Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437899 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1020 Gepost op: oktober 06, 2007, 02:01:40 pm »
t is zoals Breeza zegt, bij de supporters gaat het gewoon "regenboogstadion" blijven. Denk je dat ze bij mechelen zeggen "kom, we gaan naar het veoliastadion" nee dat blijft gewoon achter de kazerne, in studio 1 ook trouwens meestal...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1021 Gepost op: oktober 06, 2007, 02:12:24 pm »
t is zoals Breeza zegt, bij de supporters gaat het gewoon "regenboogstadion" blijven. Denk je dat ze bij mechelen zeggen "kom, we gaan naar het veoliastadion" nee dat blijft gewoon achter de kazerne, in studio 1 ook trouwens meestal...

Dat is wel waar, maar ik vind het toch erg dat alle tradities moeten wijken voor het geld. Voetbal is van ons? Voetbal een volksport? Laat me niet lachen!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1022 Gepost op: oktober 06, 2007, 02:42:18 pm »
kan me niets schelen als de nam veranderd in ruil voor een mooi stadion ...
Huyzentruytarena klinkt gewoon niet goed. H-Arena klinkt beter :P

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1023 Gepost op: oktober 06, 2007, 02:52:44 pm »
Huyzentruytarena klinkt allesinds niet echt top e :P H-arena is inderdaad beter, of bikarena, of de BikBox :P



Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1024 Gepost op: oktober 06, 2007, 03:24:45 pm »
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het vrij schokkend dat mensen dit hier blijkbaar zomaar aanvaarden. Mag ik vragen hoelang deze mensen al naar het Regenboogstadion komen kijken?

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1025 Gepost op: oktober 06, 2007, 04:11:52 pm »
Kben twel me u eens, tis zeer moeilijk te aanvaarden...
Denkt ge da Molecule geld genoeg heeft om een stadion te financieren  ::)
Gelieve eerst na te denken voor da ge wa post  ;)


Het moleculestadion.
onthou die naam.
weet je wel oeveel geld er zit bij Molecule ::)
Euh, niet genoeg om nstadion te financieren  ::)
Das 1 winkel ee, geen multinational  ;)

Tis idd moeilijk te aanvaarden, maar in de harten van de supporters blijft het toch het regenboogstadion ze...
Er wordt idd nog altijd gezegd Sclessin, Mambourg, Achter de Kazerne, Astridpark...


Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1026 Gepost op: oktober 06, 2007, 04:25:50 pm »
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het vrij schokkend dat mensen dit hier blijkbaar zomaar aanvaarden. Mag ik vragen hoelang deze mensen al naar het Regenboogstadion komen kijken?

Ik ga toch al een tijdje kijken van mijn 12 jaar ben der nu 24 maar ik heb er niet zo een groot probleem mee mochten ze dit doen.

Ik heb dat al meerdere keren tegen mensen gezegt liever een nieuwe naam voor het stadion dan het stadion op een andere plaats. Voor mij is de plaats veel belangrijker dan de naam, waarmee ik niet wil zeggen dat ik de volle 100% achter de nieuwe naam zou staan. En ik denk ook dat de meeste de oude naam zouden blijven gebruiken. We zien wel....... .

Das mij mening e.
essevee till i die!!!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1027 Gepost op: oktober 06, 2007, 05:18:06 pm »
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het vrij schokkend dat mensen dit hier blijkbaar zomaar aanvaarden. Mag ik vragen hoelang deze mensen al naar het Regenboogstadion komen kijken?

Ik ga toch al een tijdje kijken van mijn 12 jaar ben der nu 24 maar ik heb er niet zo een groot probleem mee mochten ze dit doen.

Ik heb dat al meerdere keren tegen mensen gezegt liever een nieuwe naam voor het stadion dan het stadion op een andere plaats. Voor mij is de plaats veel belangrijker dan de naam, waarmee ik niet wil zeggen dat ik de volle 100% achter de nieuwe naam zou staan. En ik denk ook dat de meeste de oude naam zouden blijven gebruiken. We zien wel....... .

Das mij mening e.

Ik moet eerlijk zijn, langs een kant ben ik tegen die naamsverandering (zeker tegen 'Huysentruytarena', wat een naam :-X), langs de andere kant is het inderdaad zo dat het gewoon 'Regenboogstadion' en 'aan de Gaverbeek' zal blijven voor ons en de Belgische voetbalfan. Hoe dan ook, dat ze er maar eerst een arena van maken, voor dat ze het er een noemen. :P

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1028 Gepost op: oktober 06, 2007, 05:30:07 pm »
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het vrij schokkend dat mensen dit hier blijkbaar zomaar aanvaarden. Mag ik vragen hoelang deze mensen al naar het Regenboogstadion komen kijken?

Ik ga toch al een tijdje kijken van mijn 12 jaar ben der nu 24 maar ik heb er niet zo een groot probleem mee mochten ze dit doen.

Ik heb dat al meerdere keren tegen mensen gezegt liever een nieuwe naam voor het stadion dan het stadion op een andere plaats. Voor mij is de plaats veel belangrijker dan de naam, waarmee ik niet wil zeggen dat ik de volle 100% achter de nieuwe naam zou staan. En ik denk ook dat de meeste de oude naam zouden blijven gebruiken. We zien wel....... .

Das mij mening e.

Ik moet eerlijk zijn, langs een kant ben ik tegen die naamsverandering (zeker tegen 'Huysentruytarena', wat een naam :-X), langs de andere kant is het inderdaad zo dat het gewoon 'Regenboogstadion' en 'aan de Gaverbeek' zal blijven voor ons en de Belgische voetbalfan. Hoe dan ook, dat ze er maar eerst een arena van maken, voor dat ze het er een noemen. :P
Anders : de Regentruyt-arena of de Huyzenboog-arena ? :P

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1029 Gepost op: oktober 06, 2007, 05:40:45 pm »
Waarom gewoon niet de Regenboogarena ?? Mja, daar zal wrschijnlijk niks van komen.
Zolang er maar een mooi, gezellig en sfeervolle arena komt maakt het me niet uit welke naam het krijgt ... Alleen zou de MoleculeArena wat belachelijk klinken :-\

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1030 Gepost op: oktober 07, 2007, 02:55:16 pm »
Waarom gewoon niet de Regenboogarena ?? Mja, daar zal wrschijnlijk niks van komen.
Zolang er maar een mooi, gezellig en sfeervolle arena komt maakt het me niet uit welke naam het krijgt ... Alleen zou de MoleculeArena wat belachelijk klinken :-\

Het beste lijkt me de kerk in het midden te houden en onze TRIBUNES eens een naam te geven. Nu werken we nog met "tribune kant vijvers" of "oude en nieuwe"tribune, maar waarom niet de "Huzentruyt" en "Molecule-tribune", de "BIK-loges" enz. in het Regenboogstadion? Iedereen content!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1031 Gepost op: oktober 07, 2007, 07:58:44 pm »
het stadion kan ook den bik-box noemen

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1032 Gepost op: oktober 07, 2007, 08:03:23 pm »
het stadion kan ook den bik-box noemen

Heb ik hier ook al voorgesteld :P



Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1033 Gepost op: oktober 07, 2007, 08:04:59 pm »
ga nu een domme vraag stelle maar wnr komt dat nieuw stadion???

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1034 Gepost op: oktober 08, 2007, 08:56:31 am »
het stadion kan ook den bik-box noemen
En de supporters worden dan de Bikkie-burgers zeker ?

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1035 Gepost op: oktober 08, 2007, 09:00:16 am »
het stadion kan ook den bik-box noemen
En de supporters worden dan de Bikkie-burgers zeker ?



WOEHAHAHA

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1036 Gepost op: oktober 08, 2007, 09:00:59 am »
Man, heb de indruk dat veel mensen met essevee willen blijven stilstaan en geen vooruitgang willen.
Sommigen blijven met de kleuren in het verleden leven...anderen vallen over de naam van het stadion...
sponsers bepalen de toekomst en zonder sponsers geen eersteklassevoetbal....
en wie niet op de kar wil springen...er zijn genoeg ploegen dicht in de buurt van minder niveau :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1037 Gepost op: oktober 08, 2007, 10:22:13 am »
de laatste tijd worden veel stadion's genoemd naar de naam van een sponser

is superreclame voor hen ook

dsb stadion

crystal arena

bayerarena

philipsstadion

en noem maar op

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1038 Gepost op: oktober 08, 2007, 11:49:34 am »
Ik wil gewoon dat de piste weg gaat. Zo vlug mogelijk. En 2 tribunes achter de goal voor de sfeer. En als alle zingende supporter achter de goal staan. Dan hoop ik dat ze tesamen gaan zingen.
groeten

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1039 Gepost op: oktober 08, 2007, 11:51:06 am »
Nog twee ? drie jaar, jammer maar beter laat dan nooit zeker?