Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 440068 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2300 Gepost op: oktober 26, 2010, 09:53:53 am »
Het is crisis.

Alles gaat naar wens. Er wordt goed voetval gespeeld en in de krant wordt er naar de wedstrijd Lierse - Zulte Waregem niet verwijzen als degradatieduel.

Is onze fox een beetje tipsy? "voetval" en een werkwoordsfout, niet van onze eeuwige optimist zijn gewoonte toch? ;)

Ben jij wel graag supporter van Essevee?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2301 Gepost op: oktober 26, 2010, 10:32:56 am »
Het is crisis.

Alles gaat naar wens. Er wordt goed voetval gespeeld en in de krant wordt er naar de wedstrijd Lierse - Zulte Waregem niet verwijzen als degradatieduel.

Is onze fox een beetje tipsy? "voetval" en een werkwoordsfout, niet van onze eeuwige optimist zijn gewoonte toch? ;)

Ben jij wel graag supporter van Essevee?

Ik zal het excuus "ik was nog niet goed wakker" maar eens van stal halen. Waar uw andere opmerkingen vandaan komen is mij een raadsel. Ik zie mezelf niet als eeuwige optimist of als eeuwige pessimist. Wel is het zo dat ik dit seizoen nog niet erg veel gezien heb om vrolijk van te worden, dit in tegenstelling tot andere seizoenen. Voor de rest ben ik nog altijd graag supporter van essevee. Ook al trekt het voetbal voor de moment op geen kl*ten, er zijn nog altijd pinten en hamburgers te krijgen aan de gaverbeek en dat is minstens even belangrijk.

Online dude

  • Leden
  • Berichten: 35
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2302 Gepost op: oktober 26, 2010, 07:10:51 pm »
Wat werd er nu eigenlijk hierover gezegd zondag door de manager? Dat de kans erin zit dat we naar Moeskroen gaan uitwijken of dat dit een zeker gegeven is?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2303 Gepost op: oktober 26, 2010, 07:34:56 pm »
Wat werd er nu eigenlijk hierover gezegd zondag door de manager? Dat de kans erin zit dat we naar Moeskroen gaan uitwijken of dat dit een zeker gegeven is?

Alle pistes worden onderzocht....niets staat vast, of is uitgesloten

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.384
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2304 Gepost op: oktober 27, 2010, 08:44:07 am »
Zolang de piste maar verdwijnt ...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2305 Gepost op: oktober 27, 2010, 08:56:45 am »
Zolang de piste maar verdwijnt ...
:)

Offline edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2306 Gepost op: oktober 27, 2010, 10:31:11 am »
ooit in een artikel gelezen dat er toch een afstand tussen het veld en de tribunes blijft ( 6m, ivm hoogtewerkers of zoiets ), maar dit blijft toch een een enorme vooruitgang :p

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2307 Gepost op: oktober 27, 2010, 12:09:05 pm »
En nu Hugo hier trainer wordt gaat em het misschien nog leuk vinden van de komende jaren in moeskroen te spelen. :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2308 Gepost op: oktober 29, 2010, 12:14:43 am »
;D

We staan eens niet bij de eerste 6...

? en :s

Reactie op de post van svzw81. Hij had het over Tubeke en Roeselare, dus over degraderen. Het deed me lachen. We zijn nog niet in de helft van de competitie. Maar goed, we staan eens niet bij de eerste 6. Het is crisis.



mijn post was misschien wat overdreven, ik verwacht nu niet dat we gaan degraderen, ik zag ons tot voor een week 12e eindigen, nu zullen we misschien met den huge pakweg 9e eindigen schat ik (hopelijk beter) , ik vraag mij echter nog steeds of waar we tientallen miljoenen gaan vinden voor ons nieuw of vernieuwd stadion, en hoe we dat gevuld gaan krijgen als we 6e staan, en al helemaal twijfelachtig als we 12e gaan staan.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2309 Gepost op: oktober 29, 2010, 09:12:17 am »
;D

We staan eens niet bij de eerste 6...

? en :s

Reactie op de post van svzw81. Hij had het over Tubeke en Roeselare, dus over degraderen. Het deed me lachen. We zijn nog niet in de helft van de competitie. Maar goed, we staan eens niet bij de eerste 6. Het is crisis.



mijn post was misschien wat overdreven, ik verwacht nu niet dat we gaan degraderen, ik zag ons tot voor een week 12e eindigen, nu zullen we misschien met den huge pakweg 9e eindigen schat ik (hopelijk beter) , ik vraag mij echter nog steeds of waar we tientallen miljoenen gaan vinden voor ons nieuw of vernieuwd stadion, en hoe we dat gevuld gaan krijgen als we 6e staan, en al helemaal twijfelachtig als we 12e gaan staan.

Hebt ge de indruk dat op het moment we slecht spelen, dat er dan plots veel minder volk naar het stadion komt? Ik heb dat nog niet gemerkt. Ik denk dat we toch een vrij trouw publiek hebben.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2310 Gepost op: oktober 29, 2010, 11:13:40 am »
;D

We staan eens niet bij de eerste 6...

? en :s

Reactie op de post van svzw81. Hij had het over Tubeke en Roeselare, dus over degraderen. Het deed me lachen. We zijn nog niet in de helft van de competitie. Maar goed, we staan eens niet bij de eerste 6. Het is crisis.



mijn post was misschien wat overdreven, ik verwacht nu niet dat we gaan degraderen, ik zag ons tot voor een week 12e eindigen, nu zullen we misschien met den huge pakweg 9e eindigen schat ik (hopelijk beter) , ik vraag mij echter nog steeds of waar we tientallen miljoenen gaan vinden voor ons nieuw of vernieuwd stadion, en hoe we dat gevuld gaan krijgen als we 6e staan, en al helemaal twijfelachtig als we 12e gaan staan.

Hebt ge de indruk dat op het moment we slecht spelen, dat er dan plots veel minder volk naar het stadion komt? Ik heb dat nog niet gemerkt. Ik denk dat we toch een vrij trouw publiek hebben.

Mensen met een abonnement komen meestal wel terug he, en we hebben er 5.500. De capaciteit van ons stadion is om en bij de 8.500.
Dus zit dat behoorlijk vol.

Als het goed gaat komen daar gewoon de losse tickets bij en zit ons stadion zo goed als vol bijna. Maar zoals de zaken nu gaan zullen er niet veel losse tickets verkocht worden.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2311 Gepost op: oktober 29, 2010, 11:44:06 pm »
momenteel gaat het nog goed , ongeveer 6500/8500 zit inderdaad vol , ook al spelen we tegen mindere tegenstanders. de vraag is maar dat als we bv. 12500 plaatsen gaan hebben, wat gaat er dan zitten van volk ? 6500/12500 of 10000/12500 ?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2312 Gepost op: oktober 30, 2010, 10:06:55 am »
momenteel gaat het nog goed , ongeveer 6500/8500 zit inderdaad vol , ook al spelen we tegen mindere tegenstanders. de vraag is maar dat als we bv. 12500 plaatsen gaan hebben, wat gaat er dan zitten van volk ? 6500/12500 of 10000/12500 ?

Je moet er wel rekening mee houden dat de zulte waregem zupporters zelf maar iets van een 6500 plaatsen kunnen vullen. Van die 8500 zijn er 1500 voor de tegenstander, zijn er zo'n 500 achter de dugout waar je niets ziet en zijn er zo'n 200 vervangen voor de rolstoelsupporters, dus aangezien niet alle ploegen met 1500 man afkomen is het zo dat we toch redelijk vol zitten. De plaatsen die niet zijn echt plaatsen die ofwel alleen zijn of die geen goed zicht hebben, bvb door de reling die in de weg staat enzovoort. In die zin is het moeilijk inschatten of er plaats te kort is of niet, maar ik denk dat er volk bij kan. Elk jaar stijgt ook het aantal abbonees. Het aantal supporters groeit sowieso met de jaren. Jonge kinderen die nu in Waregem opgroeien, zullen nu rapper kiezen voor essevee, dan voor bvb anderlecht of Club Burgge, terwijl dit pakweg 6 jaar terug nog anders was. Ik denk dat we binnen de 10 a 15 jaar aan die 10000 kunnen passeren indien we gewoon verder in eerste zitten. Het kan alleen maar versneld of vertraagd worden afhankelijk van de prestaties.

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2313 Gepost op: oktober 30, 2010, 10:46:12 am »
momenteel gaat het nog goed , ongeveer 6500/8500 zit inderdaad vol , ook al spelen we tegen mindere tegenstanders. de vraag is maar dat als we bv. 12500 plaatsen gaan hebben, wat gaat er dan zitten van volk ? 6500/12500 of 10000/12500 ?

Je moet er wel rekening mee houden dat de zulte waregem zupporters zelf maar iets van een 6500 plaatsen kunnen vullen. Van die 8500 zijn er 1500 voor de tegenstander, zijn er zo'n 500 achter de dugout waar je niets ziet en zijn er zo'n 200 vervangen voor de rolstoelsupporters, dus aangezien niet alle ploegen met 1500 man afkomen is het zo dat we toch redelijk vol zitten. De plaatsen die niet zijn echt plaatsen die ofwel alleen zijn of die geen goed zicht hebben, bvb door de reling die in de weg staat enzovoort. In die zin is het moeilijk inschatten of er plaats te kort is of niet, maar ik denk dat er volk bij kan. Elk jaar stijgt ook het aantal abbonees. Het aantal supporters groeit sowieso met de jaren. Jonge kinderen die nu in Waregem opgroeien, zullen nu rapper kiezen voor essevee, dan voor bvb anderlecht of Club Burgge, terwijl dit pakweg 6 jaar terug nog anders was. Ik denk dat we binnen de 10 a 15 jaar aan die 10000 kunnen passeren indien we gewoon verder in eerste zitten. Het kan alleen maar versneld of vertraagd worden afhankelijk van de prestaties.
                                                                                                                                                          nieuw stadion--> sfeervak achter doel (hopelijk  :)) -->betere sfeer in het stadion --> meer volk door betere prestaties en voor de sfeer
                                                                                                             

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2314 Gepost op: oktober 30, 2010, 11:14:49 am »
Geef mij maar het stadion van Harelbeke,een heel gezellig stadion!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2315 Gepost op: oktober 30, 2010, 11:20:39 am »
momenteel gaat het nog goed , ongeveer 6500/8500 zit inderdaad vol , ook al spelen we tegen mindere tegenstanders. de vraag is maar dat als we bv. 12500 plaatsen gaan hebben, wat gaat er dan zitten van volk ? 6500/12500 of 10000/12500 ?

Je moet er wel rekening mee houden dat de zulte waregem zupporters zelf maar iets van een 6500 plaatsen kunnen vullen. Van die 8500 zijn er 1500 voor de tegenstander, zijn er zo'n 500 achter de dugout waar je niets ziet en zijn er zo'n 200 vervangen voor de rolstoelsupporters, dus aangezien niet alle ploegen met 1500 man afkomen is het zo dat we toch redelijk vol zitten. De plaatsen die niet zijn echt plaatsen die ofwel alleen zijn of die geen goed zicht hebben, bvb door de reling die in de weg staat enzovoort. In die zin is het moeilijk inschatten of er plaats te kort is of niet, maar ik denk dat er volk bij kan. Elk jaar stijgt ook het aantal abbonees. Het aantal supporters groeit sowieso met de jaren. Jonge kinderen die nu in Waregem opgroeien, zullen nu rapper kiezen voor essevee, dan voor bvb anderlecht of Club Burgge, terwijl dit pakweg 6 jaar terug nog anders was. Ik denk dat we binnen de 10 a 15 jaar aan die 10000 kunnen passeren indien we gewoon verder in eerste zitten. Het kan alleen maar versneld of vertraagd worden afhankelijk van de prestaties.
                                                                                                                                                         nieuw stadion--> sfeervak achter doel (hopelijk  :)) -->betere sfeer in het stadion --> meer volk door betere prestaties en voor de sfeer
                                                                                                              

Moesten we nu gewoon de 2 tribunes terug achter doel herstellen en de zijvakken dat er terug 14000 ofzo in kunnen.  Dan gaat er inderdaad msh max 10 000 op afkomen.  Maar een nieuw stadion met mer luxe, veel betere sfeer en zicht en nevenactiviteiten, bewijst altijd een stijging van toeschouwers.  + ook een paar mindere voetballiefhebbers (die maar af en toe eens een matchke meepikken) zullen even willen komen uit curieusiteit, en spelen we dan een goede match met veel sfeer, worden dat msh ook al terug nieuwe fans.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2316 Gepost op: oktober 30, 2010, 11:35:41 am »
Paar stadions naar ons msh toekomstig caliber dan wel (moet hier niet afkomen met copies van old trafford ofzo h?).

Paar knappe voorbeelden voor essevee.

Sor arena (noorwegen) kleine 15000 plaatsen.

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=s?r-arena&folder=sites&site=fotos&id=829&page=1

Aker stadion (noorwegen)  kleine 12000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=aker-stadion&folder=sites&site=fotos&id=821&page=1

Viking stadion (noorwegen) 15000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=viking-stadion&folder=sites&site=fotos&id=819&page=1

Neuchatel (zwitserland) kleine 12000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=la-maladi?re&folder=sites&site=fotos&id=3083&page=1

AFG Arena (zwitserland) 19000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=afg-arena&folder=sites&site=fotos&id=3096&page=1

Sas arena (denemarken) kleine 12000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=sas-arena&folder=sites&site=fotos&id=980&page=1

DSB stadion (nederland) 17000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=dsb-stadion&folder=sites&site=fotos&id=3625&page=1

NEC stadion (nederland) 12000 plaatsen (wel niet zo knap aan buitenkant me dunkt)

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=mcdos-goffertstadion&folder=sites&site=fotos&id=1232&page=1

Check ook eens van sommige hen vorige stadions en hen nieuw stadion, wereld van verschil.

« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2010, 11:37:12 am door essevee007 »

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2317 Gepost op: oktober 30, 2010, 11:46:45 am »
Paar stadions naar ons msh toekomstig caliber dan wel (moet hier niet afkomen met copies van old trafford ofzo h?).

Paar knappe voorbeelden voor essevee.

Sor arena (noorwegen) kleine 15000 plaatsen.

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=s?r-arena&folder=sites&site=fotos&id=829&page=1

Aker stadion (noorwegen)  kleine 12000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=aker-stadion&folder=sites&site=fotos&id=821&page=1

Viking stadion (noorwegen) 15000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=viking-stadion&folder=sites&site=fotos&id=819&page=1

Neuchatel (zwitserland) kleine 12000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=la-maladi?re&folder=sites&site=fotos&id=3083&page=1

AFG Arena (zwitserland) 19000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=afg-arena&folder=sites&site=fotos&id=3096&page=1

Sas arena (denemarken) kleine 12000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=sas-arena&folder=sites&site=fotos&id=980&page=1

DSB stadion (nederland) 17000 plaatsen

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=dsb-stadion&folder=sites&site=fotos&id=3625&page=1

NEC stadion (nederland) 12000 plaatsen (wel niet zo knap aan buitenkant me dunkt)

http://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?stadion=mcdos-goffertstadion&folder=sites&site=fotos&id=1232&page=1

Check ook eens van sommige hen vorige stadions en hen nieuw stadion, wereld van verschil.


dat viking stadion ziet er mij nog het gezelligste uit :-)

Offline nielletje

  • Leden
  • Berichten: 83
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2318 Gepost op: oktober 30, 2010, 02:48:08 pm »
viking stadion heeft niets van loges/cafetaria etc.... financieel lijkt het me toch niet het interessantste stadion

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2319 Gepost op: oktober 30, 2010, 03:59:27 pm »
vint da vikingstadion nog nice :o