Auteur Topic: Tickets  (gelezen 2905 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bebobs

  • Leden
  • Berichten: 2
Tickets
« Gepost op: januari 08, 2010, 12:20:46 pm »
Halle Essevee supporters ,

Wel ik ben een verzamelaar van gebruikte tickets en oude abonnementen . Omdat ik er weinig heb van den Essevee had ik graag van jullie enkele ontvangen , weet dat je wss gaat zeggen die zaag is daar weer maar wat moet een 14 jarige met veel tijd  :)
Als jullie me kunnen helpen , laat maar iets weten h? !
Alvast bedankt !!
 ::)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Tickets
« Reactie #1 Gepost op: januari 09, 2010, 04:36:23 pm »
Halle Essevee supporters ,

Wel ik ben een verzamelaar van gebruikte tickets en oude abonnementen . Omdat ik er weinig heb van den Essevee had ik graag van jullie enkele ontvangen , weet dat je wss gaat zeggen die zaag is daar weer maar wat moet een 14 jarige met veel tijd  :)
Als jullie me kunnen helpen , laat maar iets weten h? !
Alvast bedankt !!
 ::)

Wees gerust, er zijn er hier die meer kunnen zagen of jij...  ;)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Tickets
« Reactie #2 Gepost op: januari 09, 2010, 04:52:05 pm »
Halle Essevee supporters ,

Wel ik ben een verzamelaar van gebruikte tickets en oude abonnementen . Omdat ik er weinig heb van den Essevee had ik graag van jullie enkele ontvangen , weet dat je wss gaat zeggen die zaag is daar weer maar wat moet een 14 jarige met veel tijd  :)
Als jullie me kunnen helpen , laat maar iets weten h? !
Alvast bedankt !!
 ::)

Wees gerust, er zijn er hier die meer kunnen zagen of jij...  ;)

je vergeet het woord 'IK' te gebruiken superJ   ;)

Offline groundhopper

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Tickets
« Reactie #3 Gepost op: januari 13, 2010, 02:57:10 pm »
Misschien om het maar te zeggen, maar ik had ook al een topic geopend xD

Offline Bebobs

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Tickets
« Reactie #4 Gepost op: januari 15, 2010, 09:50:11 am »
Ok? groundhopper , had dit niet gezien . Zag wel dat je hun naam verkeerd had genoemd (slechte start h? man ) .
Nu , ik denk dat ik evenveel succes heb dan jij hoor , nog niemand die gereageerd heeft . Heb ondertussen wel een ticket of drie ontvangen van een oude supporter . Kennis van Filip Desmet (zegt hij) . Als dat waar is ga ik hem tickets vragen van de Europese wedstrijden ten tijde van AC Milaan enzo .
Nu , we kunnen maar proberen h? . Misschien is er vroeg of laat toch ne Westvlaming die ne andere Westvlaming wil helpen  ;)

Salut
David

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Tickets
« Reactie #5 Gepost op: januari 15, 2010, 11:42:33 am »
Ok? groundhopper , had dit niet gezien . Zag wel dat je hun naam verkeerd had genoemd (slechte start h? man ) .
Nu , ik denk dat ik evenveel succes heb dan jij hoor , nog niemand die gereageerd heeft . Heb ondertussen wel een ticket of drie ontvangen van een oude supporter . Kennis van Filip Desmet (zegt hij) . Als dat waar is ga ik hem tickets vragen van de Europese wedstrijden ten tijde van AC Milaan enzo .
Nu , we kunnen maar proberen h? . Misschien is er vroeg of laat toch ne Westvlaming die ne andere Westvlaming wil helpen  ;)

Salut
David

Ticket Dynamo Dresden - KSV Waregem UEFA CUP 1988/1989

http://cgi.benl.ebay.be/Ticket-Dynamo-Dresden-KSV-Waregem-UEFA-CUP-1988-1989_W0QQitemZ200426466417QQcmdZViewItemQQptZSport_1?hash=item2eaa592c71

Misschien zijn er nog wel dingen te vinden op Ebay.