Auteur Topic: Wekelijks Nieuws  (gelezen 13755 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #20 Gepost op: januari 02, 2008, 10:10:55 am »
WE HATE KVK AND FAT ASS HEIN!

=> SPOENDOEKSKE!!!  ;)
ja ... ge gaat et zeker mogen uithangen

forza essevee

  • Gast
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #21 Gepost op: januari 02, 2008, 09:21:07 pm »
WE HATE KVK AND FAT ASS HEIN!

=> SPOENDOEKSKE!!!  ;)
ja ... ge gaat et zeker mogen uithangen
Idd, het zou jammer zijn voor de moeite dat je er hebt aan besteed ;)

Crudo

  • Gast
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #22 Gepost op: januari 02, 2008, 10:23:24 pm »
WE HATE KVK AND FAT ASS HEIN!

=> SPOENDOEKSKE!!!  ;)
ja ... ge gaat et zeker mogen uithangen
schrijf t anders in t kroatisch  :P dan zal t wel mogen en kan onze jelavic ook ne keer lachen  ;D

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #23 Gepost op: januari 03, 2008, 01:00:28 am »
OK, het zou idd niet lang duren vooraleer die vlag wordt weggehaald (met de nodige miserie erna...), maar je kan die leuze natuurlijk wel nog altijd eens door het stadion laten galmen, h?...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #24 Gepost op: januari 03, 2008, 09:01:48 am »
OK, het zou idd niet lang duren vooraleer die vlag wordt weggehaald (met de nodige miserie erna...), maar je kan die leuze natuurlijk wel nog altijd eens door het stadion laten galmen, h?...

Gewoon heeltijd 'dikke Hein' roepen na de 1-4 is ook al leuk hoor ;)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #25 Gepost op: januari 03, 2008, 10:23:43 am »
heintje is steeds subjectief...en denkt dat de vk alleen maar draait omdat hijzelf zo goed is.
hij zit inderdaad steeds te zeggen dat het belgisch niveau echt op niks trekt en 34 regels verder zegt hij dat Provoost een enorm goeie speler is en niet te houden is...........
blijkbaar zijn krantenartikels gevoelig voor windvlagen en draaide de wind inmiddels

Als het niveau van het belgisch voetbal op niets trekt, dan zit zwijn van haezelippe daar goe in 2e klas!!  8)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

forza essevee

  • Gast
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #26 Gepost op: januari 03, 2008, 10:59:39 am »
OK, het zou idd niet lang duren vooraleer die vlag wordt weggehaald (met de nodige miserie erna...), maar je kan die leuze natuurlijk wel nog altijd eens door het stadion laten galmen, h?...

Gewoon heeltijd 'dikke Hein' roepen na de 1-4 is ook al leuk hoor ;)
Idd, we zullen hem eens vocaal ferm belachlijk maken den twaalfden! Essevee!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #27 Gepost op: januari 03, 2008, 12:37:23 pm »
OK, het zou idd niet lang duren vooraleer die vlag wordt weggehaald (met de nodige miserie erna...), maar je kan die leuze natuurlijk wel nog altijd eens door het stadion laten galmen, h?...

Gewoon heeltijd 'dikke Hein' roepen na de 1-4 is ook al leuk hoor ;)
Idd, we zullen hem eens vocaal ferm belachlijk maken den twaalfden! Essevee!
Zolang we ons zelf maar niet belachelijk maken ist goed :)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #28 Gepost op: maart 28, 2008, 07:49:30 pm »
vandaag een interessant intervieuw van onze coach in deze krant!
De doorlichting van enkele spelers vind ik interessant voor lezen!

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #29 Gepost op: maart 28, 2008, 07:57:02 pm »
vandaag een interessant intervieuw van onze coach in deze krant!
De doorlichting van enkele spelers vind ik interessant voor lezen!

Korte samenvatting??

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #30 Gepost op: maart 28, 2008, 09:09:20 pm »
Bossut: hij vind het normaal dat ze hem in de goal zetten nr volgend seizoen toe omdat die jongen veel in zijn mars heeft en dat hij er geen schrik van heeft dat hij volgend jaar een onervaren doelmannen trio heeft

Trianta. en sankare: Voldoen niet volgens hem en zegt dat als je nu weer terug keert uit tweede klasse(tria verhuurd aan tienen) dat je bijna nooit meer 1ste klasse zal aankunnen en dat hij mentaal niet 100% klaar is voor 1ste, hetzelfde geld voor jonas diehij nochtens een goeie kerel vind!

Minne: Hij kent soms moeilijke wedstrijden en kan moeilijk34 wedstrijden constant zijn, maar hij heeft alles om een goede rechtsback te zijn. zijn minpunten zijn zijn duelkracht en aanvallende impulsen, zaken waarin Bart VZ dan wel goed scoort. De mix tussen die 2 zou een perfecte rechtsachter zijn. Volgens hem perfecte profiel--> Martijn Monteyne

Buysse: groot talent maar moet nog meer continuiteit in zijjn prestaties leggen. Hij vind het de ideale aangelegenheid om hem nu speelminuten te geven nu ze veilig staan!

Verscheure en dindeleux: Beiden superprofs, maar hij denkt niet dat hun contract verlengt wordt. Frederic ontgoochelde hem zelden tot nooit. Maar stak er nooit bovenuit

Lander VSB: Schitterende mentaliteit,verbaal vrij sterk en goeie attitude! Moet leren soberder spelen. De toekomst is aan hem!

D'haemers: Sukkelt de laatste 2 seizoenen met blessures maar eens hij fit is is het de beste rechtsmid. die hij heeft! Snel, infiltratie, laatste pass goeie center en recupereert makkelijk ballen

Roelandts: hij begrijpt dat je bij club en gba minder moet lopen! Hij moest leren niet altijd naar de bal toe te komen maar in de ruimte duiken! Nu veel meer complementair met de spitsen!

Leandrinho: Volledige vermelding(vind het de moeite waard)
''Ik zou hem graag houden. We hebben er al veel energie in gestoken, maar Leo heeft al veel progressie geboekt. Het is een Braziliaan, alles was nieuw voor hem. Maar tegen Gent scoort hij een heel mooi doelpunt en tegen RSCA viel hij scherp in. We kenden hem niet goed toen hij hier aankwam en dat mag ons niet meer overkomen. Maar hij kan iets, en ik wil er graag mee verder werken''

Jelavic: De wedstrijd die ze daar zagen van hem was onvoorstelbaar goed! maar die jongen legt mentaal te veel druk op zichzelf, spreekt de taal iet en is timide. Wil hem graag houden want hij denkt dat hij volgend jaar kan doorbreken. Ziet op training goeie zaken

Leye: Leye is d? speler bij uitstek van wie ik bang ben dat hij vertrekt. Hij heeft veel kwaliteiten, maaar ik hoop hem te houden.

Matthys: Wist dat het zo zou lopen, kende vorig jaar een uitzonderlijk seizoen en heeft het nu moeilijk. We moeten hem helpen sterker te maken

Tot slot moeten D'haene en lutte de echte leiders worden

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #31 Gepost op: maart 29, 2008, 09:44:55 am »
da van trianta vind ik er (weer) over.
moet ik er iets achter zoeken dat hij Coppin totaal nie vermeld?

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #32 Gepost op: maart 29, 2008, 10:08:39 am »
Zoals het hoort : een trainer die zijn spelers kent !

Voor 95% deel ik zijn mening !
Enkel spijtig dat ze Dindeleux zijn contract niet verlengen...
Zou nochtans volgend jaar nog wel eens de meubelen kunnen redden in onze "jonge" achterlijn.

Superprof, supermentaliteit, zie deze speler graag bezig !

Hopelijk beseffen ze binnenkort hun ongelijk en gunnen ze hem nog een jaartje !

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #33 Gepost op: maart 29, 2008, 10:24:25 am »
Mbaye Leye verrast iedereen bij Zulte Waregem maar niet zichzelf
 

--------------------------------------------------------------------------------

29/03/2008, bron: Mbaye Leye scoorde tegen Sint-Truiden al zijn elfde goal van het seizoen voor Zulte Waregem. De Senegalees is zonder twijfel de seizoensrevelatie bij Essevee. 'Ik ben niet verrast over mijn prestaties', zegt de spits. 'Ik zit perfect op schema.' 'Ik ben een vechter, een winnaar. Op het veld komt het competitiebeest in me boven' Toen Zulte Waregem vorige zomer Mbaye Leye wegplukte bij de Franse tweedeklasser Amiens, werden heel wat wenkbrauwen gefronst. De Senegalees speelde en scoorde er amper. 'Ik was bijna een heel jaar geblesseerd', verklaart hij. 'Bij mijn vorige clubs scoorde ik altijd veel. Ik heb nu elf doelpunten achter mijn naam en ben goed op weg om mijn doel te bereiken.' En wat is dat doel, vijftien goals? 'Dat houd ik liever voor mezelf', lacht Mbaye. 'Nu Jelavic uitgevallen is, speel ik weer in de spits, mijn favoriete positie. Ik ben het wel niet gewoon alleen voorin te staan. Tegen Sint-Truiden liep ik vooral voor de rust op een eiland. Pas toen we 1-2 achter kwamen, moesten we wel aanvallender voetballen en dan kwam ik meteen ook beter in de match.' Tijdens de winterstop stond Leye al in de belangstelling van andere clubs, maar een concreet bod kwam er niet. 'Ploegen uit Belgi?, Frankrijk en Turkije polsten eens', verklapt de spits. 'Ik maak er geen geheim van dat ik hogerop wil. Dat kan in Belgi? zijn, maar evengoed in het buitenland. Ik ben 25 jaar, ik zit ook wat mijn carri?re betreft op schema. Ik heb bij Zulte Waregem nog een contract voor twee jaar. Ik hoef komende zomer niet per se weg. Ik wil hier gerust blijven, maar dan verwacht ik van de mensen van SV ook dat ze laten blijken dat ze me absoluut willen houden. Het moet van twee kanten komen.' Maar eerst zijn er nog zeven competitiematchen. Vanavond krijgt Essevee in Lokeren de kans zijn zwakke uitreputatie op te krikken. 'Het is vooral een kwestie van karakter', zegt Leye. 'Verliesmatchen zoals in Sint-Truiden en Roeselare of thuis tegen Dender win je als je meer karakter toont. En met negen punten meer doen we mee voor de Europese plaatsen. Dat steekt wel. Ik ben een vechter, een winnaar. Je zal me daarom ook zien roepen tegen ploegmaats die hier al veel langer zijn dan ik. In het dagelijkse leven ben ik eerder teruggetrokken, maar op het veld komt het competitiebeest in me boven.'

 
Heb dat gevonden op het internet maar weet wel niet uit welke krant het komt, ik denk het nieuwsblad.

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #34 Gepost op: maart 29, 2008, 10:57:37 am »
Mbaye Leye verrast iedereen bij Zulte Waregem maar niet zichzelf
 

--------------------------------------------------------------------------------

29/03/2008, bron: Mbaye Leye scoorde tegen Sint-Truiden al zijn elfde goal van het seizoen voor Zulte Waregem. De Senegalees is zonder twijfel de seizoensrevelatie bij Essevee. 'Ik ben niet verrast over mijn prestaties', zegt de spits. 'Ik zit perfect op schema.' 'Ik ben een vechter, een winnaar. Op het veld komt het competitiebeest in me boven' Toen Zulte Waregem vorige zomer Mbaye Leye wegplukte bij de Franse tweedeklasser Amiens, werden heel wat wenkbrauwen gefronst. De Senegalees speelde en scoorde er amper. 'Ik was bijna een heel jaar geblesseerd', verklaart hij. 'Bij mijn vorige clubs scoorde ik altijd veel. Ik heb nu elf doelpunten achter mijn naam en ben goed op weg om mijn doel te bereiken.' En wat is dat doel, vijftien goals? 'Dat houd ik liever voor mezelf', lacht Mbaye. 'Nu Jelavic uitgevallen is, speel ik weer in de spits, mijn favoriete positie. Ik ben het wel niet gewoon alleen voorin te staan. Tegen Sint-Truiden liep ik vooral voor de rust op een eiland. Pas toen we 1-2 achter kwamen, moesten we wel aanvallender voetballen en dan kwam ik meteen ook beter in de match.' Tijdens de winterstop stond Leye al in de belangstelling van andere clubs, maar een concreet bod kwam er niet. 'Ploegen uit Belgi?, Frankrijk en Turkije polsten eens', verklapt de spits. 'Ik maak er geen geheim van dat ik hogerop wil. Dat kan in Belgi? zijn, maar evengoed in het buitenland. Ik ben 25 jaar, ik zit ook wat mijn carri?re betreft op schema. Ik heb bij Zulte Waregem nog een contract voor twee jaar. Ik hoef komende zomer niet per se weg. Ik wil hier gerust blijven, maar dan verwacht ik van de mensen van SV ook dat ze laten blijken dat ze me absoluut willen houden. Het moet van twee kanten komen.' Maar eerst zijn er nog zeven competitiematchen. Vanavond krijgt Essevee in Lokeren de kans zijn zwakke uitreputatie op te krikken. 'Het is vooral een kwestie van karakter', zegt Leye. 'Verliesmatchen zoals in Sint-Truiden en Roeselare of thuis tegen Dender win je als je meer karakter toont. En met negen punten meer doen we mee voor de Europese plaatsen. Dat steekt wel. Ik ben een vechter, een winnaar. Je zal me daarom ook zien roepen tegen ploegmaats die hier al veel langer zijn dan ik. In het dagelijkse leven ben ik eerder teruggetrokken, maar op het veld komt het competitiebeest in me boven.'

 
Heb dat gevonden op het internet maar weet wel niet uit welke krant het komt, ik denk het nieuwsblad.

idd, vanmorgen gelezen in het nieuwsblad. ;) Toch wel de revelatie hoor. Zag hem bezig voor het seizoen in de oefenwedstrijd tegen Kortrijk en kdacht, dat zal niet worden, maar kijk nu :). Hopelijk kunnen we hem nog minstens een jaartje houden

fox

  • Gast
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #35 Gepost op: maart 29, 2008, 11:06:01 am »
Mbaye Leye verrast iedereen bij Zulte Waregem maar niet zichzelf
 

--------------------------------------------------------------------------------

29/03/2008, bron: Mbaye Leye scoorde tegen Sint-Truiden al zijn elfde goal van het seizoen voor Zulte Waregem. De Senegalees is zonder twijfel de seizoensrevelatie bij Essevee. 'Ik ben niet verrast over mijn prestaties', zegt de spits. 'Ik zit perfect op schema.' 'Ik ben een vechter, een winnaar. Op het veld komt het competitiebeest in me boven' Toen Zulte Waregem vorige zomer Mbaye Leye wegplukte bij de Franse tweedeklasser Amiens, werden heel wat wenkbrauwen gefronst. De Senegalees speelde en scoorde er amper. 'Ik was bijna een heel jaar geblesseerd', verklaart hij. 'Bij mijn vorige clubs scoorde ik altijd veel. Ik heb nu elf doelpunten achter mijn naam en ben goed op weg om mijn doel te bereiken.' En wat is dat doel, vijftien goals? 'Dat houd ik liever voor mezelf', lacht Mbaye. 'Nu Jelavic uitgevallen is, speel ik weer in de spits, mijn favoriete positie. Ik ben het wel niet gewoon alleen voorin te staan. Tegen Sint-Truiden liep ik vooral voor de rust op een eiland. Pas toen we 1-2 achter kwamen, moesten we wel aanvallender voetballen en dan kwam ik meteen ook beter in de match.' Tijdens de winterstop stond Leye al in de belangstelling van andere clubs, maar een concreet bod kwam er niet. 'Ploegen uit Belgi?, Frankrijk en Turkije polsten eens', verklapt de spits. 'Ik maak er geen geheim van dat ik hogerop wil. Dat kan in Belgi? zijn, maar evengoed in het buitenland. Ik ben 25 jaar, ik zit ook wat mijn carri?re betreft op schema. Ik heb bij Zulte Waregem nog een contract voor twee jaar. Ik hoef komende zomer niet per se weg. Ik wil hier gerust blijven, maar dan verwacht ik van de mensen van SV ook dat ze laten blijken dat ze me absoluut willen houden. Het moet van twee kanten komen.' Maar eerst zijn er nog zeven competitiematchen. Vanavond krijgt Essevee in Lokeren de kans zijn zwakke uitreputatie op te krikken. 'Het is vooral een kwestie van karakter', zegt Leye. 'Verliesmatchen zoals in Sint-Truiden en Roeselare of thuis tegen Dender win je als je meer karakter toont. En met negen punten meer doen we mee voor de Europese plaatsen. Dat steekt wel. Ik ben een vechter, een winnaar. Je zal me daarom ook zien roepen tegen ploegmaats die hier al veel langer zijn dan ik. In het dagelijkse leven ben ik eerder teruggetrokken, maar op het veld komt het competitiebeest in me boven.'

 
Heb dat gevonden op het internet maar weet wel niet uit welke krant het komt, ik denk het nieuwsblad.

idd, vanmorgen gelezen in het nieuwsblad. ;) Toch wel de revelatie hoor. Zag hem bezig voor het seizoen in de oefenwedstrijd tegen Kortrijk en kdacht, dat zal niet worden, maar kijk nu :). Hopelijk kunnen we hem nog minstens een jaartje houden

Ik dacht net hetzelfde. Welk ne prutser hebben ze hier nu weer binnengestoken.  Gelukkig heb ik niet teveel pinten gedronken na die wedstrijd of ik mocht misschien ook te voet naar lokeren :)

Hopelijk kunnen we hem nog een jaar houden.  Hij geeft duidelijk aan dat hij wil blijven als het bestuur een inspanning doet. Dus breek zijn contract maar zo rap mogelijk open en geef hem en verbeter dat maar zwaar. Hij heeft dat verdiend!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #36 Gepost op: maart 29, 2008, 02:02:13 pm »
Idd! Hopelijk blijft hij, ik was ook wat bang toen ik hem bezig zag in het begin maar hij heeft mij (en iedereen denk ik) aangenaam verrast!

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #37 Gepost op: maart 29, 2008, 03:13:14 pm »
Ik hoop ?cht dat hij blijft! Is dit seizoen ??n vd weinige spelers die heel constant speelt! Wel spijtig dat hij zoveel last heeft van (kleine) blessures (hij was sinds november al altijd minstens 1 dag/week geblesseerd)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #38 Gepost op: maart 30, 2008, 09:51:56 am »
da van trianta vind ik er (weer) over.
moet ik er iets achter zoeken dat hij Coppin totaal nie vermeld?

Nee, daar moet ge niks achter zoeken. Ik heb het al een paar keer vermeld op het forum, maar het was de bedoeling van Coppin om hem nu in de A-kern op te nemen, hem dit jaar vooral met de beloften te laten meespelen, hem niet uit te lenen aan een andere ploeg en hem af en toe eens wat speelminuten te gunnen ( meer op het einde van het seizoen ).
Dit als een soort van voorbereidingsjaar naar volgend jaar toe.
Zowel Dury als Coppin zelf wisten dus dat het jaar zou verlopen zoals nu, dus er zijn geen vraagtekens bij zowel Dury als Coppin. Daarom dat hij er waarschijnlijk ook niks over zegt.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Wekelijks Nieuws
« Reactie #39 Gepost op: april 02, 2008, 03:29:02 pm »
ja maar vind dat je bij Dury toch niet veel kansen krijgt...want die zever over Jonas en Trianta...
eens terug in tweede klasse kunt ge moeilijk terug naar eerste komen?!!! ik denk dat ze daar nu meer leren spelen dan bij de beloften (beiden spelen wekelijks in tweede klasse die toch zo zwak niet is) en ze zijn trouwens nog jong! het ongeluk van Trianta was dat hij samen met Sankar? moest spelen. Persoonlijk vind ik Trianta beter dan Sankar? en iemand waar progressie in zit. goed positiespel en goeie opleiding gehad vroeger (Anderlecht en Genk)....
maar ja, eens Dury niet hoog van u oploopt mag je het vergeten (vraag me dan gewoon af waarom hij bepaalde spelers koopt).
Hoe dan ook..... Dury is op voetbalvlak een goeie trainer maar mag volgens mij nog veel boeken over psychologie lezen