Auteur Topic: Antwerp FC  (gelezen 126387 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Antwerp FC
« Reactie #40 Gepost op: februari 27, 2015, 07:28:36 pm »
tis 135?voor lid te worden van Act as One.


ik hoop voor antwerp dat het lukt! maar aan den andere kant hoop ik dat decuyper der niet in slaagt want anders zou em nen nog grotere dunk van zen eigen krijgen!

Dat hij slaagt of niet...kan me eigenlijk geen bal schelen.
Zolang het maar bij SVZW niet is !!
Sommige beginnen hier blijkbaar heimwee te krijgen naar zijn praktijken  ::)

Wat ik me eigenlijk wel afvraag of PDC ooit ??n of andere vorm van spijt  betuigt heeft in ??n of andere krant over zijn acties bij SVZW?
Of zou nog altijd overtuigt dat de rest van de wereld in de fout was?? ::)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #41 Gepost op: februari 27, 2015, 10:18:42 pm »
Dat hij slaagt of niet...kan me eigenlijk geen bal schelen.
Zolang het maar bij SVZW niet is !!
Sommige beginnen hier blijkbaar heimwee te krijgen naar zijn praktijken  ::)

Wat ik me eigenlijk wel afvraag of PDC ooit ??n of andere vorm van spijt  betuigt heeft in ??n of andere krant over zijn acties bij SVZW?
Of zou nog altijd overtuigt dat de rest van de wereld in de fout was?? ::)


Was PDC zijn plannetje bij ons gelukt, zou hij zeker de fusie hebben doorgedrukt, ghelamco stond bekend als een kvk-fan (sponsort hen).  Maar die mannen willen enkel investeren in grote projecten, wat meer kans heeft te renderen.  Op die manier vloeit wel kapitaal weg uit onze regio, maar ziet de kvk een van de belangrijkste investeerders weggaan. Voor hen zijn essevee of kvk te klein qua potentieel om er veel geld in te pompen.



Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Antwerp FC
« Reactie #42 Gepost op: februari 28, 2015, 12:41:35 pm »

Was PDC zijn plannetje bij ons gelukt, zou hij zeker de fusie hebben doorgedrukt, ghelamco stond bekend als een kvk-fan (sponsort hen).  Maar die mannen willen enkel investeren in grote projecten, wat meer kans heeft te renderen.  Op die manier vloeit wel kapitaal weg uit onze regio, maar ziet de kvk een van de belangrijkste investeerders weggaan. Voor hen zijn essevee of kvk te klein qua potentieel om er veel geld in te pompen.

In geval van een fusie tussen de twee in ??n nieuw stadion ergens tussen Waregem en Kortrijk zou er wel interesse en potentieel genoeg geweest zijn. Ik denk dat PDC en Ghelamco het meer in die richting bekeken


EDIT: quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: februari 28, 2015, 06:48:42 pm door Frederik »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Antwerp FC
« Reactie #43 Gepost op: februari 28, 2015, 04:10:14 pm »

Was PDC zijn plannetje bij ons gelukt, zou hij zeker de fusie hebben doorgedrukt, ghelamco stond bekend als een kvk-fan (sponsort hen).  Maar die mannen willen enkel investeren in grote projecten, wat meer kans heeft te renderen.  Op die manier vloeit wel kapitaal weg uit onze regio, maar ziet de kvk een van de belangrijkste investeerders weggaan. Voor hen zijn essevee of kvk te klein qua potentieel om er veel geld in te pompen.

In geval van een fusie tussen de twee in ??n nieuw stadion ergens tussen Waregem en Kortrijk zou er wel interesse en potentieel genoeg geweest zijn. Ik denk dat PDC en Ghelamco het meer in die richting bekeken

Inderdaad,maar wat die bollebozen nooit zullen snappen,1+1 in het voetbal is niet altijd 2. Decuyper is ook zo iemand die totaal niks snapt van voetbalcultuur en supporter zijn van uw club,die denken enkel' een fusie tussen Kortrijk en Waregem is goed voor 20000 man' wat absurd is,de die-hards komen zeker niet af(samen misschien 10000 man) dan moeten ze het doen met de occasionele supporters en de successupporters,zou mij verwonderen dat je daar 20000 man naar het stadion krijgt,zeker hier waar er heel veel Club Bruggesupporters zitten, en het is niet omdat je veel budget en veel geld in een ploeg steekt dat het er zowiezo uitkomt,voorbeelden genoeg.
De vraag is, gaat hij enkel voor Antwerp(zoals hij in de pers zegt) of gaat hij wanneer het minder zal lopen of nu al, voor een grote fusie in het Antwerpse?


EDIT: quote gecorrigeerd
« Laatst bewerkt op: februari 28, 2015, 06:50:04 pm door Frederik »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #44 Gepost op: februari 28, 2015, 06:55:07 pm »
Inderdaad,maar wat die bollebozen nooit zullen snappen,1+1 in het voetbal is niet altijd 2. Decuyper is ook zo iemand die totaal niks snapt van voetbalcultuur en supporter zijn van uw club,die denken enkel' een fusie tussen Kortrijk en Waregem is goed voor 20000 man' wat absurd is,de die-hards komen zeker niet af(samen misschien 10000 man) dan moeten ze het doen met de occasionele supporters en de successupporters,zou mij verwonderen dat je daar 20000 man naar het stadion krijgt,zeker hier waar er heel veel Club Bruggesupporters zitten, en het is niet omdat je veel budget en veel geld in een ploeg steekt dat het er zowiezo uitkomt,voorbeelden genoeg.
De vraag is, gaat hij enkel voor Antwerp(zoals hij in de pers zegt) of gaat hij wanneer het minder zal lopen of nu al, voor een grote fusie in het Antwerpse?

Uit sportief en commercieel oogpunt kan ik hem wel volgen (ivm fusies) alleen is het niet zoals je in de bedrijfswereld je twee bedrijven met een productie van 10 na de fusie een productie van 20-25 resulteren. Een voetbalclub en vooral aan de kant van de supporters speelt emotie, clubliefde en loyaliteit een grote rol en dat doorbreek je niet zomaar, maar het kan volgens mij wel.

Zulte en Waregem waren vroeger ook twee verschillende entiteiten met twee verschillende supportersgroepen. PDC zal wel denken als het met Zulte en Waregem ging, waarom dan niet met 2 andere.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #45 Gepost op: februari 28, 2015, 10:15:50 pm »
In geval van een fusie tussen de twee in ??n nieuw stadion ergens tussen Waregem en Kortrijk zou er wel interesse en potentieel genoeg geweest zijn. Ik denk dat PDC en Ghelamco het meer in die richting bekeken

Inderdaad,maar wat die bollebozen nooit zullen snappen,1+1 in het voetbal is niet altijd 2. Decuyper is ook zo iemand die totaal niks snapt van voetbalcultuur en supporter zijn van uw club,die denken enkel' een fusie tussen Kortrijk en Waregem is goed voor 20000 man' wat absurd is,de die-hards komen zeker niet af(samen misschien 10000 man) dan moeten ze het doen met de occasionele supporters en de successupporters,zou mij verwonderen dat je daar 20000 man naar het stadion krijgt,zeker hier waar er heel veel Club Bruggesupporters zitten, en het is niet omdat je veel budget en veel geld in een ploeg steekt dat het er zowiezo uitkomt,voorbeelden genoeg.
De vraag is, gaat hij enkel voor Antwerp(zoals hij in de pers zegt) of gaat hij wanneer het minder zal lopen of nu al, voor een grote fusie in het Antwerpse?


EDIT: quote gecorrigeerd


Fusies moet je op lange termijn bekijken. 

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #46 Gepost op: maart 04, 2015, 09:39:07 pm »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150304_01562089/?utm_source=twitter&utm_medium=dlvr&utm_campaign=twitterfeed

Reactie Decuyper. Zitten toch walgelijke woorden tussen hoor.
Los van al de putten en al de zever over decuyper, heeft hij natuurlijk ook goeie dingen gedaan.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #47 Gepost op: maart 04, 2015, 09:56:26 pm »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150304_01562089/?utm_source=twitter&utm_medium=dlvr&utm_campaign=twitterfeed

Reactie Decuyper. Zitten toch walgelijke woorden tussen hoor.
Los van al de putten en al de zever over decuyper, heeft hij natuurlijk ook goeie dingen gedaan.
Ik blijf het verdacht vinden dat hij niets kwijt wil over die investeerders. Hij heeft nu de kans om SAMEN met de supporters (ACT as ONE) iets op poten te zetten.
Iets in mij zegt echter dat de plannen al duidelijk uitgezet zijn & de 'stem' van ACT as ONE klakkeloos in de wind zal geslagen worden...

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Antwerp FC
« Reactie #48 Gepost op: maart 05, 2015, 10:31:51 am »
Cultuur op Antwerp baart me zorgen... Alles gaat niet snel genoeg naar mijn gedacht.... Nog altijd geen akkoord met de familie Mintjens ... enkele citaten uit het artikel uit HLN van Decuyper vandaag... (n.a.v. interview met de Antwerpse regionale TV-zender)
Begin van het einde vooraleer het begonnen is????

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #49 Gepost op: maart 05, 2015, 10:35:15 am »
Cultuur op Antwerp baart me zorgen... Alles gaat niet snel genoeg naar mijn gedacht.... Nog altijd geen akkoord met de familie Mintjens ... enkele citaten uit het artikel uit HLN van Decuyper vandaag... (n.a.v. interview met de Antwerpse regionale TV-zender)
Begin van het einde vooraleer het begonnen is????

Meer : http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-antwerpen/-cultuur-op-bosuil-baart-me-zorgen-a2240630/

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #50 Gepost op: maart 05, 2015, 10:38:07 am »
Ik stel me toch een pak vragen (net als act as one)

- wie zijn die investeerders?
- wat is PDC echt van plan?
- en ... waarom zouden West-Vlaamse investeerders investeren in een Antwerpse club terwijl ze eigenlijk zelf vinden dat ginder budget genoeg is om Antwerp te ondersteunen?

Vincent

  • Gast
Re: Antwerp FC
« Reactie #51 Gepost op: maart 05, 2015, 11:15:31 am »
Ik stel me toch een pak vragen (net als act as one)

- wie zijn die investeerders?
- wat is PDC echt van plan?
- en ... waarom zouden West-Vlaamse investeerders investeren in een Antwerpse club terwijl ze eigenlijk zelf vinden dat ginder budget genoeg is om Antwerp te ondersteunen?

Ik heb gisteren eindelijk eens het artikel in Voetbalmagazine zelf kunnen lezen en de hele boel hangt toch weer met haken en ogen aan elkaar hoor. Veel als en indien en de essentie is wel degelijk geld proberen te verdienen aan het opleiden van jonge talenten. Daarvoor wil Decuyper drie academies: ??n in Belgi? (hij dacht aan de onze maar kreeg een njet van ceo Naessens), ??n in Senegal (waar Leye het pad mocht proberen te effenen) en ??n in Azi? (waar nog niets van geweten is). Om de talenten te stallen denkt Decuyper dan weer drie clubs nodig te hebben: ??n in eerste (jawel, Kortrijk kwam in aanmerking en nu hoopt hij het misschien via Antwerp te realiseren), ??n in tweede (er is gesproken met Roeselare) en ??n in derde of vierde (Ronse dus).

In A'pen wordt hij natuurlijk geconfronteerd met een warboel waar geen kat nog haar jongen in terugvindt en hopeloze onderlinge vetes. Ik zie hem dan ook gewoon weer met zijn kop tegen de muur lopen ... Hoe hij zich ook voor probeert te doen (als supporter nr 1 bij ons bv.), de man is enkel ge?nteresseerd in geld.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #52 Gepost op: maart 06, 2015, 09:42:43 am »
Als de supporters geld hebben zullen ze wel een stem krijgen
maar alles zal toch met meerderheid beslist worden lijkt me.

Geen namen geven moet ook niet, maakt hem alleen minder
geloofwaardig.

West Vlamingen die investeren in Antwerpen, waarom niet
als het geld opbrengt waarom niet....

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Antwerp FC
« Reactie #53 Gepost op: maart 06, 2015, 09:50:29 am »
Als de supporters geld hebben zullen ze wel een stem krijgen
maar alles zal toch met meerderheid beslist worden lijkt me.

Geen namen geven moet ook niet, maakt hem alleen minder
geloofwaardig.

West Vlamingen die investeren in Antwerpen, waarom niet
als het geld opbrengt waarom niet....
Willy Naessens (industriebouw) heeft tenslotte ook gesponsord bij Westerlo om daar voet aan de grond te krijgen. Dus inderdaad, waarom als westvlaamse ondernemer niet sponsoren in een ploeg aan een wereldhaven.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #54 Gepost op: maart 06, 2015, 09:52:16 am »
Decuyper heeft de capaciteiten niet die nodig zijn om zoiets tot een goed einde te brengen. Hij zou zich dus beter laten omringen door mensen die er wel verstand van hebben, maar ik vrees dat hij daarvoor te ijdel is. Het is en blijft een juppie die met meer geluk dan kunde geld bijeen geraapt heeft op de kap van de belastingbetaler.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #55 Gepost op: maart 06, 2015, 10:18:51 am »
Willy Naessens (industriebouw) heeft tenslotte ook gesponsord bij Westerlo om daar voet aan de grond te krijgen. Dus inderdaad, waarom als westvlaamse ondernemer niet sponsoren in een ploeg aan een wereldhaven.
idd, Naessens sponsorde daar om iets in de plaats terug te krijgen

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #56 Gepost op: maart 06, 2015, 10:20:31 am »
Decuyper heeft de capaciteiten niet die nodig zijn om zoiets tot een goed einde te brengen. Hij zou zich dus beter laten omringen door mensen die er wel verstand van hebben, maar ik vrees dat hij daarvoor te ijdel is. Het is en blijft een juppie die met meer geluk dan kunde geld bijeen geraapt heeft op de kap van de belastingbetaler.
mogelijk gemaakt door incompetente ministers die dit in zijn voordeel beslist hebben.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #57 Gepost op: maart 07, 2015, 08:18:45 am »
Zo bedoelde ik het niet ...

Antwepenaren zijn zeer ijdel, "Antwerpen stad en al de rest is parking", een grappige uitspraak die vele (niet alle!) Antwerpenaren wel erg typeert.

Voetbal is zeer emotioneel en veel Antwerpenaren, lees: v"ooral de die-hard Great Old supporters zal dit een moeilijk punt zijn, zeker dat ze denken met hun ACT as 1 zelf de boel kunnen overnemen" zullen poen uit West-Vlaanderen mogelijks niet accepteren.

PDC had het onlangs al over de slechte/moeilijke mentaliteit ginder, voor mij al een teken dat mijn bovenstaande alinea wel deels klopt.

Ik snap niet dat PDC, die weliswaar goede idee?n heeft, budget kan samenkrijgen nog niet geleerd is dat als je zaken beslist boven de supporters dat zij het u zeer moeilijk kunnen maken. Hij heeft precies zijn lesje nog niet geleerd.

Of ... Decuyper dacht dat even der minne te regelen, nog snel voor ACT as 1 iets kon doen maar alles loopt zo moeizaam en moeilijk dat hij nu toch verantwoording moet afleggen.

Gezien het nu nog steeds niet geregeld is heb ik de indruk dat het niet goedkomt ... we zullen zien.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #58 Gepost op: maart 10, 2015, 07:53:27 pm »
Ik stel me toch een pak vragen (net als act as one)

- wie zijn die investeerders?
- wat is PDC echt van plan?
- en ... waarom zouden West-Vlaamse investeerders investeren in een Antwerpse club terwijl ze eigenlijk zelf vinden dat ginder budget genoeg is om Antwerp te ondersteunen?

Het potentieel van "den antwerp aan de top" is groter dan in zuid west-vlaanderen.  En vergeet niet dat bartje de wever mee aan cuyperke zijn verhuisplannen een paar jaar terug aant breien was, met een cheque van 50miljoen euro van tstad om in beton te steken, en vele centjes om ons stamnummer te verpatsen.  Cuyperke denkt dat hij ondertussen zijn leergeld wel betaald heeft, en met de steun van Bico's en andere binnenkort potentiele talenten kan verzilveren.

Dat hij de gronden wil verwerven vind ik normaal, want ze zullen tegelijk zorgen dat er nieuwe infrastructuur is alvorens den antwerp promoveert.

Had onzen burgemeester de bouwplannen geen jaren tegengewerkt, zou den tempel er al gestaan hebben tegen dat Thorgan zijn duivels bij ons kon ontbinden. Dan hadden we tov andere ploegen een onoverbrugbare voorsprong genomen terwijl we nu weer aant krassen zijn.


Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Antwerp FC
« Reactie #59 Gepost op: maart 11, 2015, 04:54:09 pm »
Ik moet zeggen respect voor die gasten van Act as One.
Decuyper wil zowel het stamnummer als de erfpacht van het stadion naar een NV verhuizen maar stuit op een njet.
Wat logisch is want anders kan PDC de club en stamnummer incluis zomaar binnen enkele jaren verkopen aan de hoogste bieder.