Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439877 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 253
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2380 Gepost op: mei 02, 2017, 10:08:06 am »
ik heb zo een voorgevoel dat het  leye zal worden,k'weet wel niet of hij een trainersdiploma heeft

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 793
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2381 Gepost op: mei 02, 2017, 10:13:39 am »
destabiliseren....

kunt achter alles wa zoeken...
ik weet iets waarmee aantoont dat hij niet zal gaan
Verkocht zijn appartement in Koksijde
Das dichter dan waar hij nu woont :)

en ik weet dat hij er 1 kocht in Knokke in de plaats...

Kan ook zijn voor zijn madam die wil uitpakken.
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2017, 10:19:39 am door niederbacher76 »

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2382 Gepost op: mei 02, 2017, 10:21:55 am »
ik heb zo een voorgevoel dat het  leye zal worden,k'weet wel niet of hij een trainersdiploma heeft

Natuurlijk niet. Die gaat hoogstens ergens de beloften mogen gaat trainen. Dan heb je nog meer kans dat het Meert wordt.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2383 Gepost op: mei 02, 2017, 10:33:47 am »
Dat is natuurlijk de tol die je als ?kleinere' ploeg moet betalen als je het (te) goed doet.
Trainers en spelers zijn gegeerd wild op de transfertmarkt.
Nu, wat er ook gebeurt, niemand is onvervangbaar. Probleem is alleen dat als je eventueel een andere trainer moet nemen je nooit weet op dat moment of je de juiste keuze maakt. Ik zag hier al wat namen passeren maar niemand is een garantie op succes.
Het worden spannende weken en maanden want we zijn aan het einde van een cyclus. De oudere spelers (De fauw, Kaya, Cordaro, Lepoint, Leye ...) zijn aan vervanging toe (daarom niet allemaal tegelijk maar het komt er wel aan) en de betere zullen vertrekken en moeten ook noodgedwongen vervangen worden.
Werk aan de winkel dus en daarom is een goede keuze van een trainer - mocht dat nodig zijn - uiterst belangrijk.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.699
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2384 Gepost op: mei 02, 2017, 10:41:58 am »
Het Nieuwsblad doet zijn best om Zulte Waregem te destabiliseren bij monde van haar journalisten Buyse en Vandewalle.

Voor alle duidelijkheid: hier is niets van aan. Wishfull thinking uit Brugge kant die enkele journalisten voor haar laat werken.

Dury is (helaas) wel slim genoeg om dit te gebruiken naar het huidig Essevee bestuur om meer middelen los te weken. Zijn goed recht, maar deze situatie is voor iedereen niet gezond. Het cre?ert onnodige stress en onzekerheid, maar het hoort allemaal bij het spelletje natuurlijk...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2385 Gepost op: mei 02, 2017, 10:51:01 am »
ik zou opteren voor mario been : kan organisatie op poten zetten, kan op lange termijn werken, is momenteel assistent-trainer van advocaat bij fenerbache, dus waarschijnlijk vrij op het einde van het seizoen

?

E?n van de weinige trainers in Belgi? die ik graag bezig zag en hoorde. Zou die haalbaar zijn?

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.749
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2386 Gepost op: mei 02, 2017, 10:55:43 am »
4 namen die ik hier graag zou zien werken, indien Dury vertrekt:
1. Peter Maes
2. Franky Vercauteren
3. Mario Been
4. Yannick Ferrera

En misschien David Gevaert.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2387 Gepost op: mei 02, 2017, 11:01:38 am »
Het Nieuwsblad doet zijn best om Zulte Waregem te destabiliseren bij monde van haar journalisten Buyse en Vandewalle.

Voor alle duidelijkheid: hier is niets van aan. Wishfull thinking uit Brugge kant die enkele journalisten voor haar laat werken.

Dury is (helaas) wel slim genoeg om dit te gebruiken naar het huidig Essevee bestuur om meer middelen los te weken. Zijn goed recht, maar deze situatie is voor iedereen niet gezond. Het cre?ert onnodige stress en onzekerheid, maar het hoort allemaal bij het spelletje natuurlijk...

De PO's vallen dan ook enorm tegen dit jaar. We zijn 6 speeldagen ver en de goede matchen zijn op 1 hand te tellen. Dan maar wat geruchten de wereld insturen. Maar .... Waar rook is, is vuur. Volgens kranten die niet echt onze regio doen (Het Belang van Limburg) is de deal al rond. We zien wel.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2388 Gepost op: mei 02, 2017, 11:04:43 am »
4 namen die ik hier graag zou zien werken, indien Dury vertrekt:
1. Peter Maes
2. Franky Vercauteren
3. Mario Been
4. Yannick Ferrera

En misschien David Gevaert.

Ik zou toch voor iemand gaan die ervaring heeft in eerste. Er zijn er heel veel vrij momenteel.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2389 Gepost op: mei 02, 2017, 11:35:23 am »
4 namen die ik hier graag zou zien werken, indien Dury vertrekt:
1. Peter Maes
2. Franky Vercauteren
3. Mario Been
4. Yannick Ferrera

En misschien David Gevaert.

Ik ga nooit snappen hoe mensen met namen als Maes of Vercauteren kunnen afkomen. En die Ferrera, die heeft toch ook alles nog te bewijzen. Om nog maar te zwijgen van Broos, Matthijssen en andere Bob Peeters, laat die hier zo ver mogelijk vandaan blijven aub.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2390 Gepost op: mei 02, 2017, 11:40:29 am »
Ik heb wel sympathie voor Yannick :)

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2391 Gepost op: mei 02, 2017, 11:46:34 am »
Als Dury vertrekt, kies ik voor Mario Been als opvolger. Ken hem van bij Genk. Onderhoudt zeer goede relaties met de spelers en is een vriendelijke man. Spelers voelen zich thuis bij hem en mogen hun zeg doen als er iets aan de hand is.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2392 Gepost op: mei 02, 2017, 12:05:43 pm »
Ik heb wel sympathie voor Yannick :)

Ja, vlotte man maar mensen lijken me daar toch iets t? veel aandacht aan te besteden. Ik heb de indruk dat, mocht het een norse zaag zijn, hij v??l minder 'fans' zou hebben. Hij heeft nog alles te bewijzen.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.749
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2393 Gepost op: mei 02, 2017, 12:07:59 pm »
Ik heb wel sympathie voor Yannick :)

Ja, vlotte man maar mensen lijken me daar toch iets t? veel aandacht aan te besteden. Ik heb de indruk dat, mocht het een norse zaag zijn, hij v??l minder 'fans' zou hebben. Hij heeft nog alles te bewijzen.

Heeft al verschillende clubs getraind en nog nergens een slechte beurt gemaakt. Integendeel, de club werd er altijd beter van.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2394 Gepost op: mei 02, 2017, 12:13:27 pm »
Ik heb wel sympathie voor Yannick :)

Ja, vlotte man maar mensen lijken me daar toch iets t? veel aandacht aan te besteden. Ik heb de indruk dat, mocht het een norse zaag zijn, hij v??l minder 'fans' zou hebben. Hij heeft nog alles te bewijzen.

Heeft al verschillende clubs getraind en nog nergens een slechte beurt gemaakt. Integendeel, de club werd er altijd beter van.

Klopt, maar nergens, vind ik, ?cht bovenmatig gepresteerd. Zoals bijvoorbeeld Dury al zowat z'n hele carri?re doet. Of Weiler bij Anderlecht, hetzij op een heel eigenzinnige manier. Of een Sollied destijds bij Club Brugge. Heel lelijk maar dodelijk effici?nt. Mijn punt was dat vele mensen zich, heb ik soms de indruk, blind staren op het feit dat het een jonge, vlotte gast is. Heeft in mijn ogen nog alles te bewijzen.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2395 Gepost op: mei 02, 2017, 01:11:58 pm »
Ik heb wel sympathie voor Yannick :)

Ja, vlotte man maar mensen lijken me daar toch iets t? veel aandacht aan te besteden. Ik heb de indruk dat, mocht het een norse zaag zijn, hij v??l minder 'fans' zou hebben. Hij heeft nog alles te bewijzen.

Heeft al verschillende clubs getraind en nog nergens een slechte beurt gemaakt. Integendeel, de club werd er altijd beter van.

Klopt, maar nergens, vind ik, ?cht bovenmatig gepresteerd. Zoals bijvoorbeeld Dury al zowat z'n hele carri?re doet. Of Weiler bij Anderlecht, hetzij op een heel eigenzinnige manier. Of een Sollied destijds bij Club Brugge. Heel lelijk maar dodelijk effici?nt. Mijn punt was dat vele mensen zich, heb ik soms de indruk, blind staren op het feit dat het een jonge, vlotte gast is. Heeft in mijn ogen nog alles te bewijzen.

Jankovic is ook zo'n trainer waar het journaille jarenlang veel te hoog mee opliep (en bijgevolg ook de supporters) enkel maar door zijn vriendelijkheid, gentlemen-zijn en uitgebreide talenkennis. Na een mislukking bij Lokeren, 2,5 jaar stilstand bij KV Mechelen en een desastreus half jaar bij Standard begint de perceptie eindelijk te keren.


Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2396 Gepost op: mei 02, 2017, 01:36:46 pm »
Misschien is Ronny Verriest ook een optie? Hij is in maart begonnen aan de Pro License-cursus, dus hij kan als hoofdcoach aan de slag in eerste klasse...

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170308_02769779

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2397 Gepost op: mei 02, 2017, 01:42:21 pm »
Misschien is Ronny Verriest ook een optie? Hij is in maart begonnen aan de Pro License-cursus, dus hij kan als hoofdcoach aan de slag in eerste klasse...

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170308_02769779
Ik hoop dat dit een grap is?

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2398 Gepost op: mei 02, 2017, 01:44:25 pm »
Misschien is Ronny Verriest ook een optie? Hij is in maart begonnen aan de Pro License-cursus, dus hij kan als hoofdcoach aan de slag in eerste klasse...

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170308_02769779

oscar crucke is ook nog vrij

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2399 Gepost op: mei 02, 2017, 01:52:00 pm »
Geen Mario Been ook svp.

Leuke, sympathieke man hoor.

Maar als je je oor eens te luister legt in het wereldje, hoor je altijd hetzelfde verhaaltje: een 'luie' trainer. Klopt niet te veel uren, is niet zo maniakaal. Gaat liever gaan golfen dan nog eens wat extra voorbereiding te doen.

Ik denk dat we al tevreden gaan mogen zijn met een Peter Maes.
Ben daar ook absoluut geen 100% fan van hoor. Veel geroep, geschreeuw en boosheid, maar stel mij vragen bij zijn tactische bagage.
Uiteraard moet er na Dury wel een persoonlijkheid komen.
Zal zich willen bewijzen na zijn ?chec bij Genk en gaat daar volgens mij ook wel uit geleerd hebben. Op KT heeft hij al geleerd dat hij geen Yoni Buyensen of De Camargo's meer moet halen maar talentvolle voetballers. Al was hij in de winterstop wel tegen de komst van Sander Berge en wou hijzelf meer een type Overmeire ofzo.  ::)
Enfin, heeft bij Lokeren natuurlijk wel bewezen dat hij een stevig, onwrikbaar geheel kan vormen.

Of misschien is Philippe Clement wel een optie. Ik zou er niet van schrikken.

Enfin, dit is allemaal voorwaardelijke wijs natuurlijk. Maar als je alles moet geloven wat er verschenen wordt, dan gaat Dury spijtig genoeg andere oorden opzoeken.