Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437890 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #700 Gepost op: mei 02, 2007, 05:32:49 pm »
da hamburgerkraam in Roeselare is zot   :D      ;D

Even zot als die oneindige vlakten en bossen na jullie doelen?  :)


(grapje; voor men me hier begint aan te vallen...  ;))

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #701 Gepost op: mei 02, 2007, 06:29:57 pm »
Geniet nog maar een jaar van die oneindige bossen... dan zijn ze voorgoed weg en komt er een DEFTIGE tribune! :)

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #702 Gepost op: mei 02, 2007, 10:01:02 pm »
da hamburgerkraam in Roeselare is zot   :D      ;D

Even zot als die oneindige vlakten en bossen na jullie doelen?  :)


(grapje; voor men me hier begint aan te vallen...  ;))
Oneindige vlakten en bossen :S ?? Volgens mij zijn die roeselare-peetses zwaar gefrustreerd dat zij minder in de picture komen, dat zij niet het echte essevee zijn, ..................

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #703 Gepost op: mei 02, 2007, 10:03:06 pm »
da hamburgerkraam in Roeselare is zot   :D      ;D

Even zot als die oneindige vlakten en bossen na jullie doelen?  :)


(grapje; voor men me hier begint aan te vallen...  ;))
Oneindige vlakten en bossen :S ?? Volgens mij zijn die roeselare-peetses zwaar gefrustreerd dat zij minder in de picture komen, dat zij niet het echte essevee zijn, ..................

hij zei dat het een grapje was... Dieje Roslar hier op het forum lijkt me geen kwaaie :)



Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #704 Gepost op: mei 02, 2007, 10:44:54 pm »
da hamburgerkraam in Roeselare is zot   :D      ;D

Even zot als die oneindige vlakten en bossen na jullie doelen?  :)


(grapje; voor men me hier begint aan te vallen...  ;))
Oneindige vlakten en bossen :S ?? Volgens mij zijn die roeselare-peetses zwaar gefrustreerd dat zij minder in de picture komen, dat zij niet het echte essevee zijn, ..................

hij zei dat het een grapje was... Dieje Roslar hier op het forum lijkt me geen kwaaie :)

Ge zou eens moeten weten....  :)

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #705 Gepost op: mei 02, 2007, 10:52:34 pm »
ja, ge moet weer niet direct beginnen aanvallen :)
kdenk van volgend jaar het forum te sluiten een week voor en een week na svzw-roeselare :D (grapje natuurlijk)

zelf vind ik die tribunes van Roeselare ook niet al te deftig, ok zij praten er nie te lang over maar ik heb dan toch liever deftige tribunes die langer meegaan dan zo'n prefab dingen :D

raap

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #706 Gepost op: mei 16, 2007, 02:42:16 pm »
in kortrijk gaat dat precies een ietsie pietsie rapper - EN ZELFS OP VOORHAND!!
ALS ze de eindronde moesten winnen (wat we natuurlijk niet rap zien gebeuren)
dan wordt er op 2 maand tijd een tribuneke van 3500 man neergepoot!!
ZONDER GEKRAKEEL; ZONDER POLITIEKE ZEVER EN BETAALD DOOR T STAD!!!
DAT IS POSITIEF EN VOORUITZIEND WERKEN GEACHT GEMEENTEBESTUUR !


Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #707 Gepost op: mei 16, 2007, 04:28:12 pm »
en jawel, het wordt zo'n tribuneke alla roeselare...     zo'n betonnen bloksken... da totaal nie bij de rest past.

En geef toe, zij hebben het echt wel nodig, wij niet zo dringend he...
Een beetje kalmer reageren mag wel he

En we moeten ons niet druk maken, KVK wint die eindronde toch niet!!

ps. we zouden haast geloven dat je en kvk supporter bent..  ;)

raap

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #708 Gepost op: mei 16, 2007, 04:56:56 pm »
en jawel, het wordt zo'n tribuneke alla roeselare...     zo'n betonnen bloksken... da totaal nie bij de rest past.

En geef toe, zij hebben het echt wel nodig, wij niet zo dringend he...
Een beetje kalmer reageren mag wel he

En we moeten ons niet druk maken, KVK wint die eindronde toch niet!!

ps. we zouden haast geloven dat je en kvk supporter bent..  ;)

Ik ben de kalmte zelve jongen ! Hartslag amper hoger dan die van een marathonloper !
Betonnen blokske alla Roeselare ??? Wat is er mis met die tribune ???? En wat denk je dat er binnen X-aantal
jaren bij ons zal komen ??? Een hypermodern complex die zal aansluiten bij de 2 andere tribunes ?? Klein kuipje
in 't verschiet ?? Keep on dreaming !!  :-X

Essevee !

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #709 Gepost op: mei 16, 2007, 06:11:24 pm »
Bah, geef mij maar alles op zijn tijd - zoals bij ons. Op 't gemak, niet overhaasten. Akkoord, het duurt (te) lang voor er beslissingen vallen, maar je kan toch ook niet ontkennen dat het bestuur vooruit kijkt op een gezonde manier. Dat Kortrijk een tribune zet op twee maanden tijd, leuk voor hen, en dan het jaar erna mogen ze het weer afbreken als ze degraderen. Neen, zoals gezegd, ik ben eigenlijk helemaal niet miscontent met de gang van zaken bij ons, ook al loopt het niet zo vlot.

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #710 Gepost op: mei 16, 2007, 06:32:03 pm »
Ik sluit me volledig aan bij 'Essevee !'. Beter traag en goed, voldoende tijd nemen om investeerders enzo te vinden, dan snel en slecht... En ook... kvk de eindronde winnen zeker ::)



Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #711 Gepost op: mei 17, 2007, 08:39:07 am »
Men zou deze maand de plannen van het stadion voorleggen aan het stadsbestuur ter goedkeuring weet iemand daar meer over? :(

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #712 Gepost op: mei 17, 2007, 09:47:22 am »
Men zou deze maand de plannen van het stadion voorleggen aan het stadsbestuur ter goedkeuring weet iemand daar meer over? :(

Is nog niets goedgekeurd. Burgemeester en club zitten op 1 lijn. Geldschieters moeten nog op gelijke hoogte gebracht worden qua gedachten.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #713 Gepost op: mei 17, 2007, 03:19:13 pm »
Ze zijn nog aan het kijken wat ze gaan doen. Ze zijn zelf al stadions in nederland gaan bekijken om te kijken hoe ze daar te werk zijn gegaan. Kan zeggen dat ze er totaal nog nie uit zijn, zelf de optie volledig nieuw stadion staat nog open (wel op de zelfde locatie als nu) .


essevee till i die!!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #714 Gepost op: mei 17, 2007, 03:57:05 pm »
Ze zijn nog aan het kijken wat ze gaan doen. Ze zijn zelf al stadions in nederland gaan bekijken om te kijken hoe ze daar te werk zijn gegaan. Kan zeggen dat ze er totaal nog nie uit zijn, zelf de optie volledig nieuw stadion staat nog open (wel op de zelfde locatie als nu) .

inderdaad

maar het zal sowieso knap en goed zijn ook bij ene verbouwing en opties overlaten om later ng bij te bouwen vb aan overkant dus (toebouwen)

heb er volste vertrouwen in zal sowieso dik in orde zijn, zal gene brol zijn... ze zijn er echt met bezig...




Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #715 Gepost op: mei 17, 2007, 08:19:19 pm »
@dmq denk nie dat ze nog bezig zijn met de gedachte om een nieuw stadion te bouwen en dan zeker nie op dezelfde plaats !!!!!
Waar gaan ze dan spelen en wie gaat dat betalen ??????

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #716 Gepost op: mei 17, 2007, 10:44:08 pm »
@dmq denk nie dat ze nog bezig zijn met de gedachte om een nieuw stadion te bouwen en dan zeker nie op dezelfde plaats !!!!!
Waar gaan ze dan spelen en wie gaat dat betalen ??????

:) jawel en dat is perfect te doen er zouden bijna geen plaatsen verloren gaan tijdens de bouw werken vertelden ze mij, maar je moet mij niet geloven h?!

Eerst achter de goal een tribune zetten, dan een zijtribune tegen de grond. Die heropbouwen, dan de andere zijtribune plat en heropbouwen en dan nog aan den andere kant achter het doel en je bent er! btw, hoe zijn het fenix stadion, jan breydel en constant vanden stock stadion heropgebouwd, toch ook zo?

Ze zijn er gewoon nog nie uit wat ze gaan doen en daarom bezoeken ze nu wat nieuwe stadions om te zien wat ze allemaal kunnen doen. We zullen wel zien hoe ze het gaan doen, beter eerst alles bekijken wat kan en dan handelen.
essevee till i die!!!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #717 Gepost op: mei 18, 2007, 06:17:24 pm »
ge moet nie zo ver gaan zoeken, in Bergen doe ze het ook zo, 1 voor 1 de tribunes afbreken om dan 1 voor 1 weer op te bouwen, zo gaan bijna geen plaatsen verloren...

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #718 Gepost op: mei 18, 2007, 06:56:38 pm »
Ze mogen opt gemak denken wat ze willen doen en hoe..
maar ze moeten ook niet te lang denken hoor...  ???

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #719 Gepost op: mei 18, 2007, 10:00:36 pm »
tzou wel idd een betere optie zijn voor de gezelligheid in't stadion dan kan je immers die tribunes opschuiven en ietsje dichter bij het veld zitten en kan het nog mooi zijn qua ontwerp tegelijkertijd... Nuja, ik ben geen genie in architectuur... Mss kunnen ze dan ook op meer plaatsen vlaggen enzo toelaten, zou wel cool zijn moest je overal toegelaten zijn met vlaggen enzo maja we zien wel, beter niet te snel en deftig dan ... h?h? nuja, ik dacht spontaan aan onze sponsor huyzentruyt, maar njah, die zullen wel geen ervaring hebben in het bouwen van stadions zekers? ;-)