Auteur Topic: [VB] SVZW-Westerlo  (gelezen 18386 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #40 Gepost op: februari 24, 2009, 06:21:19 pm »
lg, Dury had volledig gelijk met hetgeen hij zij..

Dury heeft enkele kleine gebreken, zoals iedereen, maar een betere trainer kunnen we ons echt niet inbeelden. We mogen content zijn dat hij wil blijven bij ons :)

Iedereen is vervangbaar...  ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #41 Gepost op: februari 24, 2009, 06:35:00 pm »
lg, Dury had volledig gelijk met hetgeen hij zij..

Dury heeft enkele kleine gebreken, zoals iedereen, maar een betere trainer kunnen we ons echt niet inbeelden. We mogen content zijn dat hij wil blijven bij ons :)

Iedereen is vervangbaar...  ;)

vervangbaar wel, maar vervangen is niet altijd goed. Denk niet dat er veel mensen content zouden zijn als hun ferrari vervangen zou worden door een ford ka'tje..

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #42 Gepost op: februari 25, 2009, 09:27:54 am »
lg, Dury had volledig gelijk met hetgeen hij zij..

Dury heeft enkele kleine gebreken, zoals iedereen, maar een betere trainer kunnen we ons echt niet inbeelden. We mogen content zijn dat hij wil blijven bij ons :)

Iedereen is vervangbaar...  ;)

Toch moeilijk h? om toe te geven dat je volledig fout zit. Het is de capaciteit om fouten toe te geven die verstandige van onverstandige mensen scheidt. Bij deze weet ik tot welke categorie jij behoort.

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #43 Gepost op: februari 25, 2009, 01:32:47 pm »
prono: 2-1
doelpunten: al gelijk wie ze maakt, maar mijn voorkeur gaat naar een kopbaldoelpunt van Bossut  :D

En ik heb hier ergens gelezen dat Hyland nen aanvallende middenvelder is? Nee, dat is ne verdedigende middenvelder, dus voor plaats Van Nieuwenhuyze, maar Dury speelt gewoon met 2 verdedigende middenvelders, wat je trouwens maar heel weinig ziet. Zo enen hadden we trouwens ook nodig om het verlies van Van Nieuwenhuyze bij schorsing (pakt nogal veel geel) of blessures op te vangen.

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #44 Gepost op: februari 25, 2009, 01:41:12 pm »
prono: 2-1
doelpunten: al gelijk wie ze maakt, maar mijn voorkeur gaat naar een kopbaldoelpunt van Bossut  :D

En ik heb hier ergens gelezen dat Hyland nen aanvallende middenvelder is? Nee, dat is ne verdedigende middenvelder, dus voor plaats Van Nieuwenhuyze, maar Dury speelt gewoon met 2 verdedigende middenvelders, wat je trouwens maar heel weinig ziet. Zo enen hadden we trouwens ook nodig om het verlies van Van Nieuwenhuyze bij schorsing (pakt nogal veel geel) of blessures op te vangen.

Hyland speelt bij Trinidad en Toboga wel degelijk als aanvallende middenvelder, dus hij zou die plaats wel moeten aankunnen

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #45 Gepost op: februari 25, 2009, 01:46:10 pm »
Ik gok ook op een moeizame 2-1 , doelpunten van Nfor en invaller Neemelo!


Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #46 Gepost op: februari 25, 2009, 04:32:59 pm »
prono: 2-1
doelpunten: al gelijk wie ze maakt, maar mijn voorkeur gaat naar een kopbaldoelpunt van Bossut  :D

En ik heb hier ergens gelezen dat Hyland nen aanvallende middenvelder is? Nee, dat is ne verdedigende middenvelder, dus voor plaats Van Nieuwenhuyze, maar Dury speelt gewoon met 2 verdedigende middenvelders, wat je trouwens maar heel weinig ziet. Zo enen hadden we trouwens ook nodig om het verlies van Van Nieuwenhuyze bij schorsing (pakt nogal veel geel) of blessures op te vangen.

Hyland is wel degelijk aanvallende middenvelder, mijn beste. Alleen is hij nu vooral blij dat hij matchritme opdoet, voor zijn part zelfs als rechtsback.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #47 Gepost op: februari 25, 2009, 04:42:07 pm »
Verder borduren gelijk ze bezig zijn,i hope .Tga natuurlijk niet zijn zoals in tubize maar moeilijk gaat ook ?.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #48 Gepost op: februari 25, 2009, 05:39:11 pm »
Verder borduren gelijk ze bezig zijn,i hope .Tga natuurlijk niet zijn zoals in tubize maar moeilijk gaat ook ?.
Laat ons hopen... 0-6 zou ik toch wel erg pijnlijk vinden!  :o

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #49 Gepost op: februari 25, 2009, 06:16:17 pm »
ik gok op 3-1. westerlo is op verplaatsing toch zo sterk niet zoals thuis. ;)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #50 Gepost op: februari 25, 2009, 11:36:04 pm »
Hyland is zeer goed als VM, dus wqaarom hem daar weg nemen?
hij recupereert dar heel veel ballen en is zowat onmisbaar geworden voor ons, en dit na 3 matchen

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #51 Gepost op: februari 26, 2009, 12:32:00 am »
1-0 kan mij niet schelen hoe.



Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #52 Gepost op: februari 26, 2009, 08:19:47 am »
Ik denk dat ik het iedere keer aanhaal als we tegen Westerlo spelen, maar ik ben 1997 nog niet vergeten. Hoe sympathiek da ploegske daar ook moge zijn; Van Loon, Burg, Cox, Van Reti en nog veel anderen hebben mij indertijd ??n van de grootste ontgoochelingen ooit bezorgd en dat ben ik nog niet vergeten!

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #53 Gepost op: februari 26, 2009, 09:13:43 am »
Ik denk dat ik het iedere keer aanhaal als we tegen Westerlo spelen, maar ik ben 1997 nog niet vergeten. Hoe sympathiek da ploegske daar ook moge zijn; Van Loon, Burg, Cox, Van Reti en nog veel anderen hebben mij indertijd ??n van de grootste ontgoochelingen ooit bezorgd en dat ben ik nog niet vergeten!
Dju toch Wouter iedere keer haal jij die pijnlijke herinnering opnieuw boven. Het beeld dat ik dan heb is bij de 2-3 de kopbal van Chris Van Geem die van de lijn wordt gehaald en de gemiste kans van akwuegbu en dit allemaal in the dying seconds of the game. Als kunnen die herinneringen door de tijd wat vertekend of verdrongen zijn. Maar let's try to forget it want we zijn met mooie dingen bezig nu.
Zaterdag zal wel moeilijk worden en ik ben eens benieuwd hoe zeer we onzen kleinen zullen missen. Vergeet niet dat hij tegen Tubeke ook de match openbrak met 2 mooie assists. Daarna is het natuurlijk makkelijker voetballen. Maar Matton moet in staat zijn hem op waardige manier te vervangen en de terugkeer van Stijn Meert is ook een positief punt.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #54 Gepost op: februari 26, 2009, 09:27:36 am »
Ik denk dat ik het iedere keer aanhaal als we tegen Westerlo spelen, maar ik ben 1997 nog niet vergeten. Hoe sympathiek da ploegske daar ook moge zijn; Van Loon, Burg, Cox, Van Reti en nog veel anderen hebben mij indertijd ??n van de grootste ontgoochelingen ooit bezorgd en dat ben ik nog niet vergeten!
Dju toch Wouter iedere keer haal jij die pijnlijke herinnering opnieuw boven. Het beeld dat ik dan heb is bij de 2-3 de kopbal van Chris Van Geem die van de lijn wordt gehaald en de gemiste kans van akwuegbu en dit allemaal in the dying seconds of the game. Als kunnen die herinneringen door de tijd wat vertekend of verdrongen zijn. Maar let's try to forget it want we zijn met mooie dingen bezig nu.
Zaterdag zal wel moeilijk worden en ik ben eens benieuwd hoe zeer we onzen kleinen zullen missen. Vergeet niet dat hij tegen Tubeke ook de match openbrak met 2 mooie assists. Daarna is het natuurlijk makkelijker voetballen. Maar Matton moet in staat zijn hem op waardige manier te vervangen en de terugkeer van Stijn Meert is ook een positief punt.

ik herinner me ook nog die match, als toeschouwer aan kant vijvers. 1-0 voor alsk mij ni vergis met penalty doelpunt van De Vreese? Was het niet Van Geem die de 2-3 gemaakt had in de laatste minuten van de match?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #55 Gepost op: februari 26, 2009, 09:30:09 am »
Is het nu zeker dat Corstjens geschorst is?

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #56 Gepost op: februari 26, 2009, 09:44:32 am »
Ik denk dat ik het iedere keer aanhaal als we tegen Westerlo spelen, maar ik ben 1997 nog niet vergeten. Hoe sympathiek da ploegske daar ook moge zijn; Van Loon, Burg, Cox, Van Reti en nog veel anderen hebben mij indertijd ??n van de grootste ontgoochelingen ooit bezorgd en dat ben ik nog niet vergeten!
Dju toch Wouter iedere keer haal jij die pijnlijke herinnering opnieuw boven. Het beeld dat ik dan heb is bij de 2-3 de kopbal van Chris Van Geem die van de lijn wordt gehaald en de gemiste kans van akwuegbu en dit allemaal in the dying seconds of the game. Als kunnen die herinneringen door de tijd wat vertekend of verdrongen zijn. Maar let's try to forget it want we zijn met mooie dingen bezig nu.
Zaterdag zal wel moeilijk worden en ik ben eens benieuwd hoe zeer we onzen kleinen zullen missen. Vergeet niet dat hij tegen Tubeke ook de match openbrak met 2 mooie assists. Daarna is het natuurlijk makkelijker voetballen. Maar Matton moet in staat zijn hem op waardige manier te vervangen en de terugkeer van Stijn Meert is ook een positief punt.

ik herinner me ook nog die match, als toeschouwer aan kant vijvers. 1-0 voor alsk mij ni vergis met penalty doelpunt van De Vreese? Was het niet Van Geem die de 2-3 gemaakt had in de laatste minuten van de match?

Jup 1-0 voor aan de rust. "Wij gaan naar eerste klas, wij gaan naar eerste klas,..."  De ontnuchtering volgde in de 2e helft. Ik denk dat het rond de 88ste minuut was, dat ik ontgoocheld naar huis wou gaan toen de 2-3 viel. Dan kwam er opnieuw hoop met nog een aantal serieuze kansen maar het mocht niet zijn. Rollercoster aan emoties die dag.

Maar goed, ik heb geen wraakgevoelens als ik aan Westerlo denk. Die mannen kunnen daar ook niet aan doen en het blijft een sympathiek provincieploegje.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #57 Gepost op: februari 26, 2009, 10:15:54 am »
Ik denk dat ik het iedere keer aanhaal als we tegen Westerlo spelen, maar ik ben 1997 nog niet vergeten. Hoe sympathiek da ploegske daar ook moge zijn; Van Loon, Burg, Cox, Van Reti en nog veel anderen hebben mij indertijd ??n van de grootste ontgoochelingen ooit bezorgd en dat ben ik nog niet vergeten!
Dju toch Wouter iedere keer haal jij die pijnlijke herinnering opnieuw boven. Het beeld dat ik dan heb is bij de 2-3 de kopbal van Chris Van Geem die van de lijn wordt gehaald en de gemiste kans van akwuegbu en dit allemaal in the dying seconds of the game. Als kunnen die herinneringen door de tijd wat vertekend of verdrongen zijn. Maar let's try to forget it want we zijn met mooie dingen bezig nu.
Zaterdag zal wel moeilijk worden en ik ben eens benieuwd hoe zeer we onzen kleinen zullen missen. Vergeet niet dat hij tegen Tubeke ook de match openbrak met 2 mooie assists. Daarna is het natuurlijk makkelijker voetballen. Maar Matton moet in staat zijn hem op waardige manier te vervangen en de terugkeer van Stijn Meert is ook een positief punt.

ik herinner me ook nog die match, als toeschouwer aan kant vijvers. 1-0 voor alsk mij ni vergis met penalty doelpunt van De Vreese? Was het niet Van Geem die de 2-3 gemaakt had in de laatste minuten van de match?

Jup 1-0 voor aan de rust. "Wij gaan naar eerste klas, wij gaan naar eerste klas,..."  De ontnuchtering volgde in de 2e helft. Ik denk dat het rond de 88ste minuut was, dat ik ontgoocheld naar huis wou gaan toen de 2-3 viel. Dan kwam er opnieuw hoop met nog een aantal serieuze kansen maar het mocht niet zijn. Rollercoster aan emoties die dag.

Maar goed, ik heb geen wraakgevoelens als ik aan Westerlo denk. Die mannen kunnen daar ook niet aan doen en het blijft een sympathiek provincieploegje.

het verlies in die wedstrijd betekende echt het begin van het einde voor SV Waregem...

Die kansen opt einde van de match herinner ik mij niet meer :s Ik weet wel nog dat we eerst naar de vijvers speelden en in 2e helft naar de regenboog.

Toch leuk om nog eens zo herinneringen op te halen e.

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #58 Gepost op: februari 26, 2009, 10:27:39 am »
het verlies in die wedstrijd betekende echt het begin van het einde voor SV Waregem...

Laat dat weinig opbeurende verleden van het begin van het definitieve einde waar het thuishoort aub : op het kerkhof!
Het recente verleden, heden en toekomst zijn veel te mooi om die koeien nog uit de gracht te halen!


Kijk het is leuk om de herinneringen op te halen van vroeger tegen AC Milan, het is misschien minder leuk om die van tegen Westerlo op te halen, maar het hoort nu eenmaal bij ons verleden en het verleden is iets wat nooit mag vergeten worden. Zowel de goeie als de slechte tijden.

flandria

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #59 Gepost op: februari 26, 2009, 10:39:12 am »
het verlies in die wedstrijd betekende echt het begin van het einde voor SV Waregem...

Laat dat weinig opbeurende verleden van het begin van het definitieve einde waar het thuishoort aub : op het kerkhof!
Het recente verleden, heden en toekomst zijn veel te mooi om die koeien nog uit de gracht te halen!


Kijk het is leuk om de herinneringen op te halen van vroeger tegen AC Milan, het is misschien minder leuk om die van tegen Westerlo op te halen, maar het hoort nu eenmaal bij ons verleden en het verleden is iets wat nooit mag vergeten worden. Zowel de goeie als de slechte tijden.

Volledig akkoord. Ik zie geen enkele reden waarom het verleden verzwegen zou moeten worden.
Herinner me die match tegen Westerlo nog als de dag van vandaag. De supporters zaten na de match in zak en as, jammer dat dit bij een aantal toenmalige spelers niet zo was die op hotel champagne zaten te drinken.