Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437890 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vain

  • Leden
  • Berichten: 17
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #620 Gepost op: april 25, 2007, 09:20:16 am »
in juli voorgelegd.... ten vroegste in augustus goegekeurd .... tis nie voor volgend seizoen.

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #621 Gepost op: april 25, 2007, 10:49:19 am »
dat het niet voor volgend seizoen was dat wisten we al langer h?. goed nieuws dit  :)

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #622 Gepost op: april 25, 2007, 11:13:48 am »
Ik denk dat men eerst de nieuwe atletiekpiste zal leggen voor men aan het stadion begint,wat eigenlijk een beetje normaal is.Hopelijk schuif men al die beloftens niet op de lange baan na de verkiezingen. :(

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #623 Gepost op: april 25, 2007, 11:41:44 am »
Ik denk dat men eerst de nieuwe atletiekpiste zal leggen voor men aan het stadion begint,wat eigenlijk een beetje normaal is.Hopelijk schuif men al die beloftens niet op de lange baan na de verkiezingen. :(

Er zijn toch geen gemeenteraadsverkiezingen in juni. Burgemeester en schepenen zijn pas verkozen sinds oktober 2006 en hun "regeerperiode" duurt 6 jaar in principe.

Inderdaad, zoals de meesten reeds aangeven, is dit een goede zaak dat er eindelijk spoed gezet wordt ?n dat de stad zich mee wenst te engageren voor Zulte Waregem.
Ik dacht dat er in Het Laatste Nieuws sprake was van 2009 als streefdatum.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #624 Gepost op: april 25, 2007, 11:44:44 am »
Schoon nieuws dit  :)
Tsta enkel nie bij in da artikel of daze aanbouwen aan tribune 2 of dat nlosse tribune is..
Volgens mij wordet ene zoals in roeselare achter doel ongeveer ma ietske groter.
Eindelijk ntribune voor de ganse spionkop samen  :D

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #625 Gepost op: april 25, 2007, 12:44:58 pm »
Roeselare gaat zijn stadion verbouwen en volgens een sponsor die ik ken zou dat nu in het tussen siezoen gebeuren.  :(

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #626 Gepost op: april 25, 2007, 12:53:40 pm »
Roeselare gaat zijn stadion verbouwen en volgens een sponsor die ik ken zou dat nu in het tussen siezoen gebeuren.  :(
Staat inderdaad iets van in in Sport/Voetbalmagazine
Der komt voor de hoofdtribune een nieuw, vier verdiepingen hoog gebouw met businessbar, restaurant, executieve lounge, vergaderruimte en 120 buitenseats.

Denk beetje zelfde werken als wij vorig jaar gedaan hebben met nieuw restaurant enal.

raap

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #627 Gepost op: april 25, 2007, 03:25:17 pm »
Een nieuw tribuneke in 2009  ;D Tegen die tijd heeft Roeselare een kuipke van 20 000 man !
Het paardengemeentebestuur lijkt op de processie van Echternach !  :-[ Shame on them!!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #628 Gepost op: april 25, 2007, 03:42:09 pm »
Een nieuw tribuneke in 2009  ;D Tegen die tijd heeft Roeselare een kuipke van 20 000 man !
Het paardengemeentebestuur lijkt op de processie van Echternach !  :-[ Shame on them!!

Jah, hallo

2009 is nog een jaar en een half van ons verwijdert. Ge kunt niet verwachten dat die tribune gelijk een bouwdooske op een maand tijd er gaat staan h?. Een tribune van 4000 man is een serieus geval.
En wat de tribune in Roeselare betreft. Ze gaan daar ook geen tribune zetten die 5 keer hun bezoekrsaantal is h? ;)

Ik heb trouwens daarstraks iets gehoord op de radio ( RFW ) over de burgemeester die de plannen heeft voorgesteld. Tgingen dus 4000 extra zitplaatsen zijn. enzo...
Maar kheb het niet helemaal gehoord. Ik zet de radio aan en ik hoor ze zeggen dat de piste naar de hoek van de Zuiderlaan gaat of zoiets...
« Laatst bewerkt op: april 25, 2007, 03:43:50 pm door sv_forever »

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #629 Gepost op: april 25, 2007, 07:55:13 pm »
Ik heb idd ook al van een aantal mensen gehoord dat de piste zou verschijnen naar de hoek van de zuiderlaan. I.t.t het artikel uit HNB vernam ik echter dat ze ??rst de huidige tribune kant vijvers zouden verbouwen en dan (klaar tegen 2009 ? 2010) een nieuwbouw zouden plaatsen met fanshop, caf?/restaurant en ander faciliteiten. k Ga niet zeggen dat mijn bronnen 100% coorect zijn, maar zo heb ik het opgevangen

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #630 Gepost op: april 25, 2007, 09:04:18 pm »
klinkt zalig allemaal jong :)
piste weg , tribune erij , uitbreinding ... dat was toch wat iedereen wou :s
Kversta niet waarom er dan nog nog geklaagd wordt ?
Ik wil gerust nog een seizoen wachten.
Beter een goed plan op termijn dan vlug ix neerpoten dat dan later toch geen goed idee bleek te zijn ...

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #631 Gepost op: april 25, 2007, 11:18:46 pm »
Roeselare gaat zijn stadion verbouwen en volgens een sponsor die ik ken zou dat nu in het tussen siezoen gebeuren.  :(

Is ook echt wel nodig h?...

Concrete wijzigingen:

- Overdekking van alle huidige staanplaatsen (incl bezoekers)
- Uitbreiding hoofdtribune: 8 m extra en vier verdiepingen.
- Volledig nieuwe inkom en secretariaat via glazen nieuwbouw
- Nieuw restaurant
- Nieuwe perszaal
- Executive lounge
- Nieuwe ruime vergaderruimte
- Nieuwe fanshop
- Grote businessbar
- Kunstgrasveld t.w.v. 300 000 ?. Dit wordt gelegd vlakbij het gloednieuwe jeugdcomplex.
- 120 verwarmde buitenseats.

Dit alles moet klaar zijn op het einde van dit kalenderjaar. Het wordt gefinancieerd door een priv?groep van investeerders o.l.v. NV Deceunicnk (hoofdsponsor) die alle kapitaal samenbracht. Stad Roeselare heeft beslist om niet mee te stappen in dit project aangezien men al een flinke duit in het zakje heeft gedaan bij het nieuwe jeugdcomplex (wat echt wel de moeite is).

Nu; het is toch al een begin...
« Laatst bewerkt op: april 25, 2007, 11:20:25 pm door Roslar »

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #632 Gepost op: april 26, 2007, 07:48:21 am »
Ik ben een paar weken terug nog op de oefenterreinen van Roeselare geweest ( match tegen jeugd SVZW, anders zouden ze mij daar uiteraard niet zien...  ;) ) en ik moet zeggen tot spijt van wie het benijd : ze klappen er daar zo niet van gelijk hier! Eind seizoen 2004-2005 winnen die mannen de eindronde en nauwelijks een half jaar later staat daar een spiksplinternieuwe tribune met een gigantische nieuwe parking bij en anderhalf jaar later een prachtig nieuw jeugdcomplex. Nee, als het op daden aankomt kan ons bestuur nog wat leren van die van Roeselare!  :-[

Offline rolarius

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #633 Gepost op: april 26, 2007, 10:34:16 am »
...en ??n dezer dagen beginnen welicht de werken voor onze volgende uitbreiding (hierboven beschreven).
Inderdaad, op vlak van daadkracht inzake infrastructuur en financiering, kan je ons bestuur weinig verwijten.

Ik snap nog altijd niet waarom ze in Waregem zolang talmen om actie te ondernemen.De wijzigingen zijn nu ook weer niet zo ingrijpend en eigenlijk volkomen logisch; centen zullen er ook wel ergens te vinden zijn...dus waar wacht men eigenlijk op? Tot dat men eens een serieus minder seizoentje draait en er plots terug minder animo zal zijn om veranderingen te doen? Je moet het ijzer smeden als het heet is ...

Boer Boerie

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #634 Gepost op: april 26, 2007, 11:06:20 am »
Arme stad met veel pretentie.  Da is het probleem.
Ier veel blabla mo genen boem boem.
't Is zo dat het stadion met geld van SVZW zou gedaan moeten worden.

De piste zouden ze subsidies willen losweken bij Berten.
MAW
Inbreng stad: Handtekening dat het mag en daarna verkondigen dat niemand zonder hen kan.

Roeselare heeft geld en mensen met een lange termijnvisie.
Niet een stadion van 20000 is daa van belang wel wat er rond hangt.
Is wel hoog nodig ook want de vips en genodigden worden daar maar flauw
behandeld, maar daar komt er zeker verandering in dus

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #635 Gepost op: april 26, 2007, 01:17:57 pm »
bij roeselare was het wel echt nodig hoor.toen ze promoveerden trok het stadon op niets zodat ze wel verplicht waren om te investeren (en terecht). nu moeten ze voor de mensen die komen eten zelfs uitwijken naar schiervelde sporthal daar.... beetje zoals we bij ons de eters moeten ontvangen in de expo... dus begrijpelijk dat het bij hen echt wel dringend is.
akkoord, pist weg: maar de tribunes blijven natuurlijk even ver van het veld liggen.......

Offline rolarius

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #636 Gepost op: april 26, 2007, 02:48:22 pm »
Voor de business eteres is het nu inderdaad niet ideaal in Roeselare, maar ook niet dramatisch. Men eet in de businesslounge van de nieuwe sporthal Schiervelde (Knackcomplex) dat toch heel wat meer klasse heeft dan de expo hallen (er vlak naast gelegen).

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #637 Gepost op: april 26, 2007, 04:17:38 pm »
De kogel is eindelijk door de kerk, de uitbreiding van het Regenboogstadion komt er! Stad Waregem en SV Zulte Waregem bereikten samen een akkoord waardoor het licht op groen werd gezet. De uitbreiding houdt het volgende in:

- De atletiekpiste zal verdwijnen en zal tussen de Verbindingweg en de Zuiderlaan een nieuwe volwaardige piste worden.

- De huidige staanplaatsen van vak T zullen worden vervangen door zitjes en dichter naar het veld worden getrokken.

- Achter het doel (kant Expo) zal een tribune komen voor 3500 ? 4000 toeschouwers. Daarin komen enkele faciliteiten, mogelijk gaat het over een nieuwe volwaardige fanshop, restaurant ?n zelfs een bowling.

- De cafetaria van de Zuidtribune (nieuwe tribune, kant vijvers) zal verdwijnen en zal vervangen worden door maar liefst 500 loges.

- De huidige seats (oude tribune, kant nieuwbouw) zullen worden vervangen door loges m?t eigen terras.

Al deze veranderingen zullen niet dit seizoen doorgaan maar wel het seizoen erop, al was dit al eerder geweten. Wie de architect is van dit mooie project is nog niet geweten. Binnenkort wordt meer info gegeven en zullen eindelijk de plannen uit de doeken gedaan worden.

Bron : www.sv5381.be





fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #638 Gepost op: april 26, 2007, 04:34:36 pm »
- De cafetaria van de Zuidtribune (nieuwe tribune, kant vijvers) zal verdwijnen en zal vervangen worden door maar liefst 500 loges.


En waar komt de nieuwe cafetaria voor de Zuidtribune?

CB06_boy

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #639 Gepost op: april 26, 2007, 04:42:18 pm »
ja kging da ook just vragen  :)
want zonder bier gene voetbal e  :P