Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 438792 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #20 Gepost op: maart 23, 2009, 06:11:00 pm »
Er zijn heel wat mensen die een verfrissing van trainer willen. Het intereresseert deze supporters niet hoeveel Naessens aan het eventueel stadionproject en co zullen verdienen. Het stadion wordt opgevuld bij voetbalwedstijden door mensen die voetbal willen zien, en een deel die in de loge zitten uit te rekenen hoeveel centen zijn in de toekomst kunnen verdienen. Dit forum heeft in het verleden getoond aan wiens kant het staat. Blijkbaar rigoureus tegen de gewone man, dit zal U nog zuur opbreken. Want een club zonder
geest en supporters heeft geen lang leven beschoren. Maar dit is niet de eerste keer. Dat dit gebeurt.
Tweede klas, failliet. Deze club slaat niet aan en heeft geen lang leven beschoren.
De guilotine, Franse Revolutie.
Rafa, Breeza,  e.a. antidemocraten, vrije meningsuiting is niet stukken doen verdwijnen, het is het ??n of het ander, forum of doofpot. Als je dat niet aankunt stopt ermee. Skinheads laten praten en gewone normale gezonde
mensen het zwijgen opleggen, dat gaat niet. Hoeveel supporters blijven weg. Maak U statistieken.
Dury buiten of binnen; maak u poll. De meesten lusten U niet. We kunnen niet allemaal Belgacom-lid worden.
Jullie weg  of het stadion leeg, snap je het nu???
Jullie hebben een bedroevende reputatie, weet je, iemand beledigen is een 'for ever'  Je kunt dit niet meer goedmaken. Men zal U zoeken tot het einde, kiest nooit extreem-rechts, want dit kruipt op zijn knie?n altijd.
Hou de eer aan Uzelf en laat ons Waregemnaren in rust en vrede. En blijf in uw eigen streek. U hebt bij ons niets te zoeken. Wij wensen U niet en zijn U liever kwijt dan rijk. Een stamp in uw gat volstaat voor ons.

zijn we een beetje opgefokt vannacht ? ;D

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #21 Gepost op: maart 23, 2009, 06:34:57 pm »
Wat is dat hier allemaal zeg. Er heeft hier ene aan den drank gezeten zeker? :s

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #22 Gepost op: maart 23, 2009, 06:50:24 pm »
Er zijn heel wat mensen die een verfrissing van trainer willen. Het intereresseert deze supporters niet hoeveel Naessens aan het eventueel stadionproject en co zullen verdienen. Het stadion wordt opgevuld bij voetbalwedstijden door mensen die voetbal willen zien, en een deel die in de loge zitten uit te rekenen hoeveel centen zijn in de toekomst kunnen verdienen. Dit forum heeft in het verleden getoond aan wiens kant het staat. Blijkbaar rigoureus tegen de gewone man, dit zal U nog zuur opbreken. Want een club zonder
geest en supporters heeft geen lang leven beschoren. Maar dit is niet de eerste keer. Dat dit gebeurt.
Tweede klas, failliet. Deze club slaat niet aan en heeft geen lang leven beschoren.
De guilotine, Franse Revolutie.
Rafa, Breeza,  e.a. antidemocraten, vrije meningsuiting is niet stukken doen verdwijnen, het is het ??n of het ander, forum of doofpot. Als je dat niet aankunt stopt ermee. Skinheads laten praten en gewone normale gezonde
mensen het zwijgen opleggen, dat gaat niet. Hoeveel supporters blijven weg. Maak U statistieken.
Dury buiten of binnen; maak u poll. De meesten lusten U niet. We kunnen niet allemaal Belgacom-lid worden.
Jullie weg  of het stadion leeg, snap je het nu???
Jullie hebben een bedroevende reputatie, weet je, iemand beledigen is een 'for ever'  Je kunt dit niet meer goedmaken. Men zal U zoeken tot het einde, kiest nooit extreem-rechts, want dit kruipt op zijn knie?n altijd.
Hou de eer aan Uzelf en laat ons Waregemnaren in rust en vrede. En blijf in uw eigen streek. U hebt bij ons niets te zoeken. Wij wensen U niet en zijn U liever kwijt dan rijk. Een stamp in uw gat volstaat voor ons.


wie dat kan vertalen in verstaanbaar Nederlands, en terloops ook nog kort kan samenvatten wat zijn bedoeling is van die tekst , ik ben u dan eeuwig dankbaar . wat ik onder andere niet begrijp:  we kunnen niet allemaal Belgacom-lid worden,  rigoureus tegen de gewone man ? kiest nooit extreem-rechts ? , ...

de onderwijzers op het forum kunnen deze mens tijdens de paasvakantie misschien een cursus nederlands aanbieden  :) ?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #23 Gepost op: maart 23, 2009, 06:59:55 pm »
Zelden zo iemand uit zijn nek zien lullen... Ik moet er alvast eens goed mij lachen, waarvoor dank :).

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #24 Gepost op: maart 23, 2009, 07:04:58 pm »
benieuwd of kaka ooit op onze prangende vragen zal komen antwoorden : wat bedoelt hij met zijn tekst, wat drijft hem, wat ligt er nu op zijn lever ?  :)

Offline Rainbow Warrior

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #25 Gepost op: maart 23, 2009, 08:17:01 pm »
Volgens mij heeft hij problemen met de "verdrukking van de vrije meningsuiting" op dit forum. Enfin, dat heb ik er toch uit opgemaakt nadat ik de tekst eens had doorgelezen. Hij verwijt de moderatoren dat ze bezig zijn aan een doofpot-operatie, waardoor enkel reacties van extreem-rechtse individuen blijven staan.

Op zich al niet waar, want ik ben links georienteerd.. En mijn posts zijn nog nooit verwijderd  :)

Maar hoedanook: Moderatoren, moeten wij iets weten?  :-\

 ;D ;D ;D
Deze complottheorie is eigenlijk veel te grappig.  :D ;D

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #26 Gepost op: maart 23, 2009, 08:40:58 pm »
Volgens mij zouden jullie inderdaad iets moeten weten, ??n nadeel, ik weet het zelf niet...

Trouwens best vreemd dat 'kaka' nog niet lang lid is van dit forum en toch al zo'n beeld van ons heeft. Snel een account aanmaken en maar iets (persoonlijks) beginnen lullen kan iedereen, maar er voor uitkomen wie je echt bent is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #27 Gepost op: maart 24, 2009, 12:24:15 pm »
Volgens mij zouden jullie inderdaad iets moeten weten, ??n nadeel, ik weet het zelf niet...

Trouwens best vreemd dat 'kaka' nog niet lang lid is van dit forum en toch al zo'n beeld van ons heeft. Snel een account aanmaken en maar iets (persoonlijks) beginnen lullen kan iedereen, maar er voor uitkomen wie je echt bent is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd...

Spijtig dat hij voor z'n uitspattingen de naam gebruikt van zo'n prachtige voetballer  ;)
Denk eerder dat het verwijst naar iets anders...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #28 Gepost op: maart 24, 2009, 04:21:49 pm »
Denk eerder dat het verwijst naar iets anders...

Je bedoelt waarschijnlijk naar iets in zijn koppeke ??   ;)



of in die buurt...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Rafa

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #29 Gepost op: maart 24, 2009, 09:53:47 pm »
Toch even vermelden dat het al van eind november geleden is dat er nog een bericht werd verwijderd (dat niet van een administrator was die een ander topic aankondigt), rond de wedstrijd tegen KVK.

En Breeza is de extreemrechtse van ons twee denk ik hoor... ;)

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #30 Gepost op: maart 24, 2009, 10:32:39 pm »
Hij "kent" mij alvast beter dan dat ik mezelf ken...

Maar kom hij kreeg al teveel aandacht, terug tijd om on-topic te gaan.

abraham

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #31 Gepost op: maart 25, 2009, 01:30:14 am »
Er zijn hier talrijke mensen belachelijk gemaakt, voor hun Nederlands, voor hun mening, voor hun vrouw-zijn,
wie zich met een doodshoofd presenteert is wel degelijk ziekelijk.
De mensen die hier vaak objectief spraken steken sterk af tegen jullie taal. De ander is zot, wij, de administratoren, altijd gelijk, + -20 jaar zijn normaal?

Ha, ha. Er loopt op Voetbal-Belgie enen rond die al wat tegen Zulte-quoi de psychiater speelt en maar
schimpt met pilletjes enz. , zijn inzendingen getuigen niet van groot verstand, de meeste onzin komt van
dienen typ.
Het is inderdaad zo dat jullie alles wissen wat tegen jullie spreekt. Dat op jullie forum niemand durft te blijven is een teken aan de wand.
Iemand met een mening wordt direct met drie, vier man aangevallen. Op Voetbal-Belgie kunnen jullie dit niet
want daar zijn alle clubsupporters aanwezig. De paranoia zit hem hier in dat jullie denken dat dit van ??n persoon komt?! Ik kan U verzekeren dat dit niet zo is. Een computer is zelden het bezit van ??n persoon, en
jullie zijn niet populair in Kortrijk, noch in Waregem. Voor de rest denk ik dat Brugge en Anderlecht ook hun
woordje meespreken. Van jullie handlanger las is ondermeer stukken tegen een Luc. Nu dan is niet mijn naam. Zijn jullie nog nooit op de hoofdtribune van Waregem geweest???
Weten jullie niet dat supporters met abonnement vertikken van nog naar de matchen thuis te komen kijken,
en hun abonnement doorgeven. Dit zal ook niet lang blijven staan deze informatie.
Bovendien is het de overkant die geviseerd en gecontroleerd wordt door de ordediensten. Het gespuis zit
dus in jullie ledental, wat al niet groot is. De normale supporter, daar kunnen jullie nooit op rekenen.
Stop dus maar met je forum. Het is een jarenlange scheldtirade zoals ze in de gevangenis kennen.
Zulke mensen kunnen niet met elkaar leven en maken elkaar af. Verbaal. E?n of andere zot die buiten de
schreef gaat moet hier gezocht worden. En ze zullen het bij jullie ook zoeken, niet bij de oudere bezadigde
verstandige burgers met vrouw en kind. Wij zijn geen hooligans.

abraham

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #32 Gepost op: maart 25, 2009, 03:32:21 am »
Je kunt je forum kraken als je wilt, stop ermee met mensen te bedreigen als je systeem lek is als een zeef.
Iemand zijn naam en faam wordt dan met modder besmeurd en die persoon heeft nooit een letter op 'papier' gezet. Zogenaamde IT-ers jullie, ga naar school en behaal een wetenschappelijk diploma. Leer informatica
en maak dan een webside. Dienen van jullie is zo be?nvloedbaar als wat.

Hoeveel mensen vallen jullie lastig die niets met SVZW te maken hebben en nooit effectief op je side zijn geweest!
Nooit gehoord van hackers? Is jullie systeem zo sterk . Het is kaas met gaten.



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #33 Gepost op: maart 25, 2009, 07:27:34 am »
Er zijn hier talrijke mensen belachelijk gemaakt, voor hun Nederlands,
Daar kan ik u gelijk in geven.
SV TILL I DIE

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #34 Gepost op: maart 25, 2009, 07:39:14 am »
Wat een ziekelijk gezever, je zit hier over dingen te praten die totaal buiten de kwestie zijn en waar niemand iets aan heeft. Denk je nu echt dat ik wakker lig van een puberaal iemand als u? Als je dan toch zoveel (ongegronde) kritiek hebt, doe het dan zelf. Bewijs dat je het beter kunt met daden en niet met een paar zielige woorden. Door wat wartaal uit te slaan maak je je zelf alleen maar belachelijk. I rest my case.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #35 Gepost op: maart 25, 2009, 08:25:51 am »
Je kunt je forum kraken als je wilt, stop ermee met mensen te bedreigen als je systeem lek is als een zeef.
Iemand zijn naam en faam wordt dan met modder besmeurd en die persoon heeft nooit een letter op 'papier' gezet. Zogenaamde IT-ers jullie, ga naar school en behaal een wetenschappelijk diploma. Leer informatica
en maak dan een webside. Dienen van jullie is zo be?nvloedbaar als wat.

Hoeveel mensen vallen jullie lastig die niets met SVZW te maken hebben en nooit effectief op je side zijn geweest!
Nooit gehoord van hackers? Is jullie systeem zo sterk . Het is kaas met gaten.




websiTe :)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #36 Gepost op: maart 25, 2009, 09:31:37 am »
Er zijn hier talrijke mensen belachelijk gemaakt, voor hun Nederlands, voor hun mening, voor hun vrouw-zijn,
wie zich met een doodshoofd presenteert is wel degelijk ziekelijk.
De mensen die hier vaak objectief spraken steken sterk af tegen jullie taal. De ander is zot, wij, de administratoren, altijd gelijk, + -20 jaar zijn normaal?

Ha, ha. Er loopt op Voetbal-Belgie enen rond die al wat tegen Zulte-quoi de psychiater speelt en maar
schimpt met pilletjes enz. , zijn inzendingen getuigen niet van groot verstand, de meeste onzin komt van
dienen typ.
Het is inderdaad zo dat jullie alles wissen wat tegen jullie spreekt. Dat op jullie forum niemand durft te blijven is een teken aan de wand.
Iemand met een mening wordt direct met drie, vier man aangevallen. Op Voetbal-Belgie kunnen jullie dit niet
want daar zijn alle clubsupporters aanwezig. De paranoia zit hem hier in dat jullie denken dat dit van ??n persoon komt?! Ik kan U verzekeren dat dit niet zo is. Een computer is zelden het bezit van ??n persoon, en
jullie zijn niet populair in Kortrijk, noch in Waregem. Voor de rest denk ik dat Brugge en Anderlecht ook hun
woordje meespreken. Van jullie handlanger las is ondermeer stukken tegen een Luc. Nu dan is niet mijn naam. Zijn jullie nog nooit op de hoofdtribune van Waregem geweest???
Weten jullie niet dat supporters met abonnement vertikken van nog naar de matchen thuis te komen kijken,
en hun abonnement doorgeven. Dit zal ook niet lang blijven staan deze informatie.
Bovendien is het de overkant die geviseerd en gecontroleerd wordt door de ordediensten. Het gespuis zit
dus in jullie ledental, wat al niet groot is. De normale supporter, daar kunnen jullie nooit op rekenen.
Stop dus maar met je forum. Het is een jarenlange scheldtirade zoals ze in de gevangenis kennen.
Zulke mensen kunnen niet met elkaar leven en maken elkaar af. Verbaal. E?n of andere zot die buiten de
schreef gaat moet hier gezocht worden. En ze zullen het bij jullie ook zoeken, niet bij de oudere bezadigde
verstandige burgers met vrouw en kind. Wij zijn geen hooligans.

Kan mij eens iemand in kort vertalen wat hier nu eigenlijk staat??

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #37 Gepost op: maart 25, 2009, 10:03:23 am »
Zou Luc Declercq uit Zulte weer ne PC hebben ... ?
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #38 Gepost op: maart 25, 2009, 10:56:28 am »
Wat een ziekelijk gezever, je zit hier over dingen te praten die totaal buiten de kwestie zijn en waar niemand iets aan heeft. Denk je nu echt dat ik wakker lig van een puberaal iemand als u? Als je dan toch zoveel (ongegronde) kritiek hebt, doe het dan zelf. Bewijs dat je het beter kunt met daden en niet met een paar zielige woorden. Door wat wartaal uit te slaan maak je je zelf alleen maar belachelijk. I rest my case.

Breeza toch, hier moet je je toch niet in opjagen?  Net zoals je zo nu en dan ergens een dorpsgek tegenkomt die wartaal uitslaat, hebben wij nu onze eigenste forumgek. Eigenlijk wel cool, elk zichzelf respecterend forum heeft er zo eentje nodig!  Het forum wordt groot Breeza, het wordt groot :)

Rafa

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #39 Gepost op: maart 25, 2009, 12:19:03 pm »
Je kunt je forum kraken als je wilt, stop ermee met mensen te bedreigen als je systeem lek is als een zeef.
Iemand zijn naam en faam wordt dan met modder besmeurd en die persoon heeft nooit een letter op 'papier' gezet. Zogenaamde IT-ers jullie, ga naar school en behaal een wetenschappelijk diploma. Leer informatica
en maak dan een webside. Dienen van jullie is zo be?nvloedbaar als wat.

Hoeveel mensen vallen jullie lastig die niets met SVZW te maken hebben en nooit effectief op je side zijn geweest!
Nooit gehoord van hackers? Is jullie systeem zo sterk . Het is kaas met gaten.

Breeza zijn keuze om iedereen te laten registreren is juist om iedereen het forum en de site toegankelijk te maken, in de hoop dat niemand daar kinderachtig misbruik van zou maken. Zo zijn we weer een illusie armer.

Waarom moeten wij een wetenschappelijk diploma halen om een fansite te mogen maken. Behaal jij een bachelor Journalistiek om in de GB te gaan werken ? Alles is op vrijwillige basis, en tot voor kort werd alles beheerd door een (beginnend) IT'er - grafisch ontwerper op dit forum.

Ik geef liever een deftig antwoord dan bepaalde personen hieronder doen. Dus zeggen dat ik partij kies voor de een of de ander (laat staan extreemrechts) lijkt me sterk.