Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439132 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #660 Gepost op: april 29, 2007, 09:55:53 am »
Ik heb al twee jaren Belgacom TV ik kan dan beter thuis de match volgen gezellig in de zetel met een goed pintje .

Dan mist ge toch wel een stuk sfeer ! Maar kbegrijp uw standpunt...

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #661 Gepost op: april 29, 2007, 10:05:54 am »
Ik heb al twee jaren Belgacom TV ik kan dan beter thuis de match volgen gezellig in de zetel met een goed pintje .

Dan mist ge toch wel een stuk sfeer ! Maar kbegrijp uw standpunt...

tja,als ge liever u bier ziet dan uwe ploeg dan blijfde misschien beter thuis volgend seizoen .... sant? !

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #662 Gepost op: april 29, 2007, 10:08:00 am »
Ik heb al twee jaren Belgacom TV ik kan dan beter thuis de match volgen gezellig in de zetel met een goed pintje .

Dan mist ge toch wel een stuk sfeer ! Maar kbegrijp uw standpunt...
Juist...maar ik hoop ze er nog iets aan doen , want het is daar niet menselijk (kwam nog op TV).
We zijn niet de enige die blijven zitten en dan moet je ook de gemiste inkomsten (drank) erbij nemen.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #663 Gepost op: april 29, 2007, 10:17:25 am »
Ik heb al twee jaren Belgacom TV ik kan dan beter thuis de match volgen gezellig in de zetel met een goed pintje .

Dan mist ge toch wel een stuk sfeer ! Maar kbegrijp uw standpunt...

Over pinten gesproken,wat is dat toch met dat bier in de kantine van de T ?Al sinds nieuwjaar hebben ze daar problemen voor een deftige pint te tappen en da schuim dat er op staat is gelijk cr?me freche. :-\

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #664 Gepost op: april 29, 2007, 01:22:28 pm »
da wijveke kan bijna nie aan den tap;; aar kun je weinig verwijten  ;)

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #665 Gepost op: april 29, 2007, 04:53:33 pm »
't Kunnen nie allemaal panlatten zijn ?

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #666 Gepost op: april 29, 2007, 11:03:01 pm »
UPDATE : vandaag kregen wij bevestigd dat de al in de pers verspreide details in grote lijnen kloppen met het vooropgestelde plan vanuit SVZW en de Waregemse gemeenteraad.

De uitbreiding / vernieuwing van het Regenboogstadion ziet er voorlopig als volgt uit:
+ de atletiekpiste verdwijnt uit het stadion en krijgt een nieuwe plaats tussen de Verbindinsweg
   en de Zuiderlaan
+ De staanplaatsen van vak T verdwijnen en worden zitjes, die dichter op het veld zullen staan
+ Achter het doel (kant parking) komt een nieuwe multifunctionele tribune met een kleine 4000
   plaatsen. Opties voor onderliggende ruimtes zijn o.a. een nieuwe fanshop, restaurant,...
   Loketten en/of themacaf? zijn ook al geopperd.
+ De cafetaria in tribune 2 wordt vervangen door een 500-tal business seats
+ De huidige business seats zullen wijzigen in loges met priv?-terras

Voorlopig is het streefdoel van dit project ergens in 2008.

www.svzw.be
ik sta nu in t en als ze den boel gaan veranderen zullen de mensen ook moeten verhuizen tijdelijk maar daar moet je tegen kunnen. dat zijn de na delen van verbouwingen
 
« Laatst bewerkt op: april 29, 2007, 11:08:49 pm door tony montana »



Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #667 Gepost op: april 29, 2007, 11:07:33 pm »
haha roeselare gaat uitbreiden :P
Anderlecht scoort en de halve tribune springt recht :D

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #668 Gepost op: april 29, 2007, 11:10:42 pm »
idd , is me ook opgevallen ;D
+ het is nog maar de eerste keer dit sieozen volledig uitverkocht :D

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #669 Gepost op: april 30, 2007, 12:03:56 am »
haha roeselare gaat uitbreiden :P
Anderlecht scoort en de halve tribune springt recht :D

Nog een geluk dat er in jullie vakken geen Club-supporters zaten gisteren  ::)



 8)

Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #670 Gepost op: april 30, 2007, 02:24:50 am »
haha roeselare gaat uitbreiden :P
Anderlecht scoort en de halve tribune springt recht :D

Nog een geluk dat er in jullie vakken geen Club-supporters zaten gisteren  ::)



 8)

er zater der toch wel zeker 10 en die zijn onmidelijk buite gesmeten

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #671 Gepost op: april 30, 2007, 08:42:55 am »
haha roeselare gaat uitbreiden :P
Anderlecht scoort en de halve tribune springt recht :D

Nog een geluk dat er in jullie vakken geen Club-supporters zaten gisteren  ::)



 8)

er zater der toch wel zeker 10 en die zijn onmidelijk buite gesmeten

ja, er zaten er, maar ze hebben niet alleen club supporters buitengegooid hoor.
??n van die 'clubsopporters' is de kinesist van een gastje dat bij de jeugd van essevee speelt blijkbaar, dus ja.
Het veiligste is nog altijd van een sjaal of zo mee te hebben h? ;)

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #672 Gepost op: april 30, 2007, 11:40:44 am »
Er zouden in totaal 24 mensen buitengesmeten zijn van Bruhhe. Er zat ondermeer een brulaap in de O die zei ( ik citeer em letterlijk ) : Gij gaat mij niet zeggen voor welke ploeg ik moet supporteren ! Ik supporter voor welke ploeg ik wil...

Welkom in Blauwzwart Bruhhe ! Onz hemiddeld IEKUU is 54, maar we hadden ook onze bril niet aan...


Heb al van paar mensen gehoord dat er zeker 50 mensen van Anderlecht in de hoofdtribune van Roeselare zaten... Proficiat !

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #673 Gepost op: april 30, 2007, 12:10:50 pm »
Er zouden in totaal 24 mensen buitengesmeten zijn van Bruhhe. Er zat ondermeer een brulaap in de O die zei ( ik citeer em letterlijk ) : Gij gaat mij niet zeggen voor welke ploeg ik moet supporteren ! Ik supporter voor welke ploeg ik wil...

Welkom in Blauwzwart Bruhhe ! Onz hemiddeld IEKUU is 54, maar we hadden ook onze bril niet aan...


Heb al van paar mensen gehoord dat er zeker 50 mensen van Anderlecht in de hoofdtribune van Roeselare zaten... Proficiat !


ma da was hilarisch bij elke goal van anderlecht zie je op die zittribune nen hoop gasten recht springen. Bij ons dachten de die van brugge da ze da ook gingen kunnen, maar toch niet buiten waren ze!! En die van roeselare doen dan ook nog niets, want je ze zag ze ook de andere rond hen uitdagen.
essevee till i die!!!

Essevee !

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #674 Gepost op: april 30, 2007, 12:41:52 pm »
Als je ziet hoe makkelijk we het stadion eigenlijk vullen (weliswaar tegen Brugge) na weken, maanden van minder voetbal en toch wat onvrede bij de fans, het wil toch iets zeggen. Als het stadion een 4000tal plaatsen bijkrijgt dan zal ons totale capaciteit zo'n 12000 bedragen (omdat er waarschijnlijk toch wat plaatsen zullen verloren gaan als T zittribune wordt ipv staantribune) en dat is volgens mij een prima aantal. Voor een derby tegen Brugge (en stel u voor dat onze vrienden uit kortrijk promoveren) en de topploegen als Anderlecht en Standard zie ik het supportersaantal toch al snel die 'drempel' van 10000 halen, of meer. Ik ben erg benieuwd naar de toekomst, dat is zeker.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #675 Gepost op: april 30, 2007, 01:47:52 pm »
Als je ziet hoe makkelijk we het stadion eigenlijk vullen (weliswaar tegen Brugge) na weken, maanden van minder voetbal en toch wat onvrede bij de fans, het wil toch iets zeggen. Als het stadion een 4000tal plaatsen bijkrijgt dan zal ons totale capaciteit zo'n 12000 bedragen (omdat er waarschijnlijk toch wat plaatsen zullen verloren gaan als T zittribune wordt ipv staantribune) en dat is volgens mij een prima aantal. Voor een derby tegen Brugge (en stel u voor dat onze vrienden uit kortrijk promoveren) en de topploegen als Anderlecht en Standard zie ik het supportersaantal toch al snel die 'drempel' van 10000 halen, of meer. Ik ben erg benieuwd naar de toekomst, dat is zeker.

Tzijn inderdaad spannende tijden. Ik kijk al uit naar volgend seizoen en naar de vernieuwingen enzo...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #676 Gepost op: april 30, 2007, 02:35:36 pm »
de capaciteit zou een 13 000 a 13500 zijn, en vullen we met gemak, z waregem doet zoals velen doen in buitenland en zoals genk is groot geworden, moderner maken, luxuezer (prive terassen vr loges verwarmd) meer b seats: lokt sponsers ook

piste weg: gezelliger en meer sfeer lokt ook meer supporters

+ permanent sups aantrekken door die multifunctionele tribune (bowling?, themacaf??, fanshop?, tearoom?, feestzaal?, msh een sportwinkel van del sport ofzo bv?...

en als er dan nog moet uitgebreidt worden, dan is dat geen probleem later, er is nog een andere kant, stadion is ideaal om uit te breiden...

kijk er alvast naar uit, met zo een sfeer als tegen brugge achter het doel nu, zal in orde zijn

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #677 Gepost op: april 30, 2007, 04:35:20 pm »
Ge moogt zeggen wat ge wilt maar bij Roeselare zit er toch meer fut in de zaak. Die hoor je niet klappen van "binnen twee jaar vernieuwen..." en al die blabla. Nee, die zeggen "in augustus een nieuwe tribune, boef". Geen woorden maar daden, dat ze dat eens meer toepassen hier in 't stadsbestuur nondedju!

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #678 Gepost op: april 30, 2007, 07:08:43 pm »
50? Sorry, ma kheb da nog nooit gezien.. Er zaten bijna g??n supporters van Roeselare :D de supps van RSCA zaten zelfs de supps vn roeselare uit te lachen/ intimideren... de bezoekers hadden voor ??n dag twee tribunes gekregen , zo leek het

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #679 Gepost op: april 30, 2007, 07:58:46 pm »
Ge moogt zeggen wat ge wilt maar bij Roeselare zit er toch meer fut in de zaak. Die hoor je niet klappen van "binnen twee jaar vernieuwen..." en al die blabla. Nee, die zeggen "in augustus een nieuwe tribune, boef". Geen woorden maar daden, dat ze dat eens meer toepassen hier in 't stadsbestuur nondedju!
Die tribune van Roeselare trekt wel op niet vree veel zu volgens mij, ge kunt ze verre omverblazen