Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 437428 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #140 Gepost op: januari 21, 2007, 08:12:20 pm »
Kant inkom= kant van de zuiderlaan en oefenvelden, he.

Ja een stadion van 18.000 zou lekker zijn ;)
[ Henri Lloyd ]

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #141 Gepost op: januari 21, 2007, 08:23:20 pm »
ik zie zulte waregem in de toekomst in een stadion van 18 000 => 20 000 man





Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #142 Gepost op: januari 21, 2007, 08:34:15 pm »
nie overdrijven... max. 12 000

Offline vain

  • Leden
  • Berichten: 17
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #143 Gepost op: januari 21, 2007, 09:00:45 pm »
ja, zoiets, en tzal nog niet voor binnen de eerste 3 seizoenen zijn denk ik. Stadsbestuur moet nog meewillen he :S

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #144 Gepost op: januari 22, 2007, 01:17:38 am »
waarom gaat het bestuur niet es praten met het gemeentebestuur van zulte ?

CAZZOROSSO

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #145 Gepost op: januari 22, 2007, 10:43:21 am »
dat zou de max zijn !! geen slecht idee inderdaad! de mensen van zulte
die het initiatief nemen voor een nieuw stadion van ? 15000 man!!
een bliekje waard om te gooien!!!!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #146 Gepost op: januari 22, 2007, 11:29:02 am »
Goed idee! Maar nog beter dan met Zulte babbelen is eens beklemtonen dat Kortrijk aan het dringen is...

Het huidig stadsbestuur spiegelt zich in vele dingen aan Kortrijk (zie ook recent de nieuwe expohal), en als we nu eens duidelijk maken dat het 5 voor 12 is op dat vlak, gaat de bal mss eindelijk eens aan het rollen... Stel nl. dat Kortrijk overgaat (met veel geluk) en het ergens een ambitieuze politicus in de rangen heeft (onder leiding van burgemeester Declercq, die ook wel wat connecties zal hebben) die het Guldensporenstadion op relatief korte termijn wil uitbouwen tot een stadion van >12.000 man (er is nl. meer geld in Stad Kortrijk dan in Stad Waregem vermoed ik)... Waar staan wij dan weer?

=> we moeten de concurrentie in de regio voor zijn en NU investeren! Als Kortrijk ziet dat wij al verbouwingen aan het doen zijn/een megatempel bouwen, zal de zin van hun investeerders al h??l wat lager zijn dan nu...

Dergelijke argumenten zijn m.i. voor ons stadsbestuur v??l belangrijker dan "we zouden graag meer volk/sfeer hebben", enz.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #147 Gepost op: januari 22, 2007, 11:53:29 am »
Tijd om daar eens met een deftige groep de gemeenteraad eens bij te wonen ;)

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.028
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #148 Gepost op: januari 22, 2007, 12:04:30 pm »
Enige 'nadeel' is dat bezoekers op een Gemeenteraad hun mond moeten houden... Zoniet smijten de flikken u sowieso buiten... Zal dus weinig uithalen volgens mij...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #149 Gepost op: januari 22, 2007, 12:31:48 pm »
nie overdrijven... max. 12 000

nog iemand die het niet verstaat, zie mijn vorige reacties in dit toppic voor meer uitleg anders moekket ng eens helemaal typen...

no offense persoonlijk

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #150 Gepost op: januari 22, 2007, 12:52:40 pm »
Goed idee! Maar nog beter dan met Zulte babbelen is eens beklemtonen dat Kortrijk aan het dringen is...

Het huidig stadsbestuur spiegelt zich in vele dingen aan Kortrijk (zie ook recent de nieuwe expohal), en als we nu eens duidelijk maken dat het 5 voor 12 is op dat vlak, gaat de bal mss eindelijk eens aan het rollen... Stel nl. dat Kortrijk overgaat (met veel geluk) en het ergens een ambitieuze politicus in de rangen heeft (onder leiding van burgemeester Declercq, die ook wel wat connecties zal hebben) die het Guldensporenstadion op relatief korte termijn wil uitbouwen tot een stadion van >12.000 man (er is nl. meer geld in Stad Kortrijk dan in Stad Waregem vermoed ik)... Waar staan wij dan weer?

=> we moeten de concurrentie in de regio voor zijn en NU investeren! Als Kortrijk ziet dat wij al verbouwingen aan het doen zijn/een megatempel bouwen, zal de zin van hun investeerders al h??l wat lager zijn dan nu...

Dergelijke argumenten zijn m.i. voor ons stadsbestuur v??l belangrijker dan "we zouden graag meer volk/sfeer hebben", enz.

Kortrijk heeft absoluut geen ruimte in hun begroting om aan dat stadion te werken.  Kortrijk kampt de laatste jaren met enorme verkrotting in de stad.  Ze hebben de grootste verkrottingsgraad van heel Vlaanderen, dus ik denk dat ze hun geld daar wel aan iets anders zullen besteden.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat er heel dringend iets moet gebeuren aan de accomodatie van de club.

Roussel

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #151 Gepost op: januari 22, 2007, 12:58:43 pm »
nie overdrijven... max. 12 000

nog iemand die het niet verstaat, zie mijn vorige reacties in dit toppic voor meer uitleg anders moekket ng eens helemaal typen...

no offense persoonlijk
wij zijn geen genk h?, 12000 is echt het maximum. er moet natuurlijk nog plaats zijn voor uitbreiding, stel dat we blijven meedraaien in de subtop en nog eens europees spelen ofzo, dan kan je nog altijd bijbouwen.
genk speelde bijna direct top 3, logisch dat zij dan dat stadion bouwen, wij zitten sportief nog heel ver van de top 3 als je t mij vraagt.

ik ben 100 % voor uitbreiding, maar het moet geleidelijk aan, in stappen gebeuren. anders gaan we zo overkop en zitten we binnen 10 jaar weer in 4e klasse... 

Offline Lomaes

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #152 Gepost op: januari 22, 2007, 01:05:02 pm »
Voorstel svzw-bestuur is op korte termijn 12.000-13.000 man. Als svzw dan blijft evolueren is 15.000 tot 18.000 man mogelijk.

Over de gemeenteraad: Het is inderdaad zo dat je stil moet zijn omdat degene die in de raad zitten onze vertegenwoordigers zijn  (hoe kunnen ze dan eignlijk "neen" zeggen, als ze ons vertegenwoordigen, soit). Natuurlijk kan iedereen in sv outfit komen. Ik denk dat dat genoeg zal zeggen. Normaal zit er ongeveer 30 man in het publiek. Als daar plots 100 man is, zal het wel duidelijk zijn. Wat er na de keuring van dit punt gebeurt, weet je natuurlijk nooit... ;o)

Ben er zeker van dat er pers zal zijn. ;o)

« Laatst bewerkt op: januari 22, 2007, 01:06:34 pm door Lomaes »

CAZZOROSSO

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #153 Gepost op: januari 22, 2007, 01:33:41 pm »
goed idee ! alle groenrood op post op 31-1-2007 !!!  ;D

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #154 Gepost op: januari 22, 2007, 02:01:27 pm »
Je kan natuurlijk ook een "dossier" opmaken met daarin enkele redenen waarom er ge?nvesteerd moet worden en dat doorspelen aan de club/gemeente.

Offline Lomaes

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #155 Gepost op: januari 22, 2007, 02:19:17 pm »
Denk dat dat de taak is van svzw-bestuur.
Beter is om iedereen dat dossier laten tekenen of petitie organiseren.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #156 Gepost op: januari 22, 2007, 06:05:43 pm »
goed idee ! alle groenrood op post op 31-1-2007 !!!  ;D
als ik nie alleen zal zijn , kom ik af :P
waar is het kloppende politieke hart van Waregem ? :P
en zijn er drankjes te verkrijgen ?

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #157 Gepost op: januari 22, 2007, 06:22:28 pm »
Wil daarvoor ook eens uit mijn zetel komen, wanneer is dat precies?

Offline Lomaes

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #158 Gepost op: januari 22, 2007, 07:18:30 pm »
De eerste dinsdag van iedere maand is er gemeenteraad. In de streekkrant staan de topics. Wanneer het dossier SVZW voorkomt, zullen we wel horen of lezen
En ja... iedereen krijgt 1 drankje...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #159 Gepost op: januari 22, 2007, 07:56:11 pm »
sommige zaken (op het einde van de gemeenteraad) worden wel achter gesloten deuren (=zonder publiek) besproken. probeer dus uit te vissen of dat dan in open zitting is of nie  ;)