Auteur Topic: Studio 1  (gelezen 78949 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Studio 1
« Reactie #60 Gepost op: mei 13, 2007, 12:38:35 pm »
Denk dat dat veel te maken had met Eurovisiesongfestival op ??n ...
Daardoor waren de programma's verschoven.
En dat truitje voor Leleu hebben ze wel mooi getoond ze ...

Dus ... geen kritiek ... twas de enige keer dit jaar dat het zo korte samenvatting was :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Studio 1
« Reactie #61 Gepost op: mei 13, 2007, 12:54:46 pm »
Ergens begrijp ik Studio1 wel. Al vind ik ook wel dat ze het afscheid van ons monument Leleu mochten getoond hebben. Maar als ze enkel de doelpunten tonen van een modale Westerlo-Moeskroen, dan vinden we dat toch ook normaal?

ze hebben inderdaad dat truitje getoond, en op het einde dan nog eens gezegd dat leleu afscheid nam van eerste klasse. misschien was het iets ruimer in de rechtstreekse , of misschien vanavond op wtv ook.

Rafa

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #62 Gepost op: mei 13, 2007, 03:50:27 pm »
Ja man, 2 fases uit onze match... Zelf het afgekeurde doelpunt kregen we niet te zien...
Jammer dat ze Studio 1 moesten verschuiven omwille van da boelke onnozelaars die nog geloven in Eurovisie...

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Studio 1
« Reactie #63 Gepost op: mei 13, 2007, 09:38:14 pm »
http://www.11online.be/nl/videos.html

en is da een penaltyfout op Meert, we missen toch wat kansen ze! Bij die bal van Leleu op de keeper van Lokeren stonden Siani en Dosumnu alletwee klaar. Ook wat voor een kans mist Siani daar op het einde,... spijtig maar voor ons had et toch geen belang meer!

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Studio 1
« Reactie #64 Gepost op: mei 15, 2007, 10:04:13 am »
Is toch logisch dat ze bezig zijnt opt einde vant seizoen met de titelstrijd, Europese plaatsen en de degradatiestrijd !? Wees trouwens maar blij dat we niet bij dat laatste behoren! Alles doortussen kan niets meer winnen of verliezen.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Studio 1
« Reactie #65 Gepost op: mei 16, 2007, 10:38:12 am »
Khad eens een mailtje gestuurd naar Studio 1 over ons nogal korte samenvatting

Citaat
Beste,

Vorige zaterdag zaten we door onze gedwongen verhuis naar canvas met een heel strak tijdschema: in 50 minuten moesten we verslag uitbrengen van 8 wedstrijden, met ook de titel- en degradatiestrijd. Oorspronkelijk was het de bedoeling om van Zulte Waregem - Lokeren en van Roeselare - STVV een iets uitgebreider verslag te maken, maar door de vreugde in Anderlecht en de teleurstelling in Genk is er beslist om te focussen op de wedstrijden waar nog prijzen te verdelen vielen. We moeten op zo'n moment keuzes maken, wetend dat we nooit al onze kijkers tevreden kunnen stellen. Toch wou ik nog even meegeven dat het beeld van het afscheid van Leleu w?l de uitzending heeft gehaald. Maar verder hebben we onze inderdaad noodgedwongen beperkt tot de doelpunten.

Vriendelijke groeten,
Jurgen Switsers
Eindredacteur Studio 1

Ik kan ze wel berijpen ...
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2007, 10:44:38 am door Mattieke »

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Studio 1
« Reactie #66 Gepost op: mei 16, 2007, 01:53:29 pm »
mooi mailtje dat je terugkrijgt :)



Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Studio 1
« Reactie #67 Gepost op: mei 16, 2007, 01:58:47 pm »
Idd :), ze geven altijd een antwoord terug, hoe brutaal je mail ook is (niet dat mijn mail zo onbeschoft was ;))
In dat opzicht is Studio 1 de beste ! Veel beter dan indertijd met Goal! ::)...

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Studio 1
« Reactie #68 Gepost op: mei 17, 2007, 12:03:17 am »
stadion vond ek ook wel leuk :P
me die kaalkop :D

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Studio 1
« Reactie #69 Gepost op: mei 17, 2007, 10:09:30 am »
Wasda nie... eh... Dirk Abrams ?
En den andere is dien ene da nu bij Prime zit, me zijnen 'ciao' ... Robin Janssens... Das nen ambetanterik

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Studio 1
« Reactie #70 Gepost op: mei 17, 2007, 10:12:42 am »
inderdaad





Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Studio 1
« Reactie #71 Gepost op: mei 17, 2007, 11:18:26 am »
Wasda nie... eh... Dirk Abrams ?
En den andere is dien ene da nu bij Prime zit, me zijnen 'ciao' ... Robin Janssens... Das nen ambetanterik

Robin Janssens heeft nooit Stadion gepresenteerd. Wel Goal. Stadion werd toen gepresenteerd door Bart Raes, die nu weer op Sporza zit. Janssens is misschien wel een ambetanterik, maar zijn CL-programma is veel minder irritant dan toendertijd met fucking curly Huybrechts...

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Studio 1
« Reactie #72 Gepost op: mei 17, 2007, 12:45:55 pm »
Wasda nie... eh... Dirk Abrams ?
En den andere is dien ene da nu bij Prime zit, me zijnen 'ciao' ... Robin Janssens... Das nen ambetanterik

Robin Janssens heeft nooit Stadion gepresenteerd. Wel Goal. Stadion werd toen gepresenteerd door Bart Raes, die nu weer op Sporza zit. Janssens is misschien wel een ambetanterik, maar zijn CL-programma is veel minder irritant dan toendertijd met fucking curly Huybrechts...

Ik vind die Robin Janssens ook zo slecht niet , Ja de Carl Huybrechts kdenk dat hij meer bezig is met modeshow   ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Studio 1
« Reactie #73 Gepost op: augustus 06, 2007, 12:22:58 pm »
Studio 1 opgepakt gisteren en nog eens gekeken nu, Brusselmans had het (in mijn ogen terecht) over een zeer zwak en ontgoochelend Zulte Waregem en maakte ook wat plezier met Meertje zijn baard. Meertje heeft blijkbaar voor de camera van Studio 1 ontkend dat hij de bal met de hand gespeeld; hetgeen te verstaan valt!

Crudo

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #74 Gepost op: augustus 06, 2007, 12:29:12 pm »
Zebben wel nogal zitten lullen in studio 1 vinnek. Standard was zogezegd verzwakt t.o.v vorig seizoen  ::) Ik vind diene Tuoma ofzoeits toch beter dan Conceicao en ze hebben er nu ook weer Onyewu bij.

Idd wel grappig da ze me Meert zijn baard ebben zitten lachen. Vorig jaar was t constant Frutos zijn haar, dit jaar is Meert t slachtoffer  :D

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: Studio 1
« Reactie #75 Gepost op: augustus 06, 2007, 12:35:43 pm »
Brusselmans moet vooral veel lachen met nen anderen zijn uiterlijk :)

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Studio 1
« Reactie #76 Gepost op: augustus 06, 2007, 04:12:58 pm »
Studio 1 opgepakt gisteren en nog eens gekeken nu, Brusselmans had het (in mijn ogen terecht) over een zeer zwak en ontgoochelend Zulte Waregem en maakte ook wat plezier met Meertje zijn baard. Meertje heeft blijkbaar voor de camera van Studio 1 ontkend dat hij de bal met de hand gespeeld; hetgeen te verstaan valt!

Vind ik toch niet zo verstandig. Hij zegt dan beter dat hij het niet zeker weet, of dat het enige wat telt is wat de scheids fluit. Wanneer het zo overduidelijk is maakt hij zichzelf verre van populair (tenzij dat natuurlijk de bedoeling is en hij een 2e Vrancken (lees: irritant klootzakske) wil worden).

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Studio 1
« Reactie #77 Gepost op: augustus 06, 2007, 04:48:01 pm »
Studio 1 opgepakt gisteren en nog eens gekeken nu, Brusselmans had het (in mijn ogen terecht) over een zeer zwak en ontgoochelend Zulte Waregem en maakte ook wat plezier met Meertje zijn baard. Meertje heeft blijkbaar voor de camera van Studio 1 ontkend dat hij de bal met de hand gespeeld; hetgeen te verstaan valt!

Vind ik toch niet zo verstandig. Hij zegt dan beter dat hij het niet zeker weet, of dat het enige wat telt is wat de scheids fluit. Wanneer het zo overduidelijk is maakt hij zichzelf verre van populair (tenzij dat natuurlijk de bedoeling is en hij een 2e Vrancken (lees: irritant klootzakske) wil worden).

Zoals ik dus ook al es vermeldde..Hij is al niet erg graag gezien door 'concurrerende supporters' en zo zal het er niet op verbeteren. Stijntje, toch...
-SVZW Forever-

Rafa

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #78 Gepost op: augustus 06, 2007, 05:55:38 pm »
Brusselmans had gelijk toen hij het had over een zwak en ontgoochelend SVZW... Maar waarom moet hij daar altijd zo grappig proberen rond doen ? Soms is het echt irritant vind ik...
Matthijsen was weer goe bezig, arrogant en nog een beetje lichtjes uitdagen naar andere ploegen, denkt hij nu nog altijd dat het helpt ofzo ?

Essevee !

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #79 Gepost op: augustus 06, 2007, 07:23:16 pm »
Brusselmans had gelijk toen hij het had over een zwak en ontgoochelend SVZW... Maar waarom moet hij daar altijd zo grappig proberen rond doen ? Soms is het echt irritant vind ik...
Matthijsen was weer goe bezig, arrogant en nog een beetje lichtjes uitdagen naar andere ploegen, denkt hij nu nog altijd dat het helpt ofzo ?

Brusselmans is simpelweg een deel van het doorgaans zwakke Studio 1 programma. In plaats van proberen grappig doen met mensen als Brusselmans zou men beter eens proberen mensen die iets van voetbal kennen (en iets bewezen hebben) uitnodigen om degelijk en kritisch te discussieren. Studio 1 is niets meer dan (flauw) entertainment en men krijgt soms de indruk dat het niet om voetbal draait maar om Hermans oneliners en debiele opmerkingen.