Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437450 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #500 Gepost op: maart 21, 2007, 05:06:22 pm »
De horeca in Waregem draait precies goed de laatste tijd.

Essevee !

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #501 Gepost op: maart 21, 2007, 05:32:13 pm »
ik dacht 3000

Bedankt. Dus dat lijkt me dan realistischer, zo'n tribune als in Roeselare, iets groter (breder?) wel.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #502 Gepost op: maart 21, 2007, 05:33:30 pm »
De horeca in Waregem draait precies goed de laatste tijd.

en dat komt enkel en alleen door SV Zulte Waregem, hopelijk ziet 'T stad dat ook, en gaan ze eens een efforke doen...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #503 Gepost op: maart 21, 2007, 05:50:51 pm »
ik dacht 3000

Bedankt. Dus dat lijkt me dan realistischer, zo'n tribune als in Roeselare, iets groter (breder?) wel.

nee 2250 kunnen erop in Roeselare, en is wel maar een lelijk container gedrocht + manaert wil ??n van 3500 tot 4500 plaatsen om te beginnen.... je zal wel zien, zal een betonnen tribune zijn een echte tribune, van dat aansluiten weet ik nog niet maar kunnen ze nog in toekomst doen

wat betreft die draai maken dat hoeft niet h? is gewoon rechte tribune en twee hoeken aan...

er zijn architecten genoeg, het is hen job h?...

« Laatst bewerkt op: maart 21, 2007, 05:52:34 pm door essevee007 »

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #504 Gepost op: maart 21, 2007, 05:55:23 pm »
Er kan hier zoveel verteld worden maar de enige waarheid is dat er nog geen beslissing genomen is op dit eigenste moment. Er zijn een aantal mogelijkheden, meer dan ??n dus, die nog bestudeerd worden.

Essevee !

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #505 Gepost op: maart 21, 2007, 06:39:13 pm »
Vergeet maar al die prutstribunnen zoals in Gent en Roeselare.
Ik zal dicht in de buurt zitten met mijn tekeningen.

Ik hoop dat je niet te erg zal teleurgesteld zijn dan... Uitbreiding ??n, het zou al h???????l wat zijn moest dat er van komen, over twee en drie spreek ik me liever niet uit. Er komt gewoon een grote tribune achter doel, en volgens mij wordt dat gewoon zo'n Beerschot, Roeselare-achtige tribune. Denk je echt dat ze daar zo'n enorme kolos gaan zetten, met twee verdiepingen en loge's etc? Ik hoop dat ik fout ben, maar...

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #506 Gepost op: maart 21, 2007, 06:41:34 pm »
Tss de tribune van Beerschot en van Roeselare achter doel es er veel vershil hoor. Die van GBA is veel mooier en uit beton.

Essevee !

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #507 Gepost op: maart 21, 2007, 06:48:44 pm »
Tss de tribune van Beerschot en van Roeselare achter doel es er veel vershil hoor. Die van GBA is veel mooier en uit beton.

Ik wil maar zeggen, een tribune zonder al te veel 'tralala', simpel maar mooi. Beerschot is inderdaad mooier, maar je begrijpt wat ik bedoel denk ik. :)

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #508 Gepost op: maart 22, 2007, 01:48:19 pm »
Casper: blijven dromen als je zo 'n tribune wilt! :D

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #509 Gepost op: maart 22, 2007, 03:43:29 pm »
Maar zo ntribune als in gent kunnen ze gebruiken als noodoplossing voor volgend seizoen ee
een nieuwe tribune komt toch maar ten vroegste na volgend zeizoen, dus das weer nseizoen achterop hinken als ze niets doen...
Als ge bij topmatchen 2 ? 3000 man meer kunt zetten moeje da nie laten ee...

En van die piste, tis toch al 90 % zeker daze naar zwevegem gaan verhuizen ze, als ze daar een nieuwe piste leggen gaan ze zich ook verbeteren ee...Het enige probleem is wanneer en waar ze in tussentijd moeten varen...

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #510 Gepost op: maart 22, 2007, 04:58:40 pm »
Maar zo ntribune als in gent kunnen ze gebruiken als noodoplossing voor volgend seizoen ee
een nieuwe tribune komt toch maar ten vroegste na volgend zeizoen, dus das weer nseizoen achterop hinken als ze niets doen...
Als ge bij topmatchen 2 ? 3000 man meer kunt zetten moeje da nie laten ee...

En van die piste, tis toch al 90 % zeker daze naar zwevegem gaan verhuizen ze, als ze daar een nieuwe piste leggen gaan ze zich ook verbeteren ee...Het enige probleem is wanneer en waar ze in tussentijd moeten varen...
Euh in Zwevegem ligt er al een deftige piste (+ tribune) van die atletiekclub ze. Als ze gaan verhuizen zal het wel naar ergens anders in Waregem zijn

CB06_boy

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #511 Gepost op: maart 22, 2007, 05:08:39 pm »
ja achter den expo toch

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #512 Gepost op: maart 22, 2007, 05:49:02 pm »
ja achter den expo toch
inderdaad.
Zwevegem ... tis ook teerste dak daar van hoor.
Die piste daar aant zwembad is nog goed ze

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #513 Gepost op: maart 23, 2007, 11:50:33 am »
waarom niet rond het veld van de rassing  ;D als ze toch zo graag rond een voetbalveld lopen...

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #514 Gepost op: maart 23, 2007, 07:01:04 pm »
wete wa dat ik ook zo raar vind... niemand praat hier over die tribune links van tribune (kant vijvers) terwijl dat dit een perfecte sfeertribune zou kunnen zijn, veel minder zou kosten dan nieuwe tribune want deze moet gewoon gerenoveerd worden en niet opnieuw gezet worden.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #515 Gepost op: maart 23, 2007, 07:08:17 pm »
wete wa dat ik ook zo raar vind... niemand praat hier over die tribune links van tribune (kant vijvers) terwijl dat dit een perfecte sfeertribune zou kunnen zijn, veel minder zou kosten dan nieuwe tribune want deze moet gewoon gerenoveerd worden en niet opnieuw gezet worden.

Is niet overdekt, dus ik vrees dat het profijtiger is van meteen een deftige nieuwe te zetten dan deze te verbouwen...

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #516 Gepost op: maart 23, 2007, 08:57:18 pm »
wete wa dat ik ook zo raar vind... niemand praat hier over die tribune links van tribune (kant vijvers) terwijl dat dit een perfecte sfeertribune zou kunnen zijn, veel minder zou kosten dan nieuwe tribune want deze moet gewoon gerenoveerd worden en niet opnieuw gezet worden.

Deze tribune mag niet meer gebruikt worden wegens betonrot.

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #517 Gepost op: maart 23, 2007, 09:04:50 pm »
dus kan zelf niet meer gerenoveerd worden ook?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #518 Gepost op: maart 23, 2007, 10:13:10 pm »
Wie wil dat nu...

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #519 Gepost op: maart 23, 2007, 10:37:22 pm »
Wie wil dat nu...

ik zou da wel zien zitten... spijtig dat nie echt achter de goal is en niet overdekt. En tzou nie goe zijn voor de club want ze willen proffesioneel worden en zo ziet die tribune er wel nie uit. 'Alles' is beter dan dat nu is...