Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437818 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1080 Gepost op: oktober 26, 2007, 07:20:38 pm »
Leiedal... die van kutrijk en omstreken gaan er zich dus mee moeien!! da belooft. Tis duidelijk er is nog te weinig geld van de priv? anders was alles al lang beklonken.
Toch enkele positieve kantteningen:
- Ik weet niet hoe de machtsverhoudingen binnen leiedal liggen. Misschien speelt het in ons voordeel dat Clerqieboy meer ge?nteresseerd is in den basket.
- Tussentijdse abo-verkoop zal hoog liggen.=> minder kritiek over aantal toeschouwers.
- we moeten in geen scenarios terecht komen ala stvv, lierse,...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1081 Gepost op: oktober 27, 2007, 12:45:52 am »
iets makelijker geformuleerd...


Provincie positief over renovatie Regenboogstadion

   
Zulte Waregem zat deze week met de provincie aan tafel om te praten over de renovatie van het Regenboogstadion. De club wil samen met de Stad Waregem het stadion renoveren via een publiek-private-samenwerking, kortweg pps. Daarbij zouden externe bedrijven of organisaties moeten investeren in het project. Om dat mogelijk te maken, heeft men echter wel de toestemming nodig om bijkomende commerci?le activiteiten te ontwikkelen in en rond het stadion.

Om die toestemming te bekomen, trokken de stad en de club naar de provincie West-Vlaanderen. Die toonde zich bereid constructief mee te werken. Het stelde een intercommunale aan om het dossier verder te onderzoeken. Tegen februari 2008 hoopt men een definitief advies te kunnen voorleggen.

voetbalkrant.be

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1082 Gepost op: oktober 28, 2007, 08:19:20 pm »
Ik denk dat we met leiedal als partner ons geen zorgen moeten maken over een "clercqie" invloed, het is niet zo dat leiedal moet beslissen over de locatie of het principe, wel over de uitvoering.  Groot verschil.

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1083 Gepost op: oktober 30, 2007, 11:15:20 am »

Die van RSCA zijn ons wel genegen ! Mooi ! Want met afgunst, nijd en tegendraadserei komt niemand vooruit. Reactie gevonden op voetbalkrant.be :

eens wat cijfers die ik gevonden heb

uitsupporters staan ze op de 7de plaats in belgie van meeste uitsupporters

europees overwintert en in 1/16 finale nipt verloren op newcastle

3x brugge verslaan
2x op anderlecht gelijk
3x standard verslaan
2x genk verslaan

beker gewonnen

en dit in amper 2jaar half tijd

eens wat cijfers:

in wenen : 485 man mee

newcastle: 1041 man mee

espanyol: 854 man mee

bekerfinale: 18 000 man mee

+ hun stadion kan er maar 8500 in wegens veiligheidsredenen

8500-1600 vr bezoekers is ng maar 6900 plaatsen

en hebben een gemiddelde van 6689 supporters, rekening houdende dat msh een 500 tal plaatsen niet echt meer hun geld waard zijn, en de mensen liever warm binnen zitten gratis en met een pint vr den belgacom tv

rekening houdend wanneer men zo een nieuw stadion zal bouwen

1: die multifunctioneel zal zijn
2: er top zal uitzien wegens de befaamde jansma architecten van het DSB stadion van AZ, en de prijseen goeie 25 miljoen of een goeie (1 miljard bel franken)

3: de streek ??n van de rijkere is van vlaanderen (Belgie)

4: ze enorm veel supporterspotentieel hebben

waregem 48709 inwoners
zulte: 16535 inwoners

+ de streek er rond en kortrijk zelfs want daar beginnen ze waarschijnlijk ook veel mensen en sponsers van te nemen

5. zelfs in hun stadion van nu, wel ng met de capaciteit van 14000 speelden ze in de jaren 90' vr een gemiddelde van 10874 man

toen was het zelfs alleen maar sv waregem en ook ng het ongezellige stadion met piste enz...

velen zouden beter dit vb volgen

groot verleden

een ploeg die supersnel groeit

in 3 jaar van derde terug naar eerste
2 jaar later: beker gewonnen, toppers paar x verslaan, europees mooi voetbal gebracht en overwinterd

en binnen de 2 jaar nieuw stadion dat er samen met gent als eerste zal staan en een pareltje zal zijn

en hebben nu al een budget van om en bij de 7,8 miljoen dat ze maar omhoog trekken ieder jaar

een ploeg met supergroei en ambitie : I LIKE IT, waren er maar meer zo in Belgie

EN AL DIE BELACHELIJKE REACTIES ZIJN VAN FRUSTRO's die een ploeg hebben die geen ambitie toont en nts bereikt heeft wat vb z waregem heeft bereikt in 2 jaar tijd maar

dusja: aan de waregem supporters niet aantrekken

groeten

RSCA

dit is niet van een RSCA fan.  Dit is het schrijfsel van iemand op dit forum.  U mag zelf raden wie.  De schrijfstijl verraadt nogal veel, of zeg maar alles.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1084 Gepost op: oktober 30, 2007, 11:44:58 am »
Lol, ging net hetzelfde zeggen. Maar um, waregem 48709 inwoners?

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1085 Gepost op: oktober 30, 2007, 12:00:19 pm »
Vond ik ook nogal bizar. tzijn er iets van 35800 of zo.

De maquette van het stadion van AA gent is bekend, en het ziet er schoon uit als ge het mij vraagt:  http://foto.nieuwsblad.be/Photos/Albums/Photo.aspx?id=S41H0VxO71ZN3PoM-0nrcS8qHzWxRSifluty-0ZjTArcUC8Wwa6yFeTuAv23SYcruF

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1086 Gepost op: oktober 30, 2007, 12:03:36 pm »
« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2007, 12:05:19 pm door Boer_sammy »
[ Henri Lloyd ]

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1087 Gepost op: oktober 30, 2007, 12:16:05 pm »
En Zulte telt er net geen 15 000.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1088 Gepost op: oktober 30, 2007, 12:48:44 pm »
ongeveer al de getallen zijn daar overdreven/naar boven afgerond. rsca007 zal zich int vervolg wat beter moeten informeren + zijn schrijfstijl eens aanpassen  ;D

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1089 Gepost op: oktober 30, 2007, 04:24:00 pm »
ongeveer al de getallen zijn daar overdreven/naar boven afgerond. rsca007 zal zich int vervolg wat beter moeten informeren + zijn schrijfstijl eens aanpassen  ;D

Dus rsca007=essevee007? :o

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1090 Gepost op: oktober 30, 2007, 05:02:19 pm »
ongeveer al de getallen zijn daar overdreven/naar boven afgerond. rsca007 zal zich int vervolg wat beter moeten informeren + zijn schrijfstijl eens aanpassen  ;D

Dus rsca007=essevee007? :o

Sorry maar fox, telke male met u valse beschuldigingen... Denk dat jij eens beter moet nadenken voor je iets zegt.  Je komt nogal belachelijk over.  Ten eerste om maar eens een voorbeeld te noemen, zou ik wel weten als waregemnaar hoeveel inwoners onze stad heeft. Denk je dat ik mij zo zou belachlijk maken als maar 1 iemand dit maar opzoekt op wikpedia ofzo... Hallo, msh ietske minder belachelijk doen Mijnheer betweter FOX

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1091 Gepost op: oktober 30, 2007, 05:39:25 pm »
ongeveer al de getallen zijn daar overdreven/naar boven afgerond. rsca007 zal zich int vervolg wat beter moeten informeren + zijn schrijfstijl eens aanpassen  ;D

Dus rsca007=essevee007? :o

Sorry maar fox, telke male met u valse beschuldigingen... Denk dat jij eens beter moet nadenken voor je iets zegt.  Je komt nogal belachelijk over.  Ten eerste om maar eens een voorbeeld te noemen, zou ik wel weten als waregemnaar hoeveel inwoners onze stad heeft. Denk je dat ik mij zo zou belachlijk maken als maar 1 iemand dit maar opzoekt op wikpedia ofzo... Hallo, msh ietske minder belachelijk doen Mijnheer betweter FOX

Hij zegt nergens dat jij het bent, ik vrees dat je vooral jezelf verraden hebt nu - niet dat het nog niet duidelijk genoeg was. En wat betreft inwonersaantal van Waregem: een kleine 49000? Waar haal je deze cijfers? Het is algemeen gekend dat onze stad een kleine 36000 inwoners telt.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1092 Gepost op: oktober 30, 2007, 06:13:51 pm »
ongeveer al de getallen zijn daar overdreven/naar boven afgerond. rsca007 zal zich int vervolg wat beter moeten informeren + zijn schrijfstijl eens aanpassen  ;D

Dus rsca007=essevee007? :o

Sorry maar fox, telke male met u valse beschuldigingen... Denk dat jij eens beter moet nadenken voor je iets zegt.  Je komt nogal belachelijk over.  Ten eerste om maar eens een voorbeeld te noemen, zou ik wel weten als waregemnaar hoeveel inwoners onze stad heeft. Denk je dat ik mij zo zou belachlijk maken als maar 1 iemand dit maar opzoekt op wikpedia ofzo... Hallo, msh ietske minder belachelijk doen Mijnheer betweter FOX
Man toch , kan je jezelf nog belachlijker maken...
1) Je schrijfstijl is bijna identiek dezelfde
2) Essevee007 - Rsca007 ???

Maar bon , hij doet het om wat respect af te dwingen voor svzw, maar dit kan beter op andere manieren.
Als ze ontdekke ndat je svzw-sup bent , maak je jezekf ( en ons ) onsterfelijk belachelijk ::)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1093 Gepost op: oktober 30, 2007, 08:18:39 pm »
ongeveer al de getallen zijn daar overdreven/naar boven afgerond. rsca007 zal zich int vervolg wat beter moeten informeren + zijn schrijfstijl eens aanpassen  ;D

Dus rsca007=essevee007? :o

Sorry maar fox, telke male met u valse beschuldigingen... Denk dat jij eens beter moet nadenken voor je iets zegt.  Je komt nogal belachelijk over.  Ten eerste om maar eens een voorbeeld te noemen, zou ik wel weten als waregemnaar hoeveel inwoners onze stad heeft. Denk je dat ik mij zo zou belachlijk maken als maar 1 iemand dit maar opzoekt op wikpedia ofzo... Hallo, msh ietske minder belachelijk doen Mijnheer betweter FOX

als rasechte waregemnaar weet ik dat het belachelijk is om te zeggen dat waregem 48708 inwoners telt (van waar haal je dat getal ???)
ik dacht een 35 000 - tal. om precies te zijn , waren er op 01/01/2007 : 35 831 inwoners (17697 mannen en 18134 vrouwen)

van zulte had ik geen idee, dat blijken er 14 629 te zijn (7318 mannen en 7311 vrouwen)

bron : ministerie van economische zaken , http://statbel.fgov.be/downloads/pop200701com.xls

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1094 Gepost op: oktober 30, 2007, 10:51:30 pm »
ongeveer al de getallen zijn daar overdreven/naar boven afgerond. rsca007 zal zich int vervolg wat beter moeten informeren + zijn schrijfstijl eens aanpassen  ;D

Dus rsca007=essevee007? :o

Sorry maar fox, telke male met u valse beschuldigingen... Denk dat jij eens beter moet nadenken voor je iets zegt.  Je komt nogal belachelijk over.  Ten eerste om maar eens een voorbeeld te noemen, zou ik wel weten als waregemnaar hoeveel inwoners onze stad heeft. Denk je dat ik mij zo zou belachlijk maken als maar 1 iemand dit maar opzoekt op wikpedia ofzo... Hallo, msh ietske minder belachelijk doen Mijnheer betweter FOX

als rasechte waregemnaar weet ik dat het belachelijk is om te zeggen dat waregem 48708 inwoners telt (van waar haal je dat getal ???)
ik dacht een 35 000 - tal. om precies te zijn , waren er op 01/01/2007 : 35 831 inwoners (17697 mannen en 18134 vrouwen)

van zulte had ik geen idee, dat blijken er 14 629 te zijn (7318 mannen en 7311 vrouwen)

bron : ministerie van economische zaken , http://statbel.fgov.be/downloads/pop200701com.xls

Wat een belachelijke reacties allemaal op een hele mooie post. en wat dan nog als die post geschreven is door een waregem-supporter? Hij zit er wel recht op (met kleine foutjes in getallen geen rekening houdend).

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1095 Gepost op: oktober 30, 2007, 10:56:43 pm »
Wat eens soap is dat hier aan het worden... Essevee vs Essevee, het kan enkel maar op het forum! Een beetje meer respect voor elkaar is m??r dan welkom. Steeds dat gebekvecht, ik word het stilaan moe. Fox, Essevee007 ?n personen die zich in hun discussie vermengen flirten met een ban, laat dit duidelijk zijn...

Dit topic gaat over de uitbreiding van ons stadion en niet over twee personen, dank u!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1096 Gepost op: oktober 30, 2007, 11:06:55 pm »
ik wilde enkel maar wijzen op de correcte inwonenersaantallen van Waregem en van Zulte (net als "Kartoch" en als "Sv Zulte Waregem")   ;)

maar nu inderdaad weer to the point : de uitbreiding van ons stadion .

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1097 Gepost op: oktober 31, 2007, 07:26:07 am »
Had het dan ook niet over deze berichten :)

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1098 Gepost op: oktober 31, 2007, 10:39:50 am »
ongeveer al de getallen zijn daar overdreven/naar boven afgerond. rsca007 zal zich int vervolg wat beter moeten informeren + zijn schrijfstijl eens aanpassen  ;D

Dus rsca007=essevee007? :o

Sorry maar fox, telke male met u valse beschuldigingen... Denk dat jij eens beter moet nadenken voor je iets zegt.  Je komt nogal belachelijk over.  Ten eerste om maar eens een voorbeeld te noemen, zou ik wel weten als waregemnaar hoeveel inwoners onze stad heeft. Denk je dat ik mij zo zou belachlijk maken als maar 1 iemand dit maar opzoekt op wikpedia ofzo... Hallo, msh ietske minder belachelijk doen Mijnheer betweter FOX

Ik heb nergens je naam genoemd.  Ik heb enkel gezegd dat dit geschreven is door iemand van het forum.  Nergens heb ik u beschuldigd.  Jij daarentegen begint weeral op de man te spelen en ik blijf me eerlijk gezegd afvragen waarom.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1099 Gepost op: november 02, 2007, 11:17:18 am »
Los van de cijferkes en auteur van het bewuste artikel, wordt het wel tijd dat de Vlaamse/Belgische pers en voetballiefhebber es onder ogen ziet WAT we gerealiseerd hebben sinds de fusie. (en ONGEACHT je persoonlijke mening over de fusie.) Eigenlijk geeft dat artikel enkel feiten weer waar je, volgens mij, niet naast kunt kijken en trots kunt op zijn.

- Even snel als het overdreven gehypte en "superieure" KVM terug in eerste (sinds derde). Bijna iedere journalist vergeet dat (toevallig)... Dan zwijg ik nog over KSVW dat van 4de kwam.
- Europese prestaties op U tegen te zeggen. Kijk wat de Belgische toppers er dit jaar van bakken: Aalborg, Sarajevo (met veel kleiner budget dan Genk), Brann Bergen. RSCA met oo zoo veel moeite voorbij Rapid. Vorig jaar wonnen wij van stadsgenoot Austria met 1-4 en ik veronderstel dat Rapid niet zovele duizenden keren sterk is dan Austria... Standard eruit tegen Zenith, terwijl wij doorgingen tegen Lokomotiv en beide teams zijn geen Russische middenmotors.
- Beker werd niet gewonnen door kleine ploegen uit te schakelen. Finale tegen Moeskroen, geen topper, maar die hadden we al met Club en RSCL. Vorig jaar wel jammerlijk eruit tegen KVM.

On topic:
- Volgens capaciteit van ons stadion zit het inderdaad altijd goed gevuld. Als je ziet dat het in Gent voor Europese matchen bijna uitverkocht was in de poulefase, dan denk ik dat we voor grote matchen zeker voor een vol huis kunnen spelen in het vernieuwde 12 000 zitjes tellende stadion. Ik hoop dat de vernieuwing erdoor komt.
Zelf woon ik niet in Waregem (wel in de regio) en ik merk dat steeds meer mensen in m'n buurt sporadisch een match van SVZW meepikken, terwijl ik 'n andere eerste klasser op 6 km van m'n deur heb. 'n Nieuw stadion kan enkel meer mensen overhalen om es af te zakken naar Waregem ipv naar de lokale 2de of 3de klasser te gaan kijken
- Wij hebben relatief veel supporters mee op verplaatsing, zekers als je kijkt naar ons gemiddelde toeschouwers.
Je leest dan in de krant "2 000 supporters moedigden RSCA aan in Wenen". Ze hebben wel meer dan 20 000 abonnees... ::)