Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 441332 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2040 Gepost op: februari 03, 2010, 11:00:46 pm »
Superjood, in Isra?l en Palestina komen ze nie over??n. Doe ons een gunst en ga enkele maanden naar daar om alles op te lossen. Ze zijt blijkbaar toch zo ne krak.

Elektronische boarding moet er normaalgezien staan tgn de play-offs!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2041 Gepost op: februari 04, 2010, 12:41:15 am »
Superjood, in Isra?l en Palestina komen ze nie over??n. Doe ons een gunst en ga enkele maanden naar daar om alles op te lossen. Ze zijt blijkbaar toch zo ne krak.

Elektronische boarding moet er normaalgezien staan tgn de play-offs!

Serieus?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2042 Gepost op: februari 04, 2010, 12:03:50 pm »
Which part .... ? :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2043 Gepost op: februari 04, 2010, 02:08:02 pm »
mij lijkt de enige mogelijkheid voor een bijkomende tribune zoals in het eerste seizoen (of wanneer was het ) vanuit de tribune kant vijvers gezien, rechts van de hoofdtribune. al vraag ik mij af of de zichtbaarheid daar goed is .

Neen, links is "onze" kant.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2044 Gepost op: februari 04, 2010, 02:14:08 pm »

Elektronische boarding moet er normaalgezien staan tgn de play-offs!

Zodus kunnen die antieke reclamepanelen een noodtribune toch niet in de weg staan?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2045 Gepost op: februari 04, 2010, 02:36:34 pm »
Toch niet ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2046 Gepost op: februari 04, 2010, 06:02:46 pm »
Toch niet ...
Toch ongelofelijk dat wat plakaten van de bakker en de beenhouwer een sfeervak verhinderen.
Twee minuten reclame op die elektronische boarding springt toch meer in het oog dan die plakaten op 50 meter. Ik zou in ieder geval weten wat gekozen.

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2047 Gepost op: februari 05, 2010, 09:24:37 am »
Toch niet ...
Toch ongelofelijk dat wat plakaten van de bakker en de beenhouwer een sfeervak verhinderen.
Twee minuten reclame op die elektronische boarding springt toch meer in het oog dan die plakaten op 50 meter. Ik zou in ieder geval weten wat gekozen.


Met dat verschil dat de gewone bakker of beenhouwer nooit reclame op zo'n elektronische boarding kunnen betalen...

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2048 Gepost op: februari 05, 2010, 10:13:18 am »
Toch niet ...
Toch ongelofelijk dat wat plakaten van de bakker en de beenhouwer een sfeervak verhinderen.
Twee minuten reclame op die elektronische boarding springt toch meer in het oog dan die plakaten op 50 meter. Ik zou in ieder geval weten wat gekozen.


Met dat verschil dat de gewone bakker of beenhouwer nooit reclame op zo'n elektronische boarding kunnen betalen...

En het is dankzij het geld van de plakaten van de bakker en de beenhouwer dat we van 3e naar 1e zijn gegaan, want toen was er geen interesse van huyzentruyt of andere Euphony's. Je kunt nu niet zeggen tegen die gasten, dank u wel en tot ziens, maar wij zetten liever een tribune voor uw plakaat en hebben uw aalmoes niet meer nodig.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2049 Gepost op: februari 05, 2010, 10:41:33 am »
Toch niet ...
Toch ongelofelijk dat wat plakaten van de bakker en de beenhouwer een sfeervak verhinderen.
Twee minuten reclame op die elektronische boarding springt toch meer in het oog dan die plakaten op 50 meter. Ik zou in ieder geval weten wat gekozen.


Geloof mij, die plakkaten van de bakker en de beenhouwer leveren ons tonnen geld op.
En dan vooral van die bakkerij... Der moet geld te verdienen zijn ze in die sector, ook al lever je maar matige kwaliteit af...  ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2050 Gepost op: februari 05, 2010, 10:48:59 am »
Toch niet ...
Toch ongelofelijk dat wat plakaten van de bakker en de beenhouwer een sfeervak verhinderen.
Twee minuten reclame op die elektronische boarding springt toch meer in het oog dan die plakaten op 50 meter. Ik zou in ieder geval weten wat gekozen.


Geloof mij, die plakkaten van de bakker en de beenhouwer leveren ons tonnen geld op.
En dan vooral van die bakkerij... Der moet geld te verdienen zijn ze in die sector, ook al lever je maar matige kwaliteit af...  ;)

 ;D ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2051 Gepost op: februari 05, 2010, 02:41:39 pm »
Toch niet ...
Toch ongelofelijk dat wat plakaten van de bakker en de beenhouwer een sfeervak verhinderen.
Twee minuten reclame op die elektronische boarding springt toch meer in het oog dan die plakaten op 50 meter. Ik zou in ieder geval weten wat gekozen.


Met dat verschil dat de gewone bakker of beenhouwer nooit reclame op zo'n elektronische boarding kunnen betalen...

En het is dankzij het geld van de plakaten van de bakker en de beenhouwer dat we van 3e naar 1e zijn gegaan, want toen was er geen interesse van huyzentruyt of andere Euphony's. Je kunt nu niet zeggen tegen die gasten, dank u wel en tot ziens, maar wij zetten liever een tribune voor uw plakaat en hebben uw aalmoes niet meer nodig.
En wat indien we GEEN play-offs hadden gespeeld? Een deel terugstorten?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2052 Gepost op: februari 05, 2010, 02:50:58 pm »
Dat zal wel een clausule gehad hebben in de contracten. Zoiets kan je gewoonweg niet maken. Reclame om elektronische boarding zou een oplossing kunnen zijn, als die personen/bedrijven ermee akkoord gaan. Zonder hun goedkeuren zet je ze zomaar in hun hemd en verlies je de persoonlijke touch met de lokale sponsors. Trouwens, om iedereen die daar boarding af te schilderen als 'den bakker of beenhouwer' is nogal kort door de bocht. Kijk zondag maar eens goed naar alle namen, schrijf die op en kijk eens op www.nbb.be om hun jaarrekeningen na te trekken. Je zal bij sommige verschieten ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2053 Gepost op: februari 05, 2010, 03:08:47 pm »
Alle respect voor gelijk welke sponsor maar een creatieve oplossing via die elektronische boarding moet mogelijk zijn. Da's echt niet zoveel werk.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2054 Gepost op: februari 05, 2010, 03:38:06 pm »
In genk is er zelfs herhaling van de kansen.
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2055 Gepost op: februari 05, 2010, 03:52:01 pm »
In genk is er zelfs herhaling van de kansen.

Genk krijgt amper kansen dus veel dure sponsortijd verprutsen ze daar niet mee.

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2056 Gepost op: februari 05, 2010, 04:01:23 pm »
Toch niet ...
Toch ongelofelijk dat wat plakaten van de bakker en de beenhouwer een sfeervak verhinderen.
Twee minuten reclame op die elektronische boarding springt toch meer in het oog dan die plakaten op 50 meter. Ik zou in ieder geval weten wat gekozen.



nee hoor met een reclamebord kom je af en toe op tv!

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2057 Gepost op: februari 05, 2010, 04:32:15 pm »
Een elektronische boarding van 40 meter breed en 2 meter achter de doellijn komt niet op TV ?
En plakaten 50 meter ver wel?  Naar welke sport kijk jij dan wel?

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2058 Gepost op: februari 06, 2010, 04:07:59 pm »
ik heb het over ons plakkaat.....
voor ons betaalbaarder dan.... ;)

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2059 Gepost op: februari 06, 2010, 04:40:34 pm »
en waarom het niet stutten van da staanvak  ( waar diene ene grote doek op ligt van flyer ) , zou toch ook veel man opleveren   en nog zotte sfeer  kunnen opmaken , ideaal sfeervak voor de komende jaren :p  wel niet overdekt maarja play of 1 is toch vnaf april , dusjaa tzal wel wa warmer zyn maar met de belgische temperaturen mag mn niets meer verwachten
« Laatst bewerkt op: februari 06, 2010, 05:33:39 pm door forzasvzw »