Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 440088 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2400 Gepost op: februari 20, 2011, 10:22:27 am »
Als ze zo blijven spelen zal het stadion in zulte wel groot genoeg zijn me dunkt...

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2401 Gepost op: februari 20, 2011, 08:39:37 pm »
Dan zegt dit veel over de supporters, mijne jongen... 8)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2402 Gepost op: februari 22, 2011, 05:10:39 pm »
Dan zegt dit veel over de supporters, mijne jongen... 8)
Neen, dat zegt gewoon dat wij een clubke uit een provinciestadje zijn en geen grote agglomeratie achter ons hebben om uit te recruteren.
Clubs uit grotere steden ( Gent, Brussel, Antwerpen,... ) en dichtbevolkte gebieden ( Mechelen, Lier,... ) hebben op dat vlak sowieso een voorsprong op ons.
Hier moet het voetbal van een degelijk niveau zijn of er haken er nogal wat af.

Offline PVH

  • Leden
  • Berichten: 37
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2403 Gepost op: april 09, 2011, 09:58:49 pm »
allee... weeral een jaarke uitgesteld...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2404 Gepost op: april 09, 2011, 11:42:49 pm »
allee... weeral een jaarke uitgesteld...

met het voetbal dat we vandaag de dag zien, moeten ze nog niet te snel uitwijken naar Moeskroen of dergelijke. Abonnees zullen niet rap volgen,hoor..
-SVZW Forever-

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2405 Gepost op: april 11, 2011, 11:59:51 am »
allee... weeral een jaarke uitgesteld...

met het voetbal dat we vandaag de dag zien, moeten ze nog niet te snel uitwijken naar Moeskroen of dergelijke. Abonnees zullen niet rap volgen,hoor..

Als ze zo blijven spelen als nu, zullen er zodanig veel supporters afhaken dat ze genoeg zullen hebben aan het stadion van Zulte...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2406 Gepost op: april 11, 2011, 01:35:37 pm »
allee... weeral een jaarke uitgesteld...

met het voetbal dat we vandaag de dag zien, moeten ze nog niet te snel uitwijken naar Moeskroen of dergelijke. Abonnees zullen niet rap volgen,hoor..

Als ze zo blijven spelen als nu, zullen er zodanig veel supporters afhaken dat ze genoeg zullen hebben aan het stadion van Zulte...

In vak E zijn er een stuk of 20 die hun abo voor volgend seizoen zelf niet meer verlengen.

Ik wacht voor mijn abo tot ze een poote transfers hebben gedaan.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2407 Gepost op: april 11, 2011, 01:38:24 pm »
allee... weeral een jaarke uitgesteld...

met het voetbal dat we vandaag de dag zien, moeten ze nog niet te snel uitwijken naar Moeskroen of dergelijke. Abonnees zullen niet rap volgen,hoor..

Als ze zo blijven spelen als nu, zullen er zodanig veel supporters afhaken dat ze genoeg zullen hebben aan het stadion van Zulte...

In vak E zijn er een stuk of 20 die hun abo voor volgend seizoen zelf niet meer verlengen.

Ik wacht voor mijn abo tot ze een poote transfers hebben gedaan.

Ik neem sowieso opnieuw een abonnement.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2408 Gepost op: april 11, 2011, 01:44:10 pm »
allee... weeral een jaarke uitgesteld...

met het voetbal dat we vandaag de dag zien, moeten ze nog niet te snel uitwijken naar Moeskroen of dergelijke. Abonnees zullen niet rap volgen,hoor..

Als ze zo blijven spelen als nu, zullen er zodanig veel supporters afhaken dat ze genoeg zullen hebben aan het stadion van Zulte...

In vak E zijn er een stuk of 20 die hun abo voor volgend seizoen zelf niet meer verlengen.

Ik wacht voor mijn abo tot ze een poote transfers hebben gedaan.

Ik neem sowieso opnieuw een abonnement.

Als de kern quasi hetzelfde blijft begrijp ik niet hoe je nog kunt gaan kijken naar deze bende...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2409 Gepost op: april 11, 2011, 03:07:29 pm »
Als de kern quasi hetzelfde blijft begrijp ik niet hoe je nog kunt gaan kijken naar deze bende...
Het zijn vaak kleine zaken die het verschil maken. Er zijn een paar spelers die te kort komen, maar door een degelijke groep te vormen en een nieuw seizoen te beginnen, kan er gerust al een veel beter resultaat behaald worden. Dat neemt niet weg dat er inderdaad een paar versterkingen moeten bijkomen, al is het maar omdat waarschijnlijk een aantal spelers vertrekken. Versterkingen komen er dus sowieso.

Dit is gewoon een rommelseizoen, met heel veel veranderingen, veel pech en dan een vroege uitschakeling voor POI, die voor een serieuze motivatiedip zorgde.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2410 Gepost op: april 11, 2011, 03:15:23 pm »
Ik vraag mij af wat sommigen verstaan onder "supporter", maar goed. Iedereen maakt voor zichzelf uit of hij voetballiefhebber, toeschouwer of supporter is... Ik zal het concept "abonnement" dan maar eens vergelijken voor de drie categorie?n...

- Een voetballiefhebber wil voetbal zien en woont in de buurt van Waregem. Een abonnement van iets meer dan 200 euro voor een goeie plaats (vak E) wil zeggen dat hij of zij 10 matchen (PO1 of PO2 incluis) moet bijwonen om profijt te halen uit die situatie. Lijkt mij dat iedereen die hier zit wel 10 matchen op een jaar zal doen met een abonnement.

- Een abonnement is (niet altijd, maar meestal wel) een teken van clubliefde voor de meeste toeschouwers In vak E betaal je 200 euro en een beetje voor 30-33 wedstrijden + de financi?le korting die je krijgt voor PO1. Je zit in groep met andere kennissen, dus dat op zich is al 'onbetaalbaar'.

- Een "echte" supporter twijfelt niet over de aankoop van zijn abonnement en is maar in twee dingen ge?nteresseerd. Hoeveel betaal ik meer dan vorig seizoen + wanneer mag ik naar het stadion "terten" achter mijn nieuw kaartje. Volgend seizoen zal er zeker geen prijsstijging zijn, dus rest er enkel nog de vraag van de datum...

Misschien moet iedereen gewoon afwachten wat er ons komend seizoen (sportief en extrasportief, voor de ge?nteresseerden) allemaal te wachten staat ? Op mijn persoonlijk advies: wacht anderhalve maand voordat je op caf? gaat roepen dat je geen abonnement meer neemt. Doe vanaf juni/juli zulke uitspraken, maar iedereen die zulke dwazen dingen nu al roept... Kweetetnietzulle... :)

Da's mijn visie erop. Dus EAGLE... Leg mij gerust waarom een aantal transfers voor jou het verschil maken tussen jouw club w?l of niet volgen. Mag in PM of hier...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2411 Gepost op: april 11, 2011, 03:39:04 pm »
Als de groep grotendeels hetzelfde blijft heb ik weinig zin om dat "pottegestamp" te gaan bekijken.
Het lijkt mij logisch dat supporters rapper overtuigd zijn om een abo te nemen, als ze bvb een Losada, Sidib? of andere Dalmats binnenhalen.

Ik zal uiteraard wel nog een abo nemen, omdat ik van deze club hou, ik zei dat gewoon omdat ik het momenteel echt beu ben dat we sinds nieuwjaar niets meer zagen.

PS: Ik betaal slechts ?110 voor mij abo ;)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.651
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2412 Gepost op: april 26, 2011, 07:45:27 pm »
Bij STVV voegen ze blijkbaar de daad bij het woord, wordt daar een deftig pleintje zo te zien. Kunstgras plus parking onder het veld. Er komt ook nog nieuwe tribune met shoppingcentrum. Hopelijk schiet ons stadionproject ook wat op.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2413 Gepost op: april 26, 2011, 08:02:19 pm »
Bij STVV voegen ze blijkbaar de daad bij het woord, wordt daar een deftig pleintje zo te zien. Kunstgras plus parking onder het veld. Er komt ook nog nieuwe tribune met shoppingcentrum. Hopelijk schiet ons stadionproject ook wat op.

Ik kijk uit naar plannen en foto's van ons stadion. Waren ze nu niet mee bezig, met de architect enzo? Iemand die meer weet over de huidige gang van zaken?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2414 Gepost op: april 26, 2011, 08:45:16 pm »
Bij STVV voegen ze blijkbaar de daad bij het woord, wordt daar een deftig pleintje zo te zien. Kunstgras plus parking onder het veld. Er komt ook nog nieuwe tribune met shoppingcentrum. Hopelijk schiet ons stadionproject ook wat op.

Ik kijk uit naar plannen en foto's van ons stadion. Waren ze nu niet mee bezig, met de architect enzo? Iemand die meer weet over de huidige gang van zaken?

Het stadsbestuur heeft een schitterend project vorige week alvast afgeblazen, wegens te groot risico. Zie dat ze stemmen kwijtgeraken volgend jaar (gemeenteraadsverkiezingen) van de atletiekclub...

Een klare schande.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2415 Gepost op: april 26, 2011, 08:47:48 pm »
Bij STVV voegen ze blijkbaar de daad bij het woord, wordt daar een deftig pleintje zo te zien. Kunstgras plus parking onder het veld. Er komt ook nog nieuwe tribune met shoppingcentrum. Hopelijk schiet ons stadionproject ook wat op.

Ik kijk uit naar plannen en foto's van ons stadion. Waren ze nu niet mee bezig, met de architect enzo? Iemand die meer weet over de huidige gang van zaken?

Het stadsbestuur heeft een schitterend project vorige week alvast afgeblazen, wegens te groot risico. Zie dat ze stemmen kwijtgeraken volgend jaar (gemeenteraadsverkiezingen) van de atletiekclub...

Een klare schande.

Iets in verband met een tijdelijke tribune volgend seizoen? Of heb ik nu iets totaal verkeerd gehoord? :P

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2416 Gepost op: april 26, 2011, 09:19:52 pm »
In Sint-Truiden gaat alles precies wel rapper dan bij ons

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1011156

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2417 Gepost op: april 26, 2011, 11:01:19 pm »
In Sint-Truiden gaat alles precies wel rapper dan bij ons

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1011156

Als gij persoonlijk ook iemand kent die met plezier uit zijnen eigene zak of dat van zijn bedrijf een paar tientallen miljoenen Euroots erin wil stoppen, dan zou't hier voorzeker ook wa rapper gaan...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2418 Gepost op: april 27, 2011, 09:33:44 am »
Bij STVV zijn ze er denk ik ook gewoon al langer mee bezig. Daarbij komt ook dat tribune per tribune aangepakt wordt en er niet zomaar een nieuw stadion komt met alle veranderingen van dien. Dat stadion ligt daar trouwens tussen de fruitbomen, dus die kunnen ook niet klagen over overlast en dergelijke, dus daar moet ge ook geen rekening mee houden ;)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2419 Gepost op: mei 01, 2011, 02:06:06 pm »
All? volgend seizoen dus toch al (minstens) ??n nieuwe (tijdelijke) tribune is ons stadion? Decuyper zou dat blijkbaar willen. Ook tussen de regels te lezen in het essevee-magazine