Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 438711 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3020 Gepost op: september 15, 2020, 03:53:03 pm »
Ze weten ook wel, als ze kritiek geven op dury dat hij niet meer naar een interview zal gaan.
Zo ne simpele vent is dat.

Maar het zal hem al steken dat Verheyen kritiek geeft.
Maar heel,heel braaf....

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.357
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3021 Gepost op: september 15, 2020, 09:22:53 pm »
Ze weten ook wel, als ze kritiek geven op dury dat hij niet meer naar een interview zal gaan.
Zo ne simpele vent is dat.

Maar het zal hem al steken dat Verheyen kritiek geeft.
Maar heel,heel braaf....

Het is toch duidelijk dat ze geen weg weten met Vossen.  Ze krijgen Berahino niet verkocht, dus Vossen loopt dus daar te veel.

En Dury : toch liever ons scenario met stabilteit dan die kluchten met trainers in Gent en Genk.  En ja : hij is niet meer dezelfde gedreven trainer van vroeger. Maar dit is zowel oorzaak als gevolg van de huidige comateuze toestand waar onze club al minstens 2 jaar zich in bevindt.  Ik ben nog altijd pro Dury, maar hij moet leren delegeren naar iemand anders zodat onze club een nieuwe smoel en drive krijgt.   Ik zou Dury echt wel een transfer hogerop gunnen (naar Genk). Het zou zijn drive ten goede komen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3022 Gepost op: september 15, 2020, 09:54:16 pm »
Ze weten ook wel, als ze kritiek geven op dury dat hij niet meer naar een interview zal gaan.
Zo ne simpele vent is dat.

Maar het zal hem al steken dat Verheyen kritiek geeft.
Maar heel,heel braaf....

Het is toch duidelijk dat ze geen weg weten met Vossen.  Ze krijgen Berahino niet verkocht, dus Vossen loopt dus daar te veel.

En Dury : toch liever ons scenario met stabilteit dan die kluchten met trainers in Gent en Genk.  En ja : hij is niet meer dezelfde gedreven trainer van vroeger. Maar dit is zowel oorzaak als gevolg van de huidige comateuze toestand waar onze club al minstens 2 jaar zich in bevindt.  Ik ben nog altijd pro Dury, maar hij moet leren delegeren naar iemand anders zodat onze club een nieuwe smoel en drive krijgt.   Ik zou Dury echt wel een transfer hogerop gunnen (naar Genk). Het zou zijn drive ten goede komen.

Ik wil hem gerust voeren naar Genk

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3023 Gepost op: september 15, 2020, 09:55:03 pm »
Ze weten ook wel, als ze kritiek geven op dury dat hij niet meer naar een interview zal gaan.
Zo ne simpele vent is dat.

Maar het zal hem al steken dat Verheyen kritiek geeft.
Maar heel,heel braaf....

Het is toch duidelijk dat ze geen weg weten met Vossen.  Ze krijgen Berahino niet verkocht, dus Vossen loopt dus daar te veel.

En Dury : toch liever ons scenario met stabilteit dan die kluchten met trainers in Gent en Genk.  En ja : hij is niet meer dezelfde gedreven trainer van vroeger. Maar dit is zowel oorzaak als gevolg van de huidige comateuze toestand waar onze club al minstens 2 jaar zich in bevindt.  Ik ben nog altijd pro Dury, maar hij moet leren delegeren naar iemand anders zodat onze club een nieuwe smoel en drive krijgt.   Ik zou Dury echt wel een transfer hogerop gunnen (naar Genk). Het zou zijn drive ten goede komen.

Ik wil hem gerust voeren naar Genk
Ik wil delen in de nafte...  ;D

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3024 Gepost op: september 15, 2020, 10:56:38 pm »
Ze weten ook wel, als ze kritiek geven op dury dat hij niet meer naar een interview zal gaan.
Zo ne simpele vent is dat.

Maar het zal hem al steken dat Verheyen kritiek geeft.
Maar heel,heel braaf....

Het is toch duidelijk dat ze geen weg weten met Vossen.  Ze krijgen Berahino niet verkocht, dus Vossen loopt dus daar te veel.

En Dury : toch liever ons scenario met stabilteit dan die kluchten met trainers in Gent en Genk.  En ja : hij is niet meer dezelfde gedreven trainer van vroeger. Maar dit is zowel oorzaak als gevolg van de huidige comateuze toestand waar onze club al minstens 2 jaar zich in bevindt.  Ik ben nog altijd pro Dury, maar hij moet leren delegeren naar iemand anders zodat onze club een nieuwe smoel en drive krijgt.   Ik zou Dury echt wel een transfer hogerop gunnen (naar Genk). Het zou zijn drive ten goede komen.
Te laat daarvoor. Hij heeft een paar jaar geleden die kans gehad, maar nu is het momentum voorbij.
Geen enkele topploeg wil hem nog.
Ik vrees dat er niets anders zal opzitten dan geduldig hem zijn contract laten uitdoen en hopen dat we er tegen dan niet uitvallen, want niemand gaat hem komen halen, uit zichzelf gaat ie niet weggaan en ontslaan kan ook niet wegens te duur.
Complete patsituatie...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3025 Gepost op: september 16, 2020, 08:52:51 am »
Berahino zal straks ook wel ontploffen want er wordt ook niet volgens zijn capaciteiten gevoetbald.
ik denk nog steeds dat spelers beter spelen als ze zich goed voelen, er n goeie sfeer is, ze op hun juiste plaats staan....Dury bereikt soms het tegenovergestelde.
Dury is en blijft een voetbaldier die bezeten is van voetbal (waardoor hij de lat ook hoog legt).
voor mij vergeet hij teveel het groepsproces en of een speler zich goed voelt.
zeker dat spelers als Vossen, Berahino zich niet goed voelen op het veld (terwijl ze beiden capaciteiten hebben).

en over het feit dat we geen geld hebben, andere ploegen meer middelen hebben...
in principe hebben we nog een groter budget dan veel andere ploegen en hadden we ook n voorsprong tov andere ploegen (omdat ze niet wisten in welke afdeling ze zouden spelen, geen coach hadden....)..
precies of ze hebben zitten slapen de laatste maanden....
en das Dury zijn fout niet.




Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3026 Gepost op: september 16, 2020, 03:23:26 pm »
Dury wil toch zeker niet degraderen zeker. Wat een smet op zijn palmares zou dat zijn.
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3027 Gepost op: september 16, 2020, 08:54:19 pm »
Dury wil toch zeker niet degraderen zeker. Wat een smet op zijn palmares zou dat zijn.
Ben je zeker dat er geen clausule in zijn contract staat dat ie gratis weg kan bij degradatie...

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 720
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3028 Gepost op: september 16, 2020, 08:58:40 pm »
Ze weten ook wel, als ze kritiek geven op dury dat hij niet meer naar een interview zal gaan.
Zo ne simpele vent is dat.

Maar het zal hem al steken dat Verheyen kritiek geeft.
Maar heel,heel braaf....

Het is toch duidelijk dat ze geen weg weten met Vossen.  Ze krijgen Berahino niet verkocht, dus Vossen loopt dus daar te veel.

En Dury : toch liever ons scenario met stabilteit dan die kluchten met trainers in Gent en Genk.  En ja : hij is niet meer dezelfde gedreven trainer van vroeger. Maar dit is zowel oorzaak als gevolg van de huidige comateuze toestand waar onze club al minstens 2 jaar zich in bevindt.  Ik ben nog altijd pro Dury, maar hij moet leren delegeren naar iemand anders zodat onze club een nieuwe smoel en drive krijgt.   Ik zou Dury echt wel een transfer hogerop gunnen (naar Genk). Het zou zijn drive ten goede komen.

Ik wil hem gerust voeren naar Genk
Ik wil delen in de nafte...  ;D

Hij moet maar die gratis treinticketten gebruiken die we gekregen hebben

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3029 Gepost op: september 20, 2020, 05:00:44 pm »
Nu is het echt genoeg geweest. DURY BUITEN!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3030 Gepost op: september 20, 2020, 05:15:02 pm »
Heb het eens nagekeken: Van onze laatste 35 matchen hebben we er 12 gewonnen, van de laatste 21 competitiematchen hebben we er zelfs maar 6 (!) meer gewonnen waaronder 2 keer tegen Waasland-beveren en ook nog tegen Sint-truiden en moeskroen. Redelijk dramatisch toch... het ergste dat je als voetbalploeg kan overkomen is gelatenheid en apathie, zo van ‘we zullen wel weer verliezen zeker’. Waar is die thuisreputatie, waar is het messen tussen de tanden, waar is de gigant killer???!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3031 Gepost op: september 20, 2020, 05:36:20 pm »
Ik ben al volledig in de fase ‘gelatenheid’ & berusting’ gekomen. Vroeger zou ik nooit een match willen missen hebben, vandaag heb ik de match wijselijk aan mij voorbij laten gaan. Ik vind dit ergens wel jammer dat het zover gekomen is maar ik kan me minder en minder identificeren  met dit zootje ongeregeld. We worden vernederd tot op het bot, waar is onze fierheid naartoe? Onze status van giantkiller ? We zijn terug begonnen aan de zoveelste reeks van 0 op ?, tegen de veeka worden we terug belachelijk gemaakt schrijf maar op. Er moet echt iets gebeuren vooraleer 3/4e afhaakt. Dury out aub.

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 351
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3032 Gepost op: september 20, 2020, 05:39:41 pm »
De verantwoordelijkheid voor de malaise ligt vooral bij Eddy Cordier. Als er iemand zijn conclusies moet trekken is het Cordier, niet Dury.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3033 Gepost op: september 20, 2020, 05:42:30 pm »
De verantwoordelijkheid voor de malaise ligt vooral bij Eddy Cordier. Als er iemand zijn conclusies moet trekken is het Cordier, niet Dury.
Dus Cordier stelt de spelers op
of hoe zij je dat dan?

Dat Eddy moeilijk kan onderhandelen is geweten
maar zijn fout dat spelers ni gedreven zijn....

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3034 Gepost op: september 20, 2020, 05:44:53 pm »
De verantwoordelijkheid voor de malaise ligt vooral bij Eddy Cordier. Als er iemand zijn conclusies moet trekken is het Cordier, niet Dury.
Dus Cordier stelt de spelers op
of hoe zij je dat dan?

Dat Eddy moeilijk kan onderhandelen is geweten
maar zijn fout dat spelers ni gedreven zijn....
Laat ons eerlijk zijn Eddy zit idd ook niet op zijn plaats. Tabula rasa in alle gelederen aub. Essevee 3.0

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 351
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3035 Gepost op: september 20, 2020, 05:51:44 pm »
Je kan niet alles afschuiven op een gebrek aan inzet. Dat we geen deftige transfers doen is de fout van Cordier. En dat hij zich laat naaien waar hij bij staat (afspraken rond Vossen) al helemaal. Dury heeft al bewezen een vakman te zijn, Cordier heeft dat nog nooit gedaan.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3036 Gepost op: september 20, 2020, 05:57:54 pm »
Je kan niet alles afschuiven op een gebrek aan inzet. Dat we geen deftige transfers doen is de fout van Cordier. En dat hij zich laat naaien waar hij bij staat (afspraken rond Vossen) al helemaal. Dury heeft al bewezen een vakman te zijn, Cordier heeft dat nog nooit gedaan.
De laatste 3 seizoenen zien we toch ook het vuur niet meer bij Dury. Om van zijn vreemde opstellingen nog maar te zwijgen. Nee met Dury heb ik het gehad.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3037 Gepost op: september 20, 2020, 06:05:36 pm »
Je kan niet alles afschuiven op een gebrek aan inzet. Dat we geen deftige transfers doen is de fout van Cordier. En dat hij zich laat naaien waar hij bij staat (afspraken rond Vossen) al helemaal. Dury heeft al bewezen een vakman te zijn, Cordier heeft dat nog nooit gedaan.
Het is op bij hem, geef Dury deze groep een jaar of 10 geleden en we halen goeie resultaten, hij haalde goeie resultaten met veel minder kwalitatieve groepen spelers dan wat hij de laatste 3,4 jaar deed, en dat is een feit. 
Ik hoor ook vaak dat ze de suggesties van de scouts naast zich neerleggen, een Leye of een Berrier zouden ze nu waarschijnlijk niet meer willen aantrekken,de reden mogen jullie zelf invullen. 
Dury zou vroeger nooit zo spelen tegen Club, nooit!   Blijkbaar wil hij die optie,egelstelling en op de counter spelen, zo weinig mogelijk hanteren, en dat is voor een club als Essevee dodelijk!
Maar, ik volg u wel dat Cordier  een volledig foute miscasting is/was, hij heeft er ook een zooitje van gemaakt, dus moest het aan mij liggen, beide uit hun functie aub.

Offline frazon

  • Leden
  • Berichten: 18
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3038 Gepost op: september 20, 2020, 06:08:18 pm »
Niet moeilijk om vakman te zijn met spelers als Hazard,Malanda,Meite’.Als je 3 op 34 haalt en je doet het nog voortreffelijk volgens sommigen dan kan ik niet meer volgen.Mocht hij liefde tonen voor de club dan smijt hij zelf de handdoek en is dit al een eerste stap,maar ja dat GELD eh!!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3039 Gepost op: september 20, 2020, 06:12:40 pm »
Niet moeilijk om vakman te zijn met spelers als Hazard,Malanda,Meite’.Als je 3 op 34 haalt en je doet het nog voortreffelijk volgens sommigen dan kan ik niet meer volgen.Mocht hij liefde tonen voor de club dan smijt hij zelf de handdoek en is dit al een eerste stap,maar ja dat GELD eh!!!
Dury haalde ook met veel mindere spelers heel goeie resultaten, ook tegen topclubs, en inderdaad, die jaren met die fantastisch goeie spelers hadden we ook altijd iedere match volledige inzet. 
De sleutel ligt al jaren bij ons bestuur om die cruciale beslissing te nemen, zij zijn baas en moeten hun verantwoordelijkheid opnemen.