Auteur Topic: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!  (gelezen 8513 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Gepost op: juni 25, 2010, 07:09:40 am »
Ik ben die afrikaanse trompetjes beu gehoord!
als nen mens 90 minuten aan een stuk naar zoon kabaal moet zitten luisteren, krijg je koppijn zonder zat te zijn geweest en fluiten uw oren na afloop, zonder dat ge in een dancing zijt geweest!
Ook zou er van gewone sfeer niks meer hoorbaar zijn, en dus vind ik dat we net zoals lokeren en luik, de vuvuzela uit het stadion moeten houden! de muziekschool zit aant college!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #1 Gepost op: juni 25, 2010, 09:00:37 am »
Ik ben die afrikaanse trompetjes beu gehoord!
als nen mens 90 minuten aan een stuk naar zoon kabaal moet zitten luisteren, krijg je koppijn zonder zat te zijn geweest en fluiten uw oren na afloop, zonder dat ge in een dancing zijt geweest!
Ook zou er van gewone sfeer niks meer hoorbaar zijn, en dus vind ik dat we net zoals lokeren en luik, de vuvuzela uit het stadion moeten houden! de muziekschool zit aant college!

?

WAEREGHEM

  • Gast
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2010, 10:48:54 am »
Ik ben die afrikaanse trompetjes beu gehoord!
als nen mens 90 minuten aan een stuk naar zoon kabaal moet zitten luisteren, krijg je koppijn zonder zat te zijn geweest en fluiten uw oren na afloop, zonder dat ge in een dancing zijt geweest!
Ook zou er van gewone sfeer niks meer hoorbaar zijn, en dus vind ik dat we net zoals lokeren en luik, de vuvuzela uit het stadion moeten houden! de muziekschool zit aant college!

?

?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #3 Gepost op: juni 25, 2010, 11:02:35 am »
In de winkels waar die trompetten verkocht worden zijn ze al uitverkocht dus ik vrees ervoor dat er in ons stadion wel van die trompetten te horen zullen zijn.  :-\
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #4 Gepost op: juni 25, 2010, 11:16:30 am »
In de winkels waar die trompetten verkocht worden zijn ze al uitverkocht dus ik vrees ervoor dat er in ons stadion wel van die trompetten te horen zullen zijn.  :-\

Aan de club (supportersraad?) om ze te verbieden dan. Als je trouwens ziet hoe ze soms confetti afpakken van een klein kind, dan stel ik me de vraag hoe zo'n toeter n?et gevaarlijk is. Als je dat naar de lijnrechter smijt, nogal wat anders dan confetti he.

Verbod, en zo snel mogelijk aub.

Offline arneke123

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #5 Gepost op: juni 25, 2010, 11:22:31 am »
ja lol,

Ge kunt daar iemand mee doodkloppen he  ;D  :P

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #6 Gepost op: juni 25, 2010, 11:34:21 am »
Potentieel gevaar om stadionverbod te krijgen in ons stadion, dus weren die handel.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #7 Gepost op: juni 25, 2010, 11:43:27 am »
ja lol,

Ge kunt daar iemand mee doodkloppen he  ;D  :P

Verboden in het Regenboogstadion (naast het uiten van eender welke emotie te maken met het voetbal, overdreven gelaatsuitdrukkingen of te opzichtig gezwaai. Ook het tonen van vier vingers kan leiden tot dodelijke slachtoffers en is z'n stadionverbod meer dan waard)





Toegelaten in het Regenboogstadion

"Het instrument bestaat uit een rechte houten of plastic buis van circa 60 cm met aan het uiteinde een kleine beker."



VERBIEDEN DIE HANDEL.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #8 Gepost op: juni 25, 2010, 02:21:27 pm »
Kwestie van wat tegengewicht te vormen: ZOVEEL MOGELIJK VUVUZELA'S AANKOPEN EN UITDELEN AAN DE SPIONKOP!!! ( Om op verplaatsing te gebruiken natuurlijk...  ;) )

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #9 Gepost op: juni 25, 2010, 05:49:42 pm »
De vuvuzela kan in ons stadion wel voor extra sfeer zorgen. Doordat het een open stadion is (met bovendien nog de door velen verguisde atletiekpiste er boven op) kan er misschien door de vuvuzela een surplus aan ambiance gezorgd worden. Het gewone getoeter en geroep verwaait in de openheid van de tribunes, de lege zijkanten achter de beide doelen en de grote afstand tot de grasmat. Het Afrikaanse blaasinstrument zal in ons stadion misschien niet zo storend zijn als in de klassieke gesloten voetbalkuipen. Ik zou het bij voorbaat niet verbieden, maar afwachten wat het geeft...       

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #10 Gepost op: juni 25, 2010, 07:02:21 pm »
hopelijk verbieden ze het hier ook!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #11 Gepost op: juni 25, 2010, 07:54:17 pm »
die oranje mannekes verbieden inderdaad quasi alles in ons stadion , het zou dus wel het toppunt zijn moesten ze dit gaan toelaten ... maar ik vrees dat er wat jonge kindjes zullen mee komen aandraven en dan gaan ze die kindjes (en hun papa's) moeten gaan tegenhouden ...

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #12 Gepost op: juni 26, 2010, 07:39:10 am »
die oranje mannekes verbieden inderdaad quasi alles in ons stadion , het zou dus wel het toppunt zijn moesten ze dit gaan toelaten ... maar ik vrees dat er wat jonge kindjes zullen mee komen aandraven en dan gaan ze die kindjes (en hun papa's) moeten gaan tegenhouden ...
als ze op voorhand meededelen dat het verboden wordt, dan kunnen er niks van problemen zijn!
als ze het toelaten, hoop ik dat er metalen op de markt komen, tzal rap verboden worden dan :lol:
zo nen toeter kunt ge als matrak gebruiken!!!

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #13 Gepost op: juni 26, 2010, 09:00:37 am »
De vuvuzela kan in ons stadion wel voor extra sfeer zorgen. Doordat het een open stadion is (met bovendien nog de door velen verguisde atletiekpiste er boven op) kan er misschien door de vuvuzela een surplus aan ambiance gezorgd worden. Het gewone getoeter en geroep verwaait in de openheid van de tribunes, de lege zijkanten achter de beide doelen en de grote afstand tot de grasmat. Het Afrikaanse blaasinstrument zal in ons stadion misschien niet zo storend zijn als in de klassieke gesloten voetbalkuipen. Ik zou het bij voorbaat niet verbieden, maar afwachten wat het geeft...       
Daar denk ik toch volledig anders over...

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #14 Gepost op: juni 26, 2010, 11:52:32 am »
http://www.youtube.com/watch?v=8U-xX-LbTvc

Om maar eens te bewijzen hoe gevaarlijk zo'n ding wel kan zijn!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #15 Gepost op: juni 26, 2010, 11:57:35 am »
http://www.youtube.com/watch?v=8U-xX-LbTvc

Om maar eens te bewijzen hoe gevaarlijk zo'n ding wel kan zijn!

en het kan rellen veroorzaken ook:  ;D
http://www.youtube.com/watch?v=jSGXividZCE
toch maar rap bannen die trompetten  ;)

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #16 Gepost op: juli 06, 2010, 03:00:29 am »
kunnen misschien dienstig zijn om de stinkende en hinderlijke walm van sigaretten wat verder te blazen ;D respect voor niet rokers is ver te zoeken bij ons :(

WAEREGHEM

  • Gast
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #17 Gepost op: juli 06, 2010, 10:44:40 am »
De vuvuzela kan in ons stadion wel voor extra sfeer zorgen. Doordat het een open stadion is (met bovendien nog de door velen verguisde atletiekpiste er boven op) kan er misschien door de vuvuzela een surplus aan ambiance gezorgd worden. Het gewone getoeter en geroep verwaait in de openheid van de tribunes, de lege zijkanten achter de beide doelen en de grote afstand tot de grasmat. Het Afrikaanse blaasinstrument zal in ons stadion misschien niet zo storend zijn als in de klassieke gesloten voetbalkuipen. Ik zou het bij voorbaat niet verbieden, maar afwachten wat het geeft...       

Een constant, onvoorstelbaar ergerlijk en enorm luid gezoem noem ik nu niet bepaald sfeer.

Verbieden.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #18 Gepost op: juli 06, 2010, 10:49:39 am »
Den eersten die ik met een foeferzele in mijn buurt zie, zal het object van langs achter in zijn keel operatief mogen laten weghalen! (n?zie!)

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: GEEN VUVUZELA IN HET REGENBOOGSTADION!!!!!!!
« Reactie #19 Gepost op: juli 06, 2010, 05:20:24 pm »
en vandeneestekeer oek die koperbloazers van zultse vv verbieden ! want mee nen tuba en trompette kunde oek enen de kop inslaan