Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437812 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1040 Gepost op: oktober 08, 2007, 05:33:43 pm »
Nog twee ? drie jaar, jammer maar beter laat dan nooit zeker?
Ja, dat wel. Jammer dat het bv in Bergen zo rap gaat, ik zeg niet dat het daar goed is. Maar hoe rapper ze er bij ons aan beginnen, hoe liever!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1041 Gepost op: oktober 08, 2007, 06:00:39 pm »
Nog twee ? drie jaar, jammer maar beter laat dan nooit zeker?
Ja, dat wel. Jammer dat het bv in Bergen zo rap gaat, ik zeg niet dat het daar goed is. Maar hoe rapper ze er bij ons aan beginnen, hoe liever!

Hadden wij maar een Vlaamse Elio die alles kon betalen met de Waalse centjes. ;)

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1042 Gepost op: oktober 08, 2007, 06:39:30 pm »
Waarom is een naamsverandering zo'n probleem voor iedereen ? De mensen gaan toch Regenboogstadion blijven zeggen ze, zie Mechelen en Genk...

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1043 Gepost op: oktober 09, 2007, 08:15:22 am »
Nog twee ? drie jaar, jammer maar beter laat dan nooit zeker?
Ja, dat wel. Jammer dat het bv in Bergen zo rap gaat, ik zeg niet dat het daar goed is. Maar hoe rapper ze er bij ons aan beginnen, hoe liever!

Hadden wij maar een Vlaamse Elio die alles kon betalen met de Waalse centjes. ;)
We moeten zo ver niet eens kijken... Ik zeg het niet graag, maar op dat vlak kunnen ze bij ons nog wat leren van Foefelare! Later overgekomen dan ons, tegen dat de nieuwe competitie begon een nieuwe tribune achter de goal, het jaar erna een spiksplinter nieuw jeugdcomplex om U tegen te zeggen uit de grond gestampt en dit jaar is de eretribune aan de beurt.
En daar hebben ze genen Elio voor nodig!
Chapeau!
Bij ons zullen ze er nog maar eens een paar jaar blijven over leuteren zeker, we zijn het niet anders gewoon...
En ze dronken een glas en ze pisten ne plas en alles bleef zoals het was...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1044 Gepost op: oktober 09, 2007, 11:10:20 am »
Roeselare moest vernieuwen want ze voldeden totaal niet aan de eisen en waren met niet veel in orde.
Wij konden mits wat kleine aanpassingen meteen ons stadion in orde brengen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1045 Gepost op: oktober 09, 2007, 12:57:26 pm »
Roeselare moest vernieuwen want ze voldeden totaal niet aan de eisen en waren met niet veel in orde.
Wij konden mits wat kleine aanpassingen meteen ons stadion in orde brengen.


Idd, en ons groeiproces is n?t iets sneller gegaan dan voorzien (bekerwinnaar, Uefa Cup, overwinteren, ...). Daarenboven herinner ik me de hilarische taferelen toen Roeselare pakweg Anderlecht ontving en het stadion ??n grote parking was. Het is langs de andere kant wel waar dat het daar veel sneller gaat.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1046 Gepost op: oktober 09, 2007, 03:05:36 pm »
op roeselare moeten we niet jaloers, zijn ?, ik zou dat niet moeten hebben en het bestuur  denk ik ook niet + zo zal je niet meer supporters lokken

door een tribune op stelten te gaan plaatsen met er rond duivetillekes, hier willen ze het meteen goed doen, en laat ze het maar op het gemak doen, roeselare is echt gn ploeg om met te vergelijken

andere ambities, ander verleden(geen) , geen beker, geen europees + overwinteren,...

kleiner budget en noem maar op

met zo een vluchtig geplaatste tribune zal je niet meer volk lokken, of sponsers, wel met iets moois en multifunctioneel

+ roeselare moest vernieuwen, kon echt niet anders...

wij hadden al 2 volwaardige mooie tribunes

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1047 Gepost op: oktober 09, 2007, 04:45:31 pm »
op roeselare moeten we niet jaloers, zijn ?, ik zou dat niet moeten hebben en het bestuur  denk ik ook niet + zo zal je niet meer supporters lokken

door een tribune op stelten te gaan plaatsen met er rond duivetillekes, hier willen ze het meteen goed doen, en laat ze het maar op het gemak doen, roeselare is echt gn ploeg om met te vergelijken

andere ambities, ander verleden(geen) , geen beker, geen europees + overwinteren,...

kleiner budget en noem maar op

met zo een vluchtig geplaatste tribune zal je niet meer volk lokken, of sponsers, wel met iets moois en multifunctioneel

+ roeselare moest vernieuwen, kon echt niet anders...

wij hadden al 2 volwaardige mooie tribunes

Klopt, zeg wat je wil, maar hun nieuwe tribune kan iedere ploeg in 1-2-3 zetten bij wijze van spreken. De aanpassingen aan hun eretribune zijn echter broodnodig, want in die tribune was er nagenoeg niets van ontvangstruimtes etc ... Zelfs met hun renovaties zullen wij met onze 2 tribunes een nog multifunctioneler stadion hebben (zonder onze aanpassingen).

De vergunningen voor hun nieuwe tribune is zeker niet te vergelijken met hetgeen wij zullen nodig hebben aan vergunningen , gezien z'n multi-functionaliteit (hotel, resto, etc ... , allemaal aparte vergunningen)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1048 Gepost op: oktober 12, 2007, 09:30:57 pm »
Vandaag in het nieuwsblad staat er een artikel met Willy Naessens. Hierin zegt hij dat ze het geld voor het stadion ( zo'n 25 miljoen euro ) al achter de hand hebben. Het stadion zou een U-vormig stadion zijn met de nieuwe tribune aan de kant van de expo. Het veld zou 5 meter breder worden aan de kant van de hoofdtribune en het zou ook ietske langer worden zodat het volledig reglementair is. Dan zouden er ook nog zo'n 10 ? 15 rijen bijkomen aan de andere tribune zodat ook die aan het veld uitkomt.
Op 24 oktober is er een vergadering met de provincie. Als ze dan het fiat krijgen, dan kunnen ze beginnen aan de definitieve eindplannen. ze hopen deze dan  ( optimistisch ) tegen Pasen klaar te hebben en aan de bouw te beginnen in oktober volgend jaar. Dan zou het in het voorjaar van 2010 ( is binnen 2.5 jaar ) klaar moeten zijn.
En de functies zouden dan een hotel moeten zijn, feestzalen, bar dacht ik en nog andere dingen die ik niet meer precies weet.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1049 Gepost op: oktober 13, 2007, 09:55:04 am »
Bedankt, kvraag mij wel nog stees af of het geheel nieuw zal zijn of niet, dit staat er wel niet in. Maar het zou me erg verwonderen indien het geen geheel nieuw stadion zou worden, bijna alles is verouderd en voldoet niet meer aan de (nieuwe) regels. Heb er wel vertrouwen, tijd brengt raad.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1050 Gepost op: oktober 14, 2007, 01:23:35 pm »
voor 25 miljoen euro zal het wel zeer top worden, en het is inderdaad 25 miljoen euro dat ze binnen hebben (1 miljard belgische franken)

dusja moeten al geen grond kopen, juist voor gebouwen (stadion) 25 miljoen euro

mag rekenen dat dit een zeer mooi stadion zal worden zoals eerder gezegd

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1051 Gepost op: oktober 17, 2007, 12:14:45 am »
Citaat van: www.svzw.be
Tenslotte nog meedelen dat we op 25 oktober aanstaande een afspraak hebben bij de dienst Stedenbouw Brugge in verband met de stadionplannen.  Na het laten uitvoeren van meerdere haalbaarheidsstudies en het voeren van voorbereidende gesprekken met ge?nteresseerde priv?-bedrijven zijn we als club meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van het project. Alleen is het nu wachten en hopen op een positieve beslissing van de bevoegde overheidsdiensten. Wordt vervolgd?
 

Met sportieve groeten,


Vincent Mannaert
Algemeen Manager
SV Zulte Waregem
« Laatst bewerkt op: oktober 17, 2007, 12:16:41 am door SV-boer »

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1052 Gepost op: oktober 17, 2007, 07:44:13 am »
Heel goed nieuws, laten we hopen dat het licht op groen wordt gezet, dan kan men bijna (volgend jaar?) starten. Ook nog dit, wat is de offici?le site toch een verbetering in tegenstelling tot vorig seizoen, keep up the good work!

Offline matie

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1053 Gepost op: oktober 17, 2007, 08:36:39 am »
nu gewoon afwachten tot 25oktober en dan zien we wel e

Offline peireke

  • Leden
  • Berichten: 13
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1054 Gepost op: oktober 17, 2007, 12:59:24 pm »
het stadion van tottenham spurs the white hart lane is een mooi stadion mss kunnen zo proberen te verbouwen in die stijl ofzo kwn eh :)
grtz

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1055 Gepost op: oktober 17, 2007, 02:35:57 pm »
alster maar sfeer is !! en kan gemaakt worden ist mij al gelijk


Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1056 Gepost op: oktober 17, 2007, 08:09:37 pm »
Let's see 25 oktober  :)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1057 Gepost op: oktober 20, 2007, 02:55:24 pm »
Vandaag in het laatste nieuws:

Plannen voor nieuw Regenboogstadion lekken uit!!! (inclusief tekening)

U-vormig dichtgebouwd met dak die dus de drie tribunes verbinden met elkaar
13500 zitjes
Camping weg en in de plaats appartementen
Hotel met zicht op vijvers
25 000 000 EUR
De 2 huidige tribunes worden comfortabeler ingericht met in de hoofdtribune loges met vensters die je open kan doen en met een soort balkon.
Piste weg


En een anonieme duts die de plannen wil tegenwerken en komt opdraven met een actiecomité "red Zulte Waregem" ie beweert dat we een gemiddelde van 10 000 supporters moeten halen om rendabel te zijn in het nieuwe stadion en dat lukt ons niet zegt ie plus het gevaar van degradatie etc...
Enfin de burgemeester en co staan achter de plannen dus denk niet dat we ons teveel zorgen moeten maken van die nen anoniemen typ! Zoiezo triestig als je anoniem wilt blijven, blijkbaar schaamt ie zich voor zijn "ambitie, visie".
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2007, 03:32:55 pm door RedRoom »

Rafa

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1058 Gepost op: oktober 20, 2007, 03:06:28 pm »
Misschien handig om ergens het volledige artikel over te typen, dat iedereen het hele verhaal kent. Zal eens kijken of ik er nergens aan geraak...

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1059 Gepost op: oktober 20, 2007, 03:27:35 pm »
kzal de krant misschien straks gaan kopen en dan inscannen :)