Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439198 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #480 Gepost op: maart 19, 2007, 12:32:38 pm »
ik heb gehoord dat ze eerst een tweede ring gingen zetten op de tribunes van de rassing als ze in tweede bleven...  ::)
Daar geloof ik niets van! Als ze dan toch willen investeren in de racing, investeren ze ton beter in 't regenboogstadion, en dat het dan zowel door svzw als door de racing gebruikt wordt!

Boer boerie, misschien volgende keer best het nieuwe ironie leesteken gebruiken...

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #481 Gepost op: maart 19, 2007, 02:37:17 pm »
ik heb gehoord dat ze eerst een tweede ring gingen zetten op de tribunes van de rassing als ze in tweede bleven...  ::)
Daar geloof ik niets van! Als ze dan toch willen investeren in de racing, investeren ze ton beter in 't regenboogstadion, en dat het dan zowel door svzw als door de racing gebruikt wordt!
Ja, waarom niet, het Regenboogstadion echt deftig uitbreiden, en hopen dat de Racing het red, en dan tesamen gebruiken.

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #482 Gepost op: maart 19, 2007, 02:52:36 pm »
lol een nieuwe tribune voor de rassing  ;D der komt een boereopstand in waregem ofzo dan

k vind het nice dat ze zich nu wel nog gaan redden waarschijnlijk, maarja die gaan het toch niet blijven uithouden daar in 2e. binnen een paar jaar wordt het gewoon weer 3e klasse denk ik

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #483 Gepost op: maart 19, 2007, 03:36:11 pm »
Ik zou dat niet durven zeggen, sinds Demanet daar trainer is spelen ze toch goed voetbal.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #484 Gepost op: maart 19, 2007, 03:40:28 pm »
Inderdaad, da kans bestaat dat ze in de loop der jaren een vaste waarde worden in tweede klasse.

Offline matie

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #485 Gepost op: maart 19, 2007, 09:25:28 pm »
dus moeten ze tesamen investeren e zou toch mooi zijn ze

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #486 Gepost op: maart 20, 2007, 08:45:55 am »
die 1e uitbreiding, is dat nu echt ? zijn de plannen zo?

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #487 Gepost op: maart 20, 2007, 09:02:36 am »
die 1e uitbreiding, is dat nu echt ? zijn de plannen zo?

Neen, er zijn nog meerdere projecten die bestudeerd worden. Beslissing in de komende weken.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #488 Gepost op: maart 20, 2007, 06:47:36 pm »
:) iedereen is hier zijn eigen plannen aan het verkondigen maar uiteindelijk weet er niemand hoe het echt zit (ik ook nie ze)
essevee till i die!!!

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #489 Gepost op: maart 20, 2007, 06:48:25 pm »
die 1e uitbreiding, is dat nu echt ? zijn de plannen zo?

Neen, er zijn nog meerdere projecten die bestudeerd worden. Beslissing in de komende weken.


Maar het is wel een van de opties?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #490 Gepost op: maart 20, 2007, 07:48:03 pm »
er stond in het krantenartikel dat we op het einde van de maand meer gingen weten...

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #491 Gepost op: maart 20, 2007, 08:48:15 pm »
gewoon een tribune als roeselare (staan) of tribune als in Westerlo of (iets kleiner mss) Gent achter de goal zou toch zker moeten lukken en daar dan de sfeertribune van maken

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #492 Gepost op: maart 20, 2007, 08:51:14 pm »
gewoon een tribune als roeselare (staan) of tribune als in Westerlo of (iets kleiner mss) Gent achter de goal zou toch zker moeten lukken en daar dan de sfeertribune van maken

en toch hoop ik stilletjes dat ze die gaan verbinden mee beiden, of 1 van de zijtribune, oogt 1000 keer mooier!!!

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #493 Gepost op: maart 20, 2007, 08:54:56 pm »
die 1e uitbreiding, is dat nu echt ? zijn de plannen zo?

Neen, er zijn nog meerdere projecten die bestudeerd worden. Beslissing in de komende weken.


Maar het is wel een van de opties?

waarom zou da nu 1 van de opties zijn?  Er amuseert zich hier een kerel met stadionnetjes te tekenen en plots is er sprake van dat het er zo gaat uitzien?

Ik denk dat de plannen gemaakt zijn door een architectenbureau en niet door een supporter met een tekenprogramma op zijn computer....

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #494 Gepost op: maart 20, 2007, 09:02:56 pm »
Omdat hij zegt er zijn nog meerdere, dus dit en nog andere ?

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #495 Gepost op: maart 21, 2007, 12:07:35 pm »
Ik heb gehoord dat de piste na dit seizoen zeker verdwijnt...
Waarschijnlijk zullen ze zo ntribune zetten als in Gent achter doel
Al hoop ik dat natuurlijk zoals die eerste tekeninge zal zijn  ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #496 Gepost op: maart 21, 2007, 01:45:55 pm »
Ik heb gehoord dat de piste na dit seizoen zeker verdwijnt...
Waarschijnlijk zullen ze zo ntribune zetten als in Gent achter doel
Al hoop ik dat natuurlijk zoals die eerste tekeninge zal zijn  ;)

zeker verdwijnt???  hoe kan je dat nu al weten, als de gemeente nog moet samenzitten me de loopclub om dat alles te bespreken... stond te lezen in krantenartikel dat ze nog geen akkoord hadden... maar ze zagen het positief in...  nog geen zekerheid dus..

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #497 Gepost op: maart 21, 2007, 03:57:46 pm »
Ik heb gehoord dat de piste na dit seizoen zeker verdwijnt...
Waarschijnlijk zullen ze zo ntribune zetten als in Gent achter doel
Al hoop ik dat natuurlijk zoals die eerste tekeninge zal zijn  ;)

Het zal zeker zo geen tribune zijn als gent, das maar pruts, das gewoon stelten metaal op containers, niet echt mooi en daar kan er geen 3500 a 4500 man in, en zal het stadion verre van gezelliger maken of meer volk of sponsers lokken.... en ook in de toekomst als men dan toch groter of knapper wil, zijn dat verloren kosten, moet men dan weer afbreken.

Als men beetje slim is en wat men wel is en wat men ook gaat doen is een nieuwe tribune achter doel zoals de deze van langs de zijkanten, een betonnen tribune evenhoog als de rest,  wat dan in de toekomst zoals de tekeningen uitwijzen, msh ooit makkelijk kunnen verder bouwen/opbouwen.

het enige is nog gewoon of ze de tribune gn aansluiten met de twee zijtribunes en de piste is ook nog niet 100% zeker als ze verdwijnt alhoewel ik denk dat dat geen problemen meer zal opleveren.
« Laatst bewerkt op: maart 21, 2007, 04:03:18 pm door essevee007 »

Essevee !

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #498 Gepost op: maart 21, 2007, 04:14:07 pm »
Ik heb gehoord dat de piste na dit seizoen zeker verdwijnt...
Waarschijnlijk zullen ze zo ntribune zetten als in Gent achter doel
Al hoop ik dat natuurlijk zoals die eerste tekeninge zal zijn  ;)

Het zal zeker zo geen tribune zijn als gent, das maar pruts, das gewoon stelten metaal op containers, niet echt mooi en daar kan er geen 3500 a 4500 man in, en zal het stadion verre van gezelliger maken of meer volk of sponsers lokken.... en ook in de toekomst als men dan toch groter of knapper wil, zijn dat verloren kosten, moet men dan weer afbreken.

Als men beetje slim is en wat men wel is en wat men ook gaat doen is een nieuwe tribune achter doel zoals de deze van langs de zijkanten, een betonnen tribune evenhoog als de rest,  wat dan in de toekomst zoals de tekeningen uitwijzen, msh ooit makkelijk kunnen verder bouwen/opbouwen.

het enige is nog gewoon of ze de tribune gn aansluiten met de twee zijtribunes en de piste is ook nog niet 100% zeker als ze verdwijnt alhoewel ik denk dat dat geen problemen meer zal opleveren.

Ik betwijfel nog steeds of dat mogelijk is om een 'draai' te maken van de oude tribune. Hoe kan je dan trouwens in godsnaam dicht bij het veld (en niet rond de piste) gaan? Volgens mij wordt het dan ook een Roeselare-achtige tribune, en daar zou ik al erg blij mee zijn. Weet iemand hoeveel volk daar op kan trouwens, in Roeselare?

Offline nielletje

  • Leden
  • Berichten: 83
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #499 Gepost op: maart 21, 2007, 04:41:09 pm »
ik dacht 3000