Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 438636 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #220 Gepost op: januari 30, 2007, 05:17:00 pm »
Brussels haalde in de heenronde net iets meer toeschouwers dan SVZW.
Maar kweet nie als een uitbreiding echt nodig is bij hen ...

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #221 Gepost op: januari 30, 2007, 08:29:02 pm »
Pf, we moeten wij ons niet meien wat ze doen in Brussels, wat ze maar veel uitbreiden en dan zo rap mogelijk zakken :D,

Nee, maar bijn ons moeten er dringend zaken veranderen aan ons stadion, tis gwn nodig, niet alleen uitbreiding, ook renoveren, ja, ne keer weer helemaal op punt zetten ?.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #222 Gepost op: januari 30, 2007, 08:39:16 pm »
Even off topic: In Nederland is ADO Den Haag bezig met het bouwen van een nieuw stadion, die mannen staan nu voorlaatste, stel je voor dat ze degraderen.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #223 Gepost op: januari 30, 2007, 08:50:20 pm »
Morgen is er een vergadering met stad ivm uitbreiding laat ons duimen voor een goede afloop . ;) ;) ;)

Offline lauzinho

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #224 Gepost op: januari 30, 2007, 10:08:47 pm »
tribune? voor? ze hebben bijna geen volk  :P
wij ook niet, niet zo ne air hebben..

nog enen die het niet verstaat!!!!!!!

lees mijn vorige antwoorden in dit topic andesr , moet ik weer al die uitleg doen

volk lok je door gezelligheid, luxe, sfeer, enz....

en het moet nu gebeuren, we zijn in groei nu en het leeft, zo heeft genk het ook gedaan en ben er ook vast van overtuigd zoals pers en ons bestuur zeggen dat het de doelstelling wordt en de mogelijkheid wordt dat dit team , een subtopper wordt en soms ng meer een ploeg voor altijd top 7 te spelen...

in alle landen , ook nederland waar ze alle 18 nieuw stadion krijgen of hebben stijgt het publiek van 70 tot 140%

een verbouwing kan van 30 tot 80% meer volk krijgen....

kort vb belgie

Genk zoals ons voor 7000 man speelden ze in eerste, zetten een nieuw stadion, spelen voor 24 000 man en worden een bijna topploeg

aa gent nu voor 7500 in stadion van 12500 , zetten een stadion van 22 000 ze zijn ook niet dom ?

vb wij in jaren 90' zelfs ng in dit stadion, met mindere sucessen en geen fusie, speelden we soms voor 15 000 man

bekerfinale 18 000 man mee

lees effe al mijn vorige antwoorden, en staan links bij met bewijzen uit het buitenland enz...



Ik vind het een interessante discussie en ik ga akkoord met de meeste argumenten die je geeft.

Maar ik denk dat de vergelijking met Genk niet opgaat. Voor ons is de concurrentie met de andere ploegen in de streek (Roeselare, Brugge, Moeskroen, Kortrijk, etc) veel groter dan bij Genk het geval was. Het succes van Genk is grotendeels te danken aan de afwezigheid van alternatieven.

De reden waarom nieuwe en grotere stadions in het buitenland meer volk lokken is volgens mij niet enkel het gevolg van een groter stadion an sich. Dit moet in gebeuren in combinatie met een potentieel om nieuwe fans aan te trekken, wat voor ons geografisch gezien niet zo evident is (zeker in vergelijking met Genk).

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #225 Gepost op: januari 30, 2007, 11:05:03 pm »
Alternatieven STVV, Standard  ::)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #226 Gepost op: januari 30, 2007, 11:21:28 pm »
Alternatieven STVV, Standard  ::)

en dat zijn inderdaad voor de genk supporters niet echt alternatieven, die ploegen zijn zowat de meest gehate ploegen van de genk-supporters.

wat inderdaad voor genk een heel grote (geografische) mogelijkheid had om naar zo een grote club met zoveel supporters in zo een groot stadion te groeien. bijna de ganse provincie limburg . iets wat bij ons oa door de aanwezigheid van zoveel ploegen in 1e en 2e klase in de streek niet kan. en bovendien hebben we met de meeste van die ploegen en supporters en niet zo goede verstandhouding , dus van de supporters van die ploegen zullen er  niet veel geneigd zullen zijn om indien hun ploeg het slecht doet of in 2e/3e klasse blijft, naar het regenboogdstadion af te zakken.

dus genk kon/kan uit genk zelf en uit de heeeeeeeeeeele ruime omgeving recruteren, terwijl dit bij ons toch bijna altijd beperkt is tot waregem en zulte en onmiddellijke grensgemeenten.
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2007, 11:26:02 pm door svzw81 »

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #227 Gepost op: januari 30, 2007, 11:39:31 pm »
We kunnen nog altijd "recruteren" tussen waregem en gent en waregem en walloni?. Stond overlaatst nog in HNB.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #228 Gepost op: januari 31, 2007, 07:56:23 am »
@svzw81 : daarin kan ik je echt geen gelijk geven hoor, als je met een ploeg in onze streek een vaste stek in de subtop kan halen ( lees : een aantal jaren na elkaar in de linkerkolom eindigen ) -en ik dacht toch dat ons bestuur die ambitie had uitgesproken-, dan ben ik er rotsvast van overtuigd dat we wel degelijk kunnen recruteren in een veel grotere regio dan enkel Zulte en Waregem zelf. Als ge ziet dat het nu al vol zit voor 3 ? 4 wedstrijden per jaar, dan is een uitbreiding van het Regenboogstadion ( of als alternatief een nieuw stadion voor SVZW ) niet eens een wenselijkheid, maar een absolute must als ge uw groei niet wilt remmen !

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #229 Gepost op: januari 31, 2007, 08:58:01 am »
De plannen liggen op tafel, maar ze zijn nog niet definitief. STVV doet eerst nog een vraagronde bij de supporters. Ze kunnen hun opmerkingen of suggesties kwijt op het forum van de offici?le site of bij de medewerkers van de club. "Nu zijn aanpassingen nog mogelijk," stelt voorzitter Duch?telet.

dit stond op stvv site daar vragen ze hulp van supporters vr hun stadion

zouden we dus ook beter doen deze pagina's van het forum effe printen en geven...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #230 Gepost op: januari 31, 2007, 10:15:38 am »
Nog even meegeven dat er niet alleen supporters zijn van Zulte en van Waregem, maar dat we een toch wel enorme supportersschare hebben in de regio Wortegem-Petegem, Oudenaarde...
Mijn zus geeft les in Oudenaarde en daar wordt er toch veel gesproken over essevee. En de ganse familie van mijn vriendin die in Wortegem wonen zijn Zulte Waregem freaks  :)
« Laatst bewerkt op: januari 31, 2007, 10:17:20 am door sv_forever »

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #231 Gepost op: januari 31, 2007, 10:57:23 am »
Wij wonen in Izegem en komen er ook meer en meer supporters bij. :(

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #232 Gepost op: januari 31, 2007, 12:06:41 pm »
ik ben zeker mits een goede verbouwing moderner, geen piste toebouwen... cap 16 000

zeker vr een 11 000 a 15 000 man spelen en toppers 16 000

mits een nieuw stadion spelen we zeker voor 14 000 en 16 000 zeker

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #233 Gepost op: januari 31, 2007, 12:41:27 pm »
Ja wij zoude onze supps moeten halen van waregem,zulte,wortegem petegem,oudenaarde, nokere,kruishoutem,nazareth,wielsbeke,ooigem,harelbeke,kluisbergen,anzegem,zwevegem,tielt. Met een goeie accomodatie voor 10.000 man spelen, en bij toppers mss zelfs 12 a 15.000 zou mooi zijn.

Offline mille

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #234 Gepost op: januari 31, 2007, 12:44:22 pm »
en ingelmunster?? ??? :P

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #235 Gepost op: januari 31, 2007, 12:45:34 pm »
en ingelmunster?? ??? :P
ik noemde er maar enkele op ;) we moeten de regio voor ons winnen!

Offline mille

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #236 Gepost op: januari 31, 2007, 12:55:57 pm »
in regio ingelmunster,izegem,meulebeke en omstreken zijnt allemaal roeselare en fc loppemfans behalve enkelingen zoals ik

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #237 Gepost op: januari 31, 2007, 12:56:11 pm »
Ja wij zoude onze supps moeten halen van waregem,zulte,wortegem petegem,oudenaarde, nokere,kruishoutem,nazareth,wielsbeke,ooigem,harelbeke,kluisbergen,anzegem,zwevegem,tielt. Met een goeie accomodatie voor 10.000 man spelen, en bij toppers mss zelfs 12 a 15.000 zou mooi zijn.

Avelgem :P

Offline mille

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #238 Gepost op: januari 31, 2007, 12:57:54 pm »
vti izegem is daar goe voorbeeld van allemaal blauwzwarte sjaalkes ma maandag liepen der toch extreem weinig rond ;D behalve ik en nog een van beveren ;D  ist al blauwzwart :(

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #239 Gepost op: januari 31, 2007, 12:59:02 pm »
Onlangs stond er in het nieuwsblad een artikel met een kaartje van Belgie waarop aangegeven was in welke gemeenten meer dan 50 % van de mensen naar een bepaalde ploeg gingen gaan kijken. En ondanks de grote drukte hebben we toch een schoon aandeel.