nooit geen miserie tegen ons, ??n van de grootste supportersclubs van anderlecht zit trouwens in zwevegem.

ik ben van mening dat je u gewoon moet gedragen, waar je ook zit.  ik ben naar svzw - kvk gaan kijken in een svzw vak (dankzij actie van het laatste nieuws) waar ook spelers zaten van kvk en er is daar niets van miserie geweest.

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #112 Gepost op: november 28, 2011, 12:23:08 pm »
zoals reeds aangehaald op een vorige pagina: de 30-tal supporters van anderlecht in vak O. De stewards dreigden met een pv voor de waregem supporters als we iets zouden doen tegen de joden in ONS vak. Reactie van de stewards: nul appreciatie hiervoor. Die van Anderlecht sprongen recht en ze liepen naar den andere kant. Ze waren bang. Jammer dat dit allemaal mogelijk is.

Na een beetje vissen, ben ik te weten gekomen waar die 30-tal supporters aan hun kaart geraakt zijn. We hebben dit allemaal te danken aan "cafe de klauwaert", met name kristof bettens! Bedankt Bettens hiervoor! kaartjes regelen voor de tegenpartij in ons vak. heel mooi!

PV voor die caf?baas + levenslang stadionverbod !! + De supporters kunnen gerust in andere caf?s terecht !!!
....caf?baas kan ze zelfs nog verkocht hebben met winst en dat is ook illegaal!( Ik heb ook vernomen van iemand die aan die caf?baas tickets heeft gekocht als Anderlecht-supporter!) Schandalig Meneer Bettens!
« Laatst bewerkt op: november 28, 2011, 12:26:35 pm door toolman »

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #113 Gepost op: november 28, 2011, 01:40:57 pm »
zoals reeds aangehaald op een vorige pagina: de 30-tal supporters van anderlecht in vak O. De stewards dreigden met een pv voor de waregem supporters als we iets zouden doen tegen de joden in ONS vak. Reactie van de stewards: nul appreciatie hiervoor. Die van Anderlecht sprongen recht en ze liepen naar den andere kant. Ze waren bang. Jammer dat dit allemaal mogelijk is.

Na een beetje vissen, ben ik te weten gekomen waar die 30-tal supporters aan hun kaart geraakt zijn. We hebben dit allemaal te danken aan "cafe de klauwaert", met name kristof bettens! Bedankt Bettens hiervoor! kaartjes regelen voor de tegenpartij in ons vak. heel mooi!


Zulte Waregem kreeg zaterdagavond hulp van stewards van naburige ploegen o.a. Kortrijk mss waren het deze wel die ambetant deden.

you must be kidding me????????? t zal nu nog de schuld zijn van kvk. man man man, sorry maar van zo een zever zakt mijn broek echt af.

sarcasme ...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #114 Gepost op: november 28, 2011, 02:15:06 pm »
Euhm, hebben ze in Kvk dan zelf stewards? :)

Bettens is zelf RSCA supporter dus
vrienden worden dan ook wel geholpen aan ticketje e

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #115 Gepost op: november 28, 2011, 05:17:12 pm »
Om niet mee te zeiken met kudde...  ::)

Toch wel chapeau aan alle sfeermakers in vak X. Tot de 84e minuut een sfeertje om tenen en vingers van af te likken! Komaan Essevee door beide tribunes was zowat het luidste wat we al gehoord hadden... Ik hoop dat al die mensen die er zaterdag stonden er ook gaan staan wanneer we 0-1 achter komen tegen Lokeren!

Heeft er niemand foto's of filmpjes van de actie voor de wedstrijd?

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #116 Gepost op: november 28, 2011, 05:21:34 pm »
bij mijn weten deed K.Bettens niets verkeerd, hij mag ticketsverkopen van svzw aan gelijk wie, en hoe meer hoe liever. Enkel moet hij de lijsten met persoonlijke gegevens correct invullen wat correct gebeurde. Indien personen zich met dergelijke kaart misdragen dan weet men direct over wie het gaat. Als men absoluut de tribunes wil vol krijgen kunnen dergelijke voorvallen gebeuren. Trouwens het laatste nieuw bijgekomen verkoopspunt van SVZW is caf? de paljas in kerkhove met als uitbater een keihard anderlecht supporter, waarmee ik niets wil zeggen h?.  Dus gelieve op de juiste persoon te schieten aub, en in dit geval niet op Bettens

Offline ProudRSCA

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #117 Gepost op: november 28, 2011, 05:54:41 pm »
Werkt SVZW dit zelf geen beetje in de hand???  Als je de bezoekers van het eene op het andere jaar de helft minder tickets geeft kan je het die mensen niet kwalijk nemen dat ze alternatieven zoeken maak ik mij de bedenking...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #118 Gepost op: november 28, 2011, 07:16:50 pm »
Tijd om eens aan te kaarten in Essevee Fan Talk, waarom bezoekende supporters mogen uitdagen zonder problemen, vlaggen aan de balustrade hangen,enz... (iets waar ik me al jaren aan erger)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.289
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #119 Gepost op: november 28, 2011, 07:19:16 pm »
Werkt SVZW dit zelf geen beetje in de hand???  Als je de bezoekers van het eene op het andere jaar de helft minder tickets geeft kan je het die mensen niet kwalijk nemen dat ze alternatieven zoeken maak ik mij de bedenking...
Als wij nu eenmaal meer thuisfans kunnen zetten, waarom dit niet doen? Over het uitvak van RSCA gaan we nie beginnen zeker
SV TILL I DIE