Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439019 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #580 Gepost op: april 16, 2007, 05:33:40 pm »
Mij alleszins niet opgevallen. Maar heel die boel over de uitbreiding van het stadion en de financi?ring ervan begint me tegen te steken. We kunnen blijven zeggen dat we moeten uitbreiden en dat het stad meemoet, maja, tegen dat er deftige plannen zijn, pf  >:(

CB06_boy

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #581 Gepost op: april 16, 2007, 05:34:57 pm »
Het lag er idd rotslecht bij hoor, een bal die gewoon over de grond werd gegeven, hobbelde en stuiterde over het gras.

wat ik mij ook afvroeg: krijgen wij eigenlijk iets als de rassing in ons stadion speelt, of mogen ze dat gewoon gratis ??

voor hoeveel keer de racing op ons plein heeft gespeeld... nog maar 2 keer antwerp en mechelen, binnenkort nog kutrijk ook. Daar zal he tnie aan liggen... vergeet niet dat er ook nog damesvoetbal wordt gespeeld om de 2 weken in het regenboogstadion

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #582 Gepost op: april 16, 2007, 05:37:07 pm »
Waarom moeten wij daar iets van krijgen? Is het "ons" stadion?

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #583 Gepost op: april 16, 2007, 05:42:00 pm »
Ik zeg niet dat we daar iets van moeten krijgen, ik vroeg het mij gewoon af  :-X

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #584 Gepost op: april 16, 2007, 06:26:44 pm »
Waarom moeten wij daar iets van krijgen? Is het "ons" stadion?
kverwacht da toch ook wi.. al??.. ze komen zomaar beetje ons plein verbrodden? da kan toch niet?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #585 Gepost op: april 16, 2007, 06:30:07 pm »
dat ze voor mijn part beginnen die vrouwen niet meer laten spelen op ons terrein. voor die paar man (of vrouwen) die daar naar komen kijken. allez ik veronderstel toch dat daar niet veel volk naar komt naar zien.

en voor de rest af en toe es het gras afrijden en goe onderhouden.

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #586 Gepost op: april 16, 2007, 06:36:04 pm »
Waarom moeten wij daar iets van krijgen? Is het "ons" stadion?
kverwacht da toch ook wi.. al??.. ze komen zomaar beetje ons plein verbrodden? da kan toch niet?

Ten eerste het is niet "ons" plein het is dat van 't stad dus hebben ze er evenveel recht op als wij. En ten tweede verbrodden zij ons plein niet, ze spelen toch ook maar voetbal. Een veld gaat er slecht uitzien niet omdat daar tweedeklassers op spelen of vierdeprovincialers maar omdat er te veel op gespeeld wordt in een te kleine periode.

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #587 Gepost op: april 16, 2007, 09:45:45 pm »
ik heb dinsdag op het plein gelopen en ik zeg u... het lag er echt slecht bij. keb dr nog een opmerking over gemaakt tegen mijnen maat dat het eerste plein van Machelen in 1ste provenciale beter is! Ga kijken en ge zult mij gelijk geven, er zitten veel 'bruine plekskes' tussen omdat het veld niet overal goed gezaaid is en het plein loopt langs alle kanten af. ZEKER niet van de beste van 1ste klasse, integendeel...

Offline vain

  • Leden
  • Berichten: 17
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #588 Gepost op: april 16, 2007, 10:45:03 pm »
Tis toch 1 van de beste geweest van eerste klasse ze, maar laatste weken ist inderdaad nie goe.
En dat langs alle kanten afloopt is maar logisch ee, anders blijft het water der op staan.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #589 Gepost op: april 16, 2007, 11:07:11 pm »
vroeger was het een van de beste.
Zaterdag was het inderdaad niet gemaaid enzo .
Ook bvb sproeien is niet zo evident , eer alle administratieve dingen ingediend zijn.
eigenlijk behoorlijk amateuristisch allemaal toch hoor ...
Ook de kineruimte en zo'n dingen zijn echt amateuristisch en moeten dringend geprofessionaliseerd worden , maar daar zijn ze mee bezig. Ze zijn ook bezig om te kijken om iemand in dienst te nemen die zich op de financi?n gaat richten

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #590 Gepost op: april 16, 2007, 11:38:52 pm »
Dat het langs alle kanten afloopt zorgt er net voor dat het ??n van de beste pleinen ter wereld (inderdaad want zo stond het toch in voetbalmagazine) is. Ga naar Barcelona en daar is het hoogteverschil tussen midden en zijlijn nog groter dan hier.

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #591 Gepost op: april 18, 2007, 02:22:01 pm »
Dury- verantwoordelijke voor veld.. da botert niet goed tussen hen.. Kloterijen zorgen er mede voor dat het veld er zo erbarmelijk bij ligt..

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #592 Gepost op: april 18, 2007, 07:21:29 pm »
Dury- verantwoordelijke voor veld.. da botert niet goed tussen hen.. Kloterijen zorgen er mede voor dat het veld er zo erbarmelijk bij ligt..

wa ne zever ::)
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #593 Gepost op: april 18, 2007, 07:53:00 pm »
Dury- verantwoordelijke voor veld.. da botert niet goed tussen hen.. Kloterijen zorgen er mede voor dat het veld er zo erbarmelijk bij ligt..

wa ne zever ::)
Kmeen't uu..

Offline matie

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #594 Gepost op: april 18, 2007, 08:59:00 pm »
als het veld slecht ligt kan je nog altijd het spel anders spelen e ze leren u da bij de jeugd
alster veel wind is moet je toch ook niet met lange ballen speln(tegen wind)
alst modderig ligt moet je ook niet over grond spelen enz...

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #595 Gepost op: april 19, 2007, 08:51:23 pm »
weet er iemand al iets meer over volgend jaar?

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #596 Gepost op: april 21, 2007, 01:10:18 pm »
Er gaat niets veranderd worden. Stad wil niet investerne in een nieuwe piste. En omdat svzw die piste weg wil. Gaat er niets gebeuren...

Vandaag gehoord van iemand van de ateletiek...

Wat ze wel gaan doen dan:
tribune bij zetten in de racing ???.

ZOUDE NIE ZOT KOMEN?
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #597 Gepost op: april 21, 2007, 01:14:36 pm »
Er gaat niets veranderd worden. Stad wil niet investerne in een nieuwe piste. En omdat svzw die piste weg wil. Gaat er niets gebeuren...

Vandaag gehoord van iemand van de ateletiek...

Wat ze wel gaan doen dan:
tribune bij zetten in de racing ???.

ZOUDE NIE ZOT KOMEN?

Tribune bij de Rassing, ik weet dat de racing in beroep is gegaan tegen het niet toekennen van hun licentie...   

Maar k'weet niet of ik dat moet geloven... Zo dom is het stad toch niet!!!  of toch???

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #598 Gepost op: april 21, 2007, 01:20:35 pm »
ma da meende nie... mijne maat en ik (ik wou al zkr bij CB staan) gingen ook naar T gaan (alst daar is) maar alleen als de piste weg ging. omda ge daar naart schijnt niets ziet en hij toch nog deftig wa van de voetbal wil zien, voor mij geen probleem (al heb ik ze ntrlk liever weg) maar hij wou er niet staan als de piste niet weg ging. Ik nog zeggen tegen hem 'da is wel tminste dat ze zullen doen dus het komt wel in orde'... >:(

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #599 Gepost op: april 21, 2007, 02:26:35 pm »
ma da meende nie... mijne maat en ik (ik wou al zkr bij CB staan) gingen ook naar T gaan (alst daar is) maar alleen als de piste weg ging. omda ge daar naart schijnt niets ziet en hij toch nog deftig wa van de voetbal wil zien, voor mij geen probleem (al heb ik ze ntrlk liever weg) maar hij wou er niet staan als de piste niet weg ging. Ik nog zeggen tegen hem 'da is wel tminste dat ze zullen doen dus het komt wel in orde'... >:(


als de piste weggaat gaan ook de staanplaatsen weg hoor. En je moet voor volgendjaar niets verwachten hoor van vernieuwing. Het zal voor 2008-2009 zijn denk ik.

Niets zien? je ziet ze gewoon niet meer van vanboven das alles, voor de rest zie je alles hoor.
essevee till i die!!!